Mooi hèquote:
Dat eerste wel met handschoenen hoor! Tweede ga ik komende maand belevenquote:
Hehe, ik wacht tot dé speciale kleur, want blank hoef ik idd nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat eerste wel met handschoenen hoor! Tweede ga ik komende maand beleven
Pisc eentje is idd normaal, en eentje blank. Zit je na een tijdje wel met tien potjes blanke lak
Ik heb het nog nooit gezien. Maar misschien anderen wel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Weten jullie of Action blikjes radiatorlak in het standaard assortiment heeft?
Dat zijn stripers, voor nail-artquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehe, ik wacht tot dé speciale kleur, want blank hoef ik idd niet
Die smalle flesjes. Is dat ook crack? ()
Oh ja!quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zijn stripers, voor nail-artKun je bloemetjes malen. En lieveheersbeestjes. Of Pikachu. De Angry Birds. Bumba voor mijn part!
moet je wel andere kwastjes kopen hoor, die in de flesjes zitten zijn waardeloosquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zijn stripers, voor nail-artKun je bloemetjes malen. En lieveheersbeestjes. Of Pikachu. De Angry Birds. Bumba voor mijn part!
Ik moest een groothoeklens gebruikenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:41 schreef lady-wrb het volgende:
en weer een nieuw deel waarin we ons kunnen afvragen of miniem zonder vergrootglas in zijn broek kan kijken en wat lutte te zoeken heeft in de bilspleten van bejaarden en lijken
Ze hebben een reparatiesetje met nog wat dingen erbij. Prijs; 3x niks.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:25 schreef ChatGirl het volgende:
Heeft de Action bandenplakkers? Van die rondjes waarmee je gaatjes in je fietsband kan dichten? Zo ja: wat kosten ze (ongeveer)?
Zo'n setje heb ik al. Maar inderdaad, het kost toch helemaal niks dus loop van de week wel even binnen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:27 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ze hebben een reparatiesetje met nog wat dingen erbij. Prijs; 3x niks.
Als je onhandig ben met plakken of je hebt al veel geplakt op die ene binnenband kan je beter voor een nieuwe binnenband van action gaan, kost vast ook 3 keer niks.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zo'n setje heb ik al. Maar inderdaad, het kost toch helemaal niks dus loop van de week wel even binnen.
vast wel, al is het met andere dingen erbij zal het nog wel goedkoper zijn dan bij de concurrenten..quote:
Mooi.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:24 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
vast wel, al is het met andere dingen erbij zal het nog wel goedkoper zijn dan bij de concurrenten..
2,99 als ik het goed hebquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als je onhandig ben met plakken of je hebt al veel geplakt op die ene binnenband kan je beter voor een nieuwe binnenband van action gaan, kost vast ook 3 keer niks.
Of nog beter: koop buitenbanden van 30 euro, dan hoef je vrijwel zeker niet meer te plakkenquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als je onhandig ben met plakken of je hebt al veel geplakt op die ene binnenband kan je beter voor een nieuwe binnenband van action gaan, kost vast ook 3 keer niks.
Dit is absoluut waar, ik heb al 5 jaar een dikke buitenband (dus niet van de action) zogenaamd 'antilek' maar het werkt wel, fiets altijd gewoon door glas heen en nergens last van. (Heb hem na 3 jaar wel moeten vervangen, hij was helemaal kaal)quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Of nog beter: koop buitenbanden van 30 euro, dan hoef je vrijwel zeker niet meer te plakken
Ja, vast in het assortiment.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:00 schreef Nafi het volgende:
Is er impregneerspray voor (suède-)schoenen te vinden bij de action?
Oké thanks, die krengen kosten 10 euro bij de bijenkorf!quote:
wat is dat voor kaars, een geurkaarS?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:41 schreef Miam het volgende:
Ik heb de sugar cookie kaars gekocht!Ik vind`m niet bijzonder lekker ruiken,
maar het staat gezellig op m`n bureau! samen met geurstokjes van de Action
Action
Bij Action een paar euro en werkt net zo goed.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:56 schreef Nafi het volgende:
[..]
Oké thanks, die krengen kosten 10 euro bij de bijenkorf!
Mooi zo, moet snel een spuitbusje halen dan. Eerste keer dat ik het wil gebruiken eigenlijk, verpest de spray de schoen niet? Dat het leer of suède echt gaat glanzen ofzo?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij Action een paar euro en werkt net zo goed.Ik spuit ze meestal in een periode van een paar weken een paar keer in dan komt er echt geen waterdruppel door.
Hmm ik heb dat spul bij de schoenmaker gehaald, nog duurder dan de BK, maar het ziet er wel netjes uit. Spray vooral op voldoende afstand en niet te dik (als het drupt gaat er juist glad uitzien).quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:15 schreef Nafi het volgende:
[..]
Mooi zo, moet snel een spuitbusje halen dan. Eerste keer dat ik het wil gebruiken eigenlijk, verpest de spray de schoen niet? Dat het leer of suède echt gaat glanzen ofzo?
Ja, geurkaarsquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat is dat voor kaars, een geurkaarS?
Bij mij niet, gewoon opspuiten en rustig in laten trekken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:15 schreef Nafi het volgende:
[..]
Mooi zo, moet snel een spuitbusje halen dan. Eerste keer dat ik het wil gebruiken eigenlijk, verpest de spray de schoen niet? Dat het leer of suède echt gaat glanzen ofzo?
Dat en voldoende afstand houden. Dat is wel belangrijk om geen glimvlekken te krijgen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij mij niet, gewoon opspuiten en rustig in laten trekken.
Uiteraard, ruim afstand houden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:25 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat en voldoende afstand houden. Dat is wel belangrijk om geen glimvlekken te krijgen.
Of in mijn geval meurkaars.quote:
Ik heb`m nog niet gebruikt, dus in die zin kan ik niet oordelen over de geur ..quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Of in mijn geval meurkaars.![]()
Ik heb die geurkaars van Airwick(in glazen bakje) (berry) die een paar weken...of maandengeleden in de aanbieding was bijna op, werkt prima...geur is aanwezig maar niet te. Wel even halverwege de randen losmaken om al het kaarsvet op te branden voordat de lont het opgeeft.
Weeral kreeg ik een hoofdschuddend meisje toen ik dit vroeg. Het lijkt erop van niet, best een gemisde kans want plakplastic is handig en goed te verkopen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:20 schreef Kloonhommel het volgende:
Hebben ze bij de Action van die plakplastic in de kleur wit? (ik meen me te herinneren dat ik dit al ooit eens gevraagd heb maar herinner me het antwoord niet meer? Ik word oud?)
Leen Bakker heeft het in allerlei soorten en matenquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Weeral kreeg ik een hoofdschuddend meisje toen ik dit vroeg. Het lijkt erop van niet, best een gemisde kans want plakplastic is handig en goed te verkopen.
kwantum ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Leen Bakker heeft het in allerlei soorten en maten
1,50 vanaf 17-10 bij de Aldi.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:00 schreef Nafi het volgende:
Jawel, hebben ze wel gehad. Ik heb nog een paar rollen liggen, met kleine roosjes motief. Ze hadden toen ook een houten kleur en iets van grijs.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:08 schreef Miendientje het volgende:
Volgens mij hebben ze wel van dat doorzichtige plakplastic (gehad), gekleurd heb ik nog nooit gezien daar.
Jup, heb 2 bussen hier staan van ze.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:00 schreef Nafi het volgende:
T zit hier in Alkmaar in een lekker hoekjequote:
dat is zeker handig zeg.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
T zit hier in Alkmaar in een lekker hoekjeAction, Kwantum, Leen Bakker, Karwei en nog tig meubelzaken om de hoek
Heel handig als je aan het klussen bent.
Da's bijna duurder dan mijn hele fietsquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Of nog beter: koop buitenbanden van 30 euro, dan hoef je vrijwel zeker niet meer te plakken
Ja die zijn er al. Tenminste bij 'mijn' Action. Maar veel was er ook al leeg.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:28 schreef isillavendel het volgende:
Weet eimand of de kerstspullen er al zijn? Woon sinds dit jaar op mij zelf en wil een echte kerstboom versieren maar moet ik wel ballen
Maar weet dat het soms hard gaat, met de kerstballen en zo...
Je mag mijn ballen en piek wel lenen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:28 schreef isillavendel het volgende:
Weet eimand of de kerstspullen er al zijn? Woon sinds dit jaar op mij zelf en wil een echte kerstboom versieren maar moet ik wel ballen
Maar weet dat het soms hard gaat, met de kerstballen en zo...
Hah geinig dingquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef Miendientje het volgende:
Volgens de nieuwste producten op de site genoeg. Deze week zelfs al wat in de weekaanbiedingen:
[ afbeelding ]
Dan moet ik van de week maar een uitstapje er naar toe plannen... dicht bij zijnde is 16 km verder op...quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja die zijn er al. Tenminste bij 'mijn' Action. Maar veel was er ook al leeg.
Zag enkel een van schaatsen... tot ik nu tot de conlusie kwam dat ik er op kon klikken....quote:Volgens de nieuwste producten op de site genoeg. Deze week zelfs al wat in de weekaanbiedingen:
[ afbeelding ]
Ik vind het helemaal niets, sorry.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef Miendientje het volgende:
Volgens de nieuwste producten op de site genoeg. Deze week zelfs al wat in de weekaanbiedingen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je mag mijn ballen en piek wel lenen.
En ja, al een aantal weken
Ik ook niet.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Leen Bakker heeft het in allerlei soorten en maten
Ik heb het waanbeeld dat het bij kwantum/leenbakker/ander niet net zo goedkoop kan als bij Action.quote:
Zal opnieuw checken dan...quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
Jawel, hebben ze wel gehad. Ik heb nog een paar rollen liggen, met kleine roosjes motief. Ze hadden toen ook een houten kleur en iets van grijs.
Doorzichtig plastic hebben ze volgens mij nog steeds, bij de mappen en enveloppen enzo.
Vorig jaar kon ik geen piek kopen, uitverkocht. Dit jaar hoop ik het wel te kunnen kopen. Ik zag het echter nog niet liggen, volgens mij ligt er nu alleen spul wat ze hebben overgehouden van vorig jaar...quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je mag mijn ballen en piek wel lenen.
En ja, al een aantal weken
Naar mijn weten niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,
Verkopen ze toevallig ook van die stempels waar je je naam en adres in kan zetten?
Ja! Echt belachelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:19 schreef heaven7 het volgende:
Weet iemand of de thermopanty's/leggings nog steeds zo klein uitvallen? Mijn moeder heeft 2 keer maat L/XL voor me gekocht maar heb er van vorig jaar zelfs 1 met XXXL die niet supergroot is(En ik heb broekmaat 28/29 normaal
)
Chinezen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:19 schreef heaven7 het volgende:
Weet iemand of de thermopanty's/leggings nog steeds zo klein uitvallen? Mijn moeder heeft 2 keer maat L/XL voor me gekocht maar heb er van vorig jaar zelfs 1 met XXXL die niet supergroot is(En ik heb broekmaat 28/29 normaal
)
Ik heb vorig jaar de boom incl. houder en lampjes in een vuilniszak laten zakken en de boel zo op zolder gezetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vorig jaar kon ik geen piek kopen, uitverkocht. Dit jaar hoop ik het wel te kunnen kopen. Ik zag het echter nog niet liggen, volgens mij ligt er nu alleen spul wat ze hebben overgehouden van vorig jaar...
Hij doelt op wat anders....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vorig jaar kon ik geen piek kopen, uitverkocht. Dit jaar hoop ik het wel te kunnen kopen. Ik zag het echter nog niet liggen, volgens mij ligt er nu alleen spul wat ze hebben overgehouden van vorig jaar...
Thermo valt altijd kleiner, omdat het strak hoort te zitten, maar dat je zo uit moet wijken qua maten is wel absurd, een XXXL?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:19 schreef heaven7 het volgende:
)
Ik vind m wel grappig, alleen jammer dat er stickers opzittenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef Miendientje het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vooral relaxed is aan Alkmaar, is dat het er vaak best rustig is. In HHW toch vaak rijen bij de kassa omdat het in Middenwaard (winkelcentrum) zit, maar hier ligt het EN redelijk centraal, EN toch redelijk 'apart'.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
T zit hier in Alkmaar in een lekker hoekjeAction, Kwantum, Leen Bakker, Karwei en nog tig meubelzaken om de hoek
Heel handig als je aan het klussen bent.
Er zijn er meer in Alkmaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat vooral relaxed is aan Alkmaar, is dat het er vaak best rustig is. In HHW toch vaak rijen bij de kassa omdat het in Middenwaard (winkelcentrum) zit, maar hier ligt het EN redelijk centraal, EN toch redelijk 'apart'.
Bij de Action in de stad kun je ook gratis parkeren. Onder de oude Plus is het eerste anderhalf uur parkeren namelijk gratis, wat destijds is afgedwongen door de komst van de Aldi daarzo...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zijn er meer in Alkmaar, maar die jij bedoelt is in de stad, daar is het betaald parkeren, altijd rustiger dan die bij AH XL in Alkmaar waar je gratis kunt parkeren. Die Action is ook veel meer een troep binnen en ook wat kleiner.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:46 schreef Miniem het volgende:
Aanschouw mijn muts die nog nooit iemand gezien heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Oh ja dat is waar, maar dat parkeert toch minder fijn dan hop ff snel voor de deur bij die andere. Althans dat vind ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij de Action in de stad kun je ook gratis parkeren. Onder de oude Plus is het eerste anderhalf uur parkeren namelijk gratis, wat destijds is afgedwongen door de komst van de Aldi daarzo...
Yeah, hij is prima.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar, maar dat parkeert toch minder fijn dan hop ff snel voor de deur bij die andere. Althans dat vind ikMaar hij is echt prettig en groot deze in de stad
Ja, bepaalde stukken zijn veel ruimer in de winkel. Er is geen winkel waar ik de paden zo rustig afstruin als bij de Action, dus dan moet de winkel wel ruim zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, hij is prima.Veel fijner dan die bij de AHXL. Wat groter ook, wat bredere paden volgens mij, minder saaie layout, etc etc.
En omdat het in het centrum zit, kom je er toch wat vaker. Ik ga niet even alleen voor de Action helemaal naar de AHXL fietsen ofzo, maar nu kan ik meteen centrum en MM even meepakken.
Komt die van de Action???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
Dat hele figuur komt uit de Action.quote:
Mmm, tig mutsen in m'n handen gehad, maar die heb ik niet gezien. Ik denk dat als m'n dochter hoort dat ze die ook hebben, ze meteen op de fiets staptquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:24 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dat hele figuur komt uit de Action.![]()
En, ja.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:24 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En, ja.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:24 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En, ja.
Geen dingen in je voorraadkast die aangevuld moeten worden?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:58 schreef maartjeh het volgende:
[..]![]()
Ik wil weer naar de Action. Maar ik heb nog geen smoes bedacht om erheen te kunnen.
Duh! Vertel nog eens iets?quote:
Ik heb geen zolder of kelder helaas (ik weet ook niet goed waar ik ontvoerde vrouwen moet laten. Op 1 of andere manier slagen ze altijd in te ontsnappen) Wel een berging maar dan zou de kerstboom stukken slanker moeten worden. Heb je zo een hoelahoep-zak of zoiets? Dat je de boom erin zet en dan de hoelahoep met daaraan de zak omhoog trekt? (een keer gezien bij het beste idee van NL)quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar de boom incl. houder en lampjes in een vuilniszak laten zakken en de boel zo op zolder gezet....ik hang gewoon hetzelfde er in als vorig jaar.....ja, ik ben zeer creatief met het optuigen van de kerstboom.
Ben ik eens een keer behulpzaam, ga je weer bot tegen me doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Duh! Vertel nog eens iets?
[ afbeelding ]
Ik ben 1 en al oor...
Aaaaahhh... hoe kan ik het goedmaken met je? Wil je misschien een muts met oortjes eraan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:10 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ben ik eens een keer behulpzaam, ga je weer bot tegen me doen.
Gaan we samen naar de Action?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:58 schreef maartjeh het volgende:
[..]![]()
Ik wil weer naar de Action. Maar ik heb nog geen smoes bedacht om erheen te kunnen.
Nee. Ik ben er vorige week al 2 keer geweest.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen dingen in je voorraadkast die aangevuld moeten worden?Ik heb altijd 101 huishoudelijke spullen die ik bij de Action koop.
Ja! Gezellig.quote:
Ik heb gewoon een miniboomquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:09 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb geen zolder of kelder helaas (ik weet ook niet goed waar ik ontvoerde vrouwen moet laten. Op 1 of andere manier slagen ze altijd in te ontsnappen) Wel een berging maar dan zou de kerstboom stukken slanker moeten worden. Heb je zo een hoelahoep-zak of zoiets? Dat je de boom erin zet en dan de hoelahoep met daaraan de zak omhoog trekt? (een keer gezien bij het beste idee van NL)
Ik gok dat Miniem het passende piekje heeft...quote:
Pas maar op dat de dierenambulance je niet oppikt en naar het asiel brengt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanmiddag een paar dingetjes opgehaald:
diepvrieszakjes en stickers
pickwickthee chocolate mint
stoofappeltjes (lekker al geprobeerd in de yoghurt)![]()
3 soorten roerbaksaus in zakje
1 kleine kwast (voor mijn maskers, nee niet die van de feestwinkel...alhoewel.)
2 rollen cadeaupapier en van dat geschenklint om het te versieren, ja binnenkort weer een verjaardag en ik moet allerlei kleine cadeautjes inpakken.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik gok dat Miniem het passende piekje heeft...
Wil jij me beschermen dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Pas maar op dat de dierenambulance je niet oppikt en naar het asiel brengt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |