SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
Echt he... waar is het van?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan hier echt uren naar kijken en er nog om lachen
Ik heb geeeeeeen idee, maar ik heb echt de slappe lach momenteelquote:
Hoe de stuurman zo vol op z'n bek gaat is zo grappig. Ik zou hier niet om moeten lachen.... maar...quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb geeeeeeen idee, maar ik heb echt de slappe lach momenteel
Mijn moeder kwam boven om te vragen of het wel goed ging, ik ga helemaal plat, nog steedsquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoe de stuurman zo vol op z'n bek gaat is zo grappig. Ik zou hier niet om moeten lachen.... maar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mijn moeder kwam boven om te vragen of het wel goed ging, ik ga helemaal plat, nog steedsNET ZO PLAT ALS ZIJN GEZICHT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
World of Tanks?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
Sorry arash ik zat een potje WoT te spelen
War on Terror?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
Sorry arash ik zat een potje WoT te spelen
Ik zou haast nieuwsgierig worden naar Aikatsu! en Chiisana Ojisan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:30 schreef Easymodo het volgende:
First impressions anime dit seizoen:
- Aikatsu!: Dropped, wtf happened here?
- Btooom!: 8/10, beetje mix tussen SAO en Battle Royale
- Busou Shinki: 6/10, moe mini robots, beetje strike witches
- Chiisana Oji-san: 0/10 What the hell?!
- Chou Soku Henkei Gyrozetter: Dropped, voor kinderen
- Chuunibyou demo Koi ga Shitai!: 8/10, meisje is leuk
- Code: Breaker: 6/10, nothing special.
- Girls und Panzer: 5/10, saai
- Ixion Saga: Dimension Transfer: 7/10, leuke parodie op SAO.
- JoJo no Kimyou na Bouken (2012): 8/10, alleen voor de liefhebbers
- K: 9/10: Stijvol en interessant plot.
- Kami-sama Hajimemashita: dropped, saai.
- Litchi De Hikari Club: dropped, what the hell?
- Little Busters!: 8/10, had wel wat humor, heeft verder potentie.
- Magi: Dropped, generic shonen in het midden oosten.
- Monsuno: Dropped, Kinderserie
- Onii-chan Dakedo Ai Sae Areba Kankeinai yo ne!:6/10, Imouto harem serie.
- Psycho-pass: 9/10: Goed plot.
- Robotics;Notes: 7/10, kan beter worden.
- Sakurasou no Pet na Kanojo: 7.5/10, Gekke anime, was wel vermakelijk
- Shinsekai Yori: 6/10, Ik vond hem saai
- Suki-tte Ii na yo. 7/10, leuke shoujo
- Teekyuu: Dropped, meh.
- Tonari no Kaibutsu-kun: 8/10, nog leukere shoujo
- Wooser no Sono Higurashi: dropped, for kids
- Zetsuen no Tempest: The Civilization Blaster: 7/10, waren wel leuke momenten, voor de rest nogal generiek.
Ik had Chiisana Ojisan eigenlijk een 6 gegeven, door zijn wtf. Verder was het gewoon 1 van de raarste series die ik ooit heb gezien.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik zou haast nieuwsgierig worden naar Aikatsu! en Chiisana Ojisan.
picu no bokuquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:47 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik had Chiisana Ojisan eigenlijk een 6 gegeven, door zijn wtf. Verder was het gewoon 1 van de raarste series die ik ooit heb gezien.
Is best leukquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Lief dagboek,
ik ga nu op weg naar de rechtbank
Echt? Daar moet ik er namelijk 7 van bijwonenquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
politierechter zittingen zijn inderdaad soms best grappig
Leuke aan dit soort zaken is dat je de uitspraak er meteen bij krijgtquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Echt? Daar moet ik er namelijk 7 van bijwonen
serieus, niet allemaal uiteraard, maar soms heb je van die mensen die alles tegen zich hebben en alsnog zeggen er niks mee te maken te hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Echt? Daar moet ik er namelijk 7 van bijwonen
Krijg zelf nooit genoeg van Gintama; wel een hele andere genre dan bovenstaande. Cowboy Bebop en hajime no Ippo vond ik zelf ook ontzettend goed.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:53 schreef marp0 het volgende:
Van welke anime kunnen jullie geen genoeg van krijgen?
Voor mij is dat Cowboy Bebop en Samurai Champloo![]()
Van Hajime no Ippo kreegk ook altijd echt een energieboost en initial D vond ik altijd zo tering spannend
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wauw, dat was best wel boeiend! Donderdag ga ik weer, moet nog 2 zittingen bijwonen.
Nice. Voor je opleiding? Ik mag over twee weken ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wauw, dat was best wel boeiend! Donderdag ga ik weer, moet nog 2 zittingen bijwonen.
Er is niet een serie waar ik geen genoeg van kan krijgen, dat weet ik zeker. Echter even naar mijn lijst gekeken hebbende zijn de series waar ik (nu) het meeste zin in heb: 12 Kindoms, Steins;Gate en Spice & Wolf. Geen van deze series ga ik nu kijken maar als ik een van de series die ik gezien heb op nieuw zou moeten kijken zou het een van die drie zijn. Of iets korters omdat ik het dan, je weet wel, onvrijwillig zou doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:53 schreef marp0 het volgende:
Van welke anime kunnen jullie geen genoeg van krijgen?
Voor mij is dat Cowboy Bebop en Samurai Champloo![]()
Van Hajime no Ippo kreegk ook altijd echt een energieboost en initial D vond ik altijd zo tering spannend
Zijn de slotpleidooien wat? De daadwerkelijke rechtsprocedures interesseren mij nog geen zier maar het lijkt me wel grappig om eens een echte advocaat een bombastisch pleidooi te houden voor de onschuld of verminderde toerekeningsvatbaarheid van zijn cliënt of zo iets dergelijks.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Jep, vervangende opdracht omdat ik niet naar Berlijn gaquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:09 schreef omelette het volgende:
[..]
Nice. Voor je opleiding? Ik mag over twee weken ook
Toevallig was er vandaag een advocaat die gemachtigd was om 2 Duitse mannen te verdedigen die 2100 gram hennep de grens over wouden smokkelen. Ze kwam echt met van die drogredenen waarom de 2 mannen in kwestie niet zo'n zware straf moesten krijgen, terwijl ze al een crimineel verleden hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zijn de slotpleidooien wat? De daadwerkelijke rechtsprocedures interesseren mij nog geen zier maar het lijkt me wel grappig om eens een echte advocaat een bombastisch pleidooi te houden voor de onschuld of verminderde toerekeningsvatbaarheid van zijn cliënt of zo iets dergelijks.
Klinkt amusant.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Toevallig was er vandaag een advocaat die gemachtigd was om 2 Duitse mannen te verdedigen die 2100 gram hennep de grens over wouden smokkelen. Ze kwam echt met van die drogredenen waarom de 2 mannen in kwestie niet zo'n zware straf moesten krijgen, terwijl ze al een crimineel verleden hebben.
Een raadsheer kan ook een man of een vrouw zijn ondanks dat 'heer' gedeelte, dat vind ik persoonlijk gekker.quote:edit: Is een vrouwelijk advocaat nou advocate of advocaat? Ik lees nu net ergens dat het allebei kan, maar ik bedacht me net dat het zo raar staat als ik advocaat zeg en er dan later naar verwijs met ''ze''.
Suki-tte Ii na yo gechecked, maar dat plot is echt bijna identiek aan Tonari.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:30 schreef Easymodo het volgende:
- Shinsekai Yori: 6/10, saai
- Zetsuen no Tempest: The Civilization Blaster: 7/10, waren wel leuke momenten, voor de rest nogal generiek.
Ga ik volgen:
Anderen hadden ongeveer dezelfde mening, alleen vonden ze Jojo shit en Shinsekai Yori geweldig.
wat dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Da's ook toevallig, heb ik ook vandaag gezien
Wauw. Oh wauw, dit is inderdaad fascinerend om te zien! Hypnotiserend zelfs!quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan hier echt uren naar kijken en er nog om lachen
Alweer ziek?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wauw. Oh wauw, dit is inderdaad fascinerend om te zien! Hypnotiserend zelfs!
Hoe die vent neergaat, briljant!
In ander nieuws: ik ben ziek, dus ik zal deze week totaal niet bezig zijn met de site. Recensies komen volgende week. Tenzij iemand zich geroepen voelt om er eentje te proberen, kan wel geregeld worden.
Goed lijstje.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:30 schreef Easymodo het volgende:
- Shinsekai Yori: 6/10, saai
Ga ik volgen:
Anderen hadden ongeveer dezelfde mening, alleen vonden ze Jojo shit en Shinsekai Yori geweldig.
Ja. Nou ja, nog niet echt goed uitgeziekt en weer volop aan het werk gegaan enzo. Breekt je op blijkbaar.quote:
Loli moequote:
Weet je, ik lees Free Chuuni eerder als "bevrijd Chuuni!" dan "Gratis Chuuni".quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
Weet iemand waar ik Welcome to NHK kan binnenhengelen?
In ruil daarvoor krijg je 1 gratis chuuni
[ afbeelding ]
Leuk?quote:
Haha best wel fucked up als mensen je dat zien kijken!quote:
Maakt niet uitquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Haha best wel fucked up als mensen je dat zien kijken!
Tonari no Kaibutsu-kun is ook weer uit trouwens, toffe epi!
Ga ik later vandaag kijkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Haha best wel fucked up als mensen je dat zien kijken!
Tonari no Kaibutsu-kun is ook weer uit trouwens, toffe epi!
Beide gingen over vriendschap, alleen zijn de characters best wel anders. Voor de rest zijn het 2 best leuke shoujo'squote:Op maandag 15 oktober 2012 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Suki-tte Ii na yo gechecked, maar dat plot is echt bijna identiek aan Tonari.
D-dank je...quote:
Ahaquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sukitte ii na yo is echt een bazen shoujo
Niks van aantrekkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
Je kan alle anime's die er zijn kijken in de trein, het is alleen de vraag of de mensen rondom je het wel kunnen waarderen.
[ afbeelding ]
Ik haat dat zo hé als er mensen naast je komen zitten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Vanmorgen ging er een vrouw naast me zitten, terwijl er zat vrije plaatsen waren. Zit ze me de hele tijd aan te tikken of ik mijn muziek zachter wou doen. Werd ze ook nog is boos toen ik hem harder zette en zei dat ze maar in de stilte coupé of op een andere plek moest gaan zitten.
Meh, beetje dubbel gevoel. Inderdaad vreemd dat ze per se daar moet gaan zitten, maar aan de andere kant... muziek zo hard zetten dat je over een paar jaar doof bent... naja...quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Vanmorgen ging er een vrouw naast me zitten, terwijl er zat vrije plaatsen waren. Zit ze me de hele tijd aan te tikken of ik mijn muziek zachter wou doen. Werd ze ook nog is boos toen ik hem harder zette en zei dat ze maar in de stilte coupé of op een andere plek moest gaan zitten.
Voor beiden eigen verantwoordelijkheidquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Meh, beetje dubbel gevoel. Inderdaad vreemd dat ze per se daar moet gaan zitten, maar aan de andere kant... muziek zo hard zetten dat je over een paar jaar doof bent... naja...
Op speaker of oordopjes?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oordopjes.quote:
Zo hard stond het niet eens, ik had ze op 6/20 staan toen zij kwam, en toen ze zeurde zette ik ze op 9/20.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Meh, beetje dubbel gevoel. Inderdaad vreemd dat ze per se daar moet gaan zitten, maar aan de andere kant... muziek zo hard zetten dat je over een paar jaar doof bent... naja...
ghhhhhhghggggggggggggggggghghgggggggggggggggggggshsshquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Akibaquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welles, de RAPETRAIN staat op het punt te vertrekken en BTOOOM zit al netjes op zijn plaats.quote:
Waarom moeten mensen zoals jij de kleine geneugten van gehoorzame en niet vreselijke treinreizigers nu altijd verpesten, door medereizigers te irriteren met jullie muziek.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Jonge, Tepelstreeltju, dat is niet mijn schuld..quote:
Maar is het nu fake of niet?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jonge, Tepelstreeltju, dat is niet mijn schuld..
Weet ik veel, ik heb het ff aan geklikt en na 3 seconden weer weg geklikt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat nieuwsbericht.
[..]
Bah, dat vind ik altijd zo zonde van de auto.
Weet ik ook wel, maar ik kon het niet laten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jonge, Tepelstreeltju, dat is niet mijn schuld..
Die spelbreker.quote:
Sowwie.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar ik kon het niet laten.
[..]
Die spelbreker.
ALS dit echt is dan zal het waarschijnlijk een gevalletje zijn geweest van zo'n droplul die muziek op z'n telefoon aan heeft gezet zonder koptelefoon ofzo. Je hebt altijd van die mongolen die dat wel een goed idee vinden.quote:
die eerste: girlz und pantzer?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
genoeg prut oordopjes die je er dwarsdoorheen hoort hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:16 schreef marp0 het volgende:
Als je oordopjes in hebt hebben mensen het recht niet om te mogen zeiken imo. Vooral niet in de trein mits je in de stilte coupé zit.
deze man weetquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
Je kan alle anime's die er zijn kijken in de trein, het is alleen de vraag of de mensen rondom je het wel kunnen waarderen.
[ afbeelding ]
awww how cute...quote:
Girls und Panzerquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
die eerste: girlz und pantzer?
[..]
genoeg prut oordopjes die je er dwarsdoorheen hoort hoor
[..]
deze man weet
[..]
awww how cute...
1 april is laat dit jaar...quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Welles, de RAPETRAIN staat op het punt te vertrekken en BTOOOM zit al netjes op zijn plaats.
[..]
Waarom moeten mensen zoals jij de kleine geneugten van gehoorzame en niet vreselijke treinreizigers nu altijd verpesten, door medereizigers te irriteren met jullie muziek.
ik laat alle plaatjes offline totdat de subs uit zijn geweestquote:
Oke. Goed zo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ik laat alle plaatjes offline totdat de subs uit zijn geweest
Lekker zelf naar muziek luisteren, dan heb je geen last van elkaarquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg prut oordopjes die je er dwarsdoorheen hoort hoor
Chuuni time.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja kijkt naar CHUUNIBYOU DEMO KOI GA SHITAI! EPISODE 1 op anime avenue
SSSSSTquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
ACHTUNG PANZER !!!!!!!!!!!
FEUER!!!!!!!
ANGRIFF!!!!!!!
SCHNELLL!!!!!!
lolquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ga over 10 minuten kijken.
Nee.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zou kirito zijn imouto gaan gloppen?
Comiket is over 2 maandenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee.
Behalve in de talloze doujinshi.
Oh god.... arme imoutoquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Comiket is over 2 maanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mayo chiki is leuk!quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:51 schreef Arashimashou het volgende:
P&G gaat het helemaal worden.... voor haar bedoelde publiek danik niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:51 schreef Arashimashou het volgende:
P&G gaat het helemaal worden.... voor haar bedoelde publiek danwij zijn Brothers in armsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt, vind het wel lachenquote:![]()
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
In het echt zou die Stug al die andere tanks zo hard ownenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
wij zijn Brothers in arms
[..]
Klopt, vind het wel lachen![]()
Klopt, vooral de Lee zou kapot worden geschotenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
In het echt zou die Stug al die andere tanks zo hard ownen
1 van mijn plaatjes gaat dan ook rond bij Busou shinkiquote:
quote:
mep em plat met een hamer..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja linkerwijsvinger tip is opgezwollen,sinds gisteravond![]()
![]()
Ik ken Rainmeter niet maar het klinkt cool dus ik download het!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:30 schreef .Cake. het volgende:
![]()
Heb gekeken of er ook zo'n meter ding te vinden was voor Rainmeter, en dat is er!
[ afbeelding ]
Gunslinger girl is wel leuk om te kiekenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zelfs in hoe het eindigt is Gunslinger Girl verrassend realistisch en dat kan ik waarderen, al ben ik het met een boel keuzes die Aida Yu gemaakt heeft niet eens. 8/10
is al lang een van mijn favo animequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zelfs in hoe het eindigt is Gunslinger Girl verrassend realistisch en dat kan ik waarderen, al ben ik het met een boel keuzes die Aida Yu gemaakt heeft niet eens. 8/10
Gunslinger girl moet ik ook nog eens gaan kijken ja. Nu ik toch ziek ben kan ik net zo goed een serie beginnen. Straks ff kijken wat ik op de schijf heb staan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:12 schreef .Cake. het volgende:
Een recensie van Girls und Panzer #2 op Animees, ondanks dat ik ziek ben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door De_Dakgoot op 16-10-2012 15:38:36 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:
Zetsuen no Tempest; potentiële AOTS.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:05 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
Zoo, mijn backlog weggewerkt. Zetsuen no Tempest is tof, Shinsekai Yori is interessant (aflevering veel te snel voorbij), BTOOOM! is entertainment, Magi is beter dan de vorige, Robotics;Notes went better then expected, SOA is nog altijd LOLJAPAN en Tonari no Kaibutsu is leuker dan de eerste aflevering deed vermoeden voor mij.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:12 schreef .Cake. het volgende:
Een recensie van Girls und Panzer #2 op Animees, ondanks dat ik ziek ben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou, dat niet helemaal. Ik zou wel zeggen: Nanba Mutta P(rotagonist)OTYquote:
Omdat POTY zo lullig klinktquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:49 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nou, dat niet helemaal. Ik zou wel zeggen: Nanba Mutta P(rotagonist)OTY
Is die echt zo vet dan? Ik heb em op mijn lijst staan van volgende anime die ik ga kijken.quote:
"Vet" is niet het woord waar ik het mee zou omschrijven. Het is gewoon goed en de hoofdpersoon is erg likable. Zoals ik al zei, Nanba Mutta POTY - dat klinkt inderdaad raar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:10 schreef marp0 het volgende:
[..]
Is die echt zo vet dan? Ik heb em op mijn lijst staan van volgende anime die ik ga kijken.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:41 schreef Arashimashou het volgende:
Oh wauw, dit moet wel DE(nee, deze discussie is al gevoerd)topic voor Robin zijn:
Het is de schuld van de sossen!
wat anders Hyouka, G&P, Yuri Yuri S2, psycho pass?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:49 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nou, dat niet helemaal. Ik zou wel zeggen: Nanba Mutta P(rotagonist)OTY
Niet zo cynisch doen. Sakamichi no Apollon en Jinrui wa Suitai Shimashita zijn serieuze kandidaten voor die titel en verder hebben K en Shinsekai Yori ook het potentieel om tot iets moois uit te groeien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
wat anders Hyouka, G&P, Yuri Yuri S2, psycho pass?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
wat anders Hyouka, G&P, Yuri Yuri S2, psycho pass?
True dit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Niet zo cynisch doen. Sakamichi no Apollon en Jinrui wa Suitai Shimashita zijn serieuze kandidaten voor die titel en verder hebben K en Shinsekai Yori ook het potentieel om tot iets moois uit te groeien.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nieuwe Operating system
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Anime of the season... .gok ik. Geen idee eigenlijk.
Ah, natuurlijk.quote:
Vroeg voor jouw doenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi,brt in de ochtend was lekker*
Was al om 08:30 op
Toch liever de M3 dan die oude Japanse tankquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
Waarom moeten er 6 loli's in de doodskist rijden?
Morgen nieuwe chuuni denk ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mooi mooi.
Oooh en morgen nieuwe Chuuni?
Hmm....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Morgen nieuwe chuuni denk ik
[ afbeelding ]
Ik heb het min of meer gedropt denk ik...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik hoor trouwens niemand meer over kokoro connect
Omdat ze gestopt zijn met uitzenden? Nog 4 OVA's en dat is het als het goed is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik hoor trouwens niemand meer over kokoro connect
ahquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:45 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Omdat ze gestopt zijn met uitzenden? Nog 4 OVA's en dat is het als het goed is.
Vraag ik me ook afquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
goeie vraag...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
Sweet!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:11 schreef Qunix het volgende:
hxxp://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=zNnClNh4lVM#t=594s
(kopie en xx veranderen naar tt)
Cowboy Bebop gespeeld door "Oklahoma Marching Band" tijdens Texas Games.
Ik heb geen hond, dus welterusten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef mschol het volgende:
[..]
verleidelijk... maar eerst moet een hond worden uitgelaten
Oftewel, de beste video site in Japan (Nico nico Dougga) is nu ook Engelstalig.quote:Thanks for using Niconico!
As we announced online, we released our full English version of Niconico today.
We have also implemented new user translation tools as well as a brand new video player.
We hope users all around the world can now enjoy Nico-ing.
Check out our new player here -> http://www.nicovideo.jp/q
More info for translators -> http://ex.nicovideo.jp/translator_info
For more on this update, check out our full post: ( http://blog.niconico.com/(...)-english.html);
Now go forth and Nico!
Niconico Customer Support: ( https://secure.nicovideo.jp/secure/support_form_os);
(C) niwango, inc. All rights reserved.
Eindelijk hoef ik niet als een gek alle knoppen aan te klikkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oftewel, de beste video site in Japan (Nico nico Dougga) is nu ook Engelstalig.
We are invading your mind.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:19 schreef .Cake. het volgende:
Ik droomde vannacht van dat Chuunibyou![]()
Ik droomde vannacht van FOK!![]()
Ik droomde vannacht dat ik een aparte topicreeks ging openen voor Chuunibyou zodat dit hier niet gespammed zou worden!![]()
True story, ik heb dit werkelijk gedroomt!
Neon Genesis Evangelion heeft ook wel een geode soundtrackquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:39 schreef marp0 het volgende:
Weet je wat ik btw ook zó goed vind aan Cowboy Bebop en Samurai Champloo? De Soundtrack!
Kan ik van bijna geen andere enkele anime serie zeggen. Music is gewoon perfect voor beide anime series. En door samurai champloo heb ik Nujabes zijn muziek ontdekt, kan er geen genoeg van krijgen!
Die is wel ok, maar ik vind de soundtrack niet zoveel aan de anime toevoegen als die ik noemde.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Neon Genesis Evangelion heeft ook wel een geode soundtrack
Jeej, nog een gelovige erbij!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:39 schreef marp0 het volgende:
Weet je wat ik btw ook zó goed vind aan Cowboy Bebop en Samurai Champloo? De Soundtrack!
Kan ik van bijna geen andere enkele anime serie zeggen. Music is gewoon perfect voor beide anime series. En door samurai champloo heb ik Nujabes zijn muziek ontdekt, kan er geen genoeg van krijgen!
Nee. Niet in vergelijking met dingen als Samurai Champloo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Totally agree with you!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jeej, nog een gelovige erbij!Samurai Champloo heeft echt een ziek goede OST, maar het is niet alleen Nujabes he? Tsutchie en FORCE OF NATURE en Fat Jon zijn ook goede artiesten op zichzelf.
En als je dat gaaf vind dan kan je DJ Okawari waarschijnlijk ook waarderen.
[..]
Nee. Niet in vergelijking met dingen als Samurai Champloo.
EDIT: Niet dat die van NGE slecht is ofzo, maar de OST is daar veel minder van invloed. Bij series als Samurai Champloo, Bakemonogatari of Ghost in the Shell is de muziek veel sfeerbepalender. Naar mijn mening. En dus beter. Plus beter te luisteren buiten de serie om.
Thanatos.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Echt?!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:06 schreef robin007bond het volgende:
Cruel Angel's Thesis vind ik wel de beste OP ooit.
ZANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Thanatos.![]()
En Samurai Champloo heb ik niet gezien, dus kan ik niet vergelijken. Cruel Angel's Thesis vind ik wel de beste OP ooit.
Hmm, als je me zou vragen naar een betere, dan zou ik niets weten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:09 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Echt?!
Ow wacht, persoonlijke mening.
Klinkt goedquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:24 schreef Kyubey het volgende:
Als ik jullie een anime mag aanraden:
Maji de Otaku na English! Ribbon-chan: Eigo de Tatakau Mahou Shoujo
Die duurt 5 minuten?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:24 schreef Kyubey het volgende:
Als ik jullie een anime mag aanraden:
Maji de Otaku na English! Ribbon-chan: Eigo de Tatakau Mahou Shoujo
Robins goedjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat is dat voor spul op haar hoofd
Ik denk melk met klonten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
I cant think of anything else but..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
BTOOOM OPquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, als je me zou vragen naar een betere, dan zou ik niets weten.
Maar wel stukjes geskipt. Schandalig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
BTOOOM OP
Ik ben nu ook met de serie begonnen, na de manga te hebben gelezen.
Gister heb ik een Madokamarathon gehouden met een vriendin, was wel leuk
Ach Homu hairflip maakte alles goed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar wel stukjes geskipt. Schandalig.
Homu is beste magikaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:59 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ach Homu hairflip maakte alles goed.
[ afbeelding ]
Make an educated guess.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:08 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Wat wil hij met Yui doen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:08 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Wat wil hij met Yui doen
Ik ben er wel blij mee eerlijk gezegdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:27 schreef .Cake. het volgende:
Oké. Robin en Kyubey zijn terug en meteen wordt er weer volop gespammed?
Causaliteit much?
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik moet toch zeggen chuunibyou is eigenlijk best wel slecht
Zijn toch wel de grootste spammerds hier.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:27 schreef .Cake. het volgende:
Oké. Robin en Kyubey zijn terug en meteen wordt er weer volop gespammed?
Causaliteit much?
Ik niet, toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zijn toch wel de grootste spammerds hier.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik moet toch zeggen chuunibyou is eigenlijk best wel slecht
Jij bent de grootste spammer gr grquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een dakgoot topique
Je bedoelt een animetopic met een K-ON naam?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een dakgoot topique
geen k-onquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je bedoelt een animetopic met een K-ON naam?
Nou, het punt is denk ik dat jij en kyubey als een soort katalysator werken voor die andere twee. Want sinds jullie hier weer zijn gaat het opeens hard, na de rust van de afgelopen dagen.quote:
Deze week is er nog geen enkele tank gespamtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nou, het punt is denk ik dat jij en kyubey als een soort katalysator werken voor die andere twee. Want sinds jullie hier weer zijn gaat het opeens hard, na de rust van de afgelopen dagen.
Plus jij zet ook nog wel eens iets inhoudlijks neer. En Kyubey is gewoon grappig. Die andere twee spammen tanks, chuuni of k-on. Punt.
Danku.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nou, het punt is denk ik dat jij en kyubey als een soort katalysator werken voor die andere twee. Want sinds jullie hier weer zijn gaat het opeens hard, na de rust van de afgelopen dagen.
Plus jij zet ook nog wel eens iets inhoudlijks neer. En Kyubey is gewoon grappig.
Hm, hoe kan het dat het uiteindelijk dakgoot en ik weer zijn....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Plus jij zet ook nog wel eens iets inhoudlijks neer. En Kyubey is gewoon grappig. Die andere twee spammen tanks, chuuni of k-on. Punt.
dit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Deze week is er nog geen enkele tank gespamt
Omdat het zo is?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm, hoe kan het dat het uiteindelijk dakgoot en ik weer zijn....
Wetboek van het animetopicquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wetboek van het animetopic
Artikel 1a:
Keki-sama heeft altijd gelijk.
Artikel 1b:
Als dit niet zo is, treedt artikel 1a in werking.
fix'dquote:
Mja, ik ben hier nog niet zo lang, ik weet niks van de oude sfeer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:58 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar serieus, ik probeer niet lullig te zijn of jullie weg te jagen. Tis meer zo dat ik de oude sfeer van hiero mis.
[..]
Geen. Voeg Tonari no Kaibutsukun eraan toe.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:01 schreef Kyubey het volgende:
Ik volg nu negen series van dit seizoen
Btooom!
Chuuni
K
Magi
Otaku na English
Psycho-Pass
Shinsekai Yori
SOA
Welke moet ik droppen
O ja die volgde ik ook nog hehe.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Geen. Voeg Tonari no Kaibutsukun eraan toe.
Soaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:01 schreef Kyubey het volgende:
Btooom!
Chuuni
K
Magi
Otaku na English
Psycho-Pass
Shinsekai Yori
SOA
Kaibutsu-kun
Welke moet ik droppen
Als ik er één zou moeten droppen zou het Chuuni zijn, gevolgd door Magi. De rest is oké. SOA zou ik allang hebben moeten droppen maar op de één of andere manier lukt het mij niet. Waarschijnlijk heeft dat deels te maken met de posts van Scamp. Entertainment van anime op een andere manierquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:01 schreef Kyubey het volgende:
Btooom!
Chuuni
K
Magi
Otaku na English
Psycho-Pass
Shinsekai Yori
SOA
Kaibutsu-kun
Welke moet ik droppen
Vreemd, bijna niemand seed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het is hilarisch. Kijk een episode van 5 minuten.
Nou ...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:39 schreef marp0 het volgende:
Nanaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou ...
- 2 van de seizoenen van Bleach hebben zeer goede soundtracks
- Nodame Cantabile (ik meen dat er ergens een 20 cd box is met alle muziek uit de serie)
- Elfenlied.
- Nana
Er zijn er nog een paar die ik op mijn mp3 speler heb staan
Geen voeg ook Jorgumand maar toequote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:01 schreef Kyubey het volgende:
Btooom!
Chuuni
K
Magi
Otaku na English
Psycho-Pass
Shinsekai Yori
SOA
Kaibutsu-kun
Welke moet ik droppen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Vreemd, bijna niemand seed.
Gerelateerd: IJsbeer Café loopt nog steeds.
Daarom is het hilarisch.quote:I'll be honest here. This show has only one thing going for it, Japanese people speaking English. If you don't find that as hilarious as I do, do not watch this show. Almost everything about it screams poorly put together, but I have laughed out loud so many times it is almost embarrassing to think about.
The characters are bland and boring. The Art is meh. The sounds and background music don't distract from the show, but they don't help it either. There is no worthwhile story at all. Why would you ever consider watching this show then?
I find foreigners speaking english to be extremely funny. I am a huge fan of watching shows with a good amount of engrish in them. This is the only reason I watch it. Other than a japanese speaker legitimately trying to learn english, there is no other person who would find this anime enjoyable unless they find engrish funny.
Seizoen 1 niet gezien gr grquote:
Wat is dit? Ik... Hoe? Wie... Huh, wat..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het is hilarisch. Kijk een episode van 5 minuten.
Simpel: dan voeg je die OOK toe.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wat is dit? Ik... Hoe? Wie... Huh, wat..
[ afbeelding ]
Ik volg al veel te veelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:30 schreef wdn het volgende:
Oh en nog 1: Robotic; Notes. Eerste eps was leuk.
Toevoegen doen jij
Ja, maar ook seksuele voorlichting gehad. Wanneer drie vectoren samen komen dan voelt dat goed.quote:
Dat is geen excuus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik volg al veel te veel
Vorig seizoen had te weinig leuke dingen, dit seizoen heeft te veel
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:31 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ja, maar ook seksuele voorlichting gehad. Wanneer drie vectoren samen komen dan voelt dat goed.
Ofzo. Het is in ieder geval iets met kleine meisjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |