Honden en PlayStation. Wat een verschrikkelijke wansmaak heb jij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een hond heb, anders was ik ook een kluizenaar. Plus, ik zoek nu mensen op. Uit mezelf. Wauw.
Wat houd je tegen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook af en toe. Maar niet zo vaak als ik zou willen.
[..]
Geen nieuwe succes verhalen?
[..]
Totaal niet. Mijn gedachten gaan alle kanten op en ik kan me geen minuut op iets concentreren.
Samzz:"Ja hoor, soms is het best leuk om te leren."quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
Heeft er iemand ooit wel eens zin om te leren?
Ah, oké.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, in een andere SC wachtende totdat jij weer uitlogt
Waarom nu weer ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Samzz:"Ja hoor, soms is het best leuk om te leren."
Je hebt toch een plekje in mijn hoofd weten te veroveren waarbij je het verstandige persoontje van een gezicht voorziet.quote:
Download de Cube films.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:18 schreef twi het volgende:
Hoi, weten jullie nog wat leuks om te doen?
Geen idee.quote:
Nouja, er zijn tijden geweest dat ik online kwam en er mooie verhalen met mogelijkheden in mijn dm stonden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb ik die al eens gehad dan?
Maar nee dus
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn kutfilms. Dus twi zal ze wel leuk vinden.
Geef je mij nou een complimentquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:24 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt toch een plekje in mijn hoofd weten te veroveren waarbij je het verstandige persoontje van een gezicht voorziet.
Oké. Luiheid misschien?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Nouja, er zijn tijden geweest dat ik online kwam en er mooie verhalen met mogelijkheden in mijn dm stonden.
Nee hoor, The Big Lebowski vond ik ook geen ruk aan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn kutfilms. Dus twi zal ze wel leuk vinden.
Mja, 'mogelijkheden'quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nouja, er zijn tijden geweest dat ik online kwam en er mooie verhalen met mogelijkheden in mijn dm stonden.
Misschien, gezien mijn instelling vind ik het vaak anti-climaxen. Maar misschien past dat wel bij jequote:
Sorry. Mijn tieten zijn te groot voor je.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja, 'mogelijkheden'![]()
Helaas blijken het onmogelijkheden te zijn
Snik snikIk wil getroost worden door een leuke Fokster
Ja, wie weet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:26 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien, gezien mijn instelling vind ik het vaak anti-climaxen. Maar misschien past dat wel bij je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |