Dit communiceer je via FOK! en niet naar mij?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:12 schreef Myraela het volgende:
Ik heb morgenavond een sollicitatie, ik ben een beetje nerveus.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:16 schreef twi het volgende:
[..]
Dit communiceer je via FOK! en niet naar mij?
Ik denk dat ik een carrièreswitch moet maken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Betekent dat verschil tussen vraag en aanbod dat de prijzen voor TTs zullen stijgen?
TT-schepper op zee?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een carrièreswitch moet maken.
Zoiets zegt m'n moeder ook altijd, maar dan niet met TT of course.quote:
Stiekem geloof ik dat je veel meer potentie heb dan dat hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoiets zegt m'n moeder ook altijd, maar dan niet met TT of course.Ze ziet mijn potentie.
Het is ook slechts humoristisch bedoeld. Wel knap dat je dat kunt zeggen over iemand die je niet kent.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Stiekem geloof ik dat je veel meer potentie heb dan dat hoor
Ik weet dat je beter kan dan putjesschepper omdat je kan lezen en schrijvenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel knap dat je dat kunt zeggen over iemand die je niet kent.Maar bedankt.
hij probeert je te hosselen!quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ook slechts humoristisch bedoeld. Wel knap dat je dat kunt zeggen over iemand die je niet kent.Maar bedankt.
Daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet dat je beter kan dan putjesschepper omdat je kan lezen en schrijven![]()
Dat lukt niemand.quote:
Want putjesscheppers zijn analfalbeet?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet dat je beter kan dan putjesschepper omdat je kan lezen en schrijven![]()
Niet per definitie, maar dat zegt hij ook niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Want putjesscheppers zijn analfalbeet?
Een alfabete putjesschepper heeft een potentiële carrièrekans als managerquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Want putjesscheppers zijn analfalbeet?
Altijd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een smooth mofo is het toch ook, die benzin.
Jij en Samzz, beiden in andere topics over hetzelfde onderwerp.quote:
quote:
Jij weet het dus ook al?quote:
Zou Samzz hem hebben gepikt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij en Samzz, beiden in andere topics over hetzelfde onderwerp.
Ze werd wel meteen gestraft toen ze een stukje huid meepakte.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij weet het dus ook al?![]()
[..]
Zou Samzz hem hebben gepikt?
Wat is er loos?quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij weet het dus ook al?![]()
[..]
Zou Samzz hem hebben gepikt?
Tyfusvetzwalg laat me vandaag niet kijken omdat ze te druk is, dus dan kan ik later kijken en moet ik direct beslissenquote:
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tyfusvetzwalg laat me vandaag niet kijken omdat ze te druk is, dus dan kan ik later kijken en moet ik direct beslissen
Terecht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze werd wel meteen gestraft toen ze een stukje huid meepakte.
Ik heb me er wel eens mee open gehaald, maar scherp was ie niet. Nu moet ik mijn borsthaar bewerken met een scheermes, dat is toch wat kutter.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Als je een scherpe had wel ja, ze trok zo een stuk vel mee
Niet liefquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht.
[..]
Ik heb me er wel eens mee open gehaald, maar scherp was ie niet. Nu moet ik mijn borsthaar bewerken met een scheermes, dat is toch wat kutter.
24 uur is best veel naast mijn studie, 4 avonden en de hele zaterdag. Maar dat is de enige manier waarop ik het huis over een paar maanden over kan nemen, zonder te lenen. Dus het moet gewoon.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een beste bijbaan. Succes Myr
Buitenterreinservice medewerker of iets.quote:
huis gekocht oid?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
24 uur is best veel naast mijn studie, 4 avonden en de hele zaterdag. Maar dat is de enige manier waarop ik het huis over een paar maanden over kan nemen, zonder te lenen. Dus het moet gewoon.
[..]
Buitenterreinservice medewerker of iets.
Huis overnemen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
24 uur is best veel naast mijn studie, 4 avonden en de hele zaterdag. Maar dat is de enige manier waarop ik het huis over een paar maanden over kan nemen, zonder te lenen. Dus het moet gewoon.
[..]
Buitenterreinservice medewerker of iets.
Ik denk dat ze een huis krijgt van haar ouders?quote:
Misschien heeft ze een nier verkocht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een huis krijgt van haar ouders?
Of denk je dat Myr, die laatst nog 10 cent had om een broodje mee te halen, 2enhalve ton op een rekening heeft?
"krijgen" is een groot woord.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
of twi geharvest voor de zwarte markt, maar dan nog red je het lang niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een nier verkocht.
10ct of 250k, dat scheelt nogal.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of denk je dat Myr, die laatst nog 10 cent had om een broodje mee te halen, 2enhalve ton op een rekening heeft?
Dus je huurt het van je stiefpa?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
"krijgen" is een groot woord.![]()
We nemen waarschijnlijk het huis waar ik nu woon over. Dan houd mijn stiefvader het, maar betalen wij alles.
Een huis huren is zonder vaste baan nogal lastig en op kamers wil ik liever niet als ik voor hetzelfde geld dit huis kan aanhouden. Nouja, iets meer geld, maar ook veel meer ruimte en zonder huisgenoten.
"We"? Jij en twi saampjes? Wat lief en romantisch!quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
"krijgen" is een groot woord.![]()
We nemen waarschijnlijk het huis waar ik nu woon over. Dan houd mijn stiefvader het, maar betalen wij alles.
Een huis huren is zonder vaste baan nogal lastig en op kamers wil ik liever niet als ik voor hetzelfde geld dit huis kan aanhouden. Nouja, iets meer geld, maar ook veel meer ruimte en zonder huisgenoten.
Inderdaad. De kale huur zit rond de 450 euro, inclusief alles zou het rond de 700 euro zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus je huurt het van je stiefpa?
Hoeveel betaal je dan?
Poezelig!quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"We"? Jij en twi saampjes? Wat lief en romantisch!
Lucky bastardquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad. De kale huur zit rond de 450 euro, inclusief alles zou het rond de 700 euro zijn.
Best fijne oplossing ja. Niet mijn droomhuis, maar qua ruimte en locatie nu wel even prima.quote:
check. 55m2 woonoppervlak, prive parkeerplek in afgesloten overdekte garage en berging. voor iets meer dan de helft van wat je noemt. koop.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:23 schreef Murdera het volgende:
Bizar eigenlijk, ik kijk ook voor rond de 700, en dan hoop ik een eigen badkamertje, eigen slaapkamer en woonkamertje te hebben.Als het mogelijk is rond de 60M2, dan ben ik gelukkig.
60m2 is gewoon meer dan wat ik heb. Ik heb 45m2quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:23 schreef Murdera het volgende:
Bizar eigenlijk, ik kijk ook voor rond de 700, en dan hoop ik een eigen badkamertje, eigen slaapkamer en woonkamertje te hebben.Als het mogelijk is rond de 60M2, dan ben ik gelukkig.
Kei snel wel, dus twi heeft nog altijd de mogelijkheid heel erg hard weg rennen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"We"? Jij en twi saampjes? Wat lief en romantisch!
Mag ook wel voor 700 euro.. Lijkt mij..quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
60m2 is gewoon meer dan wat ik heb. Ik heb 45m2
Om mijn wenkbrauwen te epilerenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar heb jij een pincet voor nodig dan?
Lijkt me een prima deal, Myraquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Best fijne oplossing ja. Niet mijn droomhuis, maar qua ruimte en locatie nu wel even prima.
En voor mijn ouders ook fijn, want dan hoeven ze het nog niet direct te verkopen. Want het huis nu verkopen zou in de huidige markt 20k schuld opleveren.
Ik heb een koophuis. Maar ook zoiets, met vaste lasten waarschijnlijk iets meerquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mag ook wel voor 700 euro.. Lijkt mij..
Wat betaal jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |