Mooi hèquote:
Dat eerste wel met handschoenen hoor! Tweede ga ik komende maand belevenquote:
Hehe, ik wacht tot dé speciale kleur, want blank hoef ik idd nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat eerste wel met handschoenen hoor! Tweede ga ik komende maand beleven
Pisc eentje is idd normaal, en eentje blank. Zit je na een tijdje wel met tien potjes blanke lak
Ik heb het nog nooit gezien. Maar misschien anderen wel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Weten jullie of Action blikjes radiatorlak in het standaard assortiment heeft?
Dat zijn stripers, voor nail-artquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehe, ik wacht tot dé speciale kleur, want blank hoef ik idd niet
Die smalle flesjes. Is dat ook crack? ()
Oh ja!quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zijn stripers, voor nail-artKun je bloemetjes malen. En lieveheersbeestjes. Of Pikachu. De Angry Birds. Bumba voor mijn part!
moet je wel andere kwastjes kopen hoor, die in de flesjes zitten zijn waardeloosquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zijn stripers, voor nail-artKun je bloemetjes malen. En lieveheersbeestjes. Of Pikachu. De Angry Birds. Bumba voor mijn part!
Ik moest een groothoeklens gebruikenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:41 schreef lady-wrb het volgende:
en weer een nieuw deel waarin we ons kunnen afvragen of miniem zonder vergrootglas in zijn broek kan kijken en wat lutte te zoeken heeft in de bilspleten van bejaarden en lijken
Ze hebben een reparatiesetje met nog wat dingen erbij. Prijs; 3x niks.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:25 schreef ChatGirl het volgende:
Heeft de Action bandenplakkers? Van die rondjes waarmee je gaatjes in je fietsband kan dichten? Zo ja: wat kosten ze (ongeveer)?
Zo'n setje heb ik al. Maar inderdaad, het kost toch helemaal niks dus loop van de week wel even binnen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:27 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ze hebben een reparatiesetje met nog wat dingen erbij. Prijs; 3x niks.
Als je onhandig ben met plakken of je hebt al veel geplakt op die ene binnenband kan je beter voor een nieuwe binnenband van action gaan, kost vast ook 3 keer niks.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zo'n setje heb ik al. Maar inderdaad, het kost toch helemaal niks dus loop van de week wel even binnen.
vast wel, al is het met andere dingen erbij zal het nog wel goedkoper zijn dan bij de concurrenten..quote:
Mooi.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:24 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
vast wel, al is het met andere dingen erbij zal het nog wel goedkoper zijn dan bij de concurrenten..
2,99 als ik het goed hebquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als je onhandig ben met plakken of je hebt al veel geplakt op die ene binnenband kan je beter voor een nieuwe binnenband van action gaan, kost vast ook 3 keer niks.
Of nog beter: koop buitenbanden van 30 euro, dan hoef je vrijwel zeker niet meer te plakkenquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als je onhandig ben met plakken of je hebt al veel geplakt op die ene binnenband kan je beter voor een nieuwe binnenband van action gaan, kost vast ook 3 keer niks.
Dit is absoluut waar, ik heb al 5 jaar een dikke buitenband (dus niet van de action) zogenaamd 'antilek' maar het werkt wel, fiets altijd gewoon door glas heen en nergens last van. (Heb hem na 3 jaar wel moeten vervangen, hij was helemaal kaal)quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Of nog beter: koop buitenbanden van 30 euro, dan hoef je vrijwel zeker niet meer te plakken
Ja, vast in het assortiment.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:00 schreef Nafi het volgende:
Is er impregneerspray voor (suède-)schoenen te vinden bij de action?
Oké thanks, die krengen kosten 10 euro bij de bijenkorf!quote:
wat is dat voor kaars, een geurkaarS?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:41 schreef Miam het volgende:
Ik heb de sugar cookie kaars gekocht!Ik vind`m niet bijzonder lekker ruiken,
maar het staat gezellig op m`n bureau! samen met geurstokjes van de Action
Action
Bij Action een paar euro en werkt net zo goed.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:56 schreef Nafi het volgende:
[..]
Oké thanks, die krengen kosten 10 euro bij de bijenkorf!
Mooi zo, moet snel een spuitbusje halen dan. Eerste keer dat ik het wil gebruiken eigenlijk, verpest de spray de schoen niet? Dat het leer of suède echt gaat glanzen ofzo?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij Action een paar euro en werkt net zo goed.Ik spuit ze meestal in een periode van een paar weken een paar keer in dan komt er echt geen waterdruppel door.
Hmm ik heb dat spul bij de schoenmaker gehaald, nog duurder dan de BK, maar het ziet er wel netjes uit. Spray vooral op voldoende afstand en niet te dik (als het drupt gaat er juist glad uitzien).quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:15 schreef Nafi het volgende:
[..]
Mooi zo, moet snel een spuitbusje halen dan. Eerste keer dat ik het wil gebruiken eigenlijk, verpest de spray de schoen niet? Dat het leer of suède echt gaat glanzen ofzo?
Ja, geurkaarsquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat is dat voor kaars, een geurkaarS?
Bij mij niet, gewoon opspuiten en rustig in laten trekken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:15 schreef Nafi het volgende:
[..]
Mooi zo, moet snel een spuitbusje halen dan. Eerste keer dat ik het wil gebruiken eigenlijk, verpest de spray de schoen niet? Dat het leer of suède echt gaat glanzen ofzo?
Dat en voldoende afstand houden. Dat is wel belangrijk om geen glimvlekken te krijgen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij mij niet, gewoon opspuiten en rustig in laten trekken.
Uiteraard, ruim afstand houden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:25 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat en voldoende afstand houden. Dat is wel belangrijk om geen glimvlekken te krijgen.
Of in mijn geval meurkaars.quote:
Ik heb`m nog niet gebruikt, dus in die zin kan ik niet oordelen over de geur ..quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Of in mijn geval meurkaars.![]()
Ik heb die geurkaars van Airwick(in glazen bakje) (berry) die een paar weken...of maandengeleden in de aanbieding was bijna op, werkt prima...geur is aanwezig maar niet te. Wel even halverwege de randen losmaken om al het kaarsvet op te branden voordat de lont het opgeeft.
Weeral kreeg ik een hoofdschuddend meisje toen ik dit vroeg. Het lijkt erop van niet, best een gemisde kans want plakplastic is handig en goed te verkopen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:20 schreef Kloonhommel het volgende:
Hebben ze bij de Action van die plakplastic in de kleur wit? (ik meen me te herinneren dat ik dit al ooit eens gevraagd heb maar herinner me het antwoord niet meer? Ik word oud?)
Leen Bakker heeft het in allerlei soorten en matenquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Weeral kreeg ik een hoofdschuddend meisje toen ik dit vroeg. Het lijkt erop van niet, best een gemisde kans want plakplastic is handig en goed te verkopen.
kwantum ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Leen Bakker heeft het in allerlei soorten en maten
1,50 vanaf 17-10 bij de Aldi.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:00 schreef Nafi het volgende:
Jawel, hebben ze wel gehad. Ik heb nog een paar rollen liggen, met kleine roosjes motief. Ze hadden toen ook een houten kleur en iets van grijs.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:08 schreef Miendientje het volgende:
Volgens mij hebben ze wel van dat doorzichtige plakplastic (gehad), gekleurd heb ik nog nooit gezien daar.
Jup, heb 2 bussen hier staan van ze.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:00 schreef Nafi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |