Je deed het klinken alsof je het een kutfilm vindt en ik vind van nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je zei het als reactie op mij, alsof dat impliceerde dat het geen spandexflikker is.
Ik schoot denk ik uit, sorry.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat streepje op de o vind ik niet zo lief klinken.
Nee? Ik hoopte dat het niet al te veel zou opvallen. De moeite met aanraken en afspreken gaat wel weg als ik mensen beter ken. Dat duurt alleen even.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik wel opmerkelijk, ik had het eigenlijk helemaal niet achter je gezocht.
Niet alsof.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je deed het klinken alsof je het een kutfilm vindt en ik vind van niet.
Het spijt me, vergeef me,quote:
Troost je, ik ben precies hetzelfde.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee? Ik hoopte dat het niet al te veel zou opvallen. De moeite met aanraken en afspreken gaat wel weg als ik mensen beter ken. Dat duurt alleen even.
En zelfs vrienden die ik al meer dan 8 jaar ken, heb ik moeite mee om te bellen.
Als ik in een goede bui ben en me lekker voel (en het weer even goed zit met de vitaminen) dan merk je er inderdaad bijna niks van.
Ik kan ook niet bellen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee? Ik hoopte dat het niet al te veel zou opvallen. De moeite met aanraken en afspreken gaat wel weg als ik mensen beter ken. Dat duurt alleen even.
En zelfs vrienden die ik al meer dan 8 jaar ken, heb ik moeite mee om te bellen.
Als ik in een goede bui ben en me lekker voel (en het weer even goed zit met de vitaminen) dan merk je er inderdaad bijna niks van.
the fckquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan ook niet bellen.Alleen als ik van te voren aankondig dat ik ga bellen, dan durf ik wel te bellen. Maar verder dan m'n moeder en Bart gaat dat ook niet.
Ik doe er enorm lang over voordat ik bijvoorbeeld een instantie bel met vragen of iets.
En dat terwijl ik wel in een callcenter heb gewerkt.
Ik heb ook belangst, maar vooral als ik een bedrijf ofzo moet bellen. Dan krijg ik het warm, ga ik zweten en mocht ik het dan toch doen ben ik m'n stem meteen kwijt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
Ik durf dat bellen ook nooit zo goed. Ik weet niet wat het is maar iets houdt me tegen. Zo verwateren dus heel vermel contacten.
Dit inderdaad. Heel herkenbaar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
Ik moest laatst mijn provider bellen. Dat wilde ik niet maar het in de winkel vragen no problemo.
Verrassend.quote:
Dat is inderdaad een troost. Als zelfs de grote twi het heeft, valt het wel mee.quote:
De laatste 2, 3 dagen merk ik dat mijn vitamine% weer wat laag is en nu doe ik er zelfs 3 dagen over om een mail te beantwoorden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan ook niet bellen.Alleen als ik van te voren aankondig dat ik ga bellen, dan durf ik wel te bellen. Maar verder dan m'n moeder en Bart gaat dat ook niet.
Ik doe er enorm lang over voordat ik bijvoorbeeld een instantie bel met vragen of iets.
En dat terwijl ik wel in een callcenter heb gewerkt.
Klopt. Ik ga liever de winkel uit zonder het product dan die mensen aan te spreken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:46 schreef Fera het volgende:
Ik durf mensen in de winkel alleen nooit wat te vragen.Voel me dan meteen bezwaard of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |