goeie vraag...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
Waarom moeten er 6 loli's in de doodskist rijden?
Sweet!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:11 schreef Qunix het volgende:
hxxp://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=zNnClNh4lVM#t=594s
(kopie en xx veranderen naar tt)
Cowboy Bebop gespeeld door "Oklahoma Marching Band" tijdens Texas Games.
Ik heb geen hond, dus welterusten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef mschol het volgende:
[..]
verleidelijk... maar eerst moet een hond worden uitgelaten
Oftewel, de beste video site in Japan (Nico nico Dougga) is nu ook Engelstalig.quote:Thanks for using Niconico!
As we announced online, we released our full English version of Niconico today.
We have also implemented new user translation tools as well as a brand new video player.
We hope users all around the world can now enjoy Nico-ing.
Check out our new player here -> http://www.nicovideo.jp/q
More info for translators -> http://ex.nicovideo.jp/translator_info
For more on this update, check out our full post: ( http://blog.niconico.com/(...)-english.html);
Now go forth and Nico!
Niconico Customer Support: ( https://secure.nicovideo.jp/secure/support_form_os);
(C) niwango, inc. All rights reserved.
Eindelijk hoef ik niet als een gek alle knoppen aan te klikkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oftewel, de beste video site in Japan (Nico nico Dougga) is nu ook Engelstalig.
We are invading your mind.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:19 schreef .Cake. het volgende:
Ik droomde vannacht van dat Chuunibyou![]()
Ik droomde vannacht van FOK!![]()
Ik droomde vannacht dat ik een aparte topicreeks ging openen voor Chuunibyou zodat dit hier niet gespammed zou worden!![]()
True story, ik heb dit werkelijk gedroomt!
Neon Genesis Evangelion heeft ook wel een geode soundtrackquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:39 schreef marp0 het volgende:
Weet je wat ik btw ook z goed vind aan Cowboy Bebop en Samurai Champloo? De Soundtrack!
Kan ik van bijna geen andere enkele anime serie zeggen. Music is gewoon perfect voor beide anime series. En door samurai champloo heb ik Nujabes zijn muziek ontdekt, kan er geen genoeg van krijgen!
Die is wel ok, maar ik vind de soundtrack niet zoveel aan de anime toevoegen als die ik noemde.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Neon Genesis Evangelion heeft ook wel een geode soundtrack
Jeej, nog een gelovige erbij!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:39 schreef marp0 het volgende:
Weet je wat ik btw ook z goed vind aan Cowboy Bebop en Samurai Champloo? De Soundtrack!
Kan ik van bijna geen andere enkele anime serie zeggen. Music is gewoon perfect voor beide anime series. En door samurai champloo heb ik Nujabes zijn muziek ontdekt, kan er geen genoeg van krijgen!
Nee. Niet in vergelijking met dingen als Samurai Champloo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Totally agree with you!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jeej, nog een gelovige erbij!Samurai Champloo heeft echt een ziek goede OST, maar het is niet alleen Nujabes he? Tsutchie en FORCE OF NATURE en Fat Jon zijn ook goede artiesten op zichzelf.
En als je dat gaaf vind dan kan je DJ Okawari waarschijnlijk ook waarderen.
[..]
Nee. Niet in vergelijking met dingen als Samurai Champloo.
EDIT: Niet dat die van NGE slecht is ofzo, maar de OST is daar veel minder van invloed. Bij series als Samurai Champloo, Bakemonogatari of Ghost in the Shell is de muziek veel sfeerbepalender. Naar mijn mening. En dus beter. Plus beter te luisteren buiten de serie om.
Thanatos.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Echt?!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:06 schreef robin007bond het volgende:
Cruel Angel's Thesis vind ik wel de beste OP ooit.
ZANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Thanatos.![]()
En Samurai Champloo heb ik niet gezien, dus kan ik niet vergelijken. Cruel Angel's Thesis vind ik wel de beste OP ooit.
Hmm, als je me zou vragen naar een betere, dan zou ik niets weten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:09 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Echt?!
Ow wacht, persoonlijke mening.
Klinkt goedquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:24 schreef Kyubey het volgende:
Als ik jullie een anime mag aanraden:
Maji de Otaku na English! Ribbon-chan: Eigo de Tatakau Mahou Shoujo
Die duurt 5 minuten?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:24 schreef Kyubey het volgende:
Als ik jullie een anime mag aanraden:
Maji de Otaku na English! Ribbon-chan: Eigo de Tatakau Mahou Shoujo
Robins goedjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat is dat voor spul op haar hoofd
Ik denk melk met klonten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
I cant think of anything else but..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
BTOOOM OPquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, als je me zou vragen naar een betere, dan zou ik niets weten.
Maar wel stukjes geskipt. Schandalig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
BTOOOM OP
Ik ben nu ook met de serie begonnen, na de manga te hebben gelezen.
Gister heb ik een Madokamarathon gehouden met een vriendin, was wel leuk
Ach Homu hairflip maakte alles goed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar wel stukjes geskipt. Schandalig.
Homu is beste magikaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:59 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ach Homu hairflip maakte alles goed.
[ afbeelding ]
Make an educated guess.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:08 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Wat wil hij met Yui doen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:08 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Wat wil hij met Yui doen
Ik ben er wel blij mee eerlijk gezegdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:27 schreef .Cake. het volgende:
Ok. Robin en Kyubey zijn terug en meteen wordt er weer volop gespammed?
Causaliteit much?
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik moet toch zeggen chuunibyou is eigenlijk best wel slecht
Zijn toch wel de grootste spammerds hier.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:27 schreef .Cake. het volgende:
Ok. Robin en Kyubey zijn terug en meteen wordt er weer volop gespammed?
Causaliteit much?
Ik niet, toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zijn toch wel de grootste spammerds hier.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik moet toch zeggen chuunibyou is eigenlijk best wel slecht
Jij bent de grootste spammer gr grquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een dakgoot topique
Je bedoelt een animetopic met een K-ON naam?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een dakgoot topique
geen k-onquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je bedoelt een animetopic met een K-ON naam?
Nou, het punt is denk ik dat jij en kyubey als een soort katalysator werken voor die andere twee. Want sinds jullie hier weer zijn gaat het opeens hard, na de rust van de afgelopen dagen.quote:
Deze week is er nog geen enkele tank gespamtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nou, het punt is denk ik dat jij en kyubey als een soort katalysator werken voor die andere twee. Want sinds jullie hier weer zijn gaat het opeens hard, na de rust van de afgelopen dagen.
Plus jij zet ook nog wel eens iets inhoudlijks neer. En Kyubey is gewoon grappig. Die andere twee spammen tanks, chuuni of k-on. Punt.
Danku.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nou, het punt is denk ik dat jij en kyubey als een soort katalysator werken voor die andere twee. Want sinds jullie hier weer zijn gaat het opeens hard, na de rust van de afgelopen dagen.
Plus jij zet ook nog wel eens iets inhoudlijks neer. En Kyubey is gewoon grappig.
Hm, hoe kan het dat het uiteindelijk dakgoot en ik weer zijn....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Plus jij zet ook nog wel eens iets inhoudlijks neer. En Kyubey is gewoon grappig. Die andere twee spammen tanks, chuuni of k-on. Punt.
dit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Deze week is er nog geen enkele tank gespamt
Omdat het zo is?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm, hoe kan het dat het uiteindelijk dakgoot en ik weer zijn....
Wetboek van het animetopicquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wetboek van het animetopic
Artikel 1a:
Keki-sama heeft altijd gelijk.
Artikel 1b:
Als dit niet zo is, treedt artikel 1a in werking.
fix'dquote:
Mja, ik ben hier nog niet zo lang, ik weet niks van de oude sfeer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:58 schreef .Cake. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar serieus, ik probeer niet lullig te zijn of jullie weg te jagen. Tis meer zo dat ik de oude sfeer van hiero mis.
[..]
Geen. Voeg Tonari no Kaibutsukun eraan toe.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:01 schreef Kyubey het volgende:
Ik volg nu negen series van dit seizoen
Btooom!
Chuuni
K
Magi
Otaku na English
Psycho-Pass
Shinsekai Yori
SOA
Welke moet ik droppen
O ja die volgde ik ook nog hehe.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Geen. Voeg Tonari no Kaibutsukun eraan toe.
Soaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:01 schreef Kyubey het volgende:
Btooom!
Chuuni
K
Magi
Otaku na English
Psycho-Pass
Shinsekai Yori
SOA
Kaibutsu-kun
Welke moet ik droppen
Als ik er n zou moeten droppen zou het Chuuni zijn, gevolgd door Magi. De rest is ok. SOA zou ik allang hebben moeten droppen maar op de n of andere manier lukt het mij niet. Waarschijnlijk heeft dat deels te maken met de posts van Scamp. Entertainment van anime op een andere manierquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:01 schreef Kyubey het volgende:
Btooom!
Chuuni
K
Magi
Otaku na English
Psycho-Pass
Shinsekai Yori
SOA
Kaibutsu-kun
Welke moet ik droppen
Vreemd, bijna niemand seed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het is hilarisch. Kijk een episode van 5 minuten.
Nou ...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:39 schreef marp0 het volgende:
Nanaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou ...
- 2 van de seizoenen van Bleach hebben zeer goede soundtracks
- Nodame Cantabile (ik meen dat er ergens een 20 cd box is met alle muziek uit de serie)
- Elfenlied.
- Nana
Er zijn er nog een paar die ik op mijn mp3 speler heb staan
Geen voeg ook Jorgumand maar toequote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:01 schreef Kyubey het volgende:
Btooom!
Chuuni
K
Magi
Otaku na English
Psycho-Pass
Shinsekai Yori
SOA
Kaibutsu-kun
Welke moet ik droppen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Vreemd, bijna niemand seed.
Gerelateerd: IJsbeer Caf loopt nog steeds.
Daarom is het hilarisch.quote:I'll be honest here. This show has only one thing going for it, Japanese people speaking English. If you don't find that as hilarious as I do, do not watch this show. Almost everything about it screams poorly put together, but I have laughed out loud so many times it is almost embarrassing to think about.
The characters are bland and boring. The Art is meh. The sounds and background music don't distract from the show, but they don't help it either. There is no worthwhile story at all. Why would you ever consider watching this show then?
I find foreigners speaking english to be extremely funny. I am a huge fan of watching shows with a good amount of engrish in them. This is the only reason I watch it. Other than a japanese speaker legitimately trying to learn english, there is no other person who would find this anime enjoyable unless they find engrish funny.
Seizoen 1 niet gezien gr grquote:
Wat is dit? Ik... Hoe? Wie... Huh, wat..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het is hilarisch. Kijk een episode van 5 minuten.
Simpel: dan voeg je die OOK toe.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wat is dit? Ik... Hoe? Wie... Huh, wat..
[ afbeelding ]
Ik volg al veel te veelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:30 schreef wdn het volgende:
Oh en nog 1: Robotic; Notes. Eerste eps was leuk.
Toevoegen doen jij
Ja, maar ook seksuele voorlichting gehad. Wanneer drie vectoren samen komen dan voelt dat goed.quote:
Dat is geen excuus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik volg al veel te veel
Vorig seizoen had te weinig leuke dingen, dit seizoen heeft te veel
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:31 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ja, maar ook seksuele voorlichting gehad. Wanneer drie vectoren samen komen dan voelt dat goed.
Ofzo. Het is in ieder geval iets met kleine meisjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |