Ik heb geen hond, dus welterusten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef mschol het volgende:
[..]
verleidelijk... maar eerst moet een hond worden uitgelaten
Oftewel, de beste video site in Japan (Nico nico Dougga) is nu ook Engelstalig.quote:Thanks for using Niconico!
As we announced online, we released our full English version of Niconico today.
We have also implemented new user translation tools as well as a brand new video player.
We hope users all around the world can now enjoy Nico-ing.
Check out our new player here -> http://www.nicovideo.jp/q
More info for translators -> http://ex.nicovideo.jp/translator_info
For more on this update, check out our full post: ( http://blog.niconico.com/(...)-english.html);
Now go forth and Nico!
Niconico Customer Support: ( https://secure.nicovideo.jp/secure/support_form_os);
(C) niwango, inc. All rights reserved.
Eindelijk hoef ik niet als een gek alle knoppen aan te klikkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oftewel, de beste video site in Japan (Nico nico Dougga) is nu ook Engelstalig.
We are invading your mind.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:19 schreef .Cake. het volgende:
Ik droomde vannacht van dat Chuunibyou![]()
Ik droomde vannacht van FOK!![]()
Ik droomde vannacht dat ik een aparte topicreeks ging openen voor Chuunibyou zodat dit hier niet gespammed zou worden!![]()
True story, ik heb dit werkelijk gedroomt!
Neon Genesis Evangelion heeft ook wel een geode soundtrackquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:39 schreef marp0 het volgende:
Weet je wat ik btw ook zó goed vind aan Cowboy Bebop en Samurai Champloo? De Soundtrack!
Kan ik van bijna geen andere enkele anime serie zeggen. Music is gewoon perfect voor beide anime series. En door samurai champloo heb ik Nujabes zijn muziek ontdekt, kan er geen genoeg van krijgen!
Die is wel ok, maar ik vind de soundtrack niet zoveel aan de anime toevoegen als die ik noemde.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Neon Genesis Evangelion heeft ook wel een geode soundtrack
Jeej, nog een gelovige erbij!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:39 schreef marp0 het volgende:
Weet je wat ik btw ook zó goed vind aan Cowboy Bebop en Samurai Champloo? De Soundtrack!
Kan ik van bijna geen andere enkele anime serie zeggen. Music is gewoon perfect voor beide anime series. En door samurai champloo heb ik Nujabes zijn muziek ontdekt, kan er geen genoeg van krijgen!
Nee. Niet in vergelijking met dingen als Samurai Champloo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Totally agree with you!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jeej, nog een gelovige erbij!Samurai Champloo heeft echt een ziek goede OST, maar het is niet alleen Nujabes he? Tsutchie en FORCE OF NATURE en Fat Jon zijn ook goede artiesten op zichzelf.
En als je dat gaaf vind dan kan je DJ Okawari waarschijnlijk ook waarderen.
[..]
Nee. Niet in vergelijking met dingen als Samurai Champloo.
EDIT: Niet dat die van NGE slecht is ofzo, maar de OST is daar veel minder van invloed. Bij series als Samurai Champloo, Bakemonogatari of Ghost in the Shell is de muziek veel sfeerbepalender. Naar mijn mening. En dus beter. Plus beter te luisteren buiten de serie om.
Thanatos.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Echt?!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:06 schreef robin007bond het volgende:
Cruel Angel's Thesis vind ik wel de beste OP ooit.
ZANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Thanatos.![]()
En Samurai Champloo heb ik niet gezien, dus kan ik niet vergelijken. Cruel Angel's Thesis vind ik wel de beste OP ooit.
Hmm, als je me zou vragen naar een betere, dan zou ik niets weten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:09 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Echt?!
Ow wacht, persoonlijke mening.
Klinkt goedquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:24 schreef Kyubey het volgende:
Als ik jullie een anime mag aanraden:
Maji de Otaku na English! Ribbon-chan: Eigo de Tatakau Mahou Shoujo
Die duurt 5 minuten?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:24 schreef Kyubey het volgende:
Als ik jullie een anime mag aanraden:
Maji de Otaku na English! Ribbon-chan: Eigo de Tatakau Mahou Shoujo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |