Sinds mijn broertje ddw op de basis in Leeuwarden zit eten we ook dan veel op de bank. Als we met z'n drieën eten, eten we aan tafel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:41 schreef golfer het volgende:
Wij eten alleen aan tafel als we gasten hebben. Verder bijna altijd bord op schoot.
Ik heb het jaren ook zo gedaan. Hell, in Haarlem hadden we niet eens een eettafel, geen plekquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:41 schreef golfer het volgende:
Wij eten alleen aan tafel als we gasten hebben. Verder bijna altijd bord op schoot.
een echte spitman terriër dus.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Tijgutje heeft zijn grootste wens in vervulling zien gaan, we hebben een vubarapuppie. Schatje van 8 weken, die nu ligt te snurken op mijn schoot.
Dat dusquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:45 schreef AnneX het volgende:
Soms aarzel ik tussen een knuffel en het behang![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:45 schreef AnneX het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:45 schreef AnneX het volgende:
Ik ook. In mn eentje is het niet echt leuk aan tafel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:41 schreef golfer het volgende:
Jaaa supervet! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:05 schreef Sarabi het volgende:
Spannende audities gehad maar ik zit er bij!
Samen met nog 8 andere dames (waarvan er 3 voor een half jaar op 'proef' zijn).
Yes!quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:05 schreef Sarabi het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:05 schreef Sarabi het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:05 schreef Sarabi het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb eindelijk iemand gevonden die voor me wil tennissen vanavond!De man van een tennisster die vnv speelt wil wel voor mij. Eigenlijk is het voor hem niks aan omdat hij veel harder slaat dus hartstikke lief van em. Ik had haar gebeld om te vragen of hij wil en toen hoorde zij vanzelf aan mijn stem dat ik niet kon tennissen vanavond
. Dus ik sla het behang ff over
.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:05 schreef Sarabi het volgende:
Goed nieuws.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:05 schreef Sarabi het volgende:
Uiteindelijk maar 12, er waren al 4 afmeldingen voordat we begonnen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:22 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel dames deden er auditie, Sarabi?
In ons vorige huis aten we ook bijna alleen op de bank, omdat de eettafel dienst deed als bureau en er eigenlijk niet meer plaats was.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb het jaren ook zo gedaan. Hell, in Haarlem hadden we niet eens een eettafel, geen plek![]()
En in ons vorige huis aten we ook liever niet aan tafel, die stond achter een muur in de keuken, niet zo gezellig. Maar hier vind ik het juist erg fijn! Vaak staat wel het nieuws aan, daar luisteren we dan half naar.
Echt waar? Dat meen je niet?quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:41 schreef golfer het volgende:
Jawel, want anders zou ik het niet opschrijven.quote:
Lullig voor de enige die niet door isquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Uiteindelijk maar 12, er waren al 4 afmeldingen voordat we begonnen.
Hangt er vanaf wie er gekookt heeft, maar meestal is het wel even lekker als aan tafel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:49 schreef RobinOok het volgende:
Maar boven alles, dat eet toch helemaal niet lekker, met een bord op schoot?!
bord op een tafel voor tv is goed te doen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:49 schreef RobinOok het volgende:
Ik weet nog dat Oprah ooit een experiment deed, met gezinnen die zich op hadden gegeven. Het experiment bestond eruit dat ze verplicht waren om aan tafel te eten.
Ha, ik vond dat echt zooo raar, zooo Amerikaans. Ik dacht dat dat in Nederland niet voorkwam. Behalve bij tokkies dan.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:54 schreef z80 het volgende:
[..]
bord op een tafel voor tv is goed te doen.
om aan een eet tafel te gaan zitten als je alleen bent vind ik helemaal niets aan.
nu staat er nog iets te wiebelen of een krantje/reclame folder voor mijn neus.
En wat hield het experiment in dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:49 schreef RobinOok het volgende:
Ik weet nog dat Oprah ooit een experiment deed, met gezinnen die zich op hadden gegeven. Het experiment bestond eruit dat ze verplicht waren om aan tafel te eten.
Ha, ik vond dat echt zooo raar, zooo Amerikaans. Ik dacht dat dat in Nederland niet voorkwam. Behalve bij tokkies dan.
Ik hoor het net op de keukenradio.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:44 schreef golfer het volgende:
Iemand die vanaf 36 kilometer hoogte een parachutesprong gaat maken is live te volgen via:
http://www.redbullstratos.com/live/
Dat je meer eet als je je aandacht niet bij het eten hebt.quote:
Dat geldt voor ons ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:05 schreef Bluezz het volgende:
Oh, nou we kunnen niet meer eten, want we scheppen een normaal bordje op en dat was t
Welnee, is het ook niet. Aannames..quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:18 schreef Bluezz het volgende:
Hier hetzelfde.
Ik vind het niet zo Tokkie om met bordje op schoot gezellig samen voor de tievie te zitten met een heerlijke maaltijd en bijv. een lekkere bak salade op tafel.
Arme mevrouw dat haar naam nu voor altijd toch vrij negatieve associaties oproept..quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:24 schreef Bluezz het volgende:
Overigens qua naam Tokkie, heb ik een pat die totáál niet bij die naam past.
Zo grappig, echt een vrouw op standDe eerste keer dat ik haar riep of aansprak moest ik echt even 2X kijken
Gelukkig gaf ik de link ná het eten aan tafel door.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:44 schreef golfer het volgende:
Iemand die vanaf 36 kilometer hoogte een parachutesprong gaat maken is live te volgen via:
http://www.redbullstratos.com/live/
Oh je zei dat er 12 auditanten waren waarvan er 8 direct doorgingen en 3 op proef... dan hou je er toch 1 over?quote:
Nou ja, aannames? Het is maar gewoon wat je gewend bent.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Welnee, is het ook niet. Aannames..
Aannames dusquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:42 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nou ja, aannames? Het is maar gewoon wat je gewend bent.
En ik ken het niet uit mijn omgeving, eten met een bord op schoot. Alleen van de tv. Amerikanen en tokkies dus. En nu ken ik het van Fok. Dus amerikanen, tokkies en fokkers.
Ik en 8 anderen= 9 (en 3 daarvan waren op proef)quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh je zei dat er 12 auditanten waren waarvan er 8 direct doorgingen en 3 op proef... dan hou je er toch 1 over?
Oh dáárvan!quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik en 8 anderen= 9 (en 3 daarvan waren op proef)
Dus in totaal heeft de demogroep 9 danseressen.
Dat is altijd wel handig voor als er visite is.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:44 schreef Sarabi het volgende:
Hier ook lekker tokkie
We zitten zelfs te twijfelen of we nog plek gaan hebben voor onze eetkamertafel in het nieuwe huis.
Yesquote:
Ja daarom willen we hem ook wel houden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is altijd wel handig voor als er visite is.
Tafel = bureau?? Hier wel iigquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja daarom willen we hem ook wel houden.
Alleen gaat het nog even schuiven worden want er moet ook nog een bureau in passen.
Zit nu dus al op bijna 39 km. Gaat zo springen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:30 schreef AnneX het volgende:
Gelukkig gaf ik de link ná het eten aan tafel door.![]()
Mn. X kijkt nu gefascineerd en rekent mee.
Zo gebruik ik hem ook, maar vriendlief vind dat niet fijn en wil graag zijn bureau in de woonkamer hebben.quote:
wij hadden in Haarlem dus idd wel een bureau en geen eettafelquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo gebruik ik hem ook, maar vriendlief vind dat niet fijn en wil graag zijn bureau in de woonkamer hebben.
Achja we gaan vanzelf zien hoe en of het past
Jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:51 schreef Isabeau het volgende:
http://www.redbullstratos.com/live
Bijna zo ver
dit is ook het belangrijkste item. de rest is bijzaak.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wij hadden in Haarlem dus idd wel een bureau en geen eettafelMaar ja dat krijg je als je samenwoont met een IT-nerd die zijn pc als belangrijkste item ziet.. En dus verder geen ruimte hebt, want dat huisje was krap 45m2 denk ik zo..
Ze zijn bij check 15, op 30 gaat hij springen.quote:
Nja, vind het achteraf gezien een beetje sneu eerlijk gezegd..quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:54 schreef z80 het volgende:
[..]
dit is ook het belangrijkste item. de rest is bijzaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, vind het achteraf gezien een beetje sneu eerlijk gezegd..Dat is wel een beetje sneu idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vriend gaf nu wel al aan dat een eettafel wel belangrijker is dan een bureau.
Ik moet het vooral in de ruimte zien en dan kan ik pas beslissen, met een plattegrond kan ik niet zoveel.
Maar terwijl ik audities aan het doen was hebben mijn vriend en ouders al veel spullen verhuisd dus ik denk dat we woensdag daar al voor het eerst gaan slapen.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje sneu idd.
Mijn vriend gaf nu wel al aan dat een eettafel wel belangrijker is dan een bureau.
Ik moet het vooral in de ruimte zien en dan kan ik pas beslissen, met een plattegrond kan ik niet zoveel.
Maar terwijl ik audities aan het doen was hebben mijn vriend en ouders al veel spullen verhuisd dus ik denk dat we woensdag daar al voor het eerst gaan slapen.
Daar gaat iequote:Op zondag 14 oktober 2012 19:51 schreef Isabeau het volgende:
http://www.redbullstratos.com/live
Bijna zo ver
SPLASH. *o*quote:
Ik zit hier helemaal gespannen te kijken!!quote:
dat gaat nog wel even duren. 39KM is een behoorlijk eind.quote:
Ja, heel relaxt hupsjequote:Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Mooie landing
Die website van hemLefgozert
Wat is je oppervlak?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje sneu idd.
Bluezzquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:21 schreef kaasplankje het volgende:
http://www.rijnmond.nl/live/radio/overlay
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Vubara is idd een promonademengsel, allerashond, kruising teef en reu
Bij elkaar? Hmm dan red je een eettafel voor 4, niet meer.quote:
Zijn er al stoofpeertjes?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gelukkig gaf ik de link ná het eten aan tafel door.![]()
Mn. X kijkt nu gefascineerd en rekent mee.
Oh ja, wij hadden de hele week ook nog stoofpeertjes.
Met steranijs x 4 en kaneelstokje en scheut sinasappellikeur en port, of course![]()
Doen jullie het wel eens bereiden met steranijs?
Aanrader...
Wat hebben jullie voor een hond eigenlijk, een Bagel?quote:
Kopspijkers stamtafel had in die jaren een toptijdquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:22 schreef borisz het volgende:
Docu 87 dagen kabinet Balkie I - tien jaar later was leuk. Niet echt nieuwe informatie, maar wel enorm grappig en vreselijk tegelijk om die beelden te zien van toen.
Het is één ruimtequote:Op zondag 14 oktober 2012 21:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bij elkaar? Hmm dan red je een eettafel voor 4, niet meer.
Nee, een Donut.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat hebben jullie voor een hond eigenlijk, een Bagel?
Ui naast je bed!quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik lig met n kussen onder mn matras en een glas water (afgelopen nacht wilde ik n slokje nemen en toen donderde mn glas om). Ff zien hoeveel ik weer wakker lig. Wekker op half 5 en dan kijk ik wel.
Welterusten eenieder! Kuchje van mij
En knoflook tegen de vampiers!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:07 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Commentaar van biologieleraar in 1949 op een schoolrapport.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:07 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Commentaar van biologieleraar in 1949 op een schoolrapport.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo zie je maar weer.. De aanhouder wint
![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]zo zie je maar weer.. De aanhouder wint
wtfquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:35 schreef Isabeau het volgende:
Steer, ik heb vannacht over je gedroomd. Je vroeg mij of ik Tarotkaarten voor je wilde leggen (??) en er kwam een heel raar iets uit over dat je aan een onmogelijk project was begonnen en dat je op je hoede moest zijn dat het ging mislukken. Dus ik vroeg je waar je in hemelsnaam mee bezig was. Je was een app aan het maken om met overleden grootouders te praten
quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:37 schreef Isabeau het volgende:
Ja, sorry! Ik droom tegenwoordig heel levendig over alles en iedereen om me heen en nu was jij aan de beurt. Blijkbaar. Maar hoe ik er op kom, Joost mag het weten.
En zo is het maar net.quote:''Ze heeft echt bloed aan haar handen", zegt De Graaf over de Denekampse, die zich tien jaar geleden aansloot bij de FARC. ''Ze heeft in haar dagboeken zelf toegegeven dat ze betrokken was bij een aanslag waarbij een kind om het leven kwam. Ulrike Meinhoff wordt soms als de gevaarlijkste gezien, maar heeft nooit op iemand geschoten. Dat ligt met Nijmeijer wel anders."
Zij hekelt de "verkeerde aandacht" die Nijmeijer in de media vaak krijgt. ''Er wordt vergoelijkend over haar gesproken vanwege haar uiterlijk, als was zij een avonturierster. In de beeldvorming is zij een mooie vrouw vol idealen, maar als ze negentig kilo had gewogen en er lelijk had uitgezien, dan was het verhaal anders geweest."
http://www.nu.nl/buitenla(...)ht-bloed-handen.html
Die kan best streng kijkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En zo is het maar net.
Alhoewel 90 kilo en cute ook wel wat heeft![]()
![]()
Oh en die prof. mag er ook wel zijn
http://campusdenhaag.nl/ctc/medewerkers/beatricedegraaf.html
Dat was je pauze en nu weer aanpakkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:56 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb even geen zin meer in verhuizen![]()
Zou de kelder moeten gaan inpakken maar zit nu alweer twee uur niets te doen.
Truequote:Op maandag 15 oktober 2012 17:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat was je pauze en nu weer aanpakken![]()
Des te eerder is het gedaan
Niks "maar" ...quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
True
Maar vind het al erg snel gaan, het is nu precies een week geleden dat we de sleutel kregen en ik zit nu al op een tuinstoel in een zo goed als leeg huis.
een wcborstel met spekjes en de librije gehaktbal?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:02 schreef AnneX het volgende:
Jeuh, Isa wat een dromenen wat een vreemde details !
Vandaag was er een timmerman (nb. via Fok) .
En met een grooooote omweg op deze mooie dag door de polder gefietst en
daarna andijvie en aard. gehaald.
En dan vergeet ik nog een nieuwe pleeborstel mee te nemen, die na twée weken al wegroestte. RVS. van de Hema.
Vanavond met spekjes en de Librije gehaktbal.
/ die ik niet écht lekker vind, helaas.
Ja plaatsen dat ik het doe is niet zo spannend hequote:Op maandag 15 oktober 2012 17:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Niks "maar" ...
Eigenlijk had ik het niet verwacht, omdat je alsmaar post dat je nodig iets moet gaan doen: dozen pakken, trainen, slank eten, studeren, schrijven.
Vind het dan ook knap, dat je al zo ver bent gekomen.
Zo staat het er ook, hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:17 schreef Jagärtrut het volgende:
een wcborstel met spekjes en de librije gehaktbal?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
een wcborstel met spekjes en de librije gehaktbal?
Ik snap het wel, maar meost twee keer lezen!
Jij ook niet!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:26 schreef Isabeau het volgende:
Je moet die Librije gehaktbal niet keurig gaan klaarmaken met je maatlepelsetje voor el en tl
Ze bedoelden waarschijnlijk een gewoon theelepeltje en een kleine eetlepel
Ik maak hem in ieder geval niet nog een keer.
Ik vond hem vooral zout en verder niet veel smaak hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:28 schreef Den_Haag het volgende:
Hij viel erg tegen dus? Waarom precies?
Dat is wel zonde. Goede gehaktballen zijn erg lekkerquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond hem vooral zout en verder niet veel smaak hebben.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:42 schreef borisz het volgende:
Iedere x doe ik weer iets anders met gehaktballen
Pepers, mosterd, paprikapoeder, knoflook, italiaanse kruiden, overige kruiden. Lekker experimenteren.
Vergeet het zuurtje nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:48 schreef golfer het volgende:
Nu staat er in ieder geval een lekker curry te pruttelen hier. Scherp met een vleugje zoet.
Nee, volgende week! Mag ik hopenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:56 schreef Bluezz het volgende:
Isa die droom
Had je die asses nou vandaag![]()
Het gaat beter dan vannacht gelukkig. Maar ik ben benieuwd hoe het vannacht gaat als ik weer half lig. Ouders zijn vanmiddag langs geweest met hoestdrank die ik inneem en eten voor zojuist (waren bang dat ik anders niet at haha, wel lief). Oja en huis is ook weer schoon. Mn moeder is net Assepoester maar dan vrijwillig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:19 schreef Isabeau het volgende:
Oh die heb ik ook een keer gemaakt, die waren idd erg goed te doen![]()
(die van Jamie Oliver dus)
Zeg, hoe gaat het nu met je, FFT? Al wat opgeknapt?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Over gehaktballen; favo blijft toch wel de satebal (volgende dag lekker in plakken op brood) en de mountain meatballs van Jamie O. zijn ook erg lekker alleen wat een werk had ik daaraan (voor 9 man).
Jij geeft een duimpje en een jompel voor dat foute lied?quote:
Ik zing dat lied bijna elke dag nog.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Jij geeft een duimpje en een jompel voor dat foute lied?![]()
Salade niçoisequote:Op maandag 15 oktober 2012 17:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nu een heerlijke salade Nicoise![]()
Vannacht plots werken, ook wel zin in
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zing dat lied bijna elke dag nog.![]()
En onder de douche.quote:
koken met port.quote:
Jep, dat zijn echte herfstgeuren.. Heerlijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:28 schreef Vork het volgende:
Ik heb de eerste alweer gemaakt en gegeten. Het ruikt ook altijd zo lekker in huis dan.
Groot gemis?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:42 schreef borisz het volgende:
Het Culinieuws van 15-10.
Lucas Rive weg bij de Bokkedoorns http://www.missethoreca.n(...)t-opvolger-1085574W/
Zonder kaneel. In kwarten gesneden (lekker een pan vol kleine peertjes) in water en n flinke schep suikerquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef MaximusTG het volgende:
Oh jaaa, stoofperen! Zag ze van de week ook liggen in de supermarkt. Waren nog wel vrij duur...
Vind ze het lekkerste gestoofd in alleen water, suiker en kaneelstokjes.
Wow. Na 25 jaar gaat ie hier weg.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:42 schreef borisz het volgende:
Het Culinieuws van 15-10.
Lucas Rive weg bij de Bokkedoorns http://www.missethoreca.n(...)t-opvolger-1085574W/
Halfjes hier. Heel vind ik eigenlijk mooier, maar onhandiger met eten.quote:
Bij een halve peer is dat geen probleem, daar kun je met een aardappelmesje wel makkelijk omheen 'draaien'. Als ik ze heel doe (en dat is eigenlijk alleen als ik het op een of andere manier wil presenteren (lees: me uit wil sloven omdat er mensen komen eten), dan is het inderdaad alleen schillen en met steel en klokhuis en al de pan in.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:19 schreef MaximusTG het volgende:
Lijkt me lastiger om klokhuis eruit te halen?
Precies, als een haring naar binnen en sabbelquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:20 schreef z80 het volgende:
kleine peertjes in het geheel de pan in. met een schuimspaan uit de pan vissen als ze klaar zijn.
klokhuis er uit halen hoeft niet. peertje zuig je er zo vanaf.
Niet te veel doen, anders wordt je nog slimmer.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:17 schreef Isabeau het volgende:
Wat zal ik vannacht eens gaan doen. Braintraining of zo
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet te veel doen, anders wordt word je nog slimmer.
In de binnenstad wonenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heerlijk gedanst, nog ff gewerkt, en nu naar luchtbedje toe @ nieuwe stekkie.![]()
![]()
Doelen morgen: bezoekersparkeervergunning aanvragen (2 EUR per dag ipv 7 EUR per dag parkeren voor het huis), helft van de woonkamer laminaat leggen en nog een extra laag verf over de slaapkamermuur.
Dat is rap, in deze tijden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:10 schreef Bluezz het volgende:
In 2 weken tijd maar, zo'n huis als wij hebben, gewoon verkochthttp://www.funda.nl/koop/(...)50-kennemergaard-24/
Nu zelf, 't is allemaal veel makkelijker dan ik gedacht had en bovendien werk ik ook liever alleen waar mogelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:08 schreef AnneX het volgende:
Is PaSteer er nog? Of ben nou zelf zo'n hendige Herrie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Oh, dat vind ik zó lief van je, dat je daaraan denkt om te zeggen dat het net niet helemaal is afgekomen... en dat je zijn hulp nog nodig hebt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nu zelf, 't is allemaal veel makkelijker dan ik gedacht had en bovendien werk ik ook liever alleen waar mogelijk.![]()
Ik probeer het laminaat 100% af te krijgen deze week, pa komt het weekend weer om wat lampjes aan te sluiten. Hij kijkt er nu al naar uit. Misschien dat ik een paar plankjes laminaat voor hem over houd.Vind het wel leuk, heb vandaag besloten twee aparte vloeren te leggen voor de keuken en woonkamer, ondanks de *open* keukendoorgang, maar daar wil ik dan een dilatatiestrip leggen.
Er zit drank in, Dude, veel drank bij de peertjes!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Al hoeft ijs van mij ook niet.
Ik ben helemaal geen zoetekauw.
Ik vind Port verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Er zit drank in, Dude, veel drank bij de peertjes!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind Port verschrikkelijk.
Who knows.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:42 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Niet als het bij de peertjes is ingetrokken, en en en nog een borrelglas sinasappellikeur en steranijs en kaneelstokjes.
Mmm.
Ons huis, maar dan 2 woningen ernaast.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:10 schreef Bluezz het volgende:
In 2 weken tijd maar, zo'n huis als wij hebben, gewoon verkochthttp://www.funda.nl/koop/(...)50-kennemergaard-24/
Echte waarde?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ons huis, maar dan 2 woningen ernaast.
Als ik het zo lees is het best leuk wat we hebben.
Wel ook weer 40k. in waarde minder dan toen we het voor 75% van de echte waarde (350) konden kopen.
Nou ja, getaxeerde waarde vorig jaar. En daar 75 % van mochten wij het zelf kopen. Aks we dat wilden en konden.quote:
ah, ik snap het.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou ja, getaxeerde waarde vorig jaar. En daar 75 % van mochten wij het zelf kopen. Aks we dat wilden en konden.
Verdulle ja, jullie Apeldoornse been.Is het nog wel verhuurd?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:51 schreef Bluezz het volgende:
Nee, niet gezien.
Maar we hebben nog wel een blok aan een Apeldoorns been
Verder ben ik al mijn levenlang reuzeblij met huurhuissies
't hangt natuurlijk ervan af welke capaciteitstesten ze je willen (als ze dat al willen) geven. Ik heb voor technische functies gesolliciteerd bij technologiebedrijven waar ik echt puur sommen moest oplossen, bij een business course van de Rabobank waren dat meer cijferreeksen waar TAV het gister over had, maar heb nog nooit ruimtelijk inzicht hoeven te testen. Denk dat je dat niet zult nodig hebben voor je werk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:12 schreef Isabeau het volgende:
Als ik wel moet spiegelen dan ga ik boos mompelen dat 'Stereotomy zei dat dat niet hoeft'![]()
Meer houtzaagsel en verf momenteelquote:Ruikt je huis lekker verhuizerig, Steer? Beetje schoonmaakmiddel, nieuwig, lijm en verf?
Ja weer verhuurd, opgeknapt, geschilderd, wat nieuwe verlichting en een nieuwe makelaar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Verdulle ja, jullie Apeldoornse been.Is het nog wel verhuurd?
Ook leukquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Ruimtelijk inzicht testen ze denk ik als je architect wilt worden
Ik heb het op FB al doorgedeeld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja weer verhuurd, opgeknapt, geschilderd, wat nieuwe verlichting en een nieuwe makelaar.
Staat pas weer online.
Zegt het voort.
Het ligt ook vlak bij de binnenstad en het station als ik me goed herinner, zou er dus zeker bij zetten, op loopafstand van station en binnenstad, maar zonder daar last van te hebbenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:29 schreef Jagärtrut het volgende:
Zou het helpen Bluezz, als je het meubileert en verft en opruimt enzo? En een goede fotograaf in dienst neemt? K snap dat dat ook heel wat kost, maar het lijkt ook niet echt aantrekkelijk zo, moet ik zeggen. Terwijl het volgens mij een heel leuk appartement is.
Het is nu pas helemaal gewit en nieuw laminaat, vergeet niet dat de 3 broers waaronder golfer alles steeds maar opnieuw moeten betalenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:29 schreef Jagärtrut het volgende:
Zou het helpen Bluezz, als je het meubileert en verft en opruimt enzo? En een goede fotograaf in dienst neemt? K snap dat dat ook heel wat kost, maar het lijkt ook niet echt aantrekkelijk zo, moet ik zeggen. Terwijl het volgens mij een heel leuk appartement is.
Kan me voorstellen dat het, ook ivm. de locatie, een gewilde plek kan zijn voor jonge stellen/yuppies. Maar die willen tegenwoordig zo in een huis kunnen trekken. Dat hoorde ik althans laatst: zorg dat je huis spic en span af is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:29 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat lijkt me idd kloppen. Als je geld over hebt maar weinig tijd en/of kluservaring, dan gooi je liever wat geld er tegenaan dan dat je nog zoveel werk moet verrichten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het, ook ivm. de locatie, een gewilde plek kan zijn voor jonge stellen/yuppies. Maar die willen tegenwoordig zo in een huis kunnen trekken. Dat hoorde ik althans laatst: zorg dat je huis spic en span af is.
quote:Kristen Stewart en Robert Pattinson samen gespot
AMSTERDAM - Kristen Stewart en Robert Pattinson zijn voor het eerst sinds hun relatiecrisis weer samen op de gevoelige plaat vastgelegd.
Het Amerikaanse programma Entertainment Tonight heeft een kiekje gepubliceerd waarop de twee samen in Los Angeles een bar bezoeken.
Volgens bronnen heeft het stel met tien vrienden vier uur doorgebracht in de bar. Ooggetuigen vertellen dat er geen enkele spanning was tussen de twee en dat het acteurskoppel het erg gezellig had.
Alcoholisch, rond de 30%, 6 letters, beginnend met Z, eindigend met A, hij mixt het o.a. met cola, exclusieve drank; moeilijk bij slijterijen te verkrijgen, makkelijker in een 5-sterrenhotel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:15 schreef MaximusTG het volgende:
alcoholisch of niet? Hoewel het wel een geintje zal zijn waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:25 schreef golfer het volgende:
Als we iemand zouden kunnen vinden die het helemaal voor ons opknapt en even ca. 10.000 euro kan voorschieten zou dat een optie zijn, maar voorlopig hebben we al een paar duizend euro besteed aan witten van muren en het leggen van nieuw laminaat en houden we het daar maar even bij.
Bij kringloop leuke meubels scoren?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:46 schreef Bluezz het volgende:
Ja een nieuwe keuken, badkamer en wc en alles dus leeg of gemeubileerd met aantrekkelijk RTL programma spul zou zéker helpen.
Maar ook daar zit dus een prijskaartje aan.
Ik ben nu zo'n 3000 euro kwijt aan badkamer en toilet vernieuwen en keuken pimpen. incl. arbeidsloon.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:25 schreef golfer het volgende:
Als we iemand zouden kunnen vinden die het helemaal voor ons opknapt en even ca. 10.000 euro kan voorschieten zou dat een optie zijn, maar voorlopig hebben we al een paar duizend euro besteed aan witten van muren en het leggen van nieuw laminaat en houden we het daar maar even bij.
Jaja we hebben emquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Alcoholisch, rond de 30%, 6 letters, beginnend met Z, eindigend met A, hij mixt het o.a. met cola, exclusieve drank; moeilijk bij slijterijen te verkrijgen, makkelijker in een 5-sterrenhotel.
Dit zijn de tips.
dat kan ik me voorstellen, dat het kut is dat het geld kost. maar goed, hoe langer het te koop staat, hoe langer het geld kost natuurlijk. Zou je er niet een keer een dag heen kunnen, het inrichten met meubels van jullie/golfers broers, proffessionele foto's laten maken enzo? Ik las laatst ergens (volgens mij in OUDquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is nu pas helemaal gewit en nieuw laminaat, vergeet niet dat de 3 broers waaronder golfer alles steeds maar opnieuw moeten betalen
En tja die huurder heeft kennelijk maar weinig spullen, en wat ie heeft is ook niet erg leuk om te zien... representatief....
Dit zijn dus al nieuwe foto's
Neem eens een glaasje zou ik zeggenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jaja we hebben em
[ afbeelding ]
Hij zegt dat je de alcohol niet voelt, hele lichte rum die je als limonade wegdrinkt. Maar volgens mij ligt dat aan hem want er zit 40% in.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik las laatst ergens (volgens mij in OUD) dat iemand op die manier binnen 2 weken haar huis had verkocht.
nee, eerst allebei maar eens die Dr. titel binnen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is er iets wat je ons wil vertellen?
Dat waren wij ook al kwijt aan het laminaat en het muren witten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:44 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ben nu zo'n 3000 euro kwijt aan badkamer en toilet vernieuwen en keuken pimpen. incl. arbeidsloon.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is er iets wat je ons wil vertellen?
Balen golfer. Snap het dilemma ook hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat waren wij ook al kwijt aan het laminaat en het muren witten.
/potje is leeg
Lief bedacht, maar nee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Balen golfer. Snap het dilemma ook hoor.
Ik zou op zich best met een clubje mensen een dag willen komen pimpen voor foto's. Wat meubels op de aanhanger en een goede (amateur) fotograaf mee.
Maarja, dan wordt dit haast zo'n FHF-project en straks krijg je al die mongolen ook op je stoep daar.
Muren witten had ik nog zelf gedaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat waren wij ook al kwijt aan het laminaat en het muren witten.
/potje is leeg
Ik had het ook graag zelf gedaan, maar ben niet voor niks 100% afgekeurd.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind de foto's ook niet zo geweldig (groothoeklens ftw), maar daar moet je vaak als huurders kopers toch ook doorheen kunnen kijken? Alhoewel het zo te zien om een seniorenwoning gaat (erg ouwelijke uitstraling) en pa/ma wil liever niet al te veel tot last zijn voor de kinders dus hoe kant & klaarder het huis om in te trekken, hoe beter.
Ik hoop het golfer! Het moet goddorie gewoon een keer lukken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Lief bedacht, maar nee.
We laten het nu even in handen van een nieuwe makelaar die we er opgezet hebben. Wellicht dat die ook nog verdere ideeën heeft.
Natuurlijk!quote:
Leuk.quote:
Pasta vooraf, tóch Borisz.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:26 schreef borisz het volgende:
Restjesdag. Stamppot en spaghetti in twee gangen.
De pasta was toevallig de eerste gang iddquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Pasta vooraf, tóch Borisz.
Heb je al achteruit het bochtje gedaan?
zo;n soepje hadden wij vanaafquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik had vanmiddag een zelfgemaakt tomatensoepje
Nu even verzinnen we we nu gaan eten. Iets met pasta denk ik, want ik heb veel pasta in huis
Klinkt als een culinair verantwoorde combinatiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
Hier boterham met pindakaas en spinazie a la creme van HAK ivm koelkastbezorging pas morgenochtend en geen kookplaat / oven![]()
Mooiquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van eettafelstoelen mét leuning? Ik vind het bij het natafelen altijd wel fijn als de stoelen comfortabel zitten, en vind dit soort stoelen dan altijd wel prettig.
dat een stoel goed/lekker zit is toch het belangrijkste? dat deze er dan ook nog mooi uit ziet is meegenomen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van eettafelstoelen mét leuning? Ik vind het bij het natafelen altijd wel fijn als de stoelen comfortabel zitten, en vind dit soort stoelen dan altijd wel prettig.
Nou, je moet er ook de hele dag tegenaan kijken. Dus zowel comfort als uiterlijk zijn belangrijk wat mij betreft.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:06 schreef z80 het volgende:
[..]
dat een stoel goed/lekker zit is toch het belangrijkste? dat deze er dan ook nog mooi uit ziet is meegenomen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:08 schreef TAV74 het volgende:
Nou, je moet er ook de hele dag tegenaan kijken. Dus zowel comfort als uiterlijk zijn belangrijk wat mij betreft.
Leuk kopballetje inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ja mooi he? Ik zou het ook graag meemaken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:29 schreef Isabeau het volgende:
Die Star Wars Flashmob is goed zeg! Lijkt me nou echt leuk om zoiets tijdens het winkelen te zien
Echt, ik snap niet dat mensen naar die troep kijken.quote:
Ik ook niet, maar voor elke ongein, vunzigheid en ranzigheid op TV is een publiek. Met name op de commerciëlen. En er blijken er dus genoeg te kijken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Echt, ik snap niet dat mensen naar die troep kijken.
Ik wel. Vandaag overigens gewerkt (hele tijd hoesten) maar vnv werd ik weer even beroerd. Die hoest mag van mij wel een keer minder worden. Ik moet vaak een soort kokhalzen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik krijg soms het gevoel dat de kijkers er ook nog eens simpeler van worden..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar voor elke ongein, vunzigheid en ranzigheid op TV is een publiek. Met name op de commerciëlen. En er blijken er dus genoeg te kijken.
Onbegrijpelijk inderdaad. Niet alles hoeft hoogstaand te zijn, maar dit soort pulpquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe staat het met landen-project?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik had vanmiddag een zelfgemaakt tomatensoepje
Nu even verzinnen we we nu gaan eten. Iets met pasta denk ik, want ik heb veel pasta in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |