quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
mag.......niet........happen........
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
mag.......niet........happen........
Bluf!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:04 schreef Murdera het volgende:
Ik denk dat ik hier dagen over ga klagen, tot het topic echt helemaal dood is.
Helaas (voor jou dan) voldoe ik niet aan verwachtingenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:05 schreef Murdera het volgende:
Je zou toch verwachten.. als je het lief vraagt..
Ik doe niet aan straattaalquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
Fittie = vechtpartij/ruzie
straattaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:13 schreef Murdera het volgende:
Cue, die nooit aan ook maar 1 verwachting kan voldoen.![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe niet aan straattaal
Ik heb dan ook bewust een huis zonder zolder genomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik spreek dit tegen. maar dat doe ik stilletjes in mezelf. dus eigenlijk zeg ik niks.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:13 schreef Murdera het volgende:
Cue, die nooit aan ook maar 1 verwachting kan voldoen.![]()
Wat een barbaarse wereld.
De barbaarse wereld of het voldoen van de verwachtingen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:15 schreef rival het volgende:
ik spreek dit tegen. maar dat doe ik stilletjes in mezelf. dus eigenlijk zeg ik niks.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De barbaarse wereld of het voldoen van de verwachtingen?
quote:
Kom van die zolder af danquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik verveel me echt de pleures nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |