Dat is wel een beetje eng. Wel een leuke talkshow? Of ik nu lelijk was of niet als ik maar een goede host was.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb over jou gedroomd. Je was een veel te veel opgeschminkte talkshowhost a la Ricki Lake.
Ik keek eigenlijk meer naar de slechte make-up smaak. Dus dat moet je maar niet meer doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje eng. Wel een leuke talkshow? Of ik nu lelijk was of niet als ik maar een goede host was.
Ik zal mijn best doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ik keek eigenlijk meer naar de slechte make-up smaak. Dus dat moet je maar niet meer doen.
Uh, neequote:Op maandag 15 oktober 2012 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Had je nou met een paar dames afgesproken?
Ow myra *fapfapfap*quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:09 schreef Myraela het volgende:
Hallo verloren hosselbazen, oude fapperts van me.
Hoi Myr. Andere topic is leuker dan hierquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:09 schreef Myraela het volgende:
Hallo verloren hosselbazen, oude fapperts van me.
Dat komt omdat iedereen van dit topic ineens daar is gaan posten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Myr. Andere topic is leuker dan hier
Behalve jij... dit is wel verdacht twi.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:12 schreef twi het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen van dit topic ineens daar is gaan posten.
Definieer "leuker".quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Myr. Andere topic is leuker dan hier
Shit je hebt me doorquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Definieer "leuker".
Het is misschien drukker, maar aan de andere kant is het risico op verlaten huismoeders en mannen die al jaren geen seks hebben gehad die wel in een soort roleplaying slowchat zitten waarin ze denken dat alle "vrouwen" een soort van godinnen zijn waarop ze moeten fappen, erg groot.
Nou valt t wel weer meequote:Op maandag 15 oktober 2012 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hallo
Tis een beetje doods hier
Maar die hebben we in beide topics toch gewoon?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Definieer "leuker".
Het is misschien drukker, maar aan de andere kant is het risico op verlaten huismoeders en mannen die al jaren geen seks hebben gehad die wel in een soort roleplaying slowchat zitten waarin ze denken dat alle "vrouwen" een soort van godinnen zijn waarop ze moeten fappen, erg groot.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Behalve jij... dit is wel verdacht twi.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:16 schreef Myraela het volgende:
...en mannen die al jaren geen seks hebben gehad...
Ik kan deze reeks volgen zonder 6 keer per dag een beetje in mijn mond te moeten braken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar die hebben we in beide topics toch gewoon?
In dit topic? Doe je goedquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:26 schreef Myraela het volgende:
Ik kan deze reeks volgen zonder 6 keer per dag een beetje in mijn mond te moeten braken.
Ok. Heb ik geen last van verder.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan deze reeks volgen zonder 6 keer per dag een beetje in mijn mond te moeten braken.
Grappig, bij mij is het eerder andersom. Als er ergens prinsesjes zitten die zich met hartjes en virtuele kusjes van maagdelijke mannen laten overladen is het hier. Daar zijn de mensen over het algemeen toch iets meer down-to-earth.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik zag vanmorgen nog een hoop kusjekroel voorbij komen die we daaronder kunnen scharenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In dit topic? Doe je goedOf nouja.. goed
Down to earth?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Grappig, bij mij is het eerder andersom. Als er ergens prinsesjes zitten die zich met hartjes en virtuele kusjes van maagdelijke mannen laten overladen is het hier. Daar zijn de mensen over het algemeen toch iets meer down-to-earth.
Maar ik heb dan ook een haat-liefdeverhouding met jullie. De ene dag lachen, de andere in mijn mond braken
dat heb ik met heel fokquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:28 schreef Mystikvm het volgende:
Maar ik heb dan ook een haat-liefdeverhouding met jullie. De ene dag lachen, de andere in mijn mond braken
Ik heb hier nog nooit moeten braken. Facepalmen of in slaap vallen wel, maar verder dan dat ben ik niet gekomen volgens mij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:28 schreef Mystikvm het volgende:
Grappig, bij mij is het eerder andersom. Als er ergens prinsesjes zitten die zich met hartjes en virtuele kusjes van maagdelijke mannen laten overladen is het hier. Daar zijn de mensen over het algemeen toch iets meer down-to-earth.
rivalquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag vanmorgen nog een hoop kusjekroel voorbij komen die we daaronder kunnen scharen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis jou ook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:30 schreef twi het volgende:
L
[..]
Omdat ik af en toe ook in de SEX SC post, maar dat is omdat ik Kaneelstokje zoveel mis.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
rival![]()
!!
nee nog een tandje ergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh wacht, gaat het over de SEX SC? Ik dacht de andere in R&P.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Down to earth?
Ik vind deze reeks soms echt over the top wat geslijm en scherp bedoelde counters betreft.
Maar daar zeg ik verder ook nooit (bijna nooit) wat van.
Maar zelfde kan ik eigenlijk van elke reeks wel zeggen
Zoveel verschil zit er niet in, redelijk dezelfde users.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh wacht, gaat het over de SEX SC? Ik dacht de andere in R&P.
Nee, dan heb je gelijkDan 100 keer liever hier.
RIVAL!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen? Meestal zijn het een paar mannelijke users die hun weg terug hebben gevonden om hun gal over de mens te komen spuienquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Waar ik me aan erger is als een vrouw in *drama queen mode* gaat en vervolgens zowat alle mannen overgaan naar de *geile prins op witte paard* modus.
Ik erger me daar gewoon groen en geel aan.
Dan heb ik zoiets van "gaan we weer hoor"
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
RIVAL!!!!!![]()
![]()
????
IK WIL JE!!! GEIL DING!!Had jij niet alweer een FOK!ker aan de haak geslagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
RIVAL!!!!!![]()
![]()
????
IK WIL JE!!! GEIL DING!!To much ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, hoe gaat ie? Alles goed. Ik heb je gemist![]()
![]()
![]()
[..]
RIVAL!!!!!![]()
![]()
????
IK WIL JE!!! GEIL DING!!ik heb vrijdag nog wel een paar uurtjes vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gal spuien.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vrouwen? Meestal zijn het een paar mannelijke users die hun weg terug hebben gevonden om hun gal over de mens te komen spuien.
Het leukste is als er een nieuwe vrouwelijke user binnen komt wandelen. Dan zie je in het fotoboek gelijk een vast clubje mannen die kijken. En één Anonieme FOK!ker.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Waar ik me aan erger is als een vrouw in *drama queen mode* gaat en vervolgens zowat alle mannen overgaan naar de *geile prins op witte paard* modus.
Ik erger me daar gewoon groen en geel aan.
Dan heb ik zoiets van "gaan we weer hoor"
Altijd twi.. altijdquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:35 schreef twi het volgende:
Had jij niet alweer een FOK!ker aan de haak geslagen?
Grumbl, stom gedoequote:Op maandag 15 oktober 2012 16:35 schreef muhahaha het volgende:
To much ...
Cue, hoe gaat ie? Alles goed. Ik heb je gemist![]()
![]()
Je hebt het over Benzin?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vrouwen? Meestal zijn het een paar mannelijke users die hun weg terug hebben gevonden om hun gal over de mens te komen spuien.
Sinds het hier een soort dagelijks MSN gesprek is, vind ik er vaak geen flikker aan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ngo mooier is als er geen foto's in staan, dan is het gelijk een super lekker dingquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:36 schreef twi het volgende:
Het leukste is als er een nieuwe vrouwelijke user binnen komt wandelen. Dan zie je in het fotoboek gelijk een vast clubje mannen die kijken. En één Anonieme FOK!ker.
kewl!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb vrijdag nog wel een paar uurtjes vrij
Ik ben best wel heel blij dat ik af en toe eens lekker aan mijn ballen kan krabbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sinds het hier een soort dagelijks MSN gesprek is, vind ik er vaak geen flikker aan.
Maar hier zitten gewoon net iets minder mensen die ik walgelijk vind. En nou kan ik mensen nog best wel negeren, maar alle mannen die er maar op springen, want ja, het leeft en heeft een kut. Dat soort mensen wens ik gewoon ernstige jeuk aan hun ballen en te korte armpjes om te krabbelen.
Ik zie steeds verschillende, omdat ik meestal niet de 1e benquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:36 schreef twi het volgende:
[..]
Het leukste is als er een nieuwe vrouwelijke user binnen komt wandelen. Dan zie je in het fotoboek gelijk een vast clubje mannen die kijken. En één Anonieme FOK!ker.
Haha je moet het heel subtiel doenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Grumbl, stom gedoe
Goed hoorbij jou ook?
Tegen de andere R&P SC heb ik niets, daar zitten wel leuke mensen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:32 schreef Mystikvm het volgende:
Oh wacht, gaat het over de SEX SC? Ik dacht de andere in R&P.
Sukkel!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:38 schreef muhahaha het volgende:
Minder goed, gezakt voor motor theorie. 1 fout teveel, potdorie. Je mag wel keren op een kruispunt zonder verkeerslichten/borden/tanden
.
Die kruisbestuiving is wel zichtbaar ja. Wel grappig dat de SC in SEX dus wordt bevolkt door users die bij elkaar opgeteld misschien 6 keer per jaar seks hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoveel verschil zit er niet in, redelijk dezelfde users.
VroegerSexsc
Oh? Roddels. Wie?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:35 schreef twi het volgende:
[..]
Had jij niet alweer een FOK!ker aan de haak geslagen?
Nou ben ik wel nieuwsgierig van wie jij allemaal walgtquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sinds het hier een soort dagelijks MSN gesprek is, vind ik er vaak geen flikker aan.
Maar hier zitten gewoon net iets minder mensen die ik walgelijk vind. En nou kan ik mensen nog best wel negeren, maar alle mannen die er maar op springen, want ja, het leeft en heeft een kut. Dat soort mensen wens ik gewoon ernstige jeuk aan hun ballen en te korte armpjes om te krabbelen.
Ik probeer mij alleen maar aan te passen aan het niveauquote:
Ik weetquote:
Geen idee, ik dacht dat ik iets had gelezen in het datingtopic. Maar misschien herinner ik het me verkeerd. Het blijft Cue hè?quote:
Precies, die mensen zijn leuk. Maar SEX SC heb ik een keer gekeken, mijn bruine boterhammen met kaas in mijn mond overgegeven, nog een keer gekauwd en geslikt en vlug weggeklikt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tegen de andere R&P SC heb ik niets, daar zitten wel leuke mensen.
Het is wat saai geworden ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:40 schreef Joysa het volgende:
Ik vind deze sc echt geen flikker meer aan.
Mensen snappen niet dat er in die sc niet perse over seks gepraat hoeft te wordenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:39 schreef Mystikvm het volgende:
Die kruisbestuiving is wel zichtbaar ja. Wel grappig dat de SC in SEX dus wordt bevolkt door users die bij elkaar opgeteld misschien 6 keer per jaar seks hebben.
Die klootzakken meeten alleen in Leiden, godverdomme. Dan sterven ze maar lekker af ook, met hun saaie gedoe!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:40 schreef Joysa het volgende:
Ze worden zelfs helemaal boos als er eens een discussie is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mensen snappen niet dat er in die sc niet perse over seks gepraat hoeft te worden
Voortaan eerst wegklikken voordat je opnieuw slikt. anders bestaat de kans dat het nog een keer gebeurdquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies, die mensen zijn leuk. Maar SEX SC heb ik een keer gekeken, mijn bruine boterhammen met kaas in mijn mond overgegeven, nog een keer gekauwd en geslikt en vlug weggeklikt.
Hij was ook ooit leuker. Maar ja, die andere SC uit het exen-topic, die was pas leuk. Maar toen moest 'ie dichtquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:40 schreef Joysa het volgende:
De meet was erg leuk, maar zegt totaal niets over dit topic.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:41 schreef twi het volgende:
[..]
Die klootzakken meeten alleen in Leiden, godverdomme. Dan sterven ze maar lekker af ook, met hun saaie gedoe!
Gaat dit over de sex sc? Daar gaat het echt niet de hele tijd over sex hoor. Soms moet er ook gepoetst wordenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze worden zelfs helemaal boos als er eens een discussie is.
Idd. Kneuzenclubje die dat heeft gedaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij was ook ooit leuker. Maar ja, die andere SC uit het exen-topic, die was pas leuk. Maar toen moest 'ie dicht
Weet je, jouw usericon lijkt best op die van Mata. Of moet ik dan zeggen dat Mata eigenlijk op een baviaan lijkt?quote:
Uit elkaar gedumpt, die zal ik nimmer vergetenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij was ook ooit leuker. Maar ja, die andere SC uit het exen-topic, die was pas leuk. Maar toen moest 'ie dicht
Binnenkort weer eens meeten?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:41 schreef twi het volgende:
[..]
Die klootzakken meeten alleen in Leiden, godverdomme. Dan sterven ze maar lekker af ook, met hun saaie gedoe!
quote:
Niet doen alsof ik dom benquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mensen snappen niet dat er in die sc niet perse over seks gepraat hoeft te worden
Alleen twi en rival klagen daar toch over?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:42 schreef Cue_ het volgende:
Wel grappig dat al die mannen het hier ook over 'ze' hebben en 'als de jongens springen op de meiden' .. maar degene die het doen als er nu mee over klagen.. zijn gedeeltelijk dezelfde
Die was inderdaad leukquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wie dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:42 schreef Cue_ het volgende:
Wel grappig dat al die mannen het hier ook over 'ze' hebben en 'als de jongens springen op de meiden' .. maar degene die het doen als er nu mee over klagen.. zijn gedeeltelijk dezelfde
Helmpjes zeker?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat dit over de sex sc? Daar gaat het echt niet de hele tijd over sex hoor. Soms moet er ook gepoetst worden
Nee, ik toch ook? Of lees ik nu iets verkeerd??quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen twi en rival klagen daar toch over?
Proest oja, jij ook!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik toch ook? Of lees ik nu iets verkeerd??
Zo ver weg man!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Keertje Den Bosch aan doen, zoveel cafeetjes hier
Voor mijn gevoel jij en Muhaha sowieso. Maar dat kan ook gewoon gevoel zijn, omdat ik altijd dergelijke onderwerpen zie en jullie dan zie posten. Geen idee wat de inhoud van de posts zijnquote:
Ik blijf liever nog even giechelen totdat je het zelf doorhebt. Kom over een paar maandjes maar terug.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou ben ik wel nieuwsgierig van wie jij allemaal walgt
/nee geen verkapte vispoging. Je vind mij heel lief
Ja hoor, ruimte heb ik zatquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo ver weg man!
Kunnen we dan blijven slapen?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik blijf liever nog even giechelen totdat je het zelf doorhebt. Kom over een paar maandjes maar terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |