Ligt eraan, als bomb of sniper erin zit heb je zo een extra dode. We verklappen het aantal mafialeden ook niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoeveel doden kunnen er totaal in 1 nacht vallen eigenlijk? 4?
Ik ben nog aan het leren he... Maffiaspelmaagd enzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ligt eraan, als bomb of sniper erin zit heb je zo een extra dode. We verklappen het aantal mafialeden ook niet.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het leren he... Maffiaspelmaagd enzo
You took my virginity!
# vote TVquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:22 schreef Fogel het volgende:
#vote TV
Isdatzo (4) DuTank, PS, Crutch, SicSicSics
liesje (4) chuck-norris, Drnick, EllaN, Rave
Crutch (2) Gomi, Plopkweker
Rave (1) AchJa
TheVulture(5)PatriQue89, Lynda, tdrone, fogel, Peter
Lynda (4) CaLeX, liesje, ijsdraakje, TV
4x4, om het spannender te maken
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal die dubbele lynch altijd pas inzetten als de bewijzen overduidelijk zijn... vaak is het cruciaal voor het spelverloop en kun je als dorp daarmee winnen of verliezen....
Oooooops, ik liet de zeep vallen....quote:
Dat is waar... maar ik pleit in ieder geval voor een BM die weet wat hij/zij doetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]De bewijzen zijn nooit overduidelijk en als ze dat wel zijn ben je ws al te laat. Sowieso is dat niet iets om als BM alleen te beslissen maar hoor je naar je volk te luisteren.
Ik ook!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is waar... maar ik pleit in ieder geval voor een BM die weet wat hij/zij doet
Wat denk je van mij... ik heb mezelf ook nooit heel populair gemaakt in dit spelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook!
Als ik geen BM wordt lig ik er gelijk vanavond uit denk ik.
Doordat je zoveel loog of doordat je heel actief hints zocht?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat denk je van mij... ik heb mezelf ook nooit heel populair gemaakt in dit spel
Of je bent mafiaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook!
Als ik geen BM wordt lig ik er gelijk vanavond uit denk ik.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het leren he... Maffiaspelmaagd enzo
You took my virginity!
Met name dat laatste... soms het eerstequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doordat je zoveel loog of doordat je heel actief hints zocht?
Dat zou echt triest zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja bedankt babe, nu ben ik dus als ik geen BM word, of vanavond dood of morgen door de lynch.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met name dat laatste... soms het eerste
Story of my life.quote:
N00bvraag:quote:
Ja verander je stem!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
N00bvraag:
Zal ik mijn stem dan maar veranderen? Of krijgt dat grote implicaties? Ben ik dan verdacht, of jij, en waar worden we van verdacht en waarom?
@hara: het was lekker
* Fogel steekt sigaret aan (zelfs al rook ik niet)
Ik vind het betoog van Liesje zielig enzo. Vandaar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:05 schreef Etcetera het volgende:
Hoezo moet jij je stem veranderenIk vind stemwijzigingen verdacht, doe het zelf nooit, want ik werd altijd als verdacht bestempeld als ik het wel een keertje deed
Ja, ik ben goed in seks.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
N00bvraag:
Zal ik mijn stem dan maar veranderen? Of krijgt dat grote implicaties? Ben ik dan verdacht, of jij, en waar worden we van verdacht en waarom?
@hara: het was lekker
* Fogel steekt sigaret aan (zelfs al rook ik niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |