Oordopjes.quote:
Zo hard stond het niet eens, ik had ze op 6/20 staan toen zij kwam, en toen ze zeurde zette ik ze op 9/20.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Meh, beetje dubbel gevoel. Inderdaad vreemd dat ze per se daar moet gaan zitten, maar aan de andere kant... muziek zo hard zetten dat je over een paar jaar doof bent... naja...
ghhhhhhghggggggggggggggggghghgggggggggggggggggggshsshquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Akibaquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welles, de RAPETRAIN staat op het punt te vertrekken en BTOOOM zit al netjes op zijn plaats.quote:
Waarom moeten mensen zoals jij de kleine geneugten van gehoorzame en niet vreselijke treinreizigers nu altijd verpesten, door medereizigers te irriteren met jullie muziek.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Vanmorgen ging er een vrouw naast me zitten, terwijl er zat vrije plaatsen waren. Zit ze me de hele tijd aan te tikken of ik mijn muziek zachter wou doen. Werd ze ook nog is boos toen ik hem harder zette en zei dat ze maar in de stilte coupé of op een andere plek moest gaan zitten.
Jonge, Tepelstreeltju, dat is niet mijn schuld..quote:
Maar is het nu fake of niet?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jonge, Tepelstreeltju, dat is niet mijn schuld..
Weet ik veel, ik heb het ff aan geklikt en na 3 seconden weer weg geklikt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat nieuwsbericht.
[..]
Bah, dat vind ik altijd zo zonde van de auto.
Weet ik ook wel, maar ik kon het niet laten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jonge, Tepelstreeltju, dat is niet mijn schuld..
Die spelbreker.quote:
Sowwie.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar ik kon het niet laten.
[..]
Die spelbreker.
ALS dit echt is dan zal het waarschijnlijk een gevalletje zijn geweest van zo'n droplul die muziek op z'n telefoon aan heeft gezet zonder koptelefoon ofzo. Je hebt altijd van die mongolen die dat wel een goed idee vinden.quote:
die eerste: girlz und pantzer?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
genoeg prut oordopjes die je er dwarsdoorheen hoort hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:16 schreef marp0 het volgende:
Als je oordopjes in hebt hebben mensen het recht niet om te mogen zeiken imo. Vooral niet in de trein mits je in de stilte coupé zit.
deze man weetquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
Je kan alle anime's die er zijn kijken in de trein, het is alleen de vraag of de mensen rondom je het wel kunnen waarderen.
[ afbeelding ]
awww how cute...quote:
Girls und Panzerquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
die eerste: girlz und pantzer?
[..]
genoeg prut oordopjes die je er dwarsdoorheen hoort hoor
[..]
deze man weet
[..]
awww how cute...
1 april is laat dit jaar...quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Welles, de RAPETRAIN staat op het punt te vertrekken en BTOOOM zit al netjes op zijn plaats.
[..]
Waarom moeten mensen zoals jij de kleine geneugten van gehoorzame en niet vreselijke treinreizigers nu altijd verpesten, door medereizigers te irriteren met jullie muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |