Waarom kan je niet meer met de fiets naar Actionquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan niet meer op de fiets naar de Action, dus ik haal een hoop spullen elders
Maar als ik er kom haal ik nu veel meer, alle flessen x2 of x3.
Dat lekkere badzout, ik twijfelde vandaag even of ik van de groene versie ook de handzeep wilde proberen, maar ik heb hem laten staan.
Das niet waar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Idd en zijn zo slecht die lampen.
Kon ze bijna iedere maand vervangen. En nu met een duurder merk zitten ze er alweer een hele poos in.quote:
Vlucht nu het nog kan!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:43 schreef Whiskers het volgende:
Er komt eindelijk een action in mijn woonplaats
Pasgeleden hadden ze weer een hoop schilderstukken. Ook kwastjes enzo. Alleen ik vind de kwastjes voor dat doel te slapquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Vlucht nu het nog kan!![]()
Ik heb eens even de magnetische nagellak zitten uit te proberen...werkt zelfs bij nagellakklunzen....ik dus.
Ik zal nu eens even een dun schilderskwastje gaan zoeken bij de Action want met wattenstokjes de boel bijwerken werkt dus bij mij nog steeds niet.![]()
Make-up kwastje?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Pasgeleden hadden ze weer een hoop schilderstukken. Ook kwastjes enzo. Alleen ik vind de kwastjes voor dat doel te slap
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bij de hema het schuine eyeliner kwastje kopen
Die heb ik volgens mij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bij de hema het schuine eyeliner kwastje kopen
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:49 schreef trovey het volgende:
[qu
[..]
Die heb ik volgens mij.Chips, weer geen excuus om de Action te bezoeken.
Dat kwastje wat je bij dat potje gel-eyliner(van de Action dusquote:
Apart. Wij kopen nu die van de Action, omdat de duurdere juist eerder stuk gaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kon ze bijna iedere maand vervangen. En nu met een duurder merk zitten ze er alweer een hele poos in.
Oh ik heb er nu al weer een hele tijd de duurdere set is zitten. Die van de action moesten echt zo vaak vervangen worden, Zou het aan de auto's liggen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:06 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Apart. Wij kopen nu die van de Action, omdat de duurdere juist eerder stuk gaan.
Ben benieuwd naar het effect. Maak je foto?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:03 schreef trovey het volgende:
Ik moest nog even voor iemand pantoffels ophalen (nee, niet voor mezelf) en vond daar de nog twee ontbrekende magnetische lak setjes. Ze hadden blijkbaar bijgevuld....nu heb ik de blauwe set en de rose/paarse met grijze set ook.
Mijn fototoestel is overleden en mijn telefoon weigert regelmatig dienst dus het is even afwachten of ik een foto kan maken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het effect. Maak je foto?
Misschien dat ik toch maar wel ga halen. Ziet er beter uit dan die van essence.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn fototoestel is overleden en mijn telefoon weigert regelmatig dienst dus het is even afwachten of ik een foto kan maken.Ik heb wel een foto van iemand anders.
![]()
[ afbeelding ]
Mijn kleur is wat heftiger rood en de strepen zijn iets duidelijker, ik heb de magneet blijkbaar iets langer boven de nagel gehouden. Mijn nagels zijn trouwens ook korter.Je kan de magneet ook anders houden en dan krijg je verticale of horizontale strepen, sommige lakken hebben een stervormige magneet...heb nog niet geen variaties daarop gezien, zou het ook zo snel niet kunnen bedenken.
![]()
Bij Essence was de magneet erg slecht. Ik wil die lakken nog een proberen met deze magneet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Misschien dat ik toch maar wel ga halen. Ziet er beter uit dan die van essence.
Lijkt me gewoon toeval.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ik heb er nu al weer een hele tijd de duurdere set is zitten. Die van de action moesten echt zo vaak vervangen worden, Zou het aan de auto's liggen.
Het is een poging waard.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij Essence was de magneet erg slecht. Ik wil die lakken nog een proberen met deze magneet.
hoeveel soorten zijn het nu uiteindelijk?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn fototoestel is overleden en mijn telefoon weigert regelmatig dienst dus het is even afwachten of ik een foto kan maken.Ik heb wel een foto van iemand anders.
![]()
[ afbeelding ]
Mijn kleur is wat heftiger rood en de strepen zijn iets duidelijker, ik heb de magneet blijkbaar iets langer boven de nagel gehouden. Mijn nagels zijn trouwens ook korter.Je kan de magneet ook anders houden en dan krijg je verticale of horizontale strepen, sommige lakken hebben een stervormige magneet...heb nog niet geen variaties daarop gezien, zou het ook zo snel niet kunnen bedenken.
![]()
6 verschillende pakjes kleuren: pakje blauwtinten, pakje kopertinten, pakje zilver/goud, pakje roodtinten, pakje roze/paars/grijs, pakje groentinten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoeveel soorten zijn het nu uiteindelijk?
Slecht? Prima lampen juist. Gaan lang mee, komt genoeg licht vanaf. Ik gebruik ze al jaren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Idd en zijn zo slecht die lampen.
heb je een kaak operatie ofzo?quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:06 schreef Wildervankstertje het volgende:
Gisteren een tosti apparaat gekocht bij Action. Van veel mensen klachten erover gehoord maar ik vind dat die het prima doet.
Helaas hadden ze momenteel geen staafmixers meer en die moet ik ook hebben aangezien ik binnenkort 3 weken lang mijn eten moet pureren. Woensdag krijgen ze weer vracht dus dan even kijken of ze ze weer hebben.
^^ Dat. Prima halogeenlampen. Ik snap niet hoe ze het ervoor kunnen maken...quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:14 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Slecht? Prima lampen juist. Gaan lang mee, komt genoeg licht vanaf. Ik gebruik ze al jaren.
Heb ook weleens autolampen van Philips gehad en die gingen veel sneller kapotquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:11 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Dat. Prima halogeenlampen. Ik snap niet hoe ze het ervoor kunnen maken...
Ter vergelijking: Action 230V spots gingen een half uurtje mee...
Nogmaals hier gingen ze maar heel kort mee. Moest ze zeker eens in de maand vervangen. Nu weer dure erin en die zitten er alweer een paar maanden in. Fijn dat het jullie beviel maar ons dus totaal niet. Jammer maar helaas.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:14 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Slecht? Prima lampen juist. Gaan lang mee, komt genoeg licht vanaf. Ik gebruik ze al jaren.
Er waren geen klachten, er werd gezegd dat je beter voor een andere kon gaan omdat je met princess/tefal veel meer kan dan alleen tosti maken. Ook past het broodje minder goed dan bij ons. En voor bijvoorbeeld princess hoef je niet zoveel bij te betalen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:06 schreef Wildervankstertje het volgende:
Gisteren een tosti apparaat gekocht bij Action. Van veel mensen klachten erover gehoord maar ik vind dat die het prima doet.
Waren ook veel klachten (op andere sites) van mensen die beweerden dat het kunststof van het apparaat smelt bij gebruik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:58 schreef Kloonhommel het volgende:
Er waren geen klachten, er werd gezegd dat je beter voor een andere kon gaan omdat je met princess/tefal veel meer kan dan alleen tosti maken. Ook past het broodje minder goed dan bij ons. En voor bijvoorbeeld princess hoef je niet zoveel bij te betalen.
Oke vandaar! Veel sterkte en succes!quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:04 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Nee, krijg een maagverkleining.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:39 schreef Puala het volgende:
lady-wrb, de blauwtinten heb ik voor je liggen! Ik ga morgenavond nog ff naar de action om te kijken voor de glitter versie. En anders zal ik hem opsturen naar je
ieuw heftigquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:04 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Nee, krijg een maagverkleining.
magnetische zooi gevonden?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:13 schreef lady-wrb het volgende:
heaven!!!!!!!! ik heb 2 comfortbra's maat m voor je. een zwarte en een witte !!!!!!
en twee tassen zooi voor mezelf, maar dat terzijde![]()
Ik heb die dingen ook gekocht, maar geeft helaas geen steun. Zijn totaal niet geschikt voor vrouwen die normaal een grote cupmaat hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:13 schreef lady-wrb het volgende:
heaven!!!!!!!! ik heb 2 comfortbra's maat m voor je. een zwarte en een witte !!!!!!
Nee, daar zijn ze ook niet voor gemaakt. Wel vor als je je beugels zat bent en een avond wil bankhangen, maar niet alles los wil laten hangenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:03 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ik heb die dingen ook gekocht, maar geeft helaas geen steun. Zijn totaal niet geschikt voor vrouwen die normaal een grote cupmaat hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |