Nou, dan heb je zeker weten net pech gehad, dat is echt niet het geval bij Ziki onderbroeken. Los van dat vind ik uitverkochte schappen bij een goedlopend product echt altijd zo ontzettend stom markttechnisch gezien. Ieder moment als er iemand misgrijpt zijn het gemiste inkomsten. Zeker als mensen meerdere keren misgrijpen gaan ze op een gegeven moment zoeken naar een alternatief. Dag dag klant.....quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb juist helemaal niet zulke goede ervaringen met Ziki
Slecht elastiek, wel lubberen... misschien net een maandagochtendproductie of zo...
Die nagellak zag ik ook liggen. Ik ben alleen niet zo van de magnetische nagellak haha.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh, ik zag een uur geleden nieuwe Max nagellakMagnetic nailpolish en in een rond flesje, verpakt per 2, als ik het goed gezien heb.
Veel nieuw spul in de winkel zegEten, drinken, douchegels, speelgoed, nice!
Heb ik net vanmiddag gekocht, zag het op een blog voorbijkomen met een goed review...er zijn 4 pakjes met kleuren...goud-zilver, 2 groentinten, 2 roodtinten en 2 kopertinten (voor zover ik kan zien). Geen idee of er meer kleuren zijn maar deze waren hier aanwezig met als winnaar die koperkleuren want daar stond het schap mee vol.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh, ik zag een uur geleden nieuwe Max nagellakMagnetic nailpolish en in een rond flesje, verpakt per 2, als ik het goed gezien heb.
Veel nieuw spul in de winkel zegEten, drinken, douchegels, speelgoed, nice!
wat is het nut van magnetische nagellak?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik net vanmiddag gekocht, zag het op een blog voorbijkomen met een goed review...er zijn 4 pakjes met kleuren...goud-zilver, 2 groentinten, 2 roodtinten en 2 kopertinten (voor zover ik kan zien). Geen idee of er meer kleuren zijn maar deze waren hier aanwezig met als winnaar die koperkleuren want daar stond het schap mee vol.Eens kijken of die magneet ook werkt bij de versie van Essence want hun magneet was echt waardeloos.
![]()
Verder nog gekocht:
-bling bling armband (in zilverkleur (ook verkrijgbaar in goud, groen en blauwe kleur), kristallen op een flexibele nepleren band (band niet zichtbaar met een leuke sluiting.![]()
- oorknopjes, roosjes, diamantjes en parels) in rode en zwarte uitvoering
-eau de parfum loveley rose
-savon paris zeep(stukken)
-2 x horloge in de aanbieding, beide zilverkleur maar eentje klein met zwarte band en eentje groter met witte band....net zo duur als een nieuw batterijtje in een horloge laten zetten bij "mijn horlogemannetje" (4,00)![]()
Saaie dingen:
- plastic kledinghangers
-luchtverfrisser (neutraliseren luchtjes versie) als de katten weer eens besluiten geurig te gaan ruiken wat betreft de kattenbak.Vorige is bijna op.
-herenpantoffel(zwart) maat 40. Ik heb deze meegenomen omdat de damesversie zo'n slappe zool heeft. De mannenversie heeft een harde kunststof zool dus veel handiger als je even het balkon op loopt, niet meteen natte pantoffels.Maat 40 is de kleinste mannenmaat en ik heb normaal maat 39 dus past net, zonder dat ik er een halve zool bij heb.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:15 schreef gomi het volgende:
[..]
kan je makkelijk een paperclip pakken ofzo?
huh en dat met een magneet?quote:
ja, met een magneetjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
huh en dat met een magneet?
ik heb het wel zien liggen en er zelfs mee in mijn handen gestaan, maar ik dacht dat het weer iets onzinnigs was.
iemand het al geprobeerd?
wij hebben een splinternieuwe. daar lag dit volop.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:18 schreef Mirjam het volgende:
en mijn action is stom want die heeft dit nooit
mijne is kut met peren. misschien maar in zoeterwoude kijken, die is groot, maar die had die stripers ook weer nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wij hebben een splinternieuwe. daar lag dit volop.
ERMAHGERD DO WANTquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:19 schreef trovey het volgende:
Ik heb dus niet alle kleuren...moet ik weer regelmatig naar de Action toe.
![]()
![]()
http://www.bloglovin.com/(...)xvZy1hY3Rpb24uaHRtbA
Ziet er goed uit toch?
Wat leukquote:
Volgens mij ben je nummer 1 koper uit dit topic, Troveyquote:
Valt wel mee, alle prijzen van dingen die ik koop zijn uiterst laag.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nummer 1 koper uit dit topic, Trovey
Ja maar ik tel ook eigenlijk de spullen ipv de prijs. Jij hebt altijd 1001 dingetjesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Valt wel mee, alle prijzen van dingen die ik koop zijn uiterst laag.Ik denk dat hier genoeg mensen zitten die qua bedrag meer uitgeven omdat ze de "duurdere"(wat is duur bij de Action
)) kopen. Ik kom overigens bijna nooit in andere winkels behalve af en toe het Kruidvat, de Kringloop en de Wibra/Zeeman. Ik weet niet eens meer wanneer ik in een normale kledingwinkel ben geweest...ik geloof dat ik 10 jaar geleden voor het laatst een C&A (laat staan andere winkels)ben binnengelopen om er een broek te kopen....oh wacht was daarvoor ...nog in het guldentijdperk.
Ah zo....ik kijk meer naar de totaalprijs.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar ik tel ook eigenlijk de spullen ipv de prijs. Jij hebt altijd 1001 dingetjes
Ze heeft jou ingehaald. Ik zeg niet meer zachtjes pisces tegen elke huisvrouw die ik bij action tegenkom maar trovey.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nummer 1 koper uit dit topic, Trovey
Ik kan niet meer op de fiets naar de Action, dus ik haal een hoop spullen eldersquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ze heeft jou ingehaald. Ik zeg niet meer zachtjes pisces tegen elke huisvrouw die ik bij action tegenkom maar trovey.![]()
Voor de prijs hoef je het idd niet te laten, maar je rijtjes vielen gewoon op de laatste tijd, dat is alleen maar leukquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Ah zo....ik kijk meer naar de totaalprijs.Tja, als je ook cadeautjes koopt bij de Action wil het aantal wel eens oplopen.
![]()
Ach, kijk...zo hebben mijn rijtjes ook nog nut.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor de prijs hoef je het idd niet te laten, maar je rijtjes vielen gewoon op de laatste tijd, dat is alleen maar leukIk kijk altijd of er tips zijn die ik uit wil proberen
Wel je bandjes tot het maximum lang gemaakt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:47 schreef mootie het volgende:
Van de week heb ik bh-clips gehaald, omdat de bandjes altijd van mijn schouders glijden.
Blijkbaar zijn mijn bandjes niet lang genoeg, want met clip zit ik echt helemaal ingesnoerd.
Ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Wel je bandjes tot het maximum lang gemaakt?
Misschien wennen? Ik heb die dingen ook nog ergens liggen maar nog nooit geprobeerd want dit jaar geen raar gevormde hempjes aangehad blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja.En ik voelde me helemaal in elkaar gefroemeld. Had zo gehoopt dat dit de oplossing zou zijn.
Zal ze morgen eens aan een andere bh fabrieken, kijken of die bandjes langer zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Misschien wennen? Ik heb die dingen ook nog ergens liggen maar nog nooit geprobeerd want dit jaar geen raar gevormde hempjes aangehad blijkbaar.
Dat is minder jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Zal ze morgen eens aan een andere bh fabrieken, kijken of die bandjes langer zijn.
Nu kon ik er niet eens comfortabel mee zitten,
Die doet niet genoeg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is minder ja...comfortbra dan maar aan?
Nah, nu gewoon lekker laten bungelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Die doet niet genoeg.![]()
(heb hem wel natuurlijk)
Of een stukje afhakken!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Nah, nu gewoon lekker laten bungelen.![]()
Afhakken?quote:
Gelukkig.quote:
Die wil ik ook nog. Van Essence doen ze werkelijk niks bij mij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Gelukkig.![]()
![]()
Einde van de week maar weer eens kijken of de magneetnagellak is bijgevuld, ik wil die andere twee doosjes ook....desnoods maak ik er een cadeautje van als het toch niets voor me is.
Schijnt aan de magneet van Essence te liggen, ik heb gelezen dat die lak met een andere magneet wel werkt en heb gezien dat de magneet van de Actio-lakjes wel werkt dus die lak is dan ook weer bruikbaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog. Van Essence doen ze werkelijk niks bij mij.
Idd en zijn zo slecht die lampen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:13 schreef tomaat52 het volgende:
Bij de 100 nieuwe producten:
[ afbeelding ]
Bullshit.Die hebben ze al lang.
Gewoon blijven kijken, die stripers duurde ook eeuwig voordat ze hier verkrijgbaar waren...en ze gaan als de tierelier hier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil ook die stripers en magneetlakjes! Niet te vinden natuurlijk.
Heb ze ooit wel eens gezien (sterker nog, volgens mij heb ik ze ooit gekocht) maar of ze ze nu nog hebben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hebben ze ook stanleymesjes? Van die standaard vervangbare mesjes?
Potver, die ben ik vergeten te zoeken vandaag. Dan maar volgende weekquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:04 schreef lady-wrb het volgende:
dit bedoelde ik dus: de mezenbolletjesdakjes
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |