Dat is wel een beetje eng. Wel een leuke talkshow? Of ik nu lelijk was of niet als ik maar een goede host was.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb over jou gedroomd. Je was een veel te veel opgeschminkte talkshowhost a la Ricki Lake.
Ik keek eigenlijk meer naar de slechte make-up smaak. Dus dat moet je maar niet meer doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje eng. Wel een leuke talkshow? Of ik nu lelijk was of niet als ik maar een goede host was.
Ik zal mijn best doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ik keek eigenlijk meer naar de slechte make-up smaak. Dus dat moet je maar niet meer doen.
Uh, neequote:Op maandag 15 oktober 2012 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Had je nou met een paar dames afgesproken?
Ow myra *fapfapfap*quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:09 schreef Myraela het volgende:
Hallo verloren hosselbazen, oude fapperts van me.
Hoi Myr. Andere topic is leuker dan hierquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:09 schreef Myraela het volgende:
Hallo verloren hosselbazen, oude fapperts van me.
Dat komt omdat iedereen van dit topic ineens daar is gaan posten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Myr. Andere topic is leuker dan hier
Behalve jij... dit is wel verdacht twi.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:12 schreef twi het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen van dit topic ineens daar is gaan posten.
Definieer "leuker".quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Myr. Andere topic is leuker dan hier
Shit je hebt me doorquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Definieer "leuker".
Het is misschien drukker, maar aan de andere kant is het risico op verlaten huismoeders en mannen die al jaren geen seks hebben gehad die wel in een soort roleplaying slowchat zitten waarin ze denken dat alle "vrouwen" een soort van godinnen zijn waarop ze moeten fappen, erg groot.
Nou valt t wel weer meequote:Op maandag 15 oktober 2012 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hallo
Tis een beetje doods hier
Maar die hebben we in beide topics toch gewoon?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Definieer "leuker".
Het is misschien drukker, maar aan de andere kant is het risico op verlaten huismoeders en mannen die al jaren geen seks hebben gehad die wel in een soort roleplaying slowchat zitten waarin ze denken dat alle "vrouwen" een soort van godinnen zijn waarop ze moeten fappen, erg groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |