Mooi hèquote:
Dat eerste wel met handschoenen hoor! Tweede ga ik komende maand belevenquote:
Hehe, ik wacht tot dé speciale kleur, want blank hoef ik idd nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat eerste wel met handschoenen hoor! Tweede ga ik komende maand beleven
Pisc eentje is idd normaal, en eentje blank. Zit je na een tijdje wel met tien potjes blanke lak
Ik heb het nog nooit gezien. Maar misschien anderen wel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Weten jullie of Action blikjes radiatorlak in het standaard assortiment heeft?
Dat zijn stripers, voor nail-artquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehe, ik wacht tot dé speciale kleur, want blank hoef ik idd niet
Die smalle flesjes. Is dat ook crack? ()
Oh ja!quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zijn stripers, voor nail-artKun je bloemetjes malen. En lieveheersbeestjes. Of Pikachu. De Angry Birds. Bumba voor mijn part!
moet je wel andere kwastjes kopen hoor, die in de flesjes zitten zijn waardeloosquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zijn stripers, voor nail-artKun je bloemetjes malen. En lieveheersbeestjes. Of Pikachu. De Angry Birds. Bumba voor mijn part!
Ik moest een groothoeklens gebruikenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:41 schreef lady-wrb het volgende:
en weer een nieuw deel waarin we ons kunnen afvragen of miniem zonder vergrootglas in zijn broek kan kijken en wat lutte te zoeken heeft in de bilspleten van bejaarden en lijken
Ze hebben een reparatiesetje met nog wat dingen erbij. Prijs; 3x niks.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:25 schreef ChatGirl het volgende:
Heeft de Action bandenplakkers? Van die rondjes waarmee je gaatjes in je fietsband kan dichten? Zo ja: wat kosten ze (ongeveer)?
Zo'n setje heb ik al. Maar inderdaad, het kost toch helemaal niks dus loop van de week wel even binnen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:27 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ze hebben een reparatiesetje met nog wat dingen erbij. Prijs; 3x niks.
Als je onhandig ben met plakken of je hebt al veel geplakt op die ene binnenband kan je beter voor een nieuwe binnenband van action gaan, kost vast ook 3 keer niks.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zo'n setje heb ik al. Maar inderdaad, het kost toch helemaal niks dus loop van de week wel even binnen.
vast wel, al is het met andere dingen erbij zal het nog wel goedkoper zijn dan bij de concurrenten..quote:
Mooi.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:24 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
vast wel, al is het met andere dingen erbij zal het nog wel goedkoper zijn dan bij de concurrenten..
2,99 als ik het goed hebquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als je onhandig ben met plakken of je hebt al veel geplakt op die ene binnenband kan je beter voor een nieuwe binnenband van action gaan, kost vast ook 3 keer niks.
Of nog beter: koop buitenbanden van 30 euro, dan hoef je vrijwel zeker niet meer te plakkenquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als je onhandig ben met plakken of je hebt al veel geplakt op die ene binnenband kan je beter voor een nieuwe binnenband van action gaan, kost vast ook 3 keer niks.
Dit is absoluut waar, ik heb al 5 jaar een dikke buitenband (dus niet van de action) zogenaamd 'antilek' maar het werkt wel, fiets altijd gewoon door glas heen en nergens last van. (Heb hem na 3 jaar wel moeten vervangen, hij was helemaal kaal)quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Of nog beter: koop buitenbanden van 30 euro, dan hoef je vrijwel zeker niet meer te plakken
Ja, vast in het assortiment.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:00 schreef Nafi het volgende:
Is er impregneerspray voor (suède-)schoenen te vinden bij de action?
Oké thanks, die krengen kosten 10 euro bij de bijenkorf!quote:
wat is dat voor kaars, een geurkaarS?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:41 schreef Miam het volgende:
Ik heb de sugar cookie kaars gekocht!Ik vind`m niet bijzonder lekker ruiken,
maar het staat gezellig op m`n bureau! samen met geurstokjes van de Action
Action
Bij Action een paar euro en werkt net zo goed.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:56 schreef Nafi het volgende:
[..]
Oké thanks, die krengen kosten 10 euro bij de bijenkorf!
Mooi zo, moet snel een spuitbusje halen dan. Eerste keer dat ik het wil gebruiken eigenlijk, verpest de spray de schoen niet? Dat het leer of suède echt gaat glanzen ofzo?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij Action een paar euro en werkt net zo goed.Ik spuit ze meestal in een periode van een paar weken een paar keer in dan komt er echt geen waterdruppel door.
Hmm ik heb dat spul bij de schoenmaker gehaald, nog duurder dan de BK, maar het ziet er wel netjes uit. Spray vooral op voldoende afstand en niet te dik (als het drupt gaat er juist glad uitzien).quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:15 schreef Nafi het volgende:
[..]
Mooi zo, moet snel een spuitbusje halen dan. Eerste keer dat ik het wil gebruiken eigenlijk, verpest de spray de schoen niet? Dat het leer of suède echt gaat glanzen ofzo?
Ja, geurkaarsquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat is dat voor kaars, een geurkaarS?
Bij mij niet, gewoon opspuiten en rustig in laten trekken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:15 schreef Nafi het volgende:
[..]
Mooi zo, moet snel een spuitbusje halen dan. Eerste keer dat ik het wil gebruiken eigenlijk, verpest de spray de schoen niet? Dat het leer of suède echt gaat glanzen ofzo?
Dat en voldoende afstand houden. Dat is wel belangrijk om geen glimvlekken te krijgen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij mij niet, gewoon opspuiten en rustig in laten trekken.
Uiteraard, ruim afstand houden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:25 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat en voldoende afstand houden. Dat is wel belangrijk om geen glimvlekken te krijgen.
Of in mijn geval meurkaars.quote:
Ik heb`m nog niet gebruikt, dus in die zin kan ik niet oordelen over de geur ..quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Of in mijn geval meurkaars.![]()
Ik heb die geurkaars van Airwick(in glazen bakje) (berry) die een paar weken...of maandengeleden in de aanbieding was bijna op, werkt prima...geur is aanwezig maar niet te. Wel even halverwege de randen losmaken om al het kaarsvet op te branden voordat de lont het opgeeft.
Weeral kreeg ik een hoofdschuddend meisje toen ik dit vroeg. Het lijkt erop van niet, best een gemisde kans want plakplastic is handig en goed te verkopen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:20 schreef Kloonhommel het volgende:
Hebben ze bij de Action van die plakplastic in de kleur wit? (ik meen me te herinneren dat ik dit al ooit eens gevraagd heb maar herinner me het antwoord niet meer? Ik word oud?)
Leen Bakker heeft het in allerlei soorten en matenquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Weeral kreeg ik een hoofdschuddend meisje toen ik dit vroeg. Het lijkt erop van niet, best een gemisde kans want plakplastic is handig en goed te verkopen.
kwantum ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Leen Bakker heeft het in allerlei soorten en maten
1,50 vanaf 17-10 bij de Aldi.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:00 schreef Nafi het volgende:
Jawel, hebben ze wel gehad. Ik heb nog een paar rollen liggen, met kleine roosjes motief. Ze hadden toen ook een houten kleur en iets van grijs.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:08 schreef Miendientje het volgende:
Volgens mij hebben ze wel van dat doorzichtige plakplastic (gehad), gekleurd heb ik nog nooit gezien daar.
Jup, heb 2 bussen hier staan van ze.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:00 schreef Nafi het volgende:
T zit hier in Alkmaar in een lekker hoekjequote:
dat is zeker handig zeg.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
T zit hier in Alkmaar in een lekker hoekjeAction, Kwantum, Leen Bakker, Karwei en nog tig meubelzaken om de hoek
Heel handig als je aan het klussen bent.
Da's bijna duurder dan mijn hele fietsquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Of nog beter: koop buitenbanden van 30 euro, dan hoef je vrijwel zeker niet meer te plakken
Ja die zijn er al. Tenminste bij 'mijn' Action. Maar veel was er ook al leeg.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:28 schreef isillavendel het volgende:
Weet eimand of de kerstspullen er al zijn? Woon sinds dit jaar op mij zelf en wil een echte kerstboom versieren maar moet ik wel ballen
Maar weet dat het soms hard gaat, met de kerstballen en zo...
Je mag mijn ballen en piek wel lenen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:28 schreef isillavendel het volgende:
Weet eimand of de kerstspullen er al zijn? Woon sinds dit jaar op mij zelf en wil een echte kerstboom versieren maar moet ik wel ballen
Maar weet dat het soms hard gaat, met de kerstballen en zo...
Hah geinig dingquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef Miendientje het volgende:
Volgens de nieuwste producten op de site genoeg. Deze week zelfs al wat in de weekaanbiedingen:
[ afbeelding ]
Dan moet ik van de week maar een uitstapje er naar toe plannen... dicht bij zijnde is 16 km verder op...quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja die zijn er al. Tenminste bij 'mijn' Action. Maar veel was er ook al leeg.
Zag enkel een van schaatsen... tot ik nu tot de conlusie kwam dat ik er op kon klikken....quote:Volgens de nieuwste producten op de site genoeg. Deze week zelfs al wat in de weekaanbiedingen:
[ afbeelding ]
Ik vind het helemaal niets, sorry.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef Miendientje het volgende:
Volgens de nieuwste producten op de site genoeg. Deze week zelfs al wat in de weekaanbiedingen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je mag mijn ballen en piek wel lenen.
En ja, al een aantal weken
Ik ook niet.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Leen Bakker heeft het in allerlei soorten en maten
Ik heb het waanbeeld dat het bij kwantum/leenbakker/ander niet net zo goedkoop kan als bij Action.quote:
Zal opnieuw checken dan...quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
Jawel, hebben ze wel gehad. Ik heb nog een paar rollen liggen, met kleine roosjes motief. Ze hadden toen ook een houten kleur en iets van grijs.
Doorzichtig plastic hebben ze volgens mij nog steeds, bij de mappen en enveloppen enzo.
Vorig jaar kon ik geen piek kopen, uitverkocht. Dit jaar hoop ik het wel te kunnen kopen. Ik zag het echter nog niet liggen, volgens mij ligt er nu alleen spul wat ze hebben overgehouden van vorig jaar...quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je mag mijn ballen en piek wel lenen.
En ja, al een aantal weken
Naar mijn weten niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,
Verkopen ze toevallig ook van die stempels waar je je naam en adres in kan zetten?
Ja! Echt belachelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:19 schreef heaven7 het volgende:
Weet iemand of de thermopanty's/leggings nog steeds zo klein uitvallen? Mijn moeder heeft 2 keer maat L/XL voor me gekocht maar heb er van vorig jaar zelfs 1 met XXXL die niet supergroot is(En ik heb broekmaat 28/29 normaal
)
Chinezen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:19 schreef heaven7 het volgende:
Weet iemand of de thermopanty's/leggings nog steeds zo klein uitvallen? Mijn moeder heeft 2 keer maat L/XL voor me gekocht maar heb er van vorig jaar zelfs 1 met XXXL die niet supergroot is(En ik heb broekmaat 28/29 normaal
)
Ik heb vorig jaar de boom incl. houder en lampjes in een vuilniszak laten zakken en de boel zo op zolder gezetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vorig jaar kon ik geen piek kopen, uitverkocht. Dit jaar hoop ik het wel te kunnen kopen. Ik zag het echter nog niet liggen, volgens mij ligt er nu alleen spul wat ze hebben overgehouden van vorig jaar...
Hij doelt op wat anders....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vorig jaar kon ik geen piek kopen, uitverkocht. Dit jaar hoop ik het wel te kunnen kopen. Ik zag het echter nog niet liggen, volgens mij ligt er nu alleen spul wat ze hebben overgehouden van vorig jaar...
Thermo valt altijd kleiner, omdat het strak hoort te zitten, maar dat je zo uit moet wijken qua maten is wel absurd, een XXXL?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:19 schreef heaven7 het volgende:
)
Ik vind m wel grappig, alleen jammer dat er stickers opzittenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef Miendientje het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vooral relaxed is aan Alkmaar, is dat het er vaak best rustig is. In HHW toch vaak rijen bij de kassa omdat het in Middenwaard (winkelcentrum) zit, maar hier ligt het EN redelijk centraal, EN toch redelijk 'apart'.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
T zit hier in Alkmaar in een lekker hoekjeAction, Kwantum, Leen Bakker, Karwei en nog tig meubelzaken om de hoek
Heel handig als je aan het klussen bent.
Er zijn er meer in Alkmaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat vooral relaxed is aan Alkmaar, is dat het er vaak best rustig is. In HHW toch vaak rijen bij de kassa omdat het in Middenwaard (winkelcentrum) zit, maar hier ligt het EN redelijk centraal, EN toch redelijk 'apart'.
Bij de Action in de stad kun je ook gratis parkeren. Onder de oude Plus is het eerste anderhalf uur parkeren namelijk gratis, wat destijds is afgedwongen door de komst van de Aldi daarzo...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zijn er meer in Alkmaar, maar die jij bedoelt is in de stad, daar is het betaald parkeren, altijd rustiger dan die bij AH XL in Alkmaar waar je gratis kunt parkeren. Die Action is ook veel meer een troep binnen en ook wat kleiner.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:46 schreef Miniem het volgende:
Aanschouw mijn muts die nog nooit iemand gezien heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Oh ja dat is waar, maar dat parkeert toch minder fijn dan hop ff snel voor de deur bij die andere. Althans dat vind ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij de Action in de stad kun je ook gratis parkeren. Onder de oude Plus is het eerste anderhalf uur parkeren namelijk gratis, wat destijds is afgedwongen door de komst van de Aldi daarzo...
Yeah, hij is prima.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar, maar dat parkeert toch minder fijn dan hop ff snel voor de deur bij die andere. Althans dat vind ikMaar hij is echt prettig en groot deze in de stad
Ja, bepaalde stukken zijn veel ruimer in de winkel. Er is geen winkel waar ik de paden zo rustig afstruin als bij de Action, dus dan moet de winkel wel ruim zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, hij is prima.Veel fijner dan die bij de AHXL. Wat groter ook, wat bredere paden volgens mij, minder saaie layout, etc etc.
En omdat het in het centrum zit, kom je er toch wat vaker. Ik ga niet even alleen voor de Action helemaal naar de AHXL fietsen ofzo, maar nu kan ik meteen centrum en MM even meepakken.
Komt die van de Action???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
Dat hele figuur komt uit de Action.quote:
Mmm, tig mutsen in m'n handen gehad, maar die heb ik niet gezien. Ik denk dat als m'n dochter hoort dat ze die ook hebben, ze meteen op de fiets staptquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:24 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dat hele figuur komt uit de Action.![]()
En, ja.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:24 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En, ja.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:24 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En, ja.
Geen dingen in je voorraadkast die aangevuld moeten worden?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:58 schreef maartjeh het volgende:
[..]![]()
Ik wil weer naar de Action. Maar ik heb nog geen smoes bedacht om erheen te kunnen.
Duh! Vertel nog eens iets?quote:
Ik heb geen zolder of kelder helaas (ik weet ook niet goed waar ik ontvoerde vrouwen moet laten. Op 1 of andere manier slagen ze altijd in te ontsnappen) Wel een berging maar dan zou de kerstboom stukken slanker moeten worden. Heb je zo een hoelahoep-zak of zoiets? Dat je de boom erin zet en dan de hoelahoep met daaraan de zak omhoog trekt? (een keer gezien bij het beste idee van NL)quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar de boom incl. houder en lampjes in een vuilniszak laten zakken en de boel zo op zolder gezet....ik hang gewoon hetzelfde er in als vorig jaar.....ja, ik ben zeer creatief met het optuigen van de kerstboom.
Ben ik eens een keer behulpzaam, ga je weer bot tegen me doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Duh! Vertel nog eens iets?
[ afbeelding ]
Ik ben 1 en al oor...
Aaaaahhh... hoe kan ik het goedmaken met je? Wil je misschien een muts met oortjes eraan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:10 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ben ik eens een keer behulpzaam, ga je weer bot tegen me doen.
Gaan we samen naar de Action?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:58 schreef maartjeh het volgende:
[..]![]()
Ik wil weer naar de Action. Maar ik heb nog geen smoes bedacht om erheen te kunnen.
Nee. Ik ben er vorige week al 2 keer geweest.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen dingen in je voorraadkast die aangevuld moeten worden?Ik heb altijd 101 huishoudelijke spullen die ik bij de Action koop.
Ja! Gezellig.quote:
Ik heb gewoon een miniboomquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:09 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb geen zolder of kelder helaas (ik weet ook niet goed waar ik ontvoerde vrouwen moet laten. Op 1 of andere manier slagen ze altijd in te ontsnappen) Wel een berging maar dan zou de kerstboom stukken slanker moeten worden. Heb je zo een hoelahoep-zak of zoiets? Dat je de boom erin zet en dan de hoelahoep met daaraan de zak omhoog trekt? (een keer gezien bij het beste idee van NL)
Ik gok dat Miniem het passende piekje heeft...quote:
Pas maar op dat de dierenambulance je niet oppikt en naar het asiel brengt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanmiddag een paar dingetjes opgehaald:
diepvrieszakjes en stickers
pickwickthee chocolate mint
stoofappeltjes (lekker al geprobeerd in de yoghurt)![]()
3 soorten roerbaksaus in zakje
1 kleine kwast (voor mijn maskers, nee niet die van de feestwinkel...alhoewel.)
2 rollen cadeaupapier en van dat geschenklint om het te versieren, ja binnenkort weer een verjaardag en ik moet allerlei kleine cadeautjes inpakken.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik gok dat Miniem het passende piekje heeft...
Wil jij me beschermen dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Pas maar op dat de dierenambulance je niet oppikt en naar het asiel brengt.![]()
Geloof ik zonder meer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Da's nieuw. Maar ik vind het nutteloos...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:14 schreef soapie het volgende:
Ik zag dat je nu op de site een boodschappenlijstje kan maken. Is dat nieuw of is het me nooit opgevallen?
Ik heb nog wel een halsband en rollijn over.quote:
Nog steeds Chinezen, net als vorig jaar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thermo valt altijd kleiner, omdat het strak hoort te zitten, maar dat je zo uit moet wijken qua maten is wel absurd, een XXXL?
Heel veel kerstspullen!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:28 schreef isillavendel het volgende:
Weet iemand of de kerstspullen er al zijn?
XXXL past als L.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:34 schreef heaven7 het volgende:
Nou dan hoop ik dat L/XL past met dat thermoding
Gaan we weer...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Nog steeds Chinezen, net als vorig jaar.
Krijg je vanzelf met die thermoleggings.quote:
Viel tegen in Beilen... Halve schappen nog leeg.. en enkel pieken die ik niet zo vind (strak).... En wat ik mooi vind haden ze enkel in de kleuren paars/rood/blauwig.. tjah en ik wil gewoon zilver en geen mat zilver...quote:
Ik heb een paar thermoleggings van m'n oma gehad (ze had de verkeerde), ook XXL, en ze 'passen': het flobbert amper alleen de pijpen zijn wat lang, maar totaaal niet in verhouding voor iemand met normaal XSquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Jep, ik had een S gekocht en het was een naveltruitjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Zijn die rolletjes ook lekker of zijn het van die kleffe rollen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:06 schreef Mylene het volgende:
Die Milka cake rolletjes choco/crème zijn nu bij het Kruidvat goedkoper, 99 eurocenten. Bij de Action 1,79.
Ik vind ze zelfs verslavend. Er zit een bepaald smaakje aan, kan het niet omschrijven.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn die rolletjes ook lekker of zijn het van die kleffe rollen?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:14 schreef Miniem het volgende:
fanpagina van de action
Ik moest lachen
Ik ben bang dat het voor mij te klef/soppig is, maar ik zet ze op de lijstquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vind ze zelfs verslavend. Er zit een bepaald smaakje aan, kan het niet omschrijven.
Ik voel me altijd heel schattig als ik de mijne draag.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil ook zo'n muts met oortjes!
Ik ga vrijdag kijken bij de action kan ik de rest van het weekend schattig zijn bij scouting. Ze zijn echt super liefquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik voel me altijd heel schattig als ik de mijne draag.
ik heb ermee in mijn handen gestaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil ook zo'n muts met oortjes!
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ermee in mijn handen gestaan.
ech nie dat ik zo'n ding opzet
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Haha ik ga morgen ff kijken. Moet van de winter nog paar keer hiken. Dan is een muts wel fijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja daar zeg je wat: een muts. maar niet zo'n ding met oren dusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ik ga morgen ff kijken. Moet van de winter nog paar keer hiken. Dan is een muts wel fijn.
Laat ik dat maar niet doen op mijn leeftijd, val ik meteen onder de categorie "lekker gek".quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja daar zeg je wat: een muts. maar niet zo'n ding met oren dus![]()
ze hadden ze trouwens ook met ogen en oren.
Alleen oren is voldoendequote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja daar zeg je wat: een muts. maar niet zo'n ding met oren dus![]()
ze hadden ze trouwens ook met ogen en oren.
Ze zijn nog steeds redelijk klein, maar ik denk dat een L/XL voor jou wel goed is. Ik heb maat 44/46 en de xxxl zit voor mij perfect qua legging dan. Panty heb ik nog niet geprobeerd omdat ik die nooit dragen kan omdat ik te lange benen heb waardoor het kruis van veel panty's op mijn knieen hangt. Zelf vind ik nog een groot voordeel van leggings dat je gewoon je oerlelijke witte sportsokken kan dragen omdat je vaak toch hoge schoenen/laarzen aanhebt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:19 schreef heaven7 het volgende:
)
Bohhh, m'n maag gaat spontaan knorren!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:29 schreef AnnaStesia het volgende:
Vandaag een rondje action gedaan:
pure&nature milk,tonic,dag en nacht creme(anti-age want 40+)
zeem in koker
zilveren hart met lampjes![]()
batterijen
mokken met cupcakes erop![]()
grote fles dove
koker sjaal
muziek dvd`s
waxinelichtjes
pantene haarserum
houten hart met tekst
negerzoenen cappucino (erg lekker!)
fudge snoepjes
En vast nog meer wat ik nu ff vergeten ben
Iedereen vindt die onderbroeken super. Is dat echt zo?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:34 schreef Samson het volgende:
Al een eeuwigheid geen maat M van de ziki onderbroeken meer voorradig![]()
Yep, goedkoop en zitten perfect, echter moet ik een aantal nu toch echt gaan vervangen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:13 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Iedereen vindt die onderbroeken super. Is dat echt zo?
Heb 3 zonen en zijn gek op de ziki onderbroeken,en dan zijn het nog merkgekke mannen ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:13 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Wat leuk!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:22 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb van die leuke dakjes gekocht voor vetbolletjes en pindanetjes.
ze zijn al goedgekeurd door de meesjes en vlaamse gaaien
De andere soorten die ze hebben zijn in ieder geval waardeloos qua kwaliteit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:13 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik ken ze niet zal eens kijken bij de Action, zijn dit ze?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:34 schreef Samson het volgende:
Ga dan eens naar een andere Action????quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:34 schreef Samson het volgende:
Deze:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vind ze zelfs verslavend. Er zit een bepaald smaakje aan, kan het niet omschrijven.
Ja, dat zijn zequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:34 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ik ken ze niet zal eens kijken bij de Action, zijn dit ze?
[ afbeelding ]
Zal idd binnenkort even een andere action proberen, ze zitten vast in het assortiment volgens mijquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:37 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ga dan eens naar een andere Action????
Tuinfluitert, die met die snoepjes heb ik voor mn zoontjeTot nu toe blijven ze ook mooi in de was, en het zijn niet van die flubber boxers
Wat kosten ze? Ik koop precies hetzelfde maar dan niet zo kleurig, eerder eentonig bij de Wibra voor 2,99 per stuk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:36 schreef Samson het volgende:
[..]
Yep, goedkoop en zitten perfect, echter moet ik een aantal nu toch echt gaan vervangen.
Weet niet wat ze kosten, maar weet dat ze niet duur zijn. Zitten altijd 2 in een pakje. Vaak hebben ze ook gewoon effen kleuren ertussen zitten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat kosten ze? Ik koop precies hetzelfde maar dan niet zo kleurig, eerder eentonig bij de Wibra voor 2,99 per stuk.
Als ik googel op ziki onderbroeken action kom ik resultaat tegen dat ze 3,99 kosten per 2. Als ik erop klik dan is dat pagina niet bereikbaar meer.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:27 schreef Samson het volgende:
[..]
Weet niet wat ze kosten, maar weet dat ze niet duur zijn. Zitten altijd 2 in een pakje. Vaak hebben ze ook gewoon effen kleuren ertussen zitten.
3,99 per 2quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat kosten ze? Ik koop precies hetzelfde maar dan niet zo kleurig, eerder eentonig bij de Wibra voor 2,99 per stuk.
Kijk, dit wist ik nog niet, bedankt!quote:
Ja ik zie ook net pas dat je t al had gevondenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kijk, dit wist ik nog niet, bedankt!
wat stom, ze staan niet eens tussen de 100 nieuwste artikelen en ze zijn toch echt nieuw (voor mij dan)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk!Ik ben heel benieuwd hoe dat eruitziet. Ik ga ook eens zoeken volgende week.
Oh leuk, als je dat wil doen, graag!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat stom, ze staan niet eens tussen de 100 nieuwste artikelen en ze zijn toch echt nieuw (voor mij dan)
ik zal morgen een fotootje maken.
(en er van de week nog een zooitje bijhalen als ze er nog zijn)
Dat vind ik een leuk argumentquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat stom, ze staan niet eens tussen de 100 nieuwste artikelen en ze zijn toch echt nieuw (voor mij dan)
ik zal morgen een fotootje maken.
(en er van de week nog een zooitje bijhalen als ze er nog zijn)
Kocht tot nu toe Stangmata bij The Sting, twee voor 15,=,quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:37 schreef PureEvil het volgende:
Tuinfluitert, die met die snoepjes heb ik voor mn zoontjeTot nu toe blijven ze ook mooi in de was, en het zijn niet van die flubber boxers
XL hebben ze altijd welquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als ik googel op ziki onderbroeken action kom ik resultaat tegen dat ze 3,99 kosten per 2. Als ik erop klik dan is dat pagina niet bereikbaar meer.
Cachepagina: http://webcache.googleuse(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Scheelt dus 1 euro per stuk. Ik ga ze in ieder geval ook proberen als ze maat XL hebben tenminste. M zal niet zo lekker zitten vrees ik...![]()
Je schrijft niet graag "ik" he?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Kocht tot nu toe Stangmata bij The Sting, twee voor 15,=,
Ziki is denk ik net zo leuk en twee voor 3.99!!
Kocht vier Milka tender tabletten 0.25 per stuk, koop ze niet meer want heb er al twee op.![]()
Amoy Woksaus 0.49 .
Handschoenen 1.49
Oke, bedanktquote:
Nee, maar wel een kruis in je naadquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:17 schreef Lutte het volgende:
Oke ik weet niet hoe ik dit beschaafd moet formuleren maar... Bij die Ziki onderbroeken, zit er dan een naad in je kruis?
Lekker warm.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:00 schreef heaven7 het volgende:
Die thermopanty's is maat L/XL trouwens prima als je normaal maat 38, M, 28/29 hebtAl kun je ze wel optrekken tot over je tieten
* lady-wrb kijkt naar benen: inderdaad maat l/xl zit prima als je maat 38/40 hebtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:00 schreef heaven7 het volgende:
Die thermopanty's is maat L/XL trouwens prima als je normaal maat 38, M, 28/29 hebtAl kun je ze wel optrekken tot over je tieten
Ik heb net het gaas op het balkon weer op de plek gezetquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:04 schreef lady-wrb het volgende:
dit bedoelde ik dus: de mezenbolletjesdakjes
[ afbeelding ]
heb je geen vlaggenstok?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb net het gaas op het balkon weer op de plek gezet....kon eindelijk mijn hulpje zover krijgen dat hij in de benen kwam ervoor.
Ik geef de tip wel door aan een buurman met een gaasloze buitenruimte.
Oh, hier liggen altijd bijna alle maten en de M is altijd op, XL is er volgens mij altijd wel. Jammer voor je, zul je net als ik bij een ander filiaal moeten kijken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
https://www.dropbox.com/s(...)10-20%2016.26.06.jpg
Geen XL (en ook geen M)
Gaat mijn benedenbuurman klagen over de rommel in zijn tuin.quote:
* Miendientje kijkt ook naar benen: Bevestigtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
* lady-wrb kijkt naar benen: inderdaad maat l/xl zit prima als je maat 38/40 hebt
En een strak buikje.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:00 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb ze vanmiddag gezienquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:23 schreef Poesopstokje het volgende:
Wie van jullie heeft de Zwitsal producten gespot?
Het schijnt dat die er zijn.. Ben zelf al een tijdje niet meer geweest, dus ik heb geen idee!
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb ze vanmiddag gezienwasgel, haarlotion en volgens mij iets met lavendel.. Geloof dat er een vijftal producten waren
Vanmiddag viel mijn oog op de Andrelon droogshampoo verrassend volume voor 1,99, direct 2 ingeslagen. Echt door dat soort dingen ben ik dol op de action
wat een flauwe harkquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Gaat mijn benedenbuurman klagen over de rommel in zijn tuin.Ja, ik heb er zo'n eentje.
![]()
Vind ik ook maar ja, ik heb hem nou eenmaal.quote:
Oh wat leuk lady-wrbquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:04 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
het is gewoon een tuinpaal van de gamma. die haken heb ik een keer bij de xenos uit de opruimingsbak gehaald. een half uurtje schroeven en klaar is klara!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat leuk lady-wrbEn vooral het geheel, met meerdere dingen voor de vogeltjes
Ik zit even te denken waar ik het in de tuin op zou kunnen hangen, hier hangen niet zulke haken zoals jij hebtIk ga eerst eens kieken of het hier in de Action ligt
Oke, dat is goed nieuws, want je kan hier wel anderen vragen iets te kopen zoals muurstickers en ander meuk maar dit gaat niet op voor ondergoed. Straks ziet iemand mij die boxershort dragen en vraagt ze hoe ik eraan kom. Van een wildvreemde vrouw of man van een internetforum.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:06 schreef AnnaStesia het volgende:
Die onderbroeken zijn er al jaren,ook XL en M (vriendje heeft XL een van mijn zoons M) ik neem aan dat ze wel weer bijgevuld worden,ze gaan bij mijn action altijd erg hard
Mij heeft nog nooit iemand gevraagd hoe ik aan mijn onderbroeken kom, dus dat zal bij jou ook wel loslopen schat ik zo inquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oke, dat is goed nieuws, want je kan hier wel anderen vragen iets te kopen zoals muurstickers en ander meuk maar dit gaat niet op voor ondergoed. Straks ziet iemand mij die boxershort dragen en vraagt ze hoe ik eraan kom. Van een wildvreemde vrouw of man van een internetforum.
Hoe kom jij aan die onderbroeken die jij draagt?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:34 schreef Samson het volgende:
[..]
Mij heeft nog nooit iemand gevraagd hoe ik aan mijn onderbroeken kom, dus dat zal bij jou ook wel loslopen schat ik zo in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die onderbroeken die jij draagt?Ik begrijp jou niet echt, we zitten op een andere golflengte denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
+1quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:06 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik begrijp jou niet echt, we zitten op een andere golflengte denk ik.
In heleboel andere topicjes verwacht ik dat ik gebasht kan worden nav 1 van mijn postjes. Vaak toch wel door een best kansloos iemand. Nooit gedacht dat dat in dit topic zou zijn en ook nog eens door een modje.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
+1
Heb even overgeschakeld op m'n idiotenfrequentie en die zegt: hij vraagt het nu aan Samson, dus heeft Samson deze vraag wel eens gehad. Nu dus. Hahaha. Lachuh!
Oke nu ga ik weer gauw terug op m'n normale golflengte
Neem mij aub niet kwalijk, ik had je niet zo laag ingeschat.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:06 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik begrijp jou niet echt, we zitten op een andere golflengte denk ik.
Maar ik snapte de grap welquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
In heleboel andere topicjes verwacht ik dat ik gebasht kan worden nav 1 van mijn postjes. Vaak toch wel door een best kansloos iemand. Nooit gedacht dat dat in dit topic zou zijn en ook nog eens door een modje.
Ik zag geen grap, heb denk ik een ander soort humor, dat bedoel ik dus met op een andere golflengte zitten. Daar is trouwens niets mis mee en niet negatief bedoeld tegenover jouquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Neem mij aub niet kwalijk, ik had je niet zo laag ingeschat.Gelukkig heeft Lutte de zeer ingewikkelde "grap" kunnen ontcijferen voor je. Is alles toch nog goed gekomen hè...
Las op internet dat Ziki ook na veel wassen en dragen niet lubberen en groter worden,quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:41 schreef Rewimo het volgende:
Zoonlief zweert ook bij Ziki, hij moet nodig nieuwe hebben, hij groeit te hard
Ik heb juist helemaal niet zulke goede ervaringen met Zikiquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Las op internet dat Ziki ook na veel wassen en dragen niet lubberen en groter worden,
dus dat wordt weer nieuwe voor je kopen.![]()
Ik zal morgen kijken voor Ziki maat L, heb er nog niet eerder naar gekeken,
lees op allerlei fora dat Ziki erg populair zijn, leuke prints en goede kwaliteit.
Ojee, zal dan beginnen met 1 pakje Ziki te kopen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:47 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb juist helemaal niet zulke goede ervaringen met Ziki
Slecht elastiek, wel lubberen... misschien net een maandagochtendproductie of zo...
Ik was ook van plan slechts 1tje te kopen. Ff kijken hoe dat bevalt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ojee, zal dan beginnen met 1 pakje Ziki te kopen.
Nou, dan heb je zeker weten net pech gehad, dat is echt niet het geval bij Ziki onderbroeken. Los van dat vind ik uitverkochte schappen bij een goedlopend product echt altijd zo ontzettend stom markttechnisch gezien. Ieder moment als er iemand misgrijpt zijn het gemiste inkomsten. Zeker als mensen meerdere keren misgrijpen gaan ze op een gegeven moment zoeken naar een alternatief. Dag dag klant.....quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb juist helemaal niet zulke goede ervaringen met Ziki
Slecht elastiek, wel lubberen... misschien net een maandagochtendproductie of zo...
Die nagellak zag ik ook liggen. Ik ben alleen niet zo van de magnetische nagellak haha.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh, ik zag een uur geleden nieuwe Max nagellakMagnetic nailpolish en in een rond flesje, verpakt per 2, als ik het goed gezien heb.
Veel nieuw spul in de winkel zegEten, drinken, douchegels, speelgoed, nice!
Heb ik net vanmiddag gekocht, zag het op een blog voorbijkomen met een goed review...er zijn 4 pakjes met kleuren...goud-zilver, 2 groentinten, 2 roodtinten en 2 kopertinten (voor zover ik kan zien). Geen idee of er meer kleuren zijn maar deze waren hier aanwezig met als winnaar die koperkleuren want daar stond het schap mee vol.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh, ik zag een uur geleden nieuwe Max nagellakMagnetic nailpolish en in een rond flesje, verpakt per 2, als ik het goed gezien heb.
Veel nieuw spul in de winkel zegEten, drinken, douchegels, speelgoed, nice!
wat is het nut van magnetische nagellak?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik net vanmiddag gekocht, zag het op een blog voorbijkomen met een goed review...er zijn 4 pakjes met kleuren...goud-zilver, 2 groentinten, 2 roodtinten en 2 kopertinten (voor zover ik kan zien). Geen idee of er meer kleuren zijn maar deze waren hier aanwezig met als winnaar die koperkleuren want daar stond het schap mee vol.Eens kijken of die magneet ook werkt bij de versie van Essence want hun magneet was echt waardeloos.
![]()
Verder nog gekocht:
-bling bling armband (in zilverkleur (ook verkrijgbaar in goud, groen en blauwe kleur), kristallen op een flexibele nepleren band (band niet zichtbaar met een leuke sluiting.![]()
- oorknopjes, roosjes, diamantjes en parels) in rode en zwarte uitvoering
-eau de parfum loveley rose
-savon paris zeep(stukken)
-2 x horloge in de aanbieding, beide zilverkleur maar eentje klein met zwarte band en eentje groter met witte band....net zo duur als een nieuw batterijtje in een horloge laten zetten bij "mijn horlogemannetje" (4,00)![]()
Saaie dingen:
- plastic kledinghangers
-luchtverfrisser (neutraliseren luchtjes versie) als de katten weer eens besluiten geurig te gaan ruiken wat betreft de kattenbak.Vorige is bijna op.
-herenpantoffel(zwart) maat 40. Ik heb deze meegenomen omdat de damesversie zo'n slappe zool heeft. De mannenversie heeft een harde kunststof zool dus veel handiger als je even het balkon op loopt, niet meteen natte pantoffels.Maat 40 is de kleinste mannenmaat en ik heb normaal maat 39 dus past net, zonder dat ik er een halve zool bij heb.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:15 schreef gomi het volgende:
[..]
kan je makkelijk een paperclip pakken ofzo?
huh en dat met een magneet?quote:
ja, met een magneetjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
huh en dat met een magneet?
ik heb het wel zien liggen en er zelfs mee in mijn handen gestaan, maar ik dacht dat het weer iets onzinnigs was.
iemand het al geprobeerd?
wij hebben een splinternieuwe. daar lag dit volop.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:18 schreef Mirjam het volgende:
en mijn action is stom want die heeft dit nooit
mijne is kut met peren. misschien maar in zoeterwoude kijken, die is groot, maar die had die stripers ook weer nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wij hebben een splinternieuwe. daar lag dit volop.
ERMAHGERD DO WANTquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:19 schreef trovey het volgende:
Ik heb dus niet alle kleuren...moet ik weer regelmatig naar de Action toe.
![]()
![]()
http://www.bloglovin.com/(...)xvZy1hY3Rpb24uaHRtbA
Ziet er goed uit toch?
Wat leukquote:
Volgens mij ben je nummer 1 koper uit dit topic, Troveyquote:
Valt wel mee, alle prijzen van dingen die ik koop zijn uiterst laag.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nummer 1 koper uit dit topic, Trovey
Ja maar ik tel ook eigenlijk de spullen ipv de prijs. Jij hebt altijd 1001 dingetjesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Valt wel mee, alle prijzen van dingen die ik koop zijn uiterst laag.Ik denk dat hier genoeg mensen zitten die qua bedrag meer uitgeven omdat ze de "duurdere"(wat is duur bij de Action
)) kopen. Ik kom overigens bijna nooit in andere winkels behalve af en toe het Kruidvat, de Kringloop en de Wibra/Zeeman. Ik weet niet eens meer wanneer ik in een normale kledingwinkel ben geweest...ik geloof dat ik 10 jaar geleden voor het laatst een C&A (laat staan andere winkels)ben binnengelopen om er een broek te kopen....oh wacht was daarvoor ...nog in het guldentijdperk.
Ah zo....ik kijk meer naar de totaalprijs.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar ik tel ook eigenlijk de spullen ipv de prijs. Jij hebt altijd 1001 dingetjes
Ze heeft jou ingehaald. Ik zeg niet meer zachtjes pisces tegen elke huisvrouw die ik bij action tegenkom maar trovey.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nummer 1 koper uit dit topic, Trovey
Ik kan niet meer op de fiets naar de Action, dus ik haal een hoop spullen eldersquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ze heeft jou ingehaald. Ik zeg niet meer zachtjes pisces tegen elke huisvrouw die ik bij action tegenkom maar trovey.![]()
Voor de prijs hoef je het idd niet te laten, maar je rijtjes vielen gewoon op de laatste tijd, dat is alleen maar leukquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Ah zo....ik kijk meer naar de totaalprijs.Tja, als je ook cadeautjes koopt bij de Action wil het aantal wel eens oplopen.
![]()
Ach, kijk...zo hebben mijn rijtjes ook nog nut.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor de prijs hoef je het idd niet te laten, maar je rijtjes vielen gewoon op de laatste tijd, dat is alleen maar leukIk kijk altijd of er tips zijn die ik uit wil proberen
Wel je bandjes tot het maximum lang gemaakt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:47 schreef mootie het volgende:
Van de week heb ik bh-clips gehaald, omdat de bandjes altijd van mijn schouders glijden.
Blijkbaar zijn mijn bandjes niet lang genoeg, want met clip zit ik echt helemaal ingesnoerd.
Ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Wel je bandjes tot het maximum lang gemaakt?
Misschien wennen? Ik heb die dingen ook nog ergens liggen maar nog nooit geprobeerd want dit jaar geen raar gevormde hempjes aangehad blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja.En ik voelde me helemaal in elkaar gefroemeld. Had zo gehoopt dat dit de oplossing zou zijn.
Zal ze morgen eens aan een andere bh fabrieken, kijken of die bandjes langer zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Misschien wennen? Ik heb die dingen ook nog ergens liggen maar nog nooit geprobeerd want dit jaar geen raar gevormde hempjes aangehad blijkbaar.
Dat is minder jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Zal ze morgen eens aan een andere bh fabrieken, kijken of die bandjes langer zijn.
Nu kon ik er niet eens comfortabel mee zitten,
Die doet niet genoeg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is minder ja...comfortbra dan maar aan?
Nah, nu gewoon lekker laten bungelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Die doet niet genoeg.![]()
(heb hem wel natuurlijk)
Of een stukje afhakken!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Nah, nu gewoon lekker laten bungelen.![]()
Afhakken?quote:
Gelukkig.quote:
Die wil ik ook nog. Van Essence doen ze werkelijk niks bij mij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Gelukkig.![]()
![]()
Einde van de week maar weer eens kijken of de magneetnagellak is bijgevuld, ik wil die andere twee doosjes ook....desnoods maak ik er een cadeautje van als het toch niets voor me is.
Schijnt aan de magneet van Essence te liggen, ik heb gelezen dat die lak met een andere magneet wel werkt en heb gezien dat de magneet van de Actio-lakjes wel werkt dus die lak is dan ook weer bruikbaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog. Van Essence doen ze werkelijk niks bij mij.
Idd en zijn zo slecht die lampen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:13 schreef tomaat52 het volgende:
Bij de 100 nieuwe producten:
[ afbeelding ]
Bullshit.Die hebben ze al lang.
Gewoon blijven kijken, die stripers duurde ook eeuwig voordat ze hier verkrijgbaar waren...en ze gaan als de tierelier hier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil ook die stripers en magneetlakjes! Niet te vinden natuurlijk.
Heb ze ooit wel eens gezien (sterker nog, volgens mij heb ik ze ooit gekocht) maar of ze ze nu nog hebben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hebben ze ook stanleymesjes? Van die standaard vervangbare mesjes?
Potver, die ben ik vergeten te zoeken vandaag. Dan maar volgende weekquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:04 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kan je niet meer met de fiets naar Actionquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan niet meer op de fiets naar de Action, dus ik haal een hoop spullen elders
Maar als ik er kom haal ik nu veel meer, alle flessen x2 of x3.
Dat lekkere badzout, ik twijfelde vandaag even of ik van de groene versie ook de handzeep wilde proberen, maar ik heb hem laten staan.
Das niet waar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Idd en zijn zo slecht die lampen.
Kon ze bijna iedere maand vervangen. En nu met een duurder merk zitten ze er alweer een hele poos in.quote:
Vlucht nu het nog kan!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:43 schreef Whiskers het volgende:
Er komt eindelijk een action in mijn woonplaats
Pasgeleden hadden ze weer een hoop schilderstukken. Ook kwastjes enzo. Alleen ik vind de kwastjes voor dat doel te slapquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Vlucht nu het nog kan!![]()
Ik heb eens even de magnetische nagellak zitten uit te proberen...werkt zelfs bij nagellakklunzen....ik dus.
Ik zal nu eens even een dun schilderskwastje gaan zoeken bij de Action want met wattenstokjes de boel bijwerken werkt dus bij mij nog steeds niet.![]()
Make-up kwastje?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Pasgeleden hadden ze weer een hoop schilderstukken. Ook kwastjes enzo. Alleen ik vind de kwastjes voor dat doel te slap
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bij de hema het schuine eyeliner kwastje kopen
Die heb ik volgens mij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bij de hema het schuine eyeliner kwastje kopen
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:49 schreef trovey het volgende:
[qu
[..]
Die heb ik volgens mij.Chips, weer geen excuus om de Action te bezoeken.
Dat kwastje wat je bij dat potje gel-eyliner(van de Action dusquote:
Apart. Wij kopen nu die van de Action, omdat de duurdere juist eerder stuk gaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kon ze bijna iedere maand vervangen. En nu met een duurder merk zitten ze er alweer een hele poos in.
Oh ik heb er nu al weer een hele tijd de duurdere set is zitten. Die van de action moesten echt zo vaak vervangen worden, Zou het aan de auto's liggen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:06 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Apart. Wij kopen nu die van de Action, omdat de duurdere juist eerder stuk gaan.
Ben benieuwd naar het effect. Maak je foto?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:03 schreef trovey het volgende:
Ik moest nog even voor iemand pantoffels ophalen (nee, niet voor mezelf) en vond daar de nog twee ontbrekende magnetische lak setjes. Ze hadden blijkbaar bijgevuld....nu heb ik de blauwe set en de rose/paarse met grijze set ook.
Mijn fototoestel is overleden en mijn telefoon weigert regelmatig dienst dus het is even afwachten of ik een foto kan maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het effect. Maak je foto?
Misschien dat ik toch maar wel ga halen. Ziet er beter uit dan die van essence.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn fototoestel is overleden en mijn telefoon weigert regelmatig dienst dus het is even afwachten of ik een foto kan maken.Ik heb wel een foto van iemand anders.
![]()
[ afbeelding ]
Mijn kleur is wat heftiger rood en de strepen zijn iets duidelijker, ik heb de magneet blijkbaar iets langer boven de nagel gehouden. Mijn nagels zijn trouwens ook korter.Je kan de magneet ook anders houden en dan krijg je verticale of horizontale strepen, sommige lakken hebben een stervormige magneet...heb nog niet geen variaties daarop gezien, zou het ook zo snel niet kunnen bedenken.
![]()
Bij Essence was de magneet erg slecht. Ik wil die lakken nog een proberen met deze magneet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Misschien dat ik toch maar wel ga halen. Ziet er beter uit dan die van essence.
Lijkt me gewoon toeval.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ik heb er nu al weer een hele tijd de duurdere set is zitten. Die van de action moesten echt zo vaak vervangen worden, Zou het aan de auto's liggen.
Het is een poging waard.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij Essence was de magneet erg slecht. Ik wil die lakken nog een proberen met deze magneet.
hoeveel soorten zijn het nu uiteindelijk?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn fototoestel is overleden en mijn telefoon weigert regelmatig dienst dus het is even afwachten of ik een foto kan maken.Ik heb wel een foto van iemand anders.
![]()
[ afbeelding ]
Mijn kleur is wat heftiger rood en de strepen zijn iets duidelijker, ik heb de magneet blijkbaar iets langer boven de nagel gehouden. Mijn nagels zijn trouwens ook korter.Je kan de magneet ook anders houden en dan krijg je verticale of horizontale strepen, sommige lakken hebben een stervormige magneet...heb nog niet geen variaties daarop gezien, zou het ook zo snel niet kunnen bedenken.
![]()
6 verschillende pakjes kleuren: pakje blauwtinten, pakje kopertinten, pakje zilver/goud, pakje roodtinten, pakje roze/paars/grijs, pakje groentinten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoeveel soorten zijn het nu uiteindelijk?
Slecht? Prima lampen juist. Gaan lang mee, komt genoeg licht vanaf. Ik gebruik ze al jaren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Idd en zijn zo slecht die lampen.
heb je een kaak operatie ofzo?quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:06 schreef Wildervankstertje het volgende:
Gisteren een tosti apparaat gekocht bij Action. Van veel mensen klachten erover gehoord maar ik vind dat die het prima doet.
Helaas hadden ze momenteel geen staafmixers meer en die moet ik ook hebben aangezien ik binnenkort 3 weken lang mijn eten moet pureren. Woensdag krijgen ze weer vracht dus dan even kijken of ze ze weer hebben.
^^ Dat. Prima halogeenlampen. Ik snap niet hoe ze het ervoor kunnen maken...quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:14 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Slecht? Prima lampen juist. Gaan lang mee, komt genoeg licht vanaf. Ik gebruik ze al jaren.
Heb ook weleens autolampen van Philips gehad en die gingen veel sneller kapotquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:11 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Dat. Prima halogeenlampen. Ik snap niet hoe ze het ervoor kunnen maken...
Ter vergelijking: Action 230V spots gingen een half uurtje mee...
Nogmaals hier gingen ze maar heel kort mee. Moest ze zeker eens in de maand vervangen. Nu weer dure erin en die zitten er alweer een paar maanden in. Fijn dat het jullie beviel maar ons dus totaal niet. Jammer maar helaas.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:14 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Slecht? Prima lampen juist. Gaan lang mee, komt genoeg licht vanaf. Ik gebruik ze al jaren.
Er waren geen klachten, er werd gezegd dat je beter voor een andere kon gaan omdat je met princess/tefal veel meer kan dan alleen tosti maken. Ook past het broodje minder goed dan bij ons. En voor bijvoorbeeld princess hoef je niet zoveel bij te betalen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:06 schreef Wildervankstertje het volgende:
Gisteren een tosti apparaat gekocht bij Action. Van veel mensen klachten erover gehoord maar ik vind dat die het prima doet.
Waren ook veel klachten (op andere sites) van mensen die beweerden dat het kunststof van het apparaat smelt bij gebruik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:58 schreef Kloonhommel het volgende:
Er waren geen klachten, er werd gezegd dat je beter voor een andere kon gaan omdat je met princess/tefal veel meer kan dan alleen tosti maken. Ook past het broodje minder goed dan bij ons. En voor bijvoorbeeld princess hoef je niet zoveel bij te betalen.
Oke vandaar! Veel sterkte en succes!quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:04 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Nee, krijg een maagverkleining.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:39 schreef Puala het volgende:
lady-wrb, de blauwtinten heb ik voor je liggen! Ik ga morgenavond nog ff naar de action om te kijken voor de glitter versie. En anders zal ik hem opsturen naar je
ieuw heftigquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:04 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Nee, krijg een maagverkleining.
magnetische zooi gevonden?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:13 schreef lady-wrb het volgende:
heaven!!!!!!!! ik heb 2 comfortbra's maat m voor je. een zwarte en een witte !!!!!!
en twee tassen zooi voor mezelf, maar dat terzijde![]()
Ik heb die dingen ook gekocht, maar geeft helaas geen steun. Zijn totaal niet geschikt voor vrouwen die normaal een grote cupmaat hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:13 schreef lady-wrb het volgende:
heaven!!!!!!!! ik heb 2 comfortbra's maat m voor je. een zwarte en een witte !!!!!!
Nee, daar zijn ze ook niet voor gemaakt. Wel vor als je je beugels zat bent en een avond wil bankhangen, maar niet alles los wil laten hangenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:03 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ik heb die dingen ook gekocht, maar geeft helaas geen steun. Zijn totaal niet geschikt voor vrouwen die normaal een grote cupmaat hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |