Geloof ik zonder meer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik gok dat Miniem het passende piekje heeft...
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:13 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik gok dat Miniem het passende piekje heeft...
Da's nieuw. Maar ik vind het nutteloos...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:14 schreef soapie het volgende:
Ik zag dat je nu op de site een boodschappenlijstje kan maken. Is dat nieuw of is het me nooit opgevallen?
Ik heb nog wel een halsband en rollijn over.quote:
Nog steeds Chinezen, net als vorig jaar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thermo valt altijd kleiner, omdat het strak hoort te zitten, maar dat je zo uit moet wijken qua maten is wel absurd, een XXXL?
Heel veel kerstspullen!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:28 schreef isillavendel het volgende:
Weet iemand of de kerstspullen er al zijn?
XXXL past als L.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:34 schreef heaven7 het volgende:
Nou dan hoop ik dat L/XL past met dat thermoding
Gaan we weer...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Nog steeds Chinezen, net als vorig jaar.
Krijg je vanzelf met die thermoleggings.quote:
Viel tegen in Beilen... Halve schappen nog leeg.. en enkel pieken die ik niet zo vind (strak).... En wat ik mooi vind haden ze enkel in de kleuren paars/rood/blauwig.. tjah en ik wil gewoon zilver en geen mat zilver...quote:
Ik heb een paar thermoleggings van m'n oma gehad (ze had de verkeerde), ook XXL, en ze 'passen': het flobbert amper alleen de pijpen zijn wat lang, maar totaaal niet in verhouding voor iemand met normaal XSquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Jep, ik had een S gekocht en het was een naveltruitjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Zijn die rolletjes ook lekker of zijn het van die kleffe rollen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:06 schreef Mylene het volgende:
Die Milka cake rolletjes choco/crème zijn nu bij het Kruidvat goedkoper, 99 eurocenten. Bij de Action 1,79.
Ik vind ze zelfs verslavend. Er zit een bepaald smaakje aan, kan het niet omschrijven.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn die rolletjes ook lekker of zijn het van die kleffe rollen?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:14 schreef Miniem het volgende:
fanpagina van de action
Ik moest lachen
Ik ben bang dat het voor mij te klef/soppig is, maar ik zet ze op de lijstquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vind ze zelfs verslavend. Er zit een bepaald smaakje aan, kan het niet omschrijven.
Ik voel me altijd heel schattig als ik de mijne draag.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil ook zo'n muts met oortjes!
Ik ga vrijdag kijken bij de action kan ik de rest van het weekend schattig zijn bij scouting. Ze zijn echt super liefquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik voel me altijd heel schattig als ik de mijne draag.
ik heb ermee in mijn handen gestaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil ook zo'n muts met oortjes!
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ermee in mijn handen gestaan.
ech nie dat ik zo'n ding opzet
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ermee in mijn handen gestaan.
ech nie dat ik zo'n ding opzet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |