quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:42 schreef borisz het volgende:
Iedere x doe ik weer iets anders met gehaktballen
Pepers, mosterd, paprikapoeder, knoflook, italiaanse kruiden, overige kruiden. Lekker experimenteren.
Vergeet het zuurtje nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:48 schreef golfer het volgende:
Nu staat er in ieder geval een lekker curry te pruttelen hier. Scherp met een vleugje zoet.
Nee, volgende week! Mag ik hopenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:56 schreef Bluezz het volgende:
Isa die droom
Had je die asses nou vandaag![]()
Het gaat beter dan vannacht gelukkig. Maar ik ben benieuwd hoe het vannacht gaat als ik weer half lig. Ouders zijn vanmiddag langs geweest met hoestdrank die ik inneem en eten voor zojuist (waren bang dat ik anders niet at haha, wel lief). Oja en huis is ook weer schoon. Mn moeder is net Assepoester maar dan vrijwillig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:19 schreef Isabeau het volgende:
Oh die heb ik ook een keer gemaakt, die waren idd erg goed te doen![]()
(die van Jamie Oliver dus)
Zeg, hoe gaat het nu met je, FFT? Al wat opgeknapt?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Over gehaktballen; favo blijft toch wel de satebal (volgende dag lekker in plakken op brood) en de mountain meatballs van Jamie O. zijn ook erg lekker alleen wat een werk had ik daaraan (voor 9 man).
Jij geeft een duimpje en een jompel voor dat foute lied?quote:
Ik zing dat lied bijna elke dag nog.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Jij geeft een duimpje en een jompel voor dat foute lied?![]()
Salade niçoisequote:Op maandag 15 oktober 2012 17:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nu een heerlijke salade Nicoise![]()
Vannacht plots werken, ook wel zin in
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zing dat lied bijna elke dag nog.![]()
En onder de douche.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |