Weet niet wat ze kosten, maar weet dat ze niet duur zijn. Zitten altijd 2 in een pakje. Vaak hebben ze ook gewoon effen kleuren ertussen zitten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat kosten ze? Ik koop precies hetzelfde maar dan niet zo kleurig, eerder eentonig bij de Wibra voor 2,99 per stuk.
Als ik googel op ziki onderbroeken action kom ik resultaat tegen dat ze 3,99 kosten per 2. Als ik erop klik dan is dat pagina niet bereikbaar meer.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:27 schreef Samson het volgende:
[..]
Weet niet wat ze kosten, maar weet dat ze niet duur zijn. Zitten altijd 2 in een pakje. Vaak hebben ze ook gewoon effen kleuren ertussen zitten.
3,99 per 2quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat kosten ze? Ik koop precies hetzelfde maar dan niet zo kleurig, eerder eentonig bij de Wibra voor 2,99 per stuk.
Kijk, dit wist ik nog niet, bedankt!quote:
Ja ik zie ook net pas dat je t al had gevondenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kijk, dit wist ik nog niet, bedankt!
wat stom, ze staan niet eens tussen de 100 nieuwste artikelen en ze zijn toch echt nieuw (voor mij dan)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk!Ik ben heel benieuwd hoe dat eruitziet. Ik ga ook eens zoeken volgende week.
Oh leuk, als je dat wil doen, graag!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat stom, ze staan niet eens tussen de 100 nieuwste artikelen en ze zijn toch echt nieuw (voor mij dan)
ik zal morgen een fotootje maken.
(en er van de week nog een zooitje bijhalen als ze er nog zijn)
Dat vind ik een leuk argumentquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat stom, ze staan niet eens tussen de 100 nieuwste artikelen en ze zijn toch echt nieuw (voor mij dan)
ik zal morgen een fotootje maken.
(en er van de week nog een zooitje bijhalen als ze er nog zijn)
Kocht tot nu toe Stangmata bij The Sting, twee voor 15,=,quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:37 schreef PureEvil het volgende:
Tuinfluitert, die met die snoepjes heb ik voor mn zoontjeTot nu toe blijven ze ook mooi in de was, en het zijn niet van die flubber boxers
XL hebben ze altijd welquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als ik googel op ziki onderbroeken action kom ik resultaat tegen dat ze 3,99 kosten per 2. Als ik erop klik dan is dat pagina niet bereikbaar meer.
Cachepagina: http://webcache.googleuse(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Scheelt dus 1 euro per stuk. Ik ga ze in ieder geval ook proberen als ze maat XL hebben tenminste. M zal niet zo lekker zitten vrees ik...![]()
Je schrijft niet graag "ik" he?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Kocht tot nu toe Stangmata bij The Sting, twee voor 15,=,
Ziki is denk ik net zo leuk en twee voor 3.99!!
Kocht vier Milka tender tabletten 0.25 per stuk, koop ze niet meer want heb er al twee op.![]()
Amoy Woksaus 0.49 .
Handschoenen 1.49
Oke, bedanktquote:
Nee, maar wel een kruis in je naadquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:17 schreef Lutte het volgende:
Oke ik weet niet hoe ik dit beschaafd moet formuleren maar... Bij die Ziki onderbroeken, zit er dan een naad in je kruis?
Lekker warm.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:00 schreef heaven7 het volgende:
Die thermopanty's is maat L/XL trouwens prima als je normaal maat 38, M, 28/29 hebtAl kun je ze wel optrekken tot over je tieten
* lady-wrb kijkt naar benen: inderdaad maat l/xl zit prima als je maat 38/40 hebtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:00 schreef heaven7 het volgende:
Die thermopanty's is maat L/XL trouwens prima als je normaal maat 38, M, 28/29 hebtAl kun je ze wel optrekken tot over je tieten
Ik heb net het gaas op het balkon weer op de plek gezetquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:04 schreef lady-wrb het volgende:
dit bedoelde ik dus: de mezenbolletjesdakjes
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |