Tis altijd nog beter dan tv kijkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:44 schreef Murdera het volgende:
Feitelijk is heel fok echt geen fuck aan.
Maar het blijft beter dan werk.
En natuurlijk een beetje op reguliere basis een klein beetje in je mond kotsen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik blijf liever nog even giechelen totdat je het zelf doorhebt. Kom over een paar maandjes maar terug.
Dat ben ik zeker niet altijd met je eens.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tis altijd nog beter dan tv kijken
Dit klopt wel ongeveer.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:44 schreef Murdera het volgende:
Feitelijk is heel fok echt geen fuck aan.
Maar het blijft beter dan werk.
Nee, als fok na 2u 's nachts dood is, is soms op tv altijd nog CNN enzoquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker niet altijd met je eens.
Ook overdag/savonds. Snachts fok ik liever dan tv kijkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee, als fok na 2u 's nachts dood is, is soms op tv altijd nog CNN enzo
Vergeet diequote:Op maandag 15 oktober 2012 16:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben jij dan minder opvallend klef en gemaakt dubbelzinnig?
Ik ben helemaal niet opvallendquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben jij dan minder opvallend klef en gemaakt dubbelzinnig?
Ja, de klad is er op een gegeven moment ingekomenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Deden we laatst niet 2 dagen over een heel topic?
Oja, je leest onze posts niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel jij en Muhaha sowieso. Maar dat kan ook gewoon gevoel zijn, omdat ik altijd dergelijke onderwerpen zie en jullie dan zie posten. Geen idee wat de inhoud van de posts zijn
Ik heb het niet over klaagwoorden daarquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:54 schreef Murdera het volgende:
Oja, je leest onze posts niet.
Maar wij hebben daar geen klaagwoord aan gepost hoor.Dat er iemand over klaagt betekent niet dat we allemaal daar een probleem mee hebben.
![]()
Overigens vind ik het handig om gelijk te weten wat het is, voor ik ze er uit jaag.
1 fout teveel had ik ook. nu moet je wel ff gaan leren en niet gewoon weer gaan, want dan heb je misschien zelfs een fout extra! (ikke dusquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:38 schreef muhahaha het volgende:
Minder goed, gezakt voor motor theorie. 1 fout teveel, potdorie. Je mag wel keren op een kruispunt zonder verkeerslichten/borden/tanden
.
pardon? ik klaag nergens over volgens mijquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen twi en rival klagen daar toch over?
Zie je, gaat ie weer lopen klagen, dit keer omdat hij niet zou klagenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
pardon? ik klaag nergens over volgens mij
Hij klaagt echt zo veelquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zie je, gaat ie weer lopen klagen, dit keer omdat hij niet zou klagen
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het niet over klaagwoorden daar![]()
"wat het is"? wat wat is ?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:42 schreef Cue_ het volgende:
Wel grappig dat al die mannen het hier ook over 'ze' hebben en 'als de jongens springen op de meiden' .. maar degene die het doen als er nu mee over klagen.. zijn gedeeltelijk dezelfde
echt nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis altijd nog beter dan tv kijken
mag.......niet........happen........quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zie je, gaat ie weer lopen klagen, dit keer omdat hij niet zou klagen
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
mag.......niet........happen........
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
mag.......niet........happen........
Bluf!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:04 schreef Murdera het volgende:
Ik denk dat ik hier dagen over ga klagen, tot het topic echt helemaal dood is.
Helaas (voor jou dan) voldoe ik niet aan verwachtingenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:05 schreef Murdera het volgende:
Je zou toch verwachten.. als je het lief vraagt..
Ik doe niet aan straattaalquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
Fittie = vechtpartij/ruzie
straattaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:13 schreef Murdera het volgende:
Cue, die nooit aan ook maar 1 verwachting kan voldoen.![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe niet aan straattaal
Ik heb dan ook bewust een huis zonder zolder genomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik spreek dit tegen. maar dat doe ik stilletjes in mezelf. dus eigenlijk zeg ik niks.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:13 schreef Murdera het volgende:
Cue, die nooit aan ook maar 1 verwachting kan voldoen.![]()
Wat een barbaarse wereld.
De barbaarse wereld of het voldoen van de verwachtingen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:15 schreef rival het volgende:
ik spreek dit tegen. maar dat doe ik stilletjes in mezelf. dus eigenlijk zeg ik niks.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De barbaarse wereld of het voldoen van de verwachtingen?
quote:
Kom van die zolder af danquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik verveel me echt de pleures nu
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:21 schreef rival het volgende:
dat kusjekroel doe je maar lekker in de Sex SC!!
Oja, jij mag er nu overheen he?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik spreek dit tegen. maar dat doe ik stilletjes in mezelf. dus eigenlijk zeg ik niks.
Ga op avontuur!quote:
Was jij trouwens niet die turk die wel een meisje mee wilde nemen naar meet en terug, maar daarna wel nog snachts op het strand wilde chillen, en alleen meisjes konden een lift krijgen?quote:
dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, dan was het iemand anders denk ik.
omdat ik bmw rij ben ik ineens een Turk?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was jij trouwens niet die turk die wel een meisje mee wilde nemen naar meet en terug, maar daarna wel nog snachts op het strand wilde chillen, en alleen meisjes konden een lift krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
omdat ik bmw rij ben ik ineens een Turk?Ok goed, ik heb mijn dag niet denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn geheugen faalt.
Die gast was wel hilarisch.![]()
Ik keek nu pas in jouw fobo, en die gast had ook enkel zulke fotos.![]()
haha lekker bezig!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok goed, ik heb mijn dag niet denk ik.
Mijn geheugen faalt.
Ik keek nu pas in jouw fobo, en die gast had ook enkel zulke fotos.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:32 schreef rival het volgende:
[..]
haha lekker bezig!
nee ik ben die jongen die tot half 6 werkt.....
Het is je gevoel schat...quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel jij en Muhaha sowieso. Maar dat kan ook gewoon gevoel zijn, omdat ik altijd dergelijke onderwerpen zie en jullie dan zie posten. Geen idee wat de inhoud van de posts zijn
Nee, die gast die dat toen aanbood postte toch ooit een foto van zichzelf in userfoto's?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok goed, ik heb mijn dag niet denk ik.
Mijn geheugen faalt.
Ik keek nu pas in jouw fobo, en die gast had ook enkel zulke fotos.
Die herinner ik me ook nog wel, was dat niet de meet naar Roy toe? Er gold toen ook een aanbod voor meerijders maar dat moesten wel dames zijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, die gast die dat toen aanbood postte toch ooit een foto van zichzelf in userfoto's?
Dat bleek een (inmiddels) ex-collega van me te zijn.
Turquaz ofzoiets
Dat was naar de bios toen.. John Carterquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die herinner ik me ook nog wel, was dat niet de meet naar Roy toe? Er gold toen ook een aanbod voor meerijders maar dat moesten wel dames zijn. Die kwam iig uit het Zuiden van Nederland
Zou goed kunnen, ik moest er hard om lachen in ieder geval. De wanhopigheid druipte er vanafquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat was naar de bios toen.. John Carter
Droop?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik moest er hard om lachen in ieder geval. De wanhopigheid druipte er vanaf
Arme jongen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:39 schreef heloef het volgende:
Ik heb geprobeerd te werken vandaag, maar er kwam belachelijk weinig uit. Over een maandagdip gesproken zeg jezus.
Ik bedoel: is het niet droop ipv druipte?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet zijn naam niet meer. Hij wilde alleen vrouwen omdat hij zuinig op zijn auto zou zijn
Hihi, je snapt het niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet zijn naam niet meer. Hij wilde alleen vrouwen omdat hij zuinig op zijn auto zou zijn
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel: is het niet droop ipv druipte?
Hey Roy.quote:
Terwijl hij in real life helemaal niet zo over komt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik moest er hard om lachen in ieder geval. De wanhopigheid druipte er vanaf
Oja je hebt gelijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel: is het niet droop ipv druipte?
Internet en real life is bij velen andersquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Terwijl hij in real life helemaal niet zo over komt.
Ik kon hem schieten, maar er waren genoeg collega's die het wel met hem konden vinden.
Ik ga zo in slaap vallen denk ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme jongen.
Ik heb ook niks gedaan.
Lange nacht gehad?quote:
Geen oog dicht gedaan.quote:
In het echt ben ik kei verlegen en stil.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op fok komt alles zo agressief over, meer dan in het echt!
Nee ik zit in de bus.quote:
Klote is dat. Hoe komt het?quote:
Wat ik ook probeerde ik kon maar niet slapen.quote:
Klopt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
In het echt ben ik kei verlegen en stil.
Hmmm ... Veel aan je hoofd misschien?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat ik ook probeerde ik kon maar niet slapen.
quote:
Dat valt wel mee, gewoon een verneukt ritm.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm ... Veel aan je hoofd misschien?
Ik heb niet eens 'n ritme. Vannacht was het weer half drie geworden, daarvoor vijf uur.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, gewoon een verneukt ritm.
Succes.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:12 schreef Myraela het volgende:
Ik heb morgenavond een sollicitatie, ik ben een beetje nerveus.
Wat voor baan is het?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:12 schreef Myraela het volgende:
Ik heb morgenavond een sollicitatie, ik ben een beetje nerveus.
Dat is een beste bijbaan. Succes Myrquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bijbaantje bij de IKEA voor 24 uur in de week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |