Wijsneus!quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
Dat is ook maar afhankelijk van de prioriteiten, hoor. De HRA is bij het stemmen mijn prioriteit niet geweest, dus zo makkelijk is dat niet te zeggen.
Baasquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al 24 uur niemand meer gezien of gesproken.
Morgen maar eens naar buiten.
Zolderkamerautistquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Volgens mij valt dit onder de noemer: ziek zijnquote:
Dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij valt dit onder de noemer: ziek zijn.
Dat is wel ernstig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ach, lekker belangrijk. Alsof je elke dag naar buiten moetquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het.
[..]
Ja, enorm trots.
He Faxie. Hoe is het ermee?quote:
Vroeger had ik dit niet in de gaten, of had er geen erg in.quote:
Is geen rust, is SOG'gen en daarna vervelen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, lekker belangrijk. Alsof je elke dag naar buiten moet. Soms is geestelijke rust en ruimte ook lekker.
Ik ben een leek, wat is dat?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is geen rust, is SOG'gen en daarna vervelen.
Nee, ik doe nooit wat leuks.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:18 schreef twi het volgende:
Hoi, weten jullie nog wat leuks om te doen?
Ik ben blij dat ik een hond heb, anders was ik ook een kluizenaar. Plus, ik zoek nu mensen op. Uit mezelf. Wauw.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Faxie. Hoe is het ermee?
[..]
Vroeger had ik dit niet in de gaten, of had er geen erg in.
Nu merk ik het wel.
Vooruitgang!
Ik hoef donderdag pas te werken, dus ik zou nog even thuis kunnen blijven eventueel.
[..]
Is geen rust, is SOG'gen en daarna vervelen.
Oei, geen zin om te leren?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Studie ontwijkend gedrag vertonen.
Ik ook af en toe. Maar niet zo vaak als ik zou willen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een hond heb, anders was ik ook een kluizenaar. Plus, ik zoek nu mensen op. Uit mezelf. Wauw.
Geen nieuwe succes verhalen?quote:
Totaal niet. Mijn gedachten gaan alle kanten op en ik kan me geen minuut op iets concentreren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |