Dat zou momenteel ook niet de oplossing zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou het... Of is dat het laatste zetje dat nodig is om die bubbel te doen barsten?
Maar dan blijven ze altijd aanmodderen met die HRA, dat slaat toch ook nergens op eignelijk?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zou momenteel ook niet de oplossing zijn.
Dat is voor niemand gunstig. Langzaam afbouwen waardoor de markt heel langzaam zakt of gelijk blijft wel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Allicht niet... Maar ik denk wel dat er omgevormd moet worden naar een stelsel zonder HRA.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is geen bubbel, we zitten slechts in een economische dip. De huizenmarkt kenmerkt zich nog steeds door schaarste over de hele linie, zowel koop als huur. Zodra de economie weer aantrekt, gaan die huizenprijzen zo weer omhoog.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:53 schreef Samzz het volgende:
Zou het... Of is dat het laatste zetje dat nodig is om die bubbel te doen barsten?
Dat ben ik wel met je eens, maar dat moet wel geleidelijk gaan gebeuren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Allicht niet... Maar ik denk wel dat er omgevormd moet worden naar een stelsel zonder HRA.
Volgens mij valt het met die schaarste wel mee. Vooral aan deze kant van het land, huizen raken niet verkocht en dat is niet omdat er niet genoeg huizen zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is geen bubbel, we zitten slechts in een economische dip. De huizenmarkt kenmerkt zich nog steeds door schaarste over de hele linie, zowel koop als huur. Zodra de economie weer aantrekt, gaan die huizenprijzen zo weer omhoog.
Mee eens, de HRA is ook al langer een doorn in het oog bij sommige partijen en ik denk niet dat hij over +/- 25 jaar nog bestaat. De discussies lopen al bijzonder lang.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Allicht niet... Maar ik denk wel dat er omgevormd moet worden naar een stelsel zonder HRA.
Dat sowieso.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, maar dat moet wel geleidelijk gaan gebeuren.
Als dat gebeurt, dan begint de startersmarkt pas als je 40+ bent.No way dat de huizenprijzen zodanig gaan dalen dat de HRA niet meer noodzakelijk is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
Hier is er ook geen schaarste, ja schaarste aan betaalbare woningen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij valt het met die schaarste wel mee. Vooral aan deze kant van het land, huizen raken niet verkocht en dat is niet omdat er niet genoeg huizen zijn.
En dat is het, mensen weigeren verlies te maken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier is er ook geen schaarste, ja schaarste aan betaalbare woningen.
Maar er staat genoeg te koop / leeg
Ik denk niet dat de HRA noodzakelijk is. Ik denk dat mensen moeten leren niet te willen wat de buurman ook wil, maar enkel dat te willen wat ze ook daadwerkelijk kunnen betalenquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, dan begint de startersmarkt pas als je 40+ bent.No way dat de huizenprijzen zodanig gaan dalen dat de HRA niet meer noodzakelijk is.
De schaarste bevindt zich dan ook in de Randstad. De leegloop van de niet-Randstadgebieden is een heel ander probleem. Een probleem dat een eigen oplossing nodig heeft.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:56 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij valt het met die schaarste wel mee. Vooral aan deze kant van het land, huizen raken niet verkocht en dat is niet omdat er niet genoeg huizen zijn.
Die boodschap gaat geen politicus verkopen, ben ik bang.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
Ik denk niet dat de HRA noodzakelijk is. Ik denk dat mensen moeten leren niet te willen wat de buurman ook wil, maar enkel dat te willen wat ze ook daadwerkelijk kunnen betalen.
In combinatie met dat mensen hun huis niet met winst hoeven te verkopen, maar gewoon voor een reële waarde, zou het best goed moeten komen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de HRA noodzakelijk is. Ik denk dat mensen moeten leren niet te willen wat de buurman ook wil, maar enkel dat te willen wat ze ook daadwerkelijk kunnen betalen.
Die wijsheid zou ieder mens toch moeten bezitten, zou je denken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die boodschap gaat geen politicus verkopen, ben ik bang.
En daar zit 'm de crux.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
In combinatie met dat mensen hun huis niet met winst hoeven te verkopen, maar gewoon voor een reële waarde, zou het best goed moeten komen.
Helaas werkt het niet zo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wijsheid zou ieder mens toch moeten bezitten, zou je denken.
Maar maak dat de mensen maar wijs hequote:Op maandag 15 oktober 2012 19:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
In combinatie met dat mensen hun huis niet met winst hoeven te verkopen, maar gewoon voor een reële waarde, zou het best goed moeten komen.
Als dat zo zou zijn dan zouden PvdA/GL/SP stukken minder stemmen krijgen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
Die wijsheid zou ieder mens toch moeten bezitten, zou je denken.
Ik heb op geen van die partijen gestemdquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn dan zouden PvdA/GL/SP stukken minder stemmen krijgen.
Gelukkig maar, anders zou je stemgedrag niet overeenkomen met wat je hier predikt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
Ik heb op geen van die partijen gestemd.
Dat is ook maar afhankelijk van de prioriteiten, hoor. De HRA is bij het stemmen mijn prioriteit niet geweest, dus zo makkelijk is dat niet te zeggen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zou je stemgedrag niet overeenkomen met wat je hier predikt.
Wijsneus!quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
Dat is ook maar afhankelijk van de prioriteiten, hoor. De HRA is bij het stemmen mijn prioriteit niet geweest, dus zo makkelijk is dat niet te zeggen.
Baasquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al 24 uur niemand meer gezien of gesproken.
Morgen maar eens naar buiten.
Zolderkamerautistquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Volgens mij valt dit onder de noemer: ziek zijnquote:
Dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij valt dit onder de noemer: ziek zijn.
Dat is wel ernstig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ach, lekker belangrijk. Alsof je elke dag naar buiten moetquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het.
[..]
Ja, enorm trots.
He Faxie. Hoe is het ermee?quote:
Vroeger had ik dit niet in de gaten, of had er geen erg in.quote:
Is geen rust, is SOG'gen en daarna vervelen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, lekker belangrijk. Alsof je elke dag naar buiten moet. Soms is geestelijke rust en ruimte ook lekker.
Ik ben een leek, wat is dat?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is geen rust, is SOG'gen en daarna vervelen.
Nee, ik doe nooit wat leuks.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:18 schreef twi het volgende:
Hoi, weten jullie nog wat leuks om te doen?
Ik ben blij dat ik een hond heb, anders was ik ook een kluizenaar. Plus, ik zoek nu mensen op. Uit mezelf. Wauw.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Faxie. Hoe is het ermee?
[..]
Vroeger had ik dit niet in de gaten, of had er geen erg in.
Nu merk ik het wel.
Vooruitgang!
Ik hoef donderdag pas te werken, dus ik zou nog even thuis kunnen blijven eventueel.
[..]
Is geen rust, is SOG'gen en daarna vervelen.
Oei, geen zin om te leren?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Studie ontwijkend gedrag vertonen.
Ik ook af en toe. Maar niet zo vaak als ik zou willen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een hond heb, anders was ik ook een kluizenaar. Plus, ik zoek nu mensen op. Uit mezelf. Wauw.
Geen nieuwe succes verhalen?quote:
Totaal niet. Mijn gedachten gaan alle kanten op en ik kan me geen minuut op iets concentreren.quote:
Ja, daarom vraag ik waar ze zijnquote:
Vleierquote:
Honden en PlayStation. Wat een verschrikkelijke wansmaak heb jij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een hond heb, anders was ik ook een kluizenaar. Plus, ik zoek nu mensen op. Uit mezelf. Wauw.
Wat houd je tegen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook af en toe. Maar niet zo vaak als ik zou willen.
[..]
Geen nieuwe succes verhalen?
[..]
Totaal niet. Mijn gedachten gaan alle kanten op en ik kan me geen minuut op iets concentreren.
Samzz:"Ja hoor, soms is het best leuk om te leren."quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
Heeft er iemand ooit wel eens zin om te leren?
Ah, oké.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, in een andere SC wachtende totdat jij weer uitlogt
Waarom nu weer ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Samzz:"Ja hoor, soms is het best leuk om te leren."
Je hebt toch een plekje in mijn hoofd weten te veroveren waarbij je het verstandige persoontje van een gezicht voorziet.quote:
Download de Cube films.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:18 schreef twi het volgende:
Hoi, weten jullie nog wat leuks om te doen?
Geen idee.quote:
Nouja, er zijn tijden geweest dat ik online kwam en er mooie verhalen met mogelijkheden in mijn dm stonden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb ik die al eens gehad dan?
Maar nee dus
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn kutfilms. Dus twi zal ze wel leuk vinden.
Geef je mij nou een complimentquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:24 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt toch een plekje in mijn hoofd weten te veroveren waarbij je het verstandige persoontje van een gezicht voorziet.
Oké. Luiheid misschien?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Nouja, er zijn tijden geweest dat ik online kwam en er mooie verhalen met mogelijkheden in mijn dm stonden.
Nee hoor, The Big Lebowski vond ik ook geen ruk aan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn kutfilms. Dus twi zal ze wel leuk vinden.
Mja, 'mogelijkheden'quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nouja, er zijn tijden geweest dat ik online kwam en er mooie verhalen met mogelijkheden in mijn dm stonden.
Misschien, gezien mijn instelling vind ik het vaak anti-climaxen. Maar misschien past dat wel bij jequote:
Sorry. Mijn tieten zijn te groot voor je.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja, 'mogelijkheden'![]()
Helaas blijken het onmogelijkheden te zijn
Snik snikIk wil getroost worden door een leuke Fokster
Ja, wie weet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:26 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien, gezien mijn instelling vind ik het vaak anti-climaxen. Maar misschien past dat wel bij je
Was ook geen kutfilm.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:26 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, The Big Lebowski vond ik ook geen ruk aan.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry. Mijn tieten zijn te groot voor je.
Maar, maar, maar... Ik vind Batman leukquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was ook geen kutfilm.
Ik weet nog wel een kutfilm,. over een atlethisch gebouwde flikker in spandex pakje. Hoe heette hij ookalweer. oja, vleermuisman.
Kan zijn. Al denk ik meer dat het een kwestie is van behoefte tegenover durven.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:26 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, The Big Lebowski vond ik ook geen ruk aan.
Don't we all, don't we all.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik ken iemand die had ook E maar die vielen best mee hoor. Ik ben geen expert met dat soort dingen, maar 'E' wilt toch niet gelijk zeggen dat het van die joekels zijn?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, maar, maar... Ik vind Batman leuk.
Waarom zou je dat niet durven?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan zijn. Al denk ik meer dat het een kwestie is van behoefte tegenover durven.
[..]
Het is goed met je.
[..]
Don't we all, don't we all.
Jij wordt al getroostquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan zijn. Al denk ik meer dat het een kwestie is van behoefte tegenover durven.
[..]
Het is goed met je.
[..]
Don't we all, don't we all.
Gewoon zeggen dat je voor haar best een uitzondering wilt maken, hosselbaas.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik ken iemand die had ook E maar die vielen best mee hoor. Ik ben geen expert met dat soort dingen, maar 'E' wilt toch niet gelijk zeggen dat het van die joekels zijn?
Een vrouw is overigens meer dan een stel wandelende tieten voor mij hoor
Was dat al niet duidelijk dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je voor haar best een uitzondering wilt maken, hosselbaas.
Zolang je zo blijft doen, kunnen ze je beter uit je lijden verlossen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:26 schreef Faxie het volgende:
Laat 'm stikken tussen je tieten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
Niet zo serieusquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik ken iemand die had ook E maar die vielen best mee hoor. Ik ben geen expert met dat soort dingen, maar 'E' wilt toch niet gelijk zeggen dat het van die joekels zijn?
Een vrouw is overigens meer dan een stel wandelende tieten voor mij hoor
Ik vind Batman leukquote:
Niet overtuigend genoeg. En Samzz doet moeilijk over daten van nóg meer FOK!kers, dus dan moet je wel echt overtuigend overkomen.quote:
Zelfs dat gebeurt nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je zo blijft doen, kunnen ze je beter uit je lijden verlossen.
[..]
Laat 'm stikken tussen je tieten.
Ik weet niet. Zelfde reden dat ik moeite heb met bellen of mensen aanspreken.quote:
quote:
Ik hap altijd bij jou he?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo serieus.
[..]
Ik vind Batman leuk.
Dat is hem een beetje de crux, niet? Het daten van nóg meer FOK!kers.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
Niet overtuigend genoeg. En Samzz doet moeilijk over daten van nóg meer FOK!kers, dus dan moet je wel echt overtuigend overkomen.
Dat streepje op de o vind ik niet zo lief klinkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
Niet overtuigend genoeg. En Samzz doet moeilijk over daten van nóg meer FOK!kers, dus dan moet je wel echt overtuigend overkomen.
Dat vind ik wel opmerkelijk, ik had het eigenlijk helemaal niet achter je gezocht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Zelfde reden dat ik moeite heb met bellen of mensen aanspreken.
De drempel is gewoon enorm hoog voor mij.
[..]
De laatste persoon die ik heb aangeraakt was een collega vrijdag die naast me ging zitten in de taxi. Onze benen raakten elkaar even.
Zulks een troost.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat streepje op de o vind ik niet zo lief klinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |