Dit communiceer je via FOK! en niet naar mij?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:12 schreef Myraela het volgende:
Ik heb morgenavond een sollicitatie, ik ben een beetje nerveus.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:16 schreef twi het volgende:
[..]
Dit communiceer je via FOK! en niet naar mij?
Ik denk dat ik een carrièreswitch moet maken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Betekent dat verschil tussen vraag en aanbod dat de prijzen voor TTs zullen stijgen?
TT-schepper op zee?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een carrièreswitch moet maken.
Zoiets zegt m'n moeder ook altijd, maar dan niet met TT of course.quote:
Stiekem geloof ik dat je veel meer potentie heb dan dat hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoiets zegt m'n moeder ook altijd, maar dan niet met TT of course.Ze ziet mijn potentie.
Het is ook slechts humoristisch bedoeld. Wel knap dat je dat kunt zeggen over iemand die je niet kent.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Stiekem geloof ik dat je veel meer potentie heb dan dat hoor
Ik weet dat je beter kan dan putjesschepper omdat je kan lezen en schrijvenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel knap dat je dat kunt zeggen over iemand die je niet kent.Maar bedankt.
hij probeert je te hosselen!quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ook slechts humoristisch bedoeld. Wel knap dat je dat kunt zeggen over iemand die je niet kent.Maar bedankt.
Daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet dat je beter kan dan putjesschepper omdat je kan lezen en schrijven![]()
Dat lukt niemand.quote:
Want putjesscheppers zijn analfalbeet?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet dat je beter kan dan putjesschepper omdat je kan lezen en schrijven![]()
Niet per definitie, maar dat zegt hij ook niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Want putjesscheppers zijn analfalbeet?
Een alfabete putjesschepper heeft een potentiële carrièrekans als managerquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Want putjesscheppers zijn analfalbeet?
Altijd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een smooth mofo is het toch ook, die benzin.
Jij en Samzz, beiden in andere topics over hetzelfde onderwerp.quote:
quote:
Jij weet het dus ook al?quote:
Zou Samzz hem hebben gepikt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij en Samzz, beiden in andere topics over hetzelfde onderwerp.
Ze werd wel meteen gestraft toen ze een stukje huid meepakte.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij weet het dus ook al?![]()
[..]
Zou Samzz hem hebben gepikt?
Wat is er loos?quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij weet het dus ook al?![]()
[..]
Zou Samzz hem hebben gepikt?
Tyfusvetzwalg laat me vandaag niet kijken omdat ze te druk is, dus dan kan ik later kijken en moet ik direct beslissenquote:
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tyfusvetzwalg laat me vandaag niet kijken omdat ze te druk is, dus dan kan ik later kijken en moet ik direct beslissen
Terecht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze werd wel meteen gestraft toen ze een stukje huid meepakte.
Ik heb me er wel eens mee open gehaald, maar scherp was ie niet. Nu moet ik mijn borsthaar bewerken met een scheermes, dat is toch wat kutter.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Als je een scherpe had wel ja, ze trok zo een stuk vel mee
Niet liefquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht.
[..]
Ik heb me er wel eens mee open gehaald, maar scherp was ie niet. Nu moet ik mijn borsthaar bewerken met een scheermes, dat is toch wat kutter.
24 uur is best veel naast mijn studie, 4 avonden en de hele zaterdag. Maar dat is de enige manier waarop ik het huis over een paar maanden over kan nemen, zonder te lenen. Dus het moet gewoon.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een beste bijbaan. Succes Myr
Buitenterreinservice medewerker of iets.quote:
huis gekocht oid?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
24 uur is best veel naast mijn studie, 4 avonden en de hele zaterdag. Maar dat is de enige manier waarop ik het huis over een paar maanden over kan nemen, zonder te lenen. Dus het moet gewoon.
[..]
Buitenterreinservice medewerker of iets.
Huis overnemen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
24 uur is best veel naast mijn studie, 4 avonden en de hele zaterdag. Maar dat is de enige manier waarop ik het huis over een paar maanden over kan nemen, zonder te lenen. Dus het moet gewoon.
[..]
Buitenterreinservice medewerker of iets.
Ik denk dat ze een huis krijgt van haar ouders?quote:
Misschien heeft ze een nier verkocht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een huis krijgt van haar ouders?
Of denk je dat Myr, die laatst nog 10 cent had om een broodje mee te halen, 2enhalve ton op een rekening heeft?
"krijgen" is een groot woord.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
of twi geharvest voor de zwarte markt, maar dan nog red je het lang niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een nier verkocht.
10ct of 250k, dat scheelt nogal.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of denk je dat Myr, die laatst nog 10 cent had om een broodje mee te halen, 2enhalve ton op een rekening heeft?
Dus je huurt het van je stiefpa?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
"krijgen" is een groot woord.![]()
We nemen waarschijnlijk het huis waar ik nu woon over. Dan houd mijn stiefvader het, maar betalen wij alles.
Een huis huren is zonder vaste baan nogal lastig en op kamers wil ik liever niet als ik voor hetzelfde geld dit huis kan aanhouden. Nouja, iets meer geld, maar ook veel meer ruimte en zonder huisgenoten.
"We"? Jij en twi saampjes? Wat lief en romantisch!quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
"krijgen" is een groot woord.![]()
We nemen waarschijnlijk het huis waar ik nu woon over. Dan houd mijn stiefvader het, maar betalen wij alles.
Een huis huren is zonder vaste baan nogal lastig en op kamers wil ik liever niet als ik voor hetzelfde geld dit huis kan aanhouden. Nouja, iets meer geld, maar ook veel meer ruimte en zonder huisgenoten.
Inderdaad. De kale huur zit rond de 450 euro, inclusief alles zou het rond de 700 euro zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus je huurt het van je stiefpa?
Hoeveel betaal je dan?
Poezelig!quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"We"? Jij en twi saampjes? Wat lief en romantisch!
Lucky bastardquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad. De kale huur zit rond de 450 euro, inclusief alles zou het rond de 700 euro zijn.
Best fijne oplossing ja. Niet mijn droomhuis, maar qua ruimte en locatie nu wel even prima.quote:
check. 55m2 woonoppervlak, prive parkeerplek in afgesloten overdekte garage en berging. voor iets meer dan de helft van wat je noemt. koop.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:23 schreef Murdera het volgende:
Bizar eigenlijk, ik kijk ook voor rond de 700, en dan hoop ik een eigen badkamertje, eigen slaapkamer en woonkamertje te hebben.Als het mogelijk is rond de 60M2, dan ben ik gelukkig.
60m2 is gewoon meer dan wat ik heb. Ik heb 45m2quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:23 schreef Murdera het volgende:
Bizar eigenlijk, ik kijk ook voor rond de 700, en dan hoop ik een eigen badkamertje, eigen slaapkamer en woonkamertje te hebben.Als het mogelijk is rond de 60M2, dan ben ik gelukkig.
Kei snel wel, dus twi heeft nog altijd de mogelijkheid heel erg hard weg rennen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"We"? Jij en twi saampjes? Wat lief en romantisch!
Mag ook wel voor 700 euro.. Lijkt mij..quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
60m2 is gewoon meer dan wat ik heb. Ik heb 45m2
Om mijn wenkbrauwen te epilerenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar heb jij een pincet voor nodig dan?
Lijkt me een prima deal, Myraquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Best fijne oplossing ja. Niet mijn droomhuis, maar qua ruimte en locatie nu wel even prima.
En voor mijn ouders ook fijn, want dan hoeven ze het nog niet direct te verkopen. Want het huis nu verkopen zou in de huidige markt 20k schuld opleveren.
Ik heb een koophuis. Maar ook zoiets, met vaste lasten waarschijnlijk iets meerquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mag ook wel voor 700 euro.. Lijkt mij..
Wat betaal jij?
Ik ben blij voor jullie.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kei snel wel, dus twi heeft nog altijd de mogelijkheid heel erg hard weg rennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Een koophuis van 45m2?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb een koophuis. Maar ook zoiets, met vaste lasten waarschijnlijk iets meer
Dan ben je wel creatief met inrichten, of niet?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb een koophuis. Maar ook zoiets, met vaste lasten waarschijnlijk iets meer
2 kamerflat.quote:
Stiekem is het natuurlijk om m'n schaamhaar bij te werken, maar dat staat zo dullig.quote:
Nee niet echt. Ik heb een vrij standaard inrichting.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ben je wel creatief met inrichten, of niet?
Oh, ik zou echt helemaal losgaan op de inrichting. Ik ben echt dol op kleine huisjesquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik heb een vrij standaard inrichting.
Dacht ik al. Een paar van die blonde haartjes die richting je navel lopen verwijderen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stiekem is het natuurlijk om m'n schaamhaar bij te werken, maar dat staat zo dullig.
Nee absoluut niet zelfs, maar mijn moeders andere huis staat ook al 4 jaar te koop en daar komen ook schulden uit. Mijn moeder heeft genoeg geld gespaard om beide schulden af te kunnen betalen direct, maar ze doet liever wat langer over de verkoop om het in ieder geval niet voor het minimale weg te doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:28 schreef Murdera het volgende:
Maar myr, denken je ouders dat de prijzen van de huizen weer flink omhoog zullen gaan?
Dordrecht, was in 2007 zo'n beetje het enige fatsoenlijke wat ik kon kopen.quote:
Ah ok, dan zit je de komende 4 jaar wel goed denk ik, wat fijn voor je! Ik ben jaloers.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee absoluut niet zelfs, maar mijn moeders andere huis staat ook al 4 jaar te koop en daar komen ook schulden uit. Mijn moeder heeft genoeg geld gespaard om beide schulden af te kunnen betalen direct, maar ze doet liever wat langer over de verkoop om het in ieder geval niet voor het minimale weg te doen.
Anders ik welquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah ok, dan zit je de komende 4 jaar wel goed denk ik, wat fijn voor je! Ik ben jaloers.
Voor 80% van de mensheid is de huizenmarkt geen feestje. Met een flink verlies je huis verkopen hoef je ook niet jaloers op te zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:33 schreef dawg het volgende:
ja starters zullen het kut krijgen vwb hypotheekverstrekking.
Niet alleen starters. Alle huizenbezitters zitten nu in zwaar weer, lijkt me.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:33 schreef dawg het volgende:
klopt. maar van de andere kant, ik heb bewust 20k zelf betaald zodat ik bijna niet onder water kan komen te staan, sterker nog, het moet wel heel drastisch lopen wil ik geen winst maken bij verkoop.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor 80% van de mensheid is de huizenmarkt geen feestje. Met een flink verlies je huis verkopen hoef je ook niet jaloers op te zijn.
Dat zou wel een keer moeten, lijkt me.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:39 schreef Murdera het volgende:
Zouden scheefhuurders trouwens niet ook eindelijk aangepakt worden?
Ach, bij de koop van mijn huis heb ik ook eigen geld ingelegd. Desondanks moet ik toch even 20.000 euro aftikken als ik nu binnen redelijke termijn wil verkopen. De prijzen dalen met de maand en het komt steeds vaster te zitten, lijkt het.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:39 schreef dawg het volgende:
klopt. maar van de andere kant, ik heb bewust 20k zelf betaald zodat ik bijna niet onder water kan komen te staan, sterker nog, het moet wel heel drastisch lopen wil ik geen winst maken bij verkoop.
Ik dacht dat ik daar een tijdje terug iets over hoorde, maar kan het niet terugvinden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou wel een keer moeten, lijkt me.
Inderdaad als je ziet hoe lang huizen te koop staan. Bij mij in de flat staan huizen al 2 jaar te koop. Ik wil niet weten wat dat voor de prijs doetquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, bij de koop van mijn huis heb ik ook eigen geld ingelegd. Desondanks moet ik toch even 20.000 euro aftikken als ik nu binnen redelijke termijn wil verkopen. De prijzen dalen met de maand en het komt steeds vaster te zitten, lijkt het.
De prijzen van de gebouwen gaan terug naar de werkelijke waarde van de gebouwen. Daarna zal het wel weer rustig stijgen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, bij de koop van mijn huis heb ik ook eigen geld ingelegd. Desondanks moet ik toch even 20.000 euro aftikken als ik nu binnen redelijke termijn wil verkopen. De prijzen dalen met de maand en het komt steeds vaster te zitten, lijkt het.
Zat mensen die hun prijs te koop zetten voor een te hoge prijs onder het mom 'dat heb ik er voor betaald, dat wil ik er ook voor terug'. Ja helaas, de wereld is sindsdien veranderd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
Inderdaad als je ziet hoe lang huizen te koop staan. Bij mij in de flat staan huizen al 2 jaar te koop. Ik wil niet weten wat dat voor de prijs doet
Ongetwijfeld. Tot 2015 verwacht ik er in elk geval niet teveel van.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:46 schreef Murdera het volgende:
De prijzen van de gebouwen gaan terug naar de werkelijke waarde van de gebouwen. Daarna zal het wel weer rustig stijgen.
Zonder vast contract of flink wat eigen geld is het gewoon bijna onmogelijk om te kopen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:33 schreef dawg het volgende:
Het dieptepunt lijkt in eind 2013 te zitten, en daarna nog een tijdje hetzelfde te blijven. Ik denk dat je een hele goede inschatting maakt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Tot 2015 verwacht ik er in elk geval niet teveel van.
Als ze daadwerkelijk de HRA gaan aanpassen zie ik het voorlopig niet positief in.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het dieptepunt lijkt in eind 2013 te zitten, en daarna nog een tijdje hetzelfde te blijven. Ik denk dat je een hele goede inschatting maakt.
Idd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:49 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, op zich mag dat ook wel... Als je ziet wat mensen durven te vragen voor een simpel rijtjeshuis, dan denk ik dat het goed is dat de prijzen dalen naar een redelijker niveau.
Maar goed, we gaan zien.
Ondanks dat het niet echt bijster goed is voor mij,quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk de HRA gaan aanpassen zie ik het voorlopig niet positief in.
Ze moeten wel wat met die HRA gaan doen...quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk de HRA gaan aanpassen zie ik het voorlopig niet positief in.
Inderdaad. Die mensen zien een huis als investering. Ergens wel logisch.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zat mensen die hun prijs te koop zetten voor een te hoge prijs onder het mom 'dat heb ik er voor betaald, dat wil ik er ook voor terug'. Ja helaas, de wereld is sindsdien veranderd.
Ow, dat wilde ik niet zeggen hoor. HRA moet wel afgeschaft worden maar dat zal de huizenprijzen wel verder drukken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze moeten wel wat met die HRA gaan doen...
Eerlijk gezegd vind ik de hele HRA onzin. Waarom zou een koper wel geld terugkrijgen en een huurder niet. (ja, ik snap wel waarom ze het ooit bedacht hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:50 schreef Murdera het volgende:
Ondanks dat het niet echt bijster goed is voor mij,Zou ik dat wel toejuigen.
Daarom is de kans groot dat het waarschijnlijk niet gebeurt, of heel beperkt. Het laatste wat de huizenmarkt nu kan gebruiken is een maatregel die de boel in elkaar laat donderen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:49 schreef muhahaha het volgende:
Zou het... Of is dat het laatste zetje dat nodig is om die bubbel te doen barsten?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom is de kans groot dat het waarschijnlijk niet gebeurt, of heel beperkt. Het laatste wat de huizenmarkt nu kan gebruiken is een maatregel die de boel in elkaar laat donderen.
Of een aanpassing die ze over 10 jaar uitsmeren. Start op 2015 dat doorloopt tot 2025. hypothetisch dan hequote:Op maandag 15 oktober 2012 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom is de kans groot dat het waarschijnlijk niet gebeurt, of heel beperkt. Het laatste wat de huizenmarkt nu kan gebruiken is een maatregel die de boel in elkaar laat donderen.
Een huis is ook een investering. Investeringen hebben de nare eigenschap dat de waarde kan fluctueren. Als je 20 jaar lang alleen maar de huizenprijzen hebt zien stijgen, kan het moeilijk accepteren zijn dat de wereld nu anders is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
Inderdaad. Die mensen zien een huis als investering. Ergens wel logisch.
Dat zou momenteel ook niet de oplossing zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou het... Of is dat het laatste zetje dat nodig is om die bubbel te doen barsten?
Maar dan blijven ze altijd aanmodderen met die HRA, dat slaat toch ook nergens op eignelijk?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zou momenteel ook niet de oplossing zijn.
Dat is voor niemand gunstig. Langzaam afbouwen waardoor de markt heel langzaam zakt of gelijk blijft wel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Allicht niet... Maar ik denk wel dat er omgevormd moet worden naar een stelsel zonder HRA.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is geen bubbel, we zitten slechts in een economische dip. De huizenmarkt kenmerkt zich nog steeds door schaarste over de hele linie, zowel koop als huur. Zodra de economie weer aantrekt, gaan die huizenprijzen zo weer omhoog.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:53 schreef Samzz het volgende:
Zou het... Of is dat het laatste zetje dat nodig is om die bubbel te doen barsten?
Dat ben ik wel met je eens, maar dat moet wel geleidelijk gaan gebeuren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Allicht niet... Maar ik denk wel dat er omgevormd moet worden naar een stelsel zonder HRA.
Volgens mij valt het met die schaarste wel mee. Vooral aan deze kant van het land, huizen raken niet verkocht en dat is niet omdat er niet genoeg huizen zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is geen bubbel, we zitten slechts in een economische dip. De huizenmarkt kenmerkt zich nog steeds door schaarste over de hele linie, zowel koop als huur. Zodra de economie weer aantrekt, gaan die huizenprijzen zo weer omhoog.
Mee eens, de HRA is ook al langer een doorn in het oog bij sommige partijen en ik denk niet dat hij over +/- 25 jaar nog bestaat. De discussies lopen al bijzonder lang.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Allicht niet... Maar ik denk wel dat er omgevormd moet worden naar een stelsel zonder HRA.
Dat sowieso.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, maar dat moet wel geleidelijk gaan gebeuren.
Als dat gebeurt, dan begint de startersmarkt pas als je 40+ bent.No way dat de huizenprijzen zodanig gaan dalen dat de HRA niet meer noodzakelijk is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
Hier is er ook geen schaarste, ja schaarste aan betaalbare woningen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij valt het met die schaarste wel mee. Vooral aan deze kant van het land, huizen raken niet verkocht en dat is niet omdat er niet genoeg huizen zijn.
En dat is het, mensen weigeren verlies te maken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier is er ook geen schaarste, ja schaarste aan betaalbare woningen.
Maar er staat genoeg te koop / leeg
Ik denk niet dat de HRA noodzakelijk is. Ik denk dat mensen moeten leren niet te willen wat de buurman ook wil, maar enkel dat te willen wat ze ook daadwerkelijk kunnen betalenquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, dan begint de startersmarkt pas als je 40+ bent.No way dat de huizenprijzen zodanig gaan dalen dat de HRA niet meer noodzakelijk is.
De schaarste bevindt zich dan ook in de Randstad. De leegloop van de niet-Randstadgebieden is een heel ander probleem. Een probleem dat een eigen oplossing nodig heeft.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:56 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij valt het met die schaarste wel mee. Vooral aan deze kant van het land, huizen raken niet verkocht en dat is niet omdat er niet genoeg huizen zijn.
Die boodschap gaat geen politicus verkopen, ben ik bang.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
Ik denk niet dat de HRA noodzakelijk is. Ik denk dat mensen moeten leren niet te willen wat de buurman ook wil, maar enkel dat te willen wat ze ook daadwerkelijk kunnen betalen.
In combinatie met dat mensen hun huis niet met winst hoeven te verkopen, maar gewoon voor een reële waarde, zou het best goed moeten komen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de HRA noodzakelijk is. Ik denk dat mensen moeten leren niet te willen wat de buurman ook wil, maar enkel dat te willen wat ze ook daadwerkelijk kunnen betalen.
Die wijsheid zou ieder mens toch moeten bezitten, zou je denken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die boodschap gaat geen politicus verkopen, ben ik bang.
En daar zit 'm de crux.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
In combinatie met dat mensen hun huis niet met winst hoeven te verkopen, maar gewoon voor een reële waarde, zou het best goed moeten komen.
Helaas werkt het niet zo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wijsheid zou ieder mens toch moeten bezitten, zou je denken.
Maar maak dat de mensen maar wijs hequote:Op maandag 15 oktober 2012 19:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
In combinatie met dat mensen hun huis niet met winst hoeven te verkopen, maar gewoon voor een reële waarde, zou het best goed moeten komen.
Als dat zo zou zijn dan zouden PvdA/GL/SP stukken minder stemmen krijgen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
Die wijsheid zou ieder mens toch moeten bezitten, zou je denken.
Ik heb op geen van die partijen gestemdquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn dan zouden PvdA/GL/SP stukken minder stemmen krijgen.
Gelukkig maar, anders zou je stemgedrag niet overeenkomen met wat je hier predikt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
Ik heb op geen van die partijen gestemd.
Dat is ook maar afhankelijk van de prioriteiten, hoor. De HRA is bij het stemmen mijn prioriteit niet geweest, dus zo makkelijk is dat niet te zeggen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zou je stemgedrag niet overeenkomen met wat je hier predikt.
Wijsneus!quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
Dat is ook maar afhankelijk van de prioriteiten, hoor. De HRA is bij het stemmen mijn prioriteit niet geweest, dus zo makkelijk is dat niet te zeggen.
Baasquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al 24 uur niemand meer gezien of gesproken.
Morgen maar eens naar buiten.
Zolderkamerautistquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Volgens mij valt dit onder de noemer: ziek zijnquote:
Dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij valt dit onder de noemer: ziek zijn.
Dat is wel ernstig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ach, lekker belangrijk. Alsof je elke dag naar buiten moetquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het.
[..]
Ja, enorm trots.
He Faxie. Hoe is het ermee?quote:
Vroeger had ik dit niet in de gaten, of had er geen erg in.quote:
Is geen rust, is SOG'gen en daarna vervelen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, lekker belangrijk. Alsof je elke dag naar buiten moet. Soms is geestelijke rust en ruimte ook lekker.
Ik ben een leek, wat is dat?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is geen rust, is SOG'gen en daarna vervelen.
Nee, ik doe nooit wat leuks.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:18 schreef twi het volgende:
Hoi, weten jullie nog wat leuks om te doen?
Ik ben blij dat ik een hond heb, anders was ik ook een kluizenaar. Plus, ik zoek nu mensen op. Uit mezelf. Wauw.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Faxie. Hoe is het ermee?
[..]
Vroeger had ik dit niet in de gaten, of had er geen erg in.
Nu merk ik het wel.
Vooruitgang!
Ik hoef donderdag pas te werken, dus ik zou nog even thuis kunnen blijven eventueel.
[..]
Is geen rust, is SOG'gen en daarna vervelen.
Oei, geen zin om te leren?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Studie ontwijkend gedrag vertonen.
Ik ook af en toe. Maar niet zo vaak als ik zou willen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een hond heb, anders was ik ook een kluizenaar. Plus, ik zoek nu mensen op. Uit mezelf. Wauw.
Geen nieuwe succes verhalen?quote:
Totaal niet. Mijn gedachten gaan alle kanten op en ik kan me geen minuut op iets concentreren.quote:
Ja, daarom vraag ik waar ze zijnquote:
Vleierquote:
Honden en PlayStation. Wat een verschrikkelijke wansmaak heb jij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een hond heb, anders was ik ook een kluizenaar. Plus, ik zoek nu mensen op. Uit mezelf. Wauw.
Wat houd je tegen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook af en toe. Maar niet zo vaak als ik zou willen.
[..]
Geen nieuwe succes verhalen?
[..]
Totaal niet. Mijn gedachten gaan alle kanten op en ik kan me geen minuut op iets concentreren.
Samzz:"Ja hoor, soms is het best leuk om te leren."quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
Heeft er iemand ooit wel eens zin om te leren?
Ah, oké.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, in een andere SC wachtende totdat jij weer uitlogt
Waarom nu weer ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Samzz:"Ja hoor, soms is het best leuk om te leren."
Je hebt toch een plekje in mijn hoofd weten te veroveren waarbij je het verstandige persoontje van een gezicht voorziet.quote:
Download de Cube films.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:18 schreef twi het volgende:
Hoi, weten jullie nog wat leuks om te doen?
Geen idee.quote:
Nouja, er zijn tijden geweest dat ik online kwam en er mooie verhalen met mogelijkheden in mijn dm stonden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb ik die al eens gehad dan?
Maar nee dus
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn kutfilms. Dus twi zal ze wel leuk vinden.
Geef je mij nou een complimentquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:24 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt toch een plekje in mijn hoofd weten te veroveren waarbij je het verstandige persoontje van een gezicht voorziet.
Oké. Luiheid misschien?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Nouja, er zijn tijden geweest dat ik online kwam en er mooie verhalen met mogelijkheden in mijn dm stonden.
Nee hoor, The Big Lebowski vond ik ook geen ruk aan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn kutfilms. Dus twi zal ze wel leuk vinden.
Mja, 'mogelijkheden'quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nouja, er zijn tijden geweest dat ik online kwam en er mooie verhalen met mogelijkheden in mijn dm stonden.
Misschien, gezien mijn instelling vind ik het vaak anti-climaxen. Maar misschien past dat wel bij jequote:
Sorry. Mijn tieten zijn te groot voor je.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja, 'mogelijkheden'![]()
Helaas blijken het onmogelijkheden te zijn
Snik snikIk wil getroost worden door een leuke Fokster
Ja, wie weet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:26 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien, gezien mijn instelling vind ik het vaak anti-climaxen. Maar misschien past dat wel bij je
Was ook geen kutfilm.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:26 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, The Big Lebowski vond ik ook geen ruk aan.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry. Mijn tieten zijn te groot voor je.
Maar, maar, maar... Ik vind Batman leukquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was ook geen kutfilm.
Ik weet nog wel een kutfilm,. over een atlethisch gebouwde flikker in spandex pakje. Hoe heette hij ookalweer. oja, vleermuisman.
Kan zijn. Al denk ik meer dat het een kwestie is van behoefte tegenover durven.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:26 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, The Big Lebowski vond ik ook geen ruk aan.
Don't we all, don't we all.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik ken iemand die had ook E maar die vielen best mee hoor. Ik ben geen expert met dat soort dingen, maar 'E' wilt toch niet gelijk zeggen dat het van die joekels zijn?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, maar, maar... Ik vind Batman leuk.
Waarom zou je dat niet durven?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan zijn. Al denk ik meer dat het een kwestie is van behoefte tegenover durven.
[..]
Het is goed met je.
[..]
Don't we all, don't we all.
Jij wordt al getroostquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan zijn. Al denk ik meer dat het een kwestie is van behoefte tegenover durven.
[..]
Het is goed met je.
[..]
Don't we all, don't we all.
Gewoon zeggen dat je voor haar best een uitzondering wilt maken, hosselbaas.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik ken iemand die had ook E maar die vielen best mee hoor. Ik ben geen expert met dat soort dingen, maar 'E' wilt toch niet gelijk zeggen dat het van die joekels zijn?
Een vrouw is overigens meer dan een stel wandelende tieten voor mij hoor
Was dat al niet duidelijk dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je voor haar best een uitzondering wilt maken, hosselbaas.
Zolang je zo blijft doen, kunnen ze je beter uit je lijden verlossen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:26 schreef Faxie het volgende:
Laat 'm stikken tussen je tieten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
Niet zo serieusquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik ken iemand die had ook E maar die vielen best mee hoor. Ik ben geen expert met dat soort dingen, maar 'E' wilt toch niet gelijk zeggen dat het van die joekels zijn?
Een vrouw is overigens meer dan een stel wandelende tieten voor mij hoor
Ik vind Batman leukquote:
Niet overtuigend genoeg. En Samzz doet moeilijk over daten van nóg meer FOK!kers, dus dan moet je wel echt overtuigend overkomen.quote:
Zelfs dat gebeurt nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je zo blijft doen, kunnen ze je beter uit je lijden verlossen.
[..]
Laat 'm stikken tussen je tieten.
Ik weet niet. Zelfde reden dat ik moeite heb met bellen of mensen aanspreken.quote:
quote:
Ik hap altijd bij jou he?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo serieus.
[..]
Ik vind Batman leuk.
Dat is hem een beetje de crux, niet? Het daten van nóg meer FOK!kers.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
Niet overtuigend genoeg. En Samzz doet moeilijk over daten van nóg meer FOK!kers, dus dan moet je wel echt overtuigend overkomen.
Dat streepje op de o vind ik niet zo lief klinkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
Niet overtuigend genoeg. En Samzz doet moeilijk over daten van nóg meer FOK!kers, dus dan moet je wel echt overtuigend overkomen.
Dat vind ik wel opmerkelijk, ik had het eigenlijk helemaal niet achter je gezocht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Zelfde reden dat ik moeite heb met bellen of mensen aanspreken.
De drempel is gewoon enorm hoog voor mij.
[..]
De laatste persoon die ik heb aangeraakt was een collega vrijdag die naast me ging zitten in de taxi. Onze benen raakten elkaar even.
Zulks een troost.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat streepje op de o vind ik niet zo lief klinken.
Je deed het klinken alsof je het een kutfilm vindt en ik vind van nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je zei het als reactie op mij, alsof dat impliceerde dat het geen spandexflikker is.
Ik schoot denk ik uit, sorry.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat streepje op de o vind ik niet zo lief klinken.
Nee? Ik hoopte dat het niet al te veel zou opvallen. De moeite met aanraken en afspreken gaat wel weg als ik mensen beter ken. Dat duurt alleen even.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik wel opmerkelijk, ik had het eigenlijk helemaal niet achter je gezocht.
Niet alsof.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je deed het klinken alsof je het een kutfilm vindt en ik vind van niet.
Het spijt me, vergeef me,quote:
Troost je, ik ben precies hetzelfde.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee? Ik hoopte dat het niet al te veel zou opvallen. De moeite met aanraken en afspreken gaat wel weg als ik mensen beter ken. Dat duurt alleen even.
En zelfs vrienden die ik al meer dan 8 jaar ken, heb ik moeite mee om te bellen.
Als ik in een goede bui ben en me lekker voel (en het weer even goed zit met de vitaminen) dan merk je er inderdaad bijna niks van.
Ik kan ook niet bellen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee? Ik hoopte dat het niet al te veel zou opvallen. De moeite met aanraken en afspreken gaat wel weg als ik mensen beter ken. Dat duurt alleen even.
En zelfs vrienden die ik al meer dan 8 jaar ken, heb ik moeite mee om te bellen.
Als ik in een goede bui ben en me lekker voel (en het weer even goed zit met de vitaminen) dan merk je er inderdaad bijna niks van.
the fckquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan ook niet bellen.Alleen als ik van te voren aankondig dat ik ga bellen, dan durf ik wel te bellen. Maar verder dan m'n moeder en Bart gaat dat ook niet.
Ik doe er enorm lang over voordat ik bijvoorbeeld een instantie bel met vragen of iets.
En dat terwijl ik wel in een callcenter heb gewerkt.
Ik heb ook belangst, maar vooral als ik een bedrijf ofzo moet bellen. Dan krijg ik het warm, ga ik zweten en mocht ik het dan toch doen ben ik m'n stem meteen kwijt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
Ik durf dat bellen ook nooit zo goed. Ik weet niet wat het is maar iets houdt me tegen. Zo verwateren dus heel vermel contacten.
Dit inderdaad. Heel herkenbaar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
Ik moest laatst mijn provider bellen. Dat wilde ik niet maar het in de winkel vragen no problemo.
Verrassend.quote:
Dat is inderdaad een troost. Als zelfs de grote twi het heeft, valt het wel mee.quote:
De laatste 2, 3 dagen merk ik dat mijn vitamine% weer wat laag is en nu doe ik er zelfs 3 dagen over om een mail te beantwoorden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan ook niet bellen.Alleen als ik van te voren aankondig dat ik ga bellen, dan durf ik wel te bellen. Maar verder dan m'n moeder en Bart gaat dat ook niet.
Ik doe er enorm lang over voordat ik bijvoorbeeld een instantie bel met vragen of iets.
En dat terwijl ik wel in een callcenter heb gewerkt.
Klopt. Ik ga liever de winkel uit zonder het product dan die mensen aan te spreken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:46 schreef Fera het volgende:
Ik durf mensen in de winkel alleen nooit wat te vragen.Voel me dan meteen bezwaard of zo.
Pics?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:47 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een houthakkers bloesje gekocht.Kei tof.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga liever de winkel uit zonder het product dan die mensen aan te spreken.
Herkenbaar wel. Alleen weet ik bij mij nooit waardoor het komt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een troost. Als zelfs de grote twi het heeft, valt het wel mee.
[..]
De laatste 2, 3 dagen merk ik dat mijn vitamine% weer wat laag is en nu doe ik er zelfs 3 dagen over om een mail te beantwoorden.
De juiste instelling idd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
Met aanspreken heb ik ook geen moeite, ruilen ook niet. Ze staan daar om mij te helpen, dan doen ze dat ook maar als ik erom vraag.
Mwah herken het wel, heb dat als ik alleen ben juist =/ samen met iemand geen probleem.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:49 schreef Fera het volgende:
Eerst durfde ik nooit een bestelling te doen bij de McDonald's als ik met iemand was. Geen idee waarom, soort faalangst of zo.
Leuk! Dat contrast tussen rood en blauw.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg hem volgende week pas binnen, maar het was deze.![]()
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K01%2099268%2036306%2064%200530%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Ik was altijd bang om het verkeerd te doen tegenover die persoon.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Mwah herken het wel, heb dat als ik alleen ben juist =/ samen met iemand geen probleem.
Beetje weird.
Dat is ook waar, maar de drempel om die mensen daadwerkelijk aan te spreken is voor mij (en kennelijk ook voor anderen) enorm hoog.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
Met aanspreken heb ik ook geen moeite, ruilen ook niet. Ze staan daar om mij te helpen, dan doen ze dat ook maar als ik erom vraag.
Ik ging eens boodschappen doen met zo;n lijstje. Ik kon de aioli niet vinden en heb 2 keer de winkel doorgelopen. Toen ben ik naar huis gegaan zonder de aioli en was mijn ex boos.quote:
Ik heb het jarenlang gehad toen ik kampte met een depressie en mijn vitaminen tekort. Het gaat nu stukken beter maar dat kan natuurlijk ook een placebo effect zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Alleen weet ik bij mij nooit waardoor het komt.
Grappig als ik alleen ben wil ik juist niet voor lul staan tegenover vreemden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was altijd bang om het verkeerd te doen tegenover die persoon.Als ik alleen was vond ik het niet erg om een fout te maken.
Wel een beetje lullig van haar om daar boos over te worden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook waar, maar de drempel om die mensen daadwerkelijk aan te spreken is voor mij (en kennelijk ook voor anderen) enorm hoog.
[..]
Ik ging eens boodschappen doen met zo;n lijstje. Ik kon de aioli niet vinden en heb 2 keer de winkel doorgelopen. Toen ben ik naar huis gegaan zonder de aioli en was mijn ex boos.
[..]
Ik heb het jarenlang gehad toen ik kampte met een depressie en mijn vitaminen tekort. Het gaat nu stukken beter maar dat kan natuurlijk ook een placebo effect zijn.
Ik heb teveel van dat soort kleine angsten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:49 schreef Fera het volgende:
Eerst durfde ik nooit een bestelling te doen bij de McDonald's als ik met iemand was. Geen idee waarom, soort faalangst of zo.
Daar zit ook wel wat in. Maar mijn ex werd wel eens boos als ik een fout maakte. Dat versterkt de angst alleen maar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Grappig als ik alleen ben wil ik juist niet voor lul staan tegenover vreemden.
Als iemand erbij is dan kan ik er als het ware om lachen samen.
Waarom is die drempel zo hoog voor je? Ben je bang dat je ze lastig valt of zoquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook waar, maar de drempel om die mensen daadwerkelijk aan te spreken is voor mij (en kennelijk ook voor anderen) enorm hoog.
[..]
Ik ging eens boodschappen doen met zo;n lijstje. Ik kon de aioli niet vinden en heb 2 keer de winkel doorgelopen. Toen ben ik naar huis gegaan zonder de aioli en was mijn ex boos.
[..]
Ik heb het jarenlang gehad toen ik kampte met een depressie en mijn vitaminen tekort. Het gaat nu stukken beter maar dat kan natuurlijk ook een placebo effect zijn.
Ja, inderdaad. Met de tijd wordt het wel beter. Gelukkig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb teveel van dat soort kleine angsten.Al worden ze tegenwoordig wel steeds minder.
De enige totaal irrationele angst die ik nu nog heb, is dat ik in paniek raak als ik zonder flesje water ergens loop.
Ik moest hardop lachen, dankje.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sommige mensen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:53 schreef Myraela het volgende:
De enige totaal irrationele angst die ik nu nog heb, is dat ik in paniek raak als ik zonder flesje water ergens loop.
Ben je een beetje chagrijnig omdat je geen Nibbits hebtquote:
Voor mij voelt het nu ook alsof ik terug zak in een depressie. Maar dat kan het niet zijn, want eigenlijk ben ik best wel heel erg gelukkig en gaat alles juist een keer goed. Ben alleen de motivatie voor mijn studie helemaal kwijt en dat is wel een constant stresspunt. Achter lopen, bij willen werken maar door de bomen het bos niet zien, niets kunnen doen en dus nog meer achter lopen, etc etc etc.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah op die manier.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar zit ook wel wat in. Maar mijn ex werd wel eens boos als ik een fout maakte. Dat versterkt de angst alleen maar.
Bang dat ik flauwval. Ben vroeger vaak flauwgevallen, sindsdien word ik angstig bij situaties waarin ik weet dat je makkelijker weer kan vallen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Met de tijd wordt het wel beter. Gelukkig.Maar soms heb ik nog steeds een rood hoofd en kloppend hart.
Ben je bang dat je uitdroogt dan?
Ja, uiteindelijk waren we gewoon te verschillend (maar dan ook echt totaal) en bleek het te moeilijk voor ons om ons in de ander te verplaatsen. Het is ook heel moeilijk om zulke abstracte angsten te begrijpen als je ze zelf niet kent.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een beetje lullig van haar om daar boos over te worden.Maar het is wel heel erg herkenbaar. Ik concludeer dan voor mezelf: "Als ik het niet kan vinden, zullen ze het wel gewoon niet hebben".
Dat is heel moeilijk uit te leggen. Er lijkt dan een soort van mentale blokkade in mijn hoofd te zitten die zich alles enorm erg voorstelt. Of allerlei dingen gaat verzinnen waarom iets niet kan. Ik kan het eigenlijk niet uitleggen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is die drempel zo hoog voor je? Ben je bang dat je ze lastig valt of zo?
Nou ja, ik wil niet zeggen dat mijn ex een slecht persoon is (op een paar kutstreken na), maar het is een man met weinig geduld, wat zich uitte in dit soort situaties.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Hoop foute ex'en in de wereld zo te lezen. (zowel man als vrouw)
Zelf ook deels ervaring mee, word iedere keer gedumpt om de meest achterlijke redenen.
Dat is heel erg naar. Maar waarom de link met water? Helpt dat tegen flauwvallen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bang dat ik flauwval. Ben vroeger vaak flauwgevallen, sindsdien word ik angstig bij situaties waarin ik weet dat je makkelijker weer kan vallen.
Nou ja ik vind dat ergens wel slecht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil niet zeggen dat mijn ex een slecht persoon is (op een paar kutstreken na), maar het is een man met weinig geduld, wat zich uitte in dit soort situaties.
Apart. Je lijkt mij zo op FOK! helemaal geen jongen die daar problemen mee heeftquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk waren we gewoon te verschillend (maar dan ook echt totaal) en bleek het te moeilijk voor ons om ons in de ander te verplaatsen. Het is ook heel moeilijk om zulke abstracte angsten te begrijpen als je ze zelf niet kent.
[..]
Dat is heel moeilijk uit te leggen. Er lijkt dan een soort van mentale blokkade in mijn hoofd te zitten die zich alles enorm erg voorstelt. Of allerlei dingen gaat verzinnen waarom iets niet kan. Ik kan het eigenlijk niet uitleggen.
Ik zag kaneel al beteuterd rondlopen met zijn lijstje, bang om naar huis te gaan omdat die feeks hem zou uitkafferen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je een beetje chagrijnig omdat je geen Nibbits hebt?
Ja, natuurlijk. Maar het was meer een algemene vraagquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zag kaneel al beteuterd rondlopen met zijn lijstje, bang om naar huis te gaan omdat die feeks hem zou uitkafferen.
Zie je het voor je?
snap het precies, maar zou het ook niet zo in woorden kunnen uitdrukken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk waren we gewoon te verschillend (maar dan ook echt totaal) en bleek het te moeilijk voor ons om ons in de ander te verplaatsen. Het is ook heel moeilijk om zulke abstracte angsten te begrijpen als je ze zelf niet kent.
[..]
Dat is heel moeilijk uit te leggen. Er lijkt dan een soort van mentale blokkade in mijn hoofd te zitten die zich alles enorm erg voorstelt. Of allerlei dingen gaat verzinnen waarom iets niet kan. Ik kan het eigenlijk niet uitleggen.
Klopt, met mijn ex had ik precies hetzelfde. Hij was ongeduldig, punctueel en had altijd haast en ik was heel laid back en relaxed. Dat leidde tot veel ruzies en frustraties. Hij begreep niet dat ik ergens zo relaxed over kon zijn en ik begreep niet waar hij dan zo gestrest over raakte.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Bij de meet ook niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Apart. Je lijkt mij zo op FOK! helemaal geen jongen die daar problemen mee heeft.
Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Voor mij helpt het. Maar als ik nu flauwval is dat meer van de angst voor het flauwvallen dan iets anders.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is heel erg naar. Maar waarom de link met water? Helpt dat tegen flauwvallen?
Oh, nee. Ik ben boos omdat ik vanavond naar een woning zou kijken. Nu heeft die vetkwab afgezegd, en kan ik nog 1 keer kijken, wanneer ik gelijk moet beslissen, anders is mijn kans voorbij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Maar het was meer een algemene vraag.
Het was wel iets waar we vaak ruzie door kregen, we waren daarin heel erg verschillend. Maar verder is het een hele goeie jongen, dus ik zal hem niet meteen afvallen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nou ja ik vind dat ergens wel slecht.
Maar ik ben dan ook hmm zachtaardig, misschien té.
Water is wel de eerste stap nadat je wakker wordt na het flauwvallen, dus die link snap ik welquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Voor mij helpt het. Maar als ik nu flauwval is dat meer van de angst voor het flauwvallen dan iets anders.Dus dat werkt elkaar een beetje tegen.
Jullie zijn misschien te verschillend daarin.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was wel iets waar we vaak ruzie door kregen, we waren daarin heel erg verschillend. Maar verder is het een hele goeie jongen, dus ik zal hem niet meteen afvallen.
Broeder. Dat heb ik ook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geheel terecht. Hulp nodig?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, nee. Ik ben boos omdat ik vanavond naar een woning zou kijken. Nu heeft die vetkwab afgezegd, en kan ik nog 1 keer kijken, wanneer ik gelijk moet beslissen, anders is mijn kans voorbij.
Als hongerig gaan winkelen. Je weet dat je zulke keuzes niet gelijk moet maken aangezien je er meer dan een jaar aan vast zit..
Nu heb ik zin om haar schedel open te breken en hysterisch te lachen terwijl het bloed in het rond vliegt.
Dat is wel lastig. Misschien is het wel omdat je, nadat je weer wakker wordt, vaak een glas water aangeboden krijgt? Dat gebeurt mij wel als ik flauwval. Gelukkig is dat slechts twee keer voorgekomen (waarvan één keer in de kerk tijdens een Avondwake ... awkwardquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Voor mij helpt het. Maar als ik nu flauwval is dat meer van de angst voor het flauwvallen dan iets anders.Dus dat werkt elkaar een beetje tegen.
Je herhaalt iets wat ik al zei.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jullie zijn misschien te verschillend daarin.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geheel terecht. Hulp nodig?
Ik vind het wel erg oneerlijk dat je meteen moet beslissen. Heb je foto's van het huis? Misschien dat wij je kunnen helpen door voors en tegens aan te wijzen die je zelf nog niet zag?
Doe eens DM/PM'enquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:03 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Nee, geen foto's, geen plattegrond, geen idee wat het oppervlak is.
Maakt niet uit. Maar we zijn niet voor niets exen.quote:
Die vrouw is onze martelkelder niet waardig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:03 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Nee, geen foto's, geen plattegrond, geen idee wat het oppervlak is.
Niet voor die tijd, sterker nog, ik weet niet eens exact hoe duur het is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe eens DM/PM'en?
Heb je de mogelijkheid via het kadaster maten op te vragen?
Hmmm...quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet voor die tijd, sterker nog, ik weet niet eens exact hoe duur het is.
Motivatie is een probleem ja. Het enige dat ik heb gevonden wat daarbij helpt, is ritme.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor mij voelt het nu ook alsof ik terug zak in een depressie. Maar dat kan het niet zijn, want eigenlijk ben ik best wel heel erg gelukkig en gaat alles juist een keer goed. Ben alleen de motivatie voor mijn studie helemaal kwijt en dat is wel een constant stresspunt. Achter lopen, bij willen werken maar door de bomen het bos niet zien, niets kunnen doen en dus nog meer achter lopen, etc etc etc.
Ik ben op FOK! dan ook totaal anders.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Apart. Je lijkt mij zo op FOK! helemaal geen jongen die daar problemen mee heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zag kaneel al beteuterd rondlopen met zijn lijstje, bang om naar huis te gaan omdat die feeks hem zou uitkafferen.
Zie je het voor je?
Ze was geen feeks. Dat kwam later pas.Toen voelde ik me ook beter. Nu voel me gewoon even ruk.quote:Hoeveel kunnen 2 mannen gemeen hebben?quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik ken het. Voel me ook niet zo opperbest atm.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen voelde ik me ook beter. Nu voel me gewoon even ruk.
Ze was het al lang, jij kwam er alleen pas later achter.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze was geen feeks. Dat kwam later pas.
Bedankt voor het beeld wat je hier schetstquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:08 schreef Fera het volgende:
Als ik me niet goed voel, steek ik gewoon even mijn neus uit, wel naar beneden gericht en krijg ik er een kusje op. Een lekkere lebber van een tong die ook stront van de grond zou eten als hij de kans kreeg.
Wat een liefde.
Ik heb het meestal al als ik bijv. een vriend wil meevragen naar een film of een feest "nee die kan toch niet joh" en bij versieren duiken er nog meer doemscenario op.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel kunnen 2 mannen gemeen hebben?
With pleasure.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bedankt voor het beeld wat je hier schetst
Aaahhh. Hoe komt dat?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken het. Voel me ook niet zo opperbest atm.
Misschien was dat het. Maar in mijn ogen is ze gewoon enorm veranderd in die 5 jaar. Van lief, enthousiast alto meisje met een groot en begrijpend hart naar een carrièregerichte, gestresste feeks die bang was om het rustig aan te doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze was het al lang, jij kwam er alleen pas later achter.
Ja, dat is te merken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken het. Voel me ook niet zo opperbest atm.
Wacht watquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:08 schreef Fera het volgende:
Als ik me niet goed voel, steek ik gewoon even mijn neus uit, wel naar beneden gericht en krijg ik er een kusje op. Een lekkere lebber van een tong die ook stront van de grond zou eten als hij de kans kreeg.
Wat een liefde.
quote:
Als ik me naar de klote voel breek ik normaal zo veel mogelijk shit, of zuip ik me lazerus.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:08 schreef Fera het volgende:
Ik ben niet zo (zelf)destructief. Maar ieder zijn ding.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik me naar de klote voel breek ik normaal zo veel mogelijk shit, of zuip ik me lazerus.
Pas wel op met honden speeksel he.quote:
het kan hooguit fout gaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo (zelf)destructief. Maar ieder zijn ding.
In je tandvlees nog welquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Pas wel op met honden speeksel he.
Volgens foknieuws kun je er nare infecties van krijgen in je tandvlees lol.
Ik was niet van plan hem te tongzoenen eigenlijk. Zo wanhopig ben ik nou ook weer niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Pas wel op met honden speeksel he.
Volgens foknieuws kun je er nare infecties van krijgen in je tandvlees lol.
Ik ga huilenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik me naar de klote voel breek ik normaal zo veel mogelijk shit, of zuip ik me lazerus.
Toen ik nog aan de pil was kon ik huilen om de kleinste kutdingen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga huilen. Ik weet niet waarom. Ja, omdat ik me klote voel, maar dat is niet echt een reden om te gaan huilen altijd
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |