Pics?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:47 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een houthakkers bloesje gekocht.Kei tof.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga liever de winkel uit zonder het product dan die mensen aan te spreken.
Herkenbaar wel. Alleen weet ik bij mij nooit waardoor het komt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een troost. Als zelfs de grote twi het heeft, valt het wel mee.
[..]
De laatste 2, 3 dagen merk ik dat mijn vitamine% weer wat laag is en nu doe ik er zelfs 3 dagen over om een mail te beantwoorden.
De juiste instelling idd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
Met aanspreken heb ik ook geen moeite, ruilen ook niet. Ze staan daar om mij te helpen, dan doen ze dat ook maar als ik erom vraag.
Mwah herken het wel, heb dat als ik alleen ben juist =/ samen met iemand geen probleem.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:49 schreef Fera het volgende:
Eerst durfde ik nooit een bestelling te doen bij de McDonald's als ik met iemand was. Geen idee waarom, soort faalangst of zo.
Leuk! Dat contrast tussen rood en blauw.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg hem volgende week pas binnen, maar het was deze.![]()
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K01%2099268%2036306%2064%200530%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Ik was altijd bang om het verkeerd te doen tegenover die persoon.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Mwah herken het wel, heb dat als ik alleen ben juist =/ samen met iemand geen probleem.
Beetje weird.
Dat is ook waar, maar de drempel om die mensen daadwerkelijk aan te spreken is voor mij (en kennelijk ook voor anderen) enorm hoog.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
Met aanspreken heb ik ook geen moeite, ruilen ook niet. Ze staan daar om mij te helpen, dan doen ze dat ook maar als ik erom vraag.
Ik ging eens boodschappen doen met zo;n lijstje. Ik kon de aioli niet vinden en heb 2 keer de winkel doorgelopen. Toen ben ik naar huis gegaan zonder de aioli en was mijn ex boos.quote:
Ik heb het jarenlang gehad toen ik kampte met een depressie en mijn vitaminen tekort. Het gaat nu stukken beter maar dat kan natuurlijk ook een placebo effect zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Alleen weet ik bij mij nooit waardoor het komt.
Grappig als ik alleen ben wil ik juist niet voor lul staan tegenover vreemden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was altijd bang om het verkeerd te doen tegenover die persoon.Als ik alleen was vond ik het niet erg om een fout te maken.
Wel een beetje lullig van haar om daar boos over te worden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook waar, maar de drempel om die mensen daadwerkelijk aan te spreken is voor mij (en kennelijk ook voor anderen) enorm hoog.
[..]
Ik ging eens boodschappen doen met zo;n lijstje. Ik kon de aioli niet vinden en heb 2 keer de winkel doorgelopen. Toen ben ik naar huis gegaan zonder de aioli en was mijn ex boos.
[..]
Ik heb het jarenlang gehad toen ik kampte met een depressie en mijn vitaminen tekort. Het gaat nu stukken beter maar dat kan natuurlijk ook een placebo effect zijn.
Ik heb teveel van dat soort kleine angsten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:49 schreef Fera het volgende:
Eerst durfde ik nooit een bestelling te doen bij de McDonald's als ik met iemand was. Geen idee waarom, soort faalangst of zo.
Daar zit ook wel wat in. Maar mijn ex werd wel eens boos als ik een fout maakte. Dat versterkt de angst alleen maar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Grappig als ik alleen ben wil ik juist niet voor lul staan tegenover vreemden.
Als iemand erbij is dan kan ik er als het ware om lachen samen.
Waarom is die drempel zo hoog voor je? Ben je bang dat je ze lastig valt of zoquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook waar, maar de drempel om die mensen daadwerkelijk aan te spreken is voor mij (en kennelijk ook voor anderen) enorm hoog.
[..]
Ik ging eens boodschappen doen met zo;n lijstje. Ik kon de aioli niet vinden en heb 2 keer de winkel doorgelopen. Toen ben ik naar huis gegaan zonder de aioli en was mijn ex boos.
[..]
Ik heb het jarenlang gehad toen ik kampte met een depressie en mijn vitaminen tekort. Het gaat nu stukken beter maar dat kan natuurlijk ook een placebo effect zijn.
Ja, inderdaad. Met de tijd wordt het wel beter. Gelukkig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb teveel van dat soort kleine angsten.Al worden ze tegenwoordig wel steeds minder.
De enige totaal irrationele angst die ik nu nog heb, is dat ik in paniek raak als ik zonder flesje water ergens loop.
Ik moest hardop lachen, dankje.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sommige mensen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:53 schreef Myraela het volgende:
De enige totaal irrationele angst die ik nu nog heb, is dat ik in paniek raak als ik zonder flesje water ergens loop.
Ben je een beetje chagrijnig omdat je geen Nibbits hebtquote:
Voor mij voelt het nu ook alsof ik terug zak in een depressie. Maar dat kan het niet zijn, want eigenlijk ben ik best wel heel erg gelukkig en gaat alles juist een keer goed. Ben alleen de motivatie voor mijn studie helemaal kwijt en dat is wel een constant stresspunt. Achter lopen, bij willen werken maar door de bomen het bos niet zien, niets kunnen doen en dus nog meer achter lopen, etc etc etc.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah op die manier.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar zit ook wel wat in. Maar mijn ex werd wel eens boos als ik een fout maakte. Dat versterkt de angst alleen maar.
Bang dat ik flauwval. Ben vroeger vaak flauwgevallen, sindsdien word ik angstig bij situaties waarin ik weet dat je makkelijker weer kan vallen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Met de tijd wordt het wel beter. Gelukkig.Maar soms heb ik nog steeds een rood hoofd en kloppend hart.
Ben je bang dat je uitdroogt dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |