Ojee, zal dan beginnen met 1 pakje Ziki te kopen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:47 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb juist helemaal niet zulke goede ervaringen met Ziki
Slecht elastiek, wel lubberen... misschien net een maandagochtendproductie of zo...
Ik was ook van plan slechts 1tje te kopen. Ff kijken hoe dat bevalt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ojee, zal dan beginnen met 1 pakje Ziki te kopen.
Nou, dan heb je zeker weten net pech gehad, dat is echt niet het geval bij Ziki onderbroeken. Los van dat vind ik uitverkochte schappen bij een goedlopend product echt altijd zo ontzettend stom markttechnisch gezien. Ieder moment als er iemand misgrijpt zijn het gemiste inkomsten. Zeker als mensen meerdere keren misgrijpen gaan ze op een gegeven moment zoeken naar een alternatief. Dag dag klant.....quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb juist helemaal niet zulke goede ervaringen met Ziki
Slecht elastiek, wel lubberen... misschien net een maandagochtendproductie of zo...
Die nagellak zag ik ook liggen. Ik ben alleen niet zo van de magnetische nagellak haha.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh, ik zag een uur geleden nieuwe Max nagellakMagnetic nailpolish en in een rond flesje, verpakt per 2, als ik het goed gezien heb.
Veel nieuw spul in de winkel zegEten, drinken, douchegels, speelgoed, nice!
Heb ik net vanmiddag gekocht, zag het op een blog voorbijkomen met een goed review...er zijn 4 pakjes met kleuren...goud-zilver, 2 groentinten, 2 roodtinten en 2 kopertinten (voor zover ik kan zien). Geen idee of er meer kleuren zijn maar deze waren hier aanwezig met als winnaar die koperkleuren want daar stond het schap mee vol.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh, ik zag een uur geleden nieuwe Max nagellakMagnetic nailpolish en in een rond flesje, verpakt per 2, als ik het goed gezien heb.
Veel nieuw spul in de winkel zegEten, drinken, douchegels, speelgoed, nice!
wat is het nut van magnetische nagellak?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik net vanmiddag gekocht, zag het op een blog voorbijkomen met een goed review...er zijn 4 pakjes met kleuren...goud-zilver, 2 groentinten, 2 roodtinten en 2 kopertinten (voor zover ik kan zien). Geen idee of er meer kleuren zijn maar deze waren hier aanwezig met als winnaar die koperkleuren want daar stond het schap mee vol.Eens kijken of die magneet ook werkt bij de versie van Essence want hun magneet was echt waardeloos.
![]()
Verder nog gekocht:
-bling bling armband (in zilverkleur (ook verkrijgbaar in goud, groen en blauwe kleur), kristallen op een flexibele nepleren band (band niet zichtbaar met een leuke sluiting.![]()
- oorknopjes, roosjes, diamantjes en parels) in rode en zwarte uitvoering
-eau de parfum loveley rose
-savon paris zeep(stukken)
-2 x horloge in de aanbieding, beide zilverkleur maar eentje klein met zwarte band en eentje groter met witte band....net zo duur als een nieuw batterijtje in een horloge laten zetten bij "mijn horlogemannetje" (4,00)![]()
Saaie dingen:
- plastic kledinghangers
-luchtverfrisser (neutraliseren luchtjes versie) als de katten weer eens besluiten geurig te gaan ruiken wat betreft de kattenbak.Vorige is bijna op.
-herenpantoffel(zwart) maat 40. Ik heb deze meegenomen omdat de damesversie zo'n slappe zool heeft. De mannenversie heeft een harde kunststof zool dus veel handiger als je even het balkon op loopt, niet meteen natte pantoffels.Maat 40 is de kleinste mannenmaat en ik heb normaal maat 39 dus past net, zonder dat ik er een halve zool bij heb.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:15 schreef gomi het volgende:
[..]
kan je makkelijk een paperclip pakken ofzo?
huh en dat met een magneet?quote:
ja, met een magneetjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
huh en dat met een magneet?
ik heb het wel zien liggen en er zelfs mee in mijn handen gestaan, maar ik dacht dat het weer iets onzinnigs was.
iemand het al geprobeerd?
wij hebben een splinternieuwe. daar lag dit volop.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:18 schreef Mirjam het volgende:
en mijn action is stom want die heeft dit nooit
mijne is kut met peren. misschien maar in zoeterwoude kijken, die is groot, maar die had die stripers ook weer nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wij hebben een splinternieuwe. daar lag dit volop.
ERMAHGERD DO WANTquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:19 schreef trovey het volgende:
Ik heb dus niet alle kleuren...moet ik weer regelmatig naar de Action toe.
![]()
![]()
http://www.bloglovin.com/(...)xvZy1hY3Rpb24uaHRtbA
Ziet er goed uit toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |