Hey Roy.quote:
Terwijl hij in real life helemaal niet zo over komt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik moest er hard om lachen in ieder geval. De wanhopigheid druipte er vanaf
Oja je hebt gelijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel: is het niet droop ipv druipte?
Internet en real life is bij velen andersquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Terwijl hij in real life helemaal niet zo over komt.
Ik kon hem schieten, maar er waren genoeg collega's die het wel met hem konden vinden.
Ik ga zo in slaap vallen denk ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme jongen.
Ik heb ook niks gedaan.
Lange nacht gehad?quote:
Geen oog dicht gedaan.quote:
In het echt ben ik kei verlegen en stil.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op fok komt alles zo agressief over, meer dan in het echt!
Nee ik zit in de bus.quote:
Klote is dat. Hoe komt het?quote:
Wat ik ook probeerde ik kon maar niet slapen.quote:
Klopt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
In het echt ben ik kei verlegen en stil.
Hmmm ... Veel aan je hoofd misschien?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat ik ook probeerde ik kon maar niet slapen.
quote:
Dat valt wel mee, gewoon een verneukt ritm.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm ... Veel aan je hoofd misschien?
Ik heb niet eens 'n ritme. Vannacht was het weer half drie geworden, daarvoor vijf uur.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, gewoon een verneukt ritm.
Succes.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:12 schreef Myraela het volgende:
Ik heb morgenavond een sollicitatie, ik ben een beetje nerveus.
Wat voor baan is het?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:12 schreef Myraela het volgende:
Ik heb morgenavond een sollicitatie, ik ben een beetje nerveus.
Dat is een beste bijbaan. Succes Myrquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bijbaantje bij de IKEA voor 24 uur in de week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |