Niet voor die tijd, sterker nog, ik weet niet eens exact hoe duur het is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe eens DM/PM'en?
Heb je de mogelijkheid via het kadaster maten op te vragen?
Hmmm...quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet voor die tijd, sterker nog, ik weet niet eens exact hoe duur het is.
Motivatie is een probleem ja. Het enige dat ik heb gevonden wat daarbij helpt, is ritme.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor mij voelt het nu ook alsof ik terug zak in een depressie. Maar dat kan het niet zijn, want eigenlijk ben ik best wel heel erg gelukkig en gaat alles juist een keer goed. Ben alleen de motivatie voor mijn studie helemaal kwijt en dat is wel een constant stresspunt. Achter lopen, bij willen werken maar door de bomen het bos niet zien, niets kunnen doen en dus nog meer achter lopen, etc etc etc.
Ik ben op FOK! dan ook totaal anders.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Apart. Je lijkt mij zo op FOK! helemaal geen jongen die daar problemen mee heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zag kaneel al beteuterd rondlopen met zijn lijstje, bang om naar huis te gaan omdat die feeks hem zou uitkafferen.
Zie je het voor je?
Ze was geen feeks. Dat kwam later pas.Toen voelde ik me ook beter. Nu voel me gewoon even ruk.quote:Hoeveel kunnen 2 mannen gemeen hebben?quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik ken het. Voel me ook niet zo opperbest atm.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen voelde ik me ook beter. Nu voel me gewoon even ruk.
Ze was het al lang, jij kwam er alleen pas later achter.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze was geen feeks. Dat kwam later pas.
Bedankt voor het beeld wat je hier schetstquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:08 schreef Fera het volgende:
Als ik me niet goed voel, steek ik gewoon even mijn neus uit, wel naar beneden gericht en krijg ik er een kusje op. Een lekkere lebber van een tong die ook stront van de grond zou eten als hij de kans kreeg.
Wat een liefde.
Ik heb het meestal al als ik bijv. een vriend wil meevragen naar een film of een feest "nee die kan toch niet joh" en bij versieren duiken er nog meer doemscenario op.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel kunnen 2 mannen gemeen hebben?
With pleasure.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bedankt voor het beeld wat je hier schetst
Aaahhh. Hoe komt dat?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken het. Voel me ook niet zo opperbest atm.
Misschien was dat het. Maar in mijn ogen is ze gewoon enorm veranderd in die 5 jaar. Van lief, enthousiast alto meisje met een groot en begrijpend hart naar een carrièregerichte, gestresste feeks die bang was om het rustig aan te doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze was het al lang, jij kwam er alleen pas later achter.
Ja, dat is te merken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken het. Voel me ook niet zo opperbest atm.
Wacht watquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:08 schreef Fera het volgende:
Als ik me niet goed voel, steek ik gewoon even mijn neus uit, wel naar beneden gericht en krijg ik er een kusje op. Een lekkere lebber van een tong die ook stront van de grond zou eten als hij de kans kreeg.
Wat een liefde.
quote:
Als ik me naar de klote voel breek ik normaal zo veel mogelijk shit, of zuip ik me lazerus.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:08 schreef Fera het volgende:
Ik ben niet zo (zelf)destructief. Maar ieder zijn ding.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik me naar de klote voel breek ik normaal zo veel mogelijk shit, of zuip ik me lazerus.
Pas wel op met honden speeksel he.quote:
het kan hooguit fout gaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo (zelf)destructief. Maar ieder zijn ding.
In je tandvlees nog welquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Pas wel op met honden speeksel he.
Volgens foknieuws kun je er nare infecties van krijgen in je tandvlees lol.
Ik was niet van plan hem te tongzoenen eigenlijk. Zo wanhopig ben ik nou ook weer niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Pas wel op met honden speeksel he.
Volgens foknieuws kun je er nare infecties van krijgen in je tandvlees lol.
Ik ga huilenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik me naar de klote voel breek ik normaal zo veel mogelijk shit, of zuip ik me lazerus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |