hehequote:Op maandag 15 oktober 2012 12:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meh, jouw TT is in dit geval sowieso beter dan wat ik had kunnen bedenken met mijn slaperige kop.
Als ik een echt goeden TT had gehad, was ik echt pissig geweest
quote:
met een bamboestok?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Petsen op haar billetjes tot ze rood gloeien
Mrawrrquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Petsen op haar billetjes tot ze rood gloeien
Dit.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:
Mensen die debiele plaatsnamen gebruiken.
Eindje,
Nimma,
Damsco,
Roffa
Kleine Murriequote:
Dame(s)???? Zoveel vragen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar ik ga weer, krijg straks bezoek. Mazzel!
gezellig hoor.. zit ik het hier een beetje voor je op te nemenquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
die platte zweepjes doen het ook goedquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en soms ook met de vlakke hand
quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die platte zweepjes doen het ook goed
Meiden?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoeft niet. Kijk eens links in de hoek maar dan een beetje naar rechts en zwaai eens?quote:
Als je m quote krijgt ie ook nog van die irritante meldingenquote:
Ow ja daar heb jij dan ook wel weer een puntquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je m quote krijgt ie ook nog van die irritante meldingen
Even zienquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Test, als jij dit irritant vindt dan hij vast ook...quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan het hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Test, als jij dit irritant vindt dan hij vast ook...
Ook datquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke[ alles sluiten en verwijderen ] is handig he
Als je naakt gaat scheelt je dat al een hoop tijdquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ben er weg van. Aankleden. Schminken. GTST kijken. Ma verwachten. Vriendin en dochter verwachten. Dierenarts. Boodschappen. Te. Druk. Voor. De. Eerste. Dag. Van. Mijn. Vakantie.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ben er weg van. Aankleden. Schminken. GTST kijken. Ma verwachten. Vriendin en dochter verwachten. Dierenarts. Boodschappen. Te. Druk. Voor. De. Eerste. Dag. Van. Mijn. Vakantie.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel mannen met six-packs eisen. Alsof die op zo een bankslons zitten te wachten
Was ze wel geefbaar?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb over jou gedroomd. Je was een veel te veel opgeschminkte talkshowhost a la Ricki Lake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |