quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:21 schreef rival het volgende:
dat kusjekroel doe je maar lekker in de Sex SC!!
Oja, jij mag er nu overheen he?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik spreek dit tegen. maar dat doe ik stilletjes in mezelf. dus eigenlijk zeg ik niks.
Ga op avontuur!quote:
Was jij trouwens niet die turk die wel een meisje mee wilde nemen naar meet en terug, maar daarna wel nog snachts op het strand wilde chillen, en alleen meisjes konden een lift krijgen?quote:
dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, dan was het iemand anders denk ik.
omdat ik bmw rij ben ik ineens een Turk?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was jij trouwens niet die turk die wel een meisje mee wilde nemen naar meet en terug, maar daarna wel nog snachts op het strand wilde chillen, en alleen meisjes konden een lift krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
omdat ik bmw rij ben ik ineens een Turk?Ok goed, ik heb mijn dag niet denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn geheugen faalt.
Die gast was wel hilarisch.![]()
Ik keek nu pas in jouw fobo, en die gast had ook enkel zulke fotos.![]()
haha lekker bezig!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok goed, ik heb mijn dag niet denk ik.
Mijn geheugen faalt.
Ik keek nu pas in jouw fobo, en die gast had ook enkel zulke fotos.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:32 schreef rival het volgende:
[..]
haha lekker bezig!
nee ik ben die jongen die tot half 6 werkt.....
Het is je gevoel schat...quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel jij en Muhaha sowieso. Maar dat kan ook gewoon gevoel zijn, omdat ik altijd dergelijke onderwerpen zie en jullie dan zie posten. Geen idee wat de inhoud van de posts zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die gast die dat toen aanbood postte toch ooit een foto van zichzelf in userfoto's?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok goed, ik heb mijn dag niet denk ik.
Mijn geheugen faalt.
Ik keek nu pas in jouw fobo, en die gast had ook enkel zulke fotos.
Die herinner ik me ook nog wel, was dat niet de meet naar Roy toe? Er gold toen ook een aanbod voor meerijders maar dat moesten wel dames zijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, die gast die dat toen aanbood postte toch ooit een foto van zichzelf in userfoto's?
Dat bleek een (inmiddels) ex-collega van me te zijn.
Turquaz ofzoiets
Dat was naar de bios toen.. John Carterquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die herinner ik me ook nog wel, was dat niet de meet naar Roy toe? Er gold toen ook een aanbod voor meerijders maar dat moesten wel dames zijn. Die kwam iig uit het Zuiden van Nederland
Zou goed kunnen, ik moest er hard om lachen in ieder geval. De wanhopigheid druipte er vanafquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat was naar de bios toen.. John Carter
Droop?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik moest er hard om lachen in ieder geval. De wanhopigheid druipte er vanaf
Arme jongen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:39 schreef heloef het volgende:
Ik heb geprobeerd te werken vandaag, maar er kwam belachelijk weinig uit. Over een maandagdip gesproken zeg jezus.
Ik bedoel: is het niet droop ipv druipte?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet zijn naam niet meer. Hij wilde alleen vrouwen omdat hij zuinig op zijn auto zou zijn
Hihi, je snapt het niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet zijn naam niet meer. Hij wilde alleen vrouwen omdat hij zuinig op zijn auto zou zijn
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel: is het niet droop ipv druipte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |