T zit hier in Alkmaar in een lekker hoekjequote:
dat is zeker handig zeg.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
T zit hier in Alkmaar in een lekker hoekjeAction, Kwantum, Leen Bakker, Karwei en nog tig meubelzaken om de hoek
Heel handig als je aan het klussen bent.
Da's bijna duurder dan mijn hele fietsquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Of nog beter: koop buitenbanden van 30 euro, dan hoef je vrijwel zeker niet meer te plakken
Ja die zijn er al. Tenminste bij 'mijn' Action. Maar veel was er ook al leeg.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:28 schreef isillavendel het volgende:
Weet eimand of de kerstspullen er al zijn? Woon sinds dit jaar op mij zelf en wil een echte kerstboom versieren maar moet ik wel ballen
Maar weet dat het soms hard gaat, met de kerstballen en zo...
Je mag mijn ballen en piek wel lenen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:28 schreef isillavendel het volgende:
Weet eimand of de kerstspullen er al zijn? Woon sinds dit jaar op mij zelf en wil een echte kerstboom versieren maar moet ik wel ballen
Maar weet dat het soms hard gaat, met de kerstballen en zo...
Hah geinig dingquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef Miendientje het volgende:
Volgens de nieuwste producten op de site genoeg. Deze week zelfs al wat in de weekaanbiedingen:
[ afbeelding ]
Dan moet ik van de week maar een uitstapje er naar toe plannen... dicht bij zijnde is 16 km verder op...quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja die zijn er al. Tenminste bij 'mijn' Action. Maar veel was er ook al leeg.
Zag enkel een van schaatsen... tot ik nu tot de conlusie kwam dat ik er op kon klikken....quote:Volgens de nieuwste producten op de site genoeg. Deze week zelfs al wat in de weekaanbiedingen:
[ afbeelding ]
Ik vind het helemaal niets, sorry.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef Miendientje het volgende:
Volgens de nieuwste producten op de site genoeg. Deze week zelfs al wat in de weekaanbiedingen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je mag mijn ballen en piek wel lenen.
En ja, al een aantal weken
Ik ook niet.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Leen Bakker heeft het in allerlei soorten en maten
Ik heb het waanbeeld dat het bij kwantum/leenbakker/ander niet net zo goedkoop kan als bij Action.quote:
Zal opnieuw checken dan...quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
Jawel, hebben ze wel gehad. Ik heb nog een paar rollen liggen, met kleine roosjes motief. Ze hadden toen ook een houten kleur en iets van grijs.
Doorzichtig plastic hebben ze volgens mij nog steeds, bij de mappen en enveloppen enzo.
Vorig jaar kon ik geen piek kopen, uitverkocht. Dit jaar hoop ik het wel te kunnen kopen. Ik zag het echter nog niet liggen, volgens mij ligt er nu alleen spul wat ze hebben overgehouden van vorig jaar...quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je mag mijn ballen en piek wel lenen.
En ja, al een aantal weken
Naar mijn weten niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,
Verkopen ze toevallig ook van die stempels waar je je naam en adres in kan zetten?
Ja! Echt belachelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:19 schreef heaven7 het volgende:
Weet iemand of de thermopanty's/leggings nog steeds zo klein uitvallen? Mijn moeder heeft 2 keer maat L/XL voor me gekocht maar heb er van vorig jaar zelfs 1 met XXXL die niet supergroot is(En ik heb broekmaat 28/29 normaal
)
Chinezen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:19 schreef heaven7 het volgende:
Weet iemand of de thermopanty's/leggings nog steeds zo klein uitvallen? Mijn moeder heeft 2 keer maat L/XL voor me gekocht maar heb er van vorig jaar zelfs 1 met XXXL die niet supergroot is(En ik heb broekmaat 28/29 normaal
)
Ik heb vorig jaar de boom incl. houder en lampjes in een vuilniszak laten zakken en de boel zo op zolder gezetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vorig jaar kon ik geen piek kopen, uitverkocht. Dit jaar hoop ik het wel te kunnen kopen. Ik zag het echter nog niet liggen, volgens mij ligt er nu alleen spul wat ze hebben overgehouden van vorig jaar...
Hij doelt op wat anders....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vorig jaar kon ik geen piek kopen, uitverkocht. Dit jaar hoop ik het wel te kunnen kopen. Ik zag het echter nog niet liggen, volgens mij ligt er nu alleen spul wat ze hebben overgehouden van vorig jaar...
Thermo valt altijd kleiner, omdat het strak hoort te zitten, maar dat je zo uit moet wijken qua maten is wel absurd, een XXXL?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:19 schreef heaven7 het volgende:
)
Ik vind m wel grappig, alleen jammer dat er stickers opzittenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef Miendientje het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |