Was ook geen kutfilm.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:26 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, The Big Lebowski vond ik ook geen ruk aan.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry. Mijn tieten zijn te groot voor je.
Maar, maar, maar... Ik vind Batman leukquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was ook geen kutfilm.
Ik weet nog wel een kutfilm,. over een atlethisch gebouwde flikker in spandex pakje. Hoe heette hij ookalweer. oja, vleermuisman.
Kan zijn. Al denk ik meer dat het een kwestie is van behoefte tegenover durven.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:26 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, The Big Lebowski vond ik ook geen ruk aan.
Don't we all, don't we all.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja, 'mogelijkheden'![]()
Helaas blijken het onmogelijkheden te zijn
Snik snikIk wil getroost worden door een leuke Fokster
Nouja ik ken iemand die had ook E maar die vielen best mee hoor. Ik ben geen expert met dat soort dingen, maar 'E' wilt toch niet gelijk zeggen dat het van die joekels zijn?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, maar, maar... Ik vind Batman leuk.
Waarom zou je dat niet durven?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan zijn. Al denk ik meer dat het een kwestie is van behoefte tegenover durven.
[..]
Het is goed met je.
[..]
Don't we all, don't we all.
Jij wordt al getroostquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan zijn. Al denk ik meer dat het een kwestie is van behoefte tegenover durven.
[..]
Het is goed met je.
[..]
Don't we all, don't we all.
Gewoon zeggen dat je voor haar best een uitzondering wilt maken, hosselbaas.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik ken iemand die had ook E maar die vielen best mee hoor. Ik ben geen expert met dat soort dingen, maar 'E' wilt toch niet gelijk zeggen dat het van die joekels zijn?
Een vrouw is overigens meer dan een stel wandelende tieten voor mij hoor
Was dat al niet duidelijk dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je voor haar best een uitzondering wilt maken, hosselbaas.
Zolang je zo blijft doen, kunnen ze je beter uit je lijden verlossen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:26 schreef Faxie het volgende:
Mja, 'mogelijkheden'![]()
Helaas blijken het onmogelijkheden te zijn
Snik snikIk wil getroost worden door een leuke Fokster
Laat 'm stikken tussen je tieten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
Niet zo serieusquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik ken iemand die had ook E maar die vielen best mee hoor. Ik ben geen expert met dat soort dingen, maar 'E' wilt toch niet gelijk zeggen dat het van die joekels zijn?
Een vrouw is overigens meer dan een stel wandelende tieten voor mij hoor
Ik vind Batman leukquote:
Niet overtuigend genoeg. En Samzz doet moeilijk over daten van nóg meer FOK!kers, dus dan moet je wel echt overtuigend overkomen.quote:
Zelfs dat gebeurt nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je zo blijft doen, kunnen ze je beter uit je lijden verlossen.
[..]
Laat 'm stikken tussen je tieten.
Ik weet niet. Zelfde reden dat ik moeite heb met bellen of mensen aanspreken.quote:
quote:
Ik hap altijd bij jou he?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo serieus.
[..]
Ik vind Batman leuk.
Dat is hem een beetje de crux, niet? Het daten van nóg meer FOK!kers.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
Niet overtuigend genoeg. En Samzz doet moeilijk over daten van nóg meer FOK!kers, dus dan moet je wel echt overtuigend overkomen.
Dat streepje op de o vind ik niet zo lief klinkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
Niet overtuigend genoeg. En Samzz doet moeilijk over daten van nóg meer FOK!kers, dus dan moet je wel echt overtuigend overkomen.
Dat vind ik wel opmerkelijk, ik had het eigenlijk helemaal niet achter je gezocht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Zelfde reden dat ik moeite heb met bellen of mensen aanspreken.
De drempel is gewoon enorm hoog voor mij.
[..]
De laatste persoon die ik heb aangeraakt was een collega vrijdag die naast me ging zitten in de taxi. Onze benen raakten elkaar even.
Zulks een troost.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat streepje op de o vind ik niet zo lief klinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |