Als je m quote krijgt ie ook nog van die irritante meldingenquote:
Ow ja daar heb jij dan ook wel weer een puntquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je m quote krijgt ie ook nog van die irritante meldingen
Even zienquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Test, als jij dit irritant vindt dan hij vast ook...quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan het hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Test, als jij dit irritant vindt dan hij vast ook...
Ook datquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke[ alles sluiten en verwijderen ] is handig he
Als je naakt gaat scheelt je dat al een hoop tijdquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ben er weg van. Aankleden. Schminken. GTST kijken. Ma verwachten. Vriendin en dochter verwachten. Dierenarts. Boodschappen. Te. Druk. Voor. De. Eerste. Dag. Van. Mijn. Vakantie.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ben er weg van. Aankleden. Schminken. GTST kijken. Ma verwachten. Vriendin en dochter verwachten. Dierenarts. Boodschappen. Te. Druk. Voor. De. Eerste. Dag. Van. Mijn. Vakantie.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel mannen met six-packs eisen. Alsof die op zo een bankslons zitten te wachten
Was ze wel geefbaar?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb over jou gedroomd. Je was een veel te veel opgeschminkte talkshowhost a la Ricki Lake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |