Gunslinger girl is wel leuk om te kiekenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zelfs in hoe het eindigt is Gunslinger Girl verrassend realistisch en dat kan ik waarderen, al ben ik het met een boel keuzes die Aida Yu gemaakt heeft niet eens. 8/10
is al lang een van mijn favo animequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zelfs in hoe het eindigt is Gunslinger Girl verrassend realistisch en dat kan ik waarderen, al ben ik het met een boel keuzes die Aida Yu gemaakt heeft niet eens. 8/10
Gunslinger girl moet ik ook nog eens gaan kijken ja. Nu ik toch ziek ben kan ik net zo goed een serie beginnen. Straks ff kijken wat ik op de schijf heb staan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:12 schreef .Cake. het volgende:
Een recensie van Girls und Panzer #2 op Animees, ondanks dat ik ziek ben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door De_Dakgoot op 16-10-2012 15:38:36 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:
Zetsuen no Tempest; potentiële AOTS.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:05 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
Zoo, mijn backlog weggewerkt. Zetsuen no Tempest is tof, Shinsekai Yori is interessant (aflevering veel te snel voorbij), BTOOOM! is entertainment, Magi is beter dan de vorige, Robotics;Notes went better then expected, SOA is nog altijd LOLJAPAN en Tonari no Kaibutsu is leuker dan de eerste aflevering deed vermoeden voor mij.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:12 schreef .Cake. het volgende:
Een recensie van Girls und Panzer #2 op Animees, ondanks dat ik ziek ben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou, dat niet helemaal. Ik zou wel zeggen: Nanba Mutta P(rotagonist)OTYquote:
Omdat POTY zo lullig klinktquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:49 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nou, dat niet helemaal. Ik zou wel zeggen: Nanba Mutta P(rotagonist)OTY
Is die echt zo vet dan? Ik heb em op mijn lijst staan van volgende anime die ik ga kijken.quote:
"Vet" is niet het woord waar ik het mee zou omschrijven. Het is gewoon goed en de hoofdpersoon is erg likable. Zoals ik al zei, Nanba Mutta POTY - dat klinkt inderdaad raar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:10 schreef marp0 het volgende:
[..]
Is die echt zo vet dan? Ik heb em op mijn lijst staan van volgende anime die ik ga kijken.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:41 schreef Arashimashou het volgende:
Oh wauw, dit moet wel DE(nee, deze discussie is al gevoerd)topic voor Robin zijn:
Het is de schuld van de sossen!
wat anders Hyouka, G&P, Yuri Yuri S2, psycho pass?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:49 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nou, dat niet helemaal. Ik zou wel zeggen: Nanba Mutta P(rotagonist)OTY
Niet zo cynisch doen. Sakamichi no Apollon en Jinrui wa Suitai Shimashita zijn serieuze kandidaten voor die titel en verder hebben K en Shinsekai Yori ook het potentieel om tot iets moois uit te groeien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
wat anders Hyouka, G&P, Yuri Yuri S2, psycho pass?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |