Echt? Daar moet ik er namelijk 7 van bijwonenquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
politierechter zittingen zijn inderdaad soms best grappig
Leuke aan dit soort zaken is dat je de uitspraak er meteen bij krijgtquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Echt? Daar moet ik er namelijk 7 van bijwonen
serieus, niet allemaal uiteraard, maar soms heb je van die mensen die alles tegen zich hebben en alsnog zeggen er niks mee te maken te hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Echt? Daar moet ik er namelijk 7 van bijwonen
Krijg zelf nooit genoeg van Gintama; wel een hele andere genre dan bovenstaande. Cowboy Bebop en hajime no Ippo vond ik zelf ook ontzettend goed.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:53 schreef marp0 het volgende:
Van welke anime kunnen jullie geen genoeg van krijgen?
Voor mij is dat Cowboy Bebop en Samurai Champloo![]()
Van Hajime no Ippo kreegk ook altijd echt een energieboost en initial D vond ik altijd zo tering spannend
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wauw, dat was best wel boeiend! Donderdag ga ik weer, moet nog 2 zittingen bijwonen.
Nice. Voor je opleiding? Ik mag over twee weken ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wauw, dat was best wel boeiend! Donderdag ga ik weer, moet nog 2 zittingen bijwonen.
Er is niet een serie waar ik geen genoeg van kan krijgen, dat weet ik zeker. Echter even naar mijn lijst gekeken hebbende zijn de series waar ik (nu) het meeste zin in heb: 12 Kindoms, Steins;Gate en Spice & Wolf. Geen van deze series ga ik nu kijken maar als ik een van de series die ik gezien heb op nieuw zou moeten kijken zou het een van die drie zijn. Of iets korters omdat ik het dan, je weet wel, onvrijwillig zou doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:53 schreef marp0 het volgende:
Van welke anime kunnen jullie geen genoeg van krijgen?
Voor mij is dat Cowboy Bebop en Samurai Champloo![]()
Van Hajime no Ippo kreegk ook altijd echt een energieboost en initial D vond ik altijd zo tering spannend
Zijn de slotpleidooien wat? De daadwerkelijke rechtsprocedures interesseren mij nog geen zier maar het lijkt me wel grappig om eens een echte advocaat een bombastisch pleidooi te houden voor de onschuld of verminderde toerekeningsvatbaarheid van zijn cliënt of zo iets dergelijks.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Jep, vervangende opdracht omdat ik niet naar Berlijn gaquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:09 schreef omelette het volgende:
[..]
Nice. Voor je opleiding? Ik mag over twee weken ook
Toevallig was er vandaag een advocaat die gemachtigd was om 2 Duitse mannen te verdedigen die 2100 gram hennep de grens over wouden smokkelen. Ze kwam echt met van die drogredenen waarom de 2 mannen in kwestie niet zo'n zware straf moesten krijgen, terwijl ze al een crimineel verleden hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zijn de slotpleidooien wat? De daadwerkelijke rechtsprocedures interesseren mij nog geen zier maar het lijkt me wel grappig om eens een echte advocaat een bombastisch pleidooi te houden voor de onschuld of verminderde toerekeningsvatbaarheid van zijn cliënt of zo iets dergelijks.
Klinkt amusant.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Toevallig was er vandaag een advocaat die gemachtigd was om 2 Duitse mannen te verdedigen die 2100 gram hennep de grens over wouden smokkelen. Ze kwam echt met van die drogredenen waarom de 2 mannen in kwestie niet zo'n zware straf moesten krijgen, terwijl ze al een crimineel verleden hebben.
Een raadsheer kan ook een man of een vrouw zijn ondanks dat 'heer' gedeelte, dat vind ik persoonlijk gekker.quote:edit: Is een vrouwelijk advocaat nou advocate of advocaat? Ik lees nu net ergens dat het allebei kan, maar ik bedacht me net dat het zo raar staat als ik advocaat zeg en er dan later naar verwijs met ''ze''.
Suki-tte Ii na yo gechecked, maar dat plot is echt bijna identiek aan Tonari.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:30 schreef Easymodo het volgende:
First impressions anime dit seizoen:
- Aikatsu!: Dropped, wtf happened here?
- Chou Soku Henkei Gyrozetter: Dropped, voor kinderen
- Kami-sama Hajimemashita: dropped, saai.
- Teekyuu: Dropped, meh.
- Monsuno: Dropped, Kinderserie
- Litchi De Hikari Club: dropped, what the hell?
- Magi: Dropped, generic shonen in het midden oosten.
- Wooser no Sono Higurashi: dropped, for kids
- Chiisana Oji-san: 0/10 What the hell?!
- Girls und Panzer: 5/10, saai
- Shinsekai Yori: 6/10, saai
- Busou Shinki: 6/10, moe mini robots, beetje strike witches
- Code: Breaker: 6/10, nothing special.
- Onii-chan Dakedo Ai Sae Areba Kankeinai yo ne!:6/10, Imouto harem serie.
- Ixion Saga: Dimension Transfer: 7/10, leuke parodie op SAO.
- Robotics;Notes: 7/10, kan beter worden.
- Suki-tte Ii na yo. 7/10, leuke shoujo
- Zetsuen no Tempest: The Civilization Blaster: 7/10, waren wel leuke momenten, voor de rest nogal generiek.
- Sakurasou no Pet na Kanojo: 7.5/10, Gekke anime, was wel vermakelijk
- Btooom!: 8/10, beetje mix tussen SAO en Battle Royale
- JoJo no Kimyou na Bouken (2012): 8/10, alleen voor de liefhebbers
- Little Busters!: 8/10, had wel wat humor, heeft verder potentie.
- Psycho-pass: 9/10: Goed plot.
Ga ik volgen:
- Chuunibyou demo Koi ga Shitai!: 8/10, meisje is leuk
- Tonari no Kaibutsu-kun: 8/10, nog leukere shoujo
- K: 9/10: Stijvol en interessant plot.
Anderen hadden ongeveer dezelfde mening, alleen vonden ze Jojo shit en Shinsekai Yori geweldig.
wat dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Da's ook toevallig, heb ik ook vandaag gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |