Homu is beste magikaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:59 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ach Homu hairflip maakte alles goed.
[ afbeelding ]
Make an educated guess.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:08 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Wat wil hij met Yui doen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:08 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Wat wil hij met Yui doen
Ik ben er wel blij mee eerlijk gezegdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:27 schreef .Cake. het volgende:
Oké. Robin en Kyubey zijn terug en meteen wordt er weer volop gespammed?
Causaliteit much?
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik moet toch zeggen chuunibyou is eigenlijk best wel slecht
Zijn toch wel de grootste spammerds hier.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:27 schreef .Cake. het volgende:
Oké. Robin en Kyubey zijn terug en meteen wordt er weer volop gespammed?
Causaliteit much?
Ik niet, toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zijn toch wel de grootste spammerds hier.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik moet toch zeggen chuunibyou is eigenlijk best wel slecht
Jij bent de grootste spammer gr grquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een dakgoot topique
Je bedoelt een animetopic met een K-ON naam?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een dakgoot topique
geen k-onquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je bedoelt een animetopic met een K-ON naam?
Nou, het punt is denk ik dat jij en kyubey als een soort katalysator werken voor die andere twee. Want sinds jullie hier weer zijn gaat het opeens hard, na de rust van de afgelopen dagen.quote:
Deze week is er nog geen enkele tank gespamtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nou, het punt is denk ik dat jij en kyubey als een soort katalysator werken voor die andere twee. Want sinds jullie hier weer zijn gaat het opeens hard, na de rust van de afgelopen dagen.
Plus jij zet ook nog wel eens iets inhoudlijks neer. En Kyubey is gewoon grappig. Die andere twee spammen tanks, chuuni of k-on. Punt.
Danku.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nou, het punt is denk ik dat jij en kyubey als een soort katalysator werken voor die andere twee. Want sinds jullie hier weer zijn gaat het opeens hard, na de rust van de afgelopen dagen.
Plus jij zet ook nog wel eens iets inhoudlijks neer. En Kyubey is gewoon grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |