Ik heet geen nick.quote:
Ja, en ik las dat stemmen verplicht is omdat je anders dood gaat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Goedemorgen! nog 11,5 uur. Dan weten we wie onze BM is
Nee, je hebt een dubbele stem en that's it. Of bij gelijke stand geef jij de doorslag, volgens mij.quote:
bij gelijke stemming gaat degene die het eerste dat aantal stemmen had de brandstapel opquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, je hebt een dubbele stem en that's it. Of bij gelijke stand geef jij de doorslag, volgens mij.
Stress, nu al? Burgemeesterschap is in ieder geval niets voor jouquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik was de stressfactor van het spel ook een beetje vergeten merk ikik weet nog niet op wie ik ga stemmen voor BM, overtuig mij, kandidaten
Ik heb me dan ook nog nooit verkiesbaar gesteldquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Stress, nu al? Burgemeesterschap is in ieder geval niets voor jou.
Verstandig!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb me dan ook nog nooit verkiesbaar gesteld
Negert!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg klotsende oksels van opwinding... ik voel me Obama
Wil je daar ook dezelfde foto's bij die ik altijd naar Hara PM, voor extra informatie over het spelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:57 schreef timmmmm het volgende:
Herhaling: als je een PM stuurt naar de spelleiders, doe het dan naar harajuku. én mij
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wil je daar ook dezelfde foto's bij die ik altijd naar Hara PM, voor extra informatie over het spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |