Eindhoven vind ik te lang om te typen mobiel. Had beter EHV kunnen zeggenquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:
Mensen die debiele plaatsnamen gebruiken.
Eindje,
Nimma,
Damsco,
Roffa
Werk, deze week ook naar Breda en Maastrichtquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:05 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Goedgoed en met jou?
Wat brengt je in Eindje deze dag?
Wat voor werk doe je dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Werk, deze week ook naar Breda en Maastricht
Je moet iets doen om je postcount op te krikkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Man, 't duurde niet eens een minuut, maar whatever.
Dat bedoel ik, te lang.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Man, 't duurde niet eens een minuut, maar whatever.
Ik werk bij een IT boerquote:
Topics openen telden geloof ik niet eens mee voor je postcountquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet iets doen om je postcount op te krikken
Doen ze welquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Topics openen telden geloof ik niet eens mee voor je postcount
Schijnbaar. Wat dacht je van Bilthoven. Gekke naam vind je niet?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Kimberliedje. Gaat het over gekke plaatsnamen?
Ok, ik hoor verschillende versies hierquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doen ze wel. Ik haalde daarmee mijn 18000e post
Telt alleen niet mee voor de topiccount.
Meppel dan, offe Venlo hahaquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:14 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Schijnbaar. Wat dacht je van Bilthoven. Gekke naam vind je niet?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mwah, kaap er gewoon 1tje terug, zoals ik bij drom al eens gedaan heb
Enige gekke plaats vind ik sexbierumquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:14 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Schijnbaar. Wat dacht je van Bilthoven. Gekke naam vind je niet?
Mweh, tis niet alsof ik zo'n goeie TT had, ik kwam letterlijk morgen zeggen en 't bleek meteen de lapo te zijn. Wist ik veelquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Topickapen is 1 van de laagste dingen die je mensen kan aandoen. Vol anticipatie kijk je ernaar uit alleen maar om de daad onder je neus weg te zien worden gehaald.
Nijmegen is Nijmegen. De eerste de beste die het Nimma noemt krijgt een kat in zijn/haar gezichtquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:
Eindje,
Nimma,
Damsco,
Roffa
Je postte je eerste post, er was een grote kans dat je nog geen koffie had gehad, en het duurde al 40 seconden. grote kans dat je het niet door had.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mweh, tis niet alsof ik zo'n goeie TT had, ik kwam letterlijk morgen zeggen en 't bleek meteen de lapo te zijn. Wist ik veel
Maar ik zag 't wel meteen, alleen deed Mur een topickaap omdat ie denkt dat -ik- sloom ben
Wat natuurlijk onzin is, ik open altijd zeer vlot
Gister was er iemand die een kat zijn zijn gezicht moet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nijmegen is Nijmegen. De eerste de beste die het Nimma noemt krijgt een kat in zijn/haar gezicht
Mur doet een topickaap omdat ie een onbeschofte vlerk is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mweh, tis niet alsof ik zo'n goeie TT had, ik kwam letterlijk morgen zeggen en 't bleek meteen de lapo te zijn. Wist ik veel
Maar ik zag 't wel meteen, alleen deed Mur een topickaap omdat ie denkt dat -ik- sloom ben
Wat natuurlijk onzin is, ik open altijd zeer vlot
zijn zijn wat?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gister was er iemand die een kat zijn zijn gezicht moet.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je postte je eerste post, er was een grote kans dat je nog geen koffie had gehad, en het duurde al 40 seconden. grote kans dat je het niet door had.
Ik ben er voor jullie allemaal, om de hel van topicloosheid te voorkomen.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:17 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hahaha die zijn garpig! Ik ga stuk hier
Hier, ik heb gegoogled:quote:
jij houdt alleen rekening met je eigen egoquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hou rekening met koffieloosheid.
Jij lijkt op iemand die net uit rectum komt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hier, ik heb gegoogled:
Doodstil, Baalhoek, Dorst, Buiksloot, Gaarkeuken, Takkebos, Biggenkerke, De Dood en Rectum.
Jij lijkt me wel iemand die uit Buiksloot komt ;P
ohquote:
Dat is een flinke rekening.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij houdt alleen rekening met je eigen ego
Meh, jouw TT is in dit geval sowieso beter dan wat ik had kunnen bedenken met mijn slaperige kop.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hou rekening met koffieloosheid.
Ik wilde die grap maar laten liggen, open deuren enzo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij lijkt op iemand die net uit rectum komt.
Sja, compensatiemateriaal hequote:
Ga jij eens heel vlug terug naar de dood.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hier, ik heb gegoogled:
Doodstil, Baalhoek, Dorst, Buiksloot, Gaarkeuken, Takkebos, Biggenkerke, De Dood en Rectum.
Jij lijkt me wel iemand die uit Buiksloot komt ;P
Verkapte doodsverwensing.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:23 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ga jij eens heel vlug terug naar de dood.
Ban?quote:
hehequote:Op maandag 15 oktober 2012 12:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meh, jouw TT is in dit geval sowieso beter dan wat ik had kunnen bedenken met mijn slaperige kop.
Als ik een echt goeden TT had gehad, was ik echt pissig geweest
quote:
met een bamboestok?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Petsen op haar billetjes tot ze rood gloeien
Mrawrrquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Petsen op haar billetjes tot ze rood gloeien
Dit.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:
Eindje,
Nimma,
Damsco,
Roffa
Kleine Murriequote:
Dame(s)???? Zoveel vragen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar ik ga weer, krijg straks bezoek. Mazzel!
gezellig hoor.. zit ik het hier een beetje voor je op te nemenquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
die platte zweepjes doen het ook goedquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en soms ook met de vlakke hand
quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die platte zweepjes doen het ook goed
Meiden?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoeft niet. Kijk eens links in de hoek maar dan een beetje naar rechts en zwaai eens?quote:
Als je m quote krijgt ie ook nog van die irritante meldingenquote:
Ow ja daar heb jij dan ook wel weer een puntquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je m quote krijgt ie ook nog van die irritante meldingen
Even zienquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Test, als jij dit irritant vindt dan hij vast ook...quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan het hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Test, als jij dit irritant vindt dan hij vast ook...
Ook datquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke[ alles sluiten en verwijderen ] is handig he
Als je naakt gaat scheelt je dat al een hoop tijdquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ben er weg van. Aankleden. Schminken. GTST kijken. Ma verwachten. Vriendin en dochter verwachten. Dierenarts. Boodschappen. Te. Druk. Voor. De. Eerste. Dag. Van. Mijn. Vakantie.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ben er weg van. Aankleden. Schminken. GTST kijken. Ma verwachten. Vriendin en dochter verwachten. Dierenarts. Boodschappen. Te. Druk. Voor. De. Eerste. Dag. Van. Mijn. Vakantie.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel mannen met six-packs eisen. Alsof die op zo een bankslons zitten te wachten
Was ze wel geefbaar?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb over jou gedroomd. Je was een veel te veel opgeschminkte talkshowhost a la Ricki Lake.
Dat is wel een beetje eng. Wel een leuke talkshow? Of ik nu lelijk was of niet als ik maar een goede host was.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb over jou gedroomd. Je was een veel te veel opgeschminkte talkshowhost a la Ricki Lake.
Ik keek eigenlijk meer naar de slechte make-up smaak. Dus dat moet je maar niet meer doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje eng. Wel een leuke talkshow? Of ik nu lelijk was of niet als ik maar een goede host was.
Ik zal mijn best doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ik keek eigenlijk meer naar de slechte make-up smaak. Dus dat moet je maar niet meer doen.
Uh, neequote:Op maandag 15 oktober 2012 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Had je nou met een paar dames afgesproken?
Ow myra *fapfapfap*quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:09 schreef Myraela het volgende:
Hallo verloren hosselbazen, oude fapperts van me.
Hoi Myr. Andere topic is leuker dan hierquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:09 schreef Myraela het volgende:
Hallo verloren hosselbazen, oude fapperts van me.
Dat komt omdat iedereen van dit topic ineens daar is gaan posten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Myr. Andere topic is leuker dan hier
Behalve jij... dit is wel verdacht twi.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:12 schreef twi het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen van dit topic ineens daar is gaan posten.
Definieer "leuker".quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Myr. Andere topic is leuker dan hier
Shit je hebt me doorquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Definieer "leuker".
Het is misschien drukker, maar aan de andere kant is het risico op verlaten huismoeders en mannen die al jaren geen seks hebben gehad die wel in een soort roleplaying slowchat zitten waarin ze denken dat alle "vrouwen" een soort van godinnen zijn waarop ze moeten fappen, erg groot.
Nou valt t wel weer meequote:Op maandag 15 oktober 2012 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hallo
Tis een beetje doods hier
Maar die hebben we in beide topics toch gewoon?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Definieer "leuker".
Het is misschien drukker, maar aan de andere kant is het risico op verlaten huismoeders en mannen die al jaren geen seks hebben gehad die wel in een soort roleplaying slowchat zitten waarin ze denken dat alle "vrouwen" een soort van godinnen zijn waarop ze moeten fappen, erg groot.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Behalve jij... dit is wel verdacht twi.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:16 schreef Myraela het volgende:
...en mannen die al jaren geen seks hebben gehad...
Ik kan deze reeks volgen zonder 6 keer per dag een beetje in mijn mond te moeten braken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar die hebben we in beide topics toch gewoon?
In dit topic? Doe je goedquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:26 schreef Myraela het volgende:
Ik kan deze reeks volgen zonder 6 keer per dag een beetje in mijn mond te moeten braken.
Ok. Heb ik geen last van verder.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan deze reeks volgen zonder 6 keer per dag een beetje in mijn mond te moeten braken.
Grappig, bij mij is het eerder andersom. Als er ergens prinsesjes zitten die zich met hartjes en virtuele kusjes van maagdelijke mannen laten overladen is het hier. Daar zijn de mensen over het algemeen toch iets meer down-to-earth.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik zag vanmorgen nog een hoop kusjekroel voorbij komen die we daaronder kunnen scharenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In dit topic? Doe je goedOf nouja.. goed
Down to earth?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Grappig, bij mij is het eerder andersom. Als er ergens prinsesjes zitten die zich met hartjes en virtuele kusjes van maagdelijke mannen laten overladen is het hier. Daar zijn de mensen over het algemeen toch iets meer down-to-earth.
Maar ik heb dan ook een haat-liefdeverhouding met jullie. De ene dag lachen, de andere in mijn mond braken
dat heb ik met heel fokquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:28 schreef Mystikvm het volgende:
Maar ik heb dan ook een haat-liefdeverhouding met jullie. De ene dag lachen, de andere in mijn mond braken
Ik heb hier nog nooit moeten braken. Facepalmen of in slaap vallen wel, maar verder dan dat ben ik niet gekomen volgens mij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:28 schreef Mystikvm het volgende:
Grappig, bij mij is het eerder andersom. Als er ergens prinsesjes zitten die zich met hartjes en virtuele kusjes van maagdelijke mannen laten overladen is het hier. Daar zijn de mensen over het algemeen toch iets meer down-to-earth.
rivalquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag vanmorgen nog een hoop kusjekroel voorbij komen die we daaronder kunnen scharen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis jou ook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:30 schreef twi het volgende:
L
[..]
Omdat ik af en toe ook in de SEX SC post, maar dat is omdat ik Kaneelstokje zoveel mis.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
rival![]()
!!
nee nog een tandje ergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh wacht, gaat het over de SEX SC? Ik dacht de andere in R&P.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Down to earth?
Ik vind deze reeks soms echt over the top wat geslijm en scherp bedoelde counters betreft.
Maar daar zeg ik verder ook nooit (bijna nooit) wat van.
Maar zelfde kan ik eigenlijk van elke reeks wel zeggen
Zoveel verschil zit er niet in, redelijk dezelfde users.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh wacht, gaat het over de SEX SC? Ik dacht de andere in R&P.
Nee, dan heb je gelijkDan 100 keer liever hier.
RIVAL!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen? Meestal zijn het een paar mannelijke users die hun weg terug hebben gevonden om hun gal over de mens te komen spuienquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Waar ik me aan erger is als een vrouw in *drama queen mode* gaat en vervolgens zowat alle mannen overgaan naar de *geile prins op witte paard* modus.
Ik erger me daar gewoon groen en geel aan.
Dan heb ik zoiets van "gaan we weer hoor"
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
RIVAL!!!!!![]()
![]()
????
IK WIL JE!!! GEIL DING!!Had jij niet alweer een FOK!ker aan de haak geslagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
RIVAL!!!!!![]()
![]()
????
IK WIL JE!!! GEIL DING!!To much ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, hoe gaat ie? Alles goed. Ik heb je gemist![]()
![]()
![]()
[..]
RIVAL!!!!!![]()
![]()
????
IK WIL JE!!! GEIL DING!!ik heb vrijdag nog wel een paar uurtjes vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gal spuien.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vrouwen? Meestal zijn het een paar mannelijke users die hun weg terug hebben gevonden om hun gal over de mens te komen spuien.
Het leukste is als er een nieuwe vrouwelijke user binnen komt wandelen. Dan zie je in het fotoboek gelijk een vast clubje mannen die kijken. En één Anonieme FOK!ker.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Waar ik me aan erger is als een vrouw in *drama queen mode* gaat en vervolgens zowat alle mannen overgaan naar de *geile prins op witte paard* modus.
Ik erger me daar gewoon groen en geel aan.
Dan heb ik zoiets van "gaan we weer hoor"
Altijd twi.. altijdquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:35 schreef twi het volgende:
Had jij niet alweer een FOK!ker aan de haak geslagen?
Grumbl, stom gedoequote:Op maandag 15 oktober 2012 16:35 schreef muhahaha het volgende:
To much ...
Cue, hoe gaat ie? Alles goed. Ik heb je gemist![]()
![]()
Je hebt het over Benzin?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vrouwen? Meestal zijn het een paar mannelijke users die hun weg terug hebben gevonden om hun gal over de mens te komen spuien.
Sinds het hier een soort dagelijks MSN gesprek is, vind ik er vaak geen flikker aan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ngo mooier is als er geen foto's in staan, dan is het gelijk een super lekker dingquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:36 schreef twi het volgende:
Het leukste is als er een nieuwe vrouwelijke user binnen komt wandelen. Dan zie je in het fotoboek gelijk een vast clubje mannen die kijken. En één Anonieme FOK!ker.
kewl!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb vrijdag nog wel een paar uurtjes vrij
Ik ben best wel heel blij dat ik af en toe eens lekker aan mijn ballen kan krabbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sinds het hier een soort dagelijks MSN gesprek is, vind ik er vaak geen flikker aan.
Maar hier zitten gewoon net iets minder mensen die ik walgelijk vind. En nou kan ik mensen nog best wel negeren, maar alle mannen die er maar op springen, want ja, het leeft en heeft een kut. Dat soort mensen wens ik gewoon ernstige jeuk aan hun ballen en te korte armpjes om te krabbelen.
Ik zie steeds verschillende, omdat ik meestal niet de 1e benquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:36 schreef twi het volgende:
[..]
Het leukste is als er een nieuwe vrouwelijke user binnen komt wandelen. Dan zie je in het fotoboek gelijk een vast clubje mannen die kijken. En één Anonieme FOK!ker.
Haha je moet het heel subtiel doenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Grumbl, stom gedoe
Goed hoorbij jou ook?
Tegen de andere R&P SC heb ik niets, daar zitten wel leuke mensen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:32 schreef Mystikvm het volgende:
Oh wacht, gaat het over de SEX SC? Ik dacht de andere in R&P.
Sukkel!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:38 schreef muhahaha het volgende:
Minder goed, gezakt voor motor theorie. 1 fout teveel, potdorie. Je mag wel keren op een kruispunt zonder verkeerslichten/borden/tanden
.
Die kruisbestuiving is wel zichtbaar ja. Wel grappig dat de SC in SEX dus wordt bevolkt door users die bij elkaar opgeteld misschien 6 keer per jaar seks hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoveel verschil zit er niet in, redelijk dezelfde users.
VroegerSexsc
Oh? Roddels. Wie?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:35 schreef twi het volgende:
[..]
Had jij niet alweer een FOK!ker aan de haak geslagen?
Nou ben ik wel nieuwsgierig van wie jij allemaal walgtquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sinds het hier een soort dagelijks MSN gesprek is, vind ik er vaak geen flikker aan.
Maar hier zitten gewoon net iets minder mensen die ik walgelijk vind. En nou kan ik mensen nog best wel negeren, maar alle mannen die er maar op springen, want ja, het leeft en heeft een kut. Dat soort mensen wens ik gewoon ernstige jeuk aan hun ballen en te korte armpjes om te krabbelen.
Ik probeer mij alleen maar aan te passen aan het niveauquote:
Ik weetquote:
Geen idee, ik dacht dat ik iets had gelezen in het datingtopic. Maar misschien herinner ik het me verkeerd. Het blijft Cue hè?quote:
Precies, die mensen zijn leuk. Maar SEX SC heb ik een keer gekeken, mijn bruine boterhammen met kaas in mijn mond overgegeven, nog een keer gekauwd en geslikt en vlug weggeklikt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tegen de andere R&P SC heb ik niets, daar zitten wel leuke mensen.
Het is wat saai geworden ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:40 schreef Joysa het volgende:
Ik vind deze sc echt geen flikker meer aan.
Mensen snappen niet dat er in die sc niet perse over seks gepraat hoeft te wordenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:39 schreef Mystikvm het volgende:
Die kruisbestuiving is wel zichtbaar ja. Wel grappig dat de SC in SEX dus wordt bevolkt door users die bij elkaar opgeteld misschien 6 keer per jaar seks hebben.
Die klootzakken meeten alleen in Leiden, godverdomme. Dan sterven ze maar lekker af ook, met hun saaie gedoe!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:40 schreef Joysa het volgende:
Ze worden zelfs helemaal boos als er eens een discussie is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mensen snappen niet dat er in die sc niet perse over seks gepraat hoeft te worden
Voortaan eerst wegklikken voordat je opnieuw slikt. anders bestaat de kans dat het nog een keer gebeurdquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies, die mensen zijn leuk. Maar SEX SC heb ik een keer gekeken, mijn bruine boterhammen met kaas in mijn mond overgegeven, nog een keer gekauwd en geslikt en vlug weggeklikt.
Hij was ook ooit leuker. Maar ja, die andere SC uit het exen-topic, die was pas leuk. Maar toen moest 'ie dichtquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:40 schreef Joysa het volgende:
De meet was erg leuk, maar zegt totaal niets over dit topic.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:41 schreef twi het volgende:
[..]
Die klootzakken meeten alleen in Leiden, godverdomme. Dan sterven ze maar lekker af ook, met hun saaie gedoe!
Gaat dit over de sex sc? Daar gaat het echt niet de hele tijd over sex hoor. Soms moet er ook gepoetst wordenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze worden zelfs helemaal boos als er eens een discussie is.
Idd. Kneuzenclubje die dat heeft gedaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij was ook ooit leuker. Maar ja, die andere SC uit het exen-topic, die was pas leuk. Maar toen moest 'ie dicht
Weet je, jouw usericon lijkt best op die van Mata. Of moet ik dan zeggen dat Mata eigenlijk op een baviaan lijkt?quote:
Uit elkaar gedumpt, die zal ik nimmer vergetenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij was ook ooit leuker. Maar ja, die andere SC uit het exen-topic, die was pas leuk. Maar toen moest 'ie dicht
Binnenkort weer eens meeten?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:41 schreef twi het volgende:
[..]
Die klootzakken meeten alleen in Leiden, godverdomme. Dan sterven ze maar lekker af ook, met hun saaie gedoe!
quote:
Niet doen alsof ik dom benquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mensen snappen niet dat er in die sc niet perse over seks gepraat hoeft te worden
Alleen twi en rival klagen daar toch over?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:42 schreef Cue_ het volgende:
Wel grappig dat al die mannen het hier ook over 'ze' hebben en 'als de jongens springen op de meiden' .. maar degene die het doen als er nu mee over klagen.. zijn gedeeltelijk dezelfde
Die was inderdaad leukquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wie dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:42 schreef Cue_ het volgende:
Wel grappig dat al die mannen het hier ook over 'ze' hebben en 'als de jongens springen op de meiden' .. maar degene die het doen als er nu mee over klagen.. zijn gedeeltelijk dezelfde
Helmpjes zeker?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat dit over de sex sc? Daar gaat het echt niet de hele tijd over sex hoor. Soms moet er ook gepoetst worden
Nee, ik toch ook? Of lees ik nu iets verkeerd??quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen twi en rival klagen daar toch over?
Proest oja, jij ook!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik toch ook? Of lees ik nu iets verkeerd??
Zo ver weg man!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Keertje Den Bosch aan doen, zoveel cafeetjes hier
Voor mijn gevoel jij en Muhaha sowieso. Maar dat kan ook gewoon gevoel zijn, omdat ik altijd dergelijke onderwerpen zie en jullie dan zie posten. Geen idee wat de inhoud van de posts zijnquote:
Ik blijf liever nog even giechelen totdat je het zelf doorhebt. Kom over een paar maandjes maar terug.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou ben ik wel nieuwsgierig van wie jij allemaal walgt
/nee geen verkapte vispoging. Je vind mij heel lief
Ja hoor, ruimte heb ik zatquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo ver weg man!
Kunnen we dan blijven slapen?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik blijf liever nog even giechelen totdat je het zelf doorhebt. Kom over een paar maandjes maar terug.
Tis altijd nog beter dan tv kijkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:44 schreef Murdera het volgende:
Feitelijk is heel fok echt geen fuck aan.
Maar het blijft beter dan werk.
En natuurlijk een beetje op reguliere basis een klein beetje in je mond kotsen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik blijf liever nog even giechelen totdat je het zelf doorhebt. Kom over een paar maandjes maar terug.
Dat ben ik zeker niet altijd met je eens.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tis altijd nog beter dan tv kijken
Dit klopt wel ongeveer.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:44 schreef Murdera het volgende:
Feitelijk is heel fok echt geen fuck aan.
Maar het blijft beter dan werk.
Nee, als fok na 2u 's nachts dood is, is soms op tv altijd nog CNN enzoquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker niet altijd met je eens.
Ook overdag/savonds. Snachts fok ik liever dan tv kijkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee, als fok na 2u 's nachts dood is, is soms op tv altijd nog CNN enzo
Vergeet diequote:Op maandag 15 oktober 2012 16:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben jij dan minder opvallend klef en gemaakt dubbelzinnig?
Ik ben helemaal niet opvallendquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben jij dan minder opvallend klef en gemaakt dubbelzinnig?
Ja, de klad is er op een gegeven moment ingekomenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Deden we laatst niet 2 dagen over een heel topic?
Oja, je leest onze posts niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel jij en Muhaha sowieso. Maar dat kan ook gewoon gevoel zijn, omdat ik altijd dergelijke onderwerpen zie en jullie dan zie posten. Geen idee wat de inhoud van de posts zijn
Ik heb het niet over klaagwoorden daarquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:54 schreef Murdera het volgende:
Oja, je leest onze posts niet.
Maar wij hebben daar geen klaagwoord aan gepost hoor.Dat er iemand over klaagt betekent niet dat we allemaal daar een probleem mee hebben.
![]()
Overigens vind ik het handig om gelijk te weten wat het is, voor ik ze er uit jaag.
1 fout teveel had ik ook. nu moet je wel ff gaan leren en niet gewoon weer gaan, want dan heb je misschien zelfs een fout extra! (ikke dusquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:38 schreef muhahaha het volgende:
Minder goed, gezakt voor motor theorie. 1 fout teveel, potdorie. Je mag wel keren op een kruispunt zonder verkeerslichten/borden/tanden
.
pardon? ik klaag nergens over volgens mijquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen twi en rival klagen daar toch over?
Zie je, gaat ie weer lopen klagen, dit keer omdat hij niet zou klagenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
pardon? ik klaag nergens over volgens mij
Hij klaagt echt zo veelquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zie je, gaat ie weer lopen klagen, dit keer omdat hij niet zou klagen
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het niet over klaagwoorden daar![]()
"wat het is"? wat wat is ?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:42 schreef Cue_ het volgende:
echt nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis altijd nog beter dan tv kijken
mag.......niet........happen........quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zie je, gaat ie weer lopen klagen, dit keer omdat hij niet zou klagen
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
mag.......niet........happen........
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
mag.......niet........happen........
Bluf!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:04 schreef Murdera het volgende:
Ik denk dat ik hier dagen over ga klagen, tot het topic echt helemaal dood is.
Helaas (voor jou dan) voldoe ik niet aan verwachtingenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:05 schreef Murdera het volgende:
Je zou toch verwachten.. als je het lief vraagt..
Ik doe niet aan straattaalquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
Fittie = vechtpartij/ruzie
straattaal!
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:13 schreef Murdera het volgende:
Cue, die nooit aan ook maar 1 verwachting kan voldoen.![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe niet aan straattaal
Ik heb dan ook bewust een huis zonder zolder genomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik spreek dit tegen. maar dat doe ik stilletjes in mezelf. dus eigenlijk zeg ik niks.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:13 schreef Murdera het volgende:
Cue, die nooit aan ook maar 1 verwachting kan voldoen.![]()
Wat een barbaarse wereld.
De barbaarse wereld of het voldoen van de verwachtingen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:15 schreef rival het volgende:
ik spreek dit tegen. maar dat doe ik stilletjes in mezelf. dus eigenlijk zeg ik niks.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De barbaarse wereld of het voldoen van de verwachtingen?
quote:
Kom van die zolder af danquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik verveel me echt de pleures nu
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:21 schreef rival het volgende:
dat kusjekroel doe je maar lekker in de Sex SC!!
Oja, jij mag er nu overheen he?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik spreek dit tegen. maar dat doe ik stilletjes in mezelf. dus eigenlijk zeg ik niks.
Ga op avontuur!quote:
Was jij trouwens niet die turk die wel een meisje mee wilde nemen naar meet en terug, maar daarna wel nog snachts op het strand wilde chillen, en alleen meisjes konden een lift krijgen?quote:
dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, dan was het iemand anders denk ik.
omdat ik bmw rij ben ik ineens een Turk?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was jij trouwens niet die turk die wel een meisje mee wilde nemen naar meet en terug, maar daarna wel nog snachts op het strand wilde chillen, en alleen meisjes konden een lift krijgen?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
omdat ik bmw rij ben ik ineens een Turk?Ok goed, ik heb mijn dag niet denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn geheugen faalt.
Die gast was wel hilarisch.![]()
Ik keek nu pas in jouw fobo, en die gast had ook enkel zulke fotos.![]()
haha lekker bezig!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok goed, ik heb mijn dag niet denk ik.
Mijn geheugen faalt.
Ik keek nu pas in jouw fobo, en die gast had ook enkel zulke fotos.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:32 schreef rival het volgende:
[..]
haha lekker bezig!
nee ik ben die jongen die tot half 6 werkt.....
Het is je gevoel schat...quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel jij en Muhaha sowieso. Maar dat kan ook gewoon gevoel zijn, omdat ik altijd dergelijke onderwerpen zie en jullie dan zie posten. Geen idee wat de inhoud van de posts zijn
Nee, die gast die dat toen aanbood postte toch ooit een foto van zichzelf in userfoto's?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok goed, ik heb mijn dag niet denk ik.
Mijn geheugen faalt.
Ik keek nu pas in jouw fobo, en die gast had ook enkel zulke fotos.
Die herinner ik me ook nog wel, was dat niet de meet naar Roy toe? Er gold toen ook een aanbod voor meerijders maar dat moesten wel dames zijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, die gast die dat toen aanbood postte toch ooit een foto van zichzelf in userfoto's?
Dat bleek een (inmiddels) ex-collega van me te zijn.
Turquaz ofzoiets
Dat was naar de bios toen.. John Carterquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die herinner ik me ook nog wel, was dat niet de meet naar Roy toe? Er gold toen ook een aanbod voor meerijders maar dat moesten wel dames zijn. Die kwam iig uit het Zuiden van Nederland
Zou goed kunnen, ik moest er hard om lachen in ieder geval. De wanhopigheid druipte er vanafquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat was naar de bios toen.. John Carter
Droop?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik moest er hard om lachen in ieder geval. De wanhopigheid druipte er vanaf
Arme jongen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:39 schreef heloef het volgende:
Ik heb geprobeerd te werken vandaag, maar er kwam belachelijk weinig uit. Over een maandagdip gesproken zeg jezus.
Ik bedoel: is het niet droop ipv druipte?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet zijn naam niet meer. Hij wilde alleen vrouwen omdat hij zuinig op zijn auto zou zijn
Hihi, je snapt het niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet zijn naam niet meer. Hij wilde alleen vrouwen omdat hij zuinig op zijn auto zou zijn
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel: is het niet droop ipv druipte?
Hey Roy.quote:
Terwijl hij in real life helemaal niet zo over komt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik moest er hard om lachen in ieder geval. De wanhopigheid druipte er vanaf
Oja je hebt gelijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel: is het niet droop ipv druipte?
Internet en real life is bij velen andersquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Terwijl hij in real life helemaal niet zo over komt.
Ik kon hem schieten, maar er waren genoeg collega's die het wel met hem konden vinden.
Ik ga zo in slaap vallen denk ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme jongen.
Ik heb ook niks gedaan.
Lange nacht gehad?quote:
Geen oog dicht gedaan.quote:
In het echt ben ik kei verlegen en stil.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op fok komt alles zo agressief over, meer dan in het echt!
Nee ik zit in de bus.quote:
Klote is dat. Hoe komt het?quote:
Wat ik ook probeerde ik kon maar niet slapen.quote:
Klopt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
In het echt ben ik kei verlegen en stil.
Hmmm ... Veel aan je hoofd misschien?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat ik ook probeerde ik kon maar niet slapen.
quote:
Dat valt wel mee, gewoon een verneukt ritm.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm ... Veel aan je hoofd misschien?
Ik heb niet eens 'n ritme. Vannacht was het weer half drie geworden, daarvoor vijf uur.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, gewoon een verneukt ritm.
Succes.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:12 schreef Myraela het volgende:
Ik heb morgenavond een sollicitatie, ik ben een beetje nerveus.
Wat voor baan is het?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:12 schreef Myraela het volgende:
Ik heb morgenavond een sollicitatie, ik ben een beetje nerveus.
Dat is een beste bijbaan. Succes Myrquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bijbaantje bij de IKEA voor 24 uur in de week.
Nice. Wat voor functie?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bijbaantje bij de IKEA voor 24 uur in de week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |