Haha ik ga morgen ff kijken. Moet van de winter nog paar keer hiken. Dan is een muts wel fijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ermee in mijn handen gestaan.
ech nie dat ik zo'n ding opzet
ja daar zeg je wat: een muts. maar niet zo'n ding met oren dusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ik ga morgen ff kijken. Moet van de winter nog paar keer hiken. Dan is een muts wel fijn.
Laat ik dat maar niet doen op mijn leeftijd, val ik meteen onder de categorie "lekker gek".quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja daar zeg je wat: een muts. maar niet zo'n ding met oren dus![]()
ze hadden ze trouwens ook met ogen en oren.
Alleen oren is voldoendequote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja daar zeg je wat: een muts. maar niet zo'n ding met oren dus![]()
ze hadden ze trouwens ook met ogen en oren.
Ze zijn nog steeds redelijk klein, maar ik denk dat een L/XL voor jou wel goed is. Ik heb maat 44/46 en de xxxl zit voor mij perfect qua legging dan. Panty heb ik nog niet geprobeerd omdat ik die nooit dragen kan omdat ik te lange benen heb waardoor het kruis van veel panty's op mijn knieen hangt. Zelf vind ik nog een groot voordeel van leggings dat je gewoon je oerlelijke witte sportsokken kan dragen omdat je vaak toch hoge schoenen/laarzen aanhebt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:19 schreef heaven7 het volgende:
Weet iemand of de thermopanty's/leggings nog steeds zo klein uitvallen? Mijn moeder heeft 2 keer maat L/XL voor me gekocht maar heb er van vorig jaar zelfs 1 met XXXL die niet supergroot is(En ik heb broekmaat 28/29 normaal
)
Bohhh, m'n maag gaat spontaan knorren!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:29 schreef AnnaStesia het volgende:
Vandaag een rondje action gedaan:
pure&nature milk,tonic,dag en nacht creme(anti-age want 40+)
zeem in koker
zilveren hart met lampjes![]()
batterijen
mokken met cupcakes erop![]()
grote fles dove
koker sjaal
muziek dvd`s
waxinelichtjes
pantene haarserum
houten hart met tekst
negerzoenen cappucino (erg lekker!)
fudge snoepjes
En vast nog meer wat ik nu ff vergeten ben
Iedereen vindt die onderbroeken super. Is dat echt zo?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:34 schreef Samson het volgende:
Al een eeuwigheid geen maat M van de ziki onderbroeken meer voorradig![]()
Yep, goedkoop en zitten perfect, echter moet ik een aantal nu toch echt gaan vervangen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:13 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Iedereen vindt die onderbroeken super. Is dat echt zo?
Heb 3 zonen en zijn gek op de ziki onderbroeken,en dan zijn het nog merkgekke mannen ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:13 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Wat leuk!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:22 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb van die leuke dakjes gekocht voor vetbolletjes en pindanetjes.
ze zijn al goedgekeurd door de meesjes en vlaamse gaaien
De andere soorten die ze hebben zijn in ieder geval waardeloos qua kwaliteit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:13 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik ken ze niet zal eens kijken bij de Action, zijn dit ze?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:34 schreef Samson het volgende:
Ga dan eens naar een andere Action????quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:34 schreef Samson het volgende:
Deze:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vind ze zelfs verslavend. Er zit een bepaald smaakje aan, kan het niet omschrijven.
Ja, dat zijn zequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:34 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ik ken ze niet zal eens kijken bij de Action, zijn dit ze?
[ afbeelding ]
Zal idd binnenkort even een andere action proberen, ze zitten vast in het assortiment volgens mijquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:37 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ga dan eens naar een andere Action????
Tuinfluitert, die met die snoepjes heb ik voor mn zoontjeTot nu toe blijven ze ook mooi in de was, en het zijn niet van die flubber boxers
Wat kosten ze? Ik koop precies hetzelfde maar dan niet zo kleurig, eerder eentonig bij de Wibra voor 2,99 per stuk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:36 schreef Samson het volgende:
[..]
Yep, goedkoop en zitten perfect, echter moet ik een aantal nu toch echt gaan vervangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |