Thanatos.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Neon Genesis Evangelion heeft ook wel een geode soundtrack
Echt?!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:06 schreef robin007bond het volgende:
Cruel Angel's Thesis vind ik wel de beste OP ooit.
ZANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Thanatos.![]()
En Samurai Champloo heb ik niet gezien, dus kan ik niet vergelijken. Cruel Angel's Thesis vind ik wel de beste OP ooit.
Hmm, als je me zou vragen naar een betere, dan zou ik niets weten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:09 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Echt?!
Ow wacht, persoonlijke mening.
Klinkt goedquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:24 schreef Kyubey het volgende:
Als ik jullie een anime mag aanraden:
Maji de Otaku na English! Ribbon-chan: Eigo de Tatakau Mahou Shoujo
Die duurt 5 minuten?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:24 schreef Kyubey het volgende:
Als ik jullie een anime mag aanraden:
Maji de Otaku na English! Ribbon-chan: Eigo de Tatakau Mahou Shoujo
Robins goedjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat is dat voor spul op haar hoofd
Ik denk melk met klonten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
I cant think of anything else but..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
BTOOOM OPquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, als je me zou vragen naar een betere, dan zou ik niets weten.
Maar wel stukjes geskipt. Schandalig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
BTOOOM OP
Ik ben nu ook met de serie begonnen, na de manga te hebben gelezen.
Gister heb ik een Madokamarathon gehouden met een vriendin, was wel leuk
Ach Homu hairflip maakte alles goed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar wel stukjes geskipt. Schandalig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |