wtfquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:35 schreef Isabeau het volgende:
Steer, ik heb vannacht over je gedroomd. Je vroeg mij of ik Tarotkaarten voor je wilde leggen (??) en er kwam een heel raar iets uit over dat je aan een onmogelijk project was begonnen en dat je op je hoede moest zijn dat het ging mislukken. Dus ik vroeg je waar je in hemelsnaam mee bezig was. Je was een app aan het maken om met overleden grootouders te praten
quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:37 schreef Isabeau het volgende:
Ja, sorry! Ik droom tegenwoordig heel levendig over alles en iedereen om me heen en nu was jij aan de beurt. Blijkbaar. Maar hoe ik er op kom, Joost mag het weten.
En zo is het maar net.quote:''Ze heeft echt bloed aan haar handen", zegt De Graaf over de Denekampse, die zich tien jaar geleden aansloot bij de FARC. ''Ze heeft in haar dagboeken zelf toegegeven dat ze betrokken was bij een aanslag waarbij een kind om het leven kwam. Ulrike Meinhoff wordt soms als de gevaarlijkste gezien, maar heeft nooit op iemand geschoten. Dat ligt met Nijmeijer wel anders."
Zij hekelt de "verkeerde aandacht" die Nijmeijer in de media vaak krijgt. ''Er wordt vergoelijkend over haar gesproken vanwege haar uiterlijk, als was zij een avonturierster. In de beeldvorming is zij een mooie vrouw vol idealen, maar als ze negentig kilo had gewogen en er lelijk had uitgezien, dan was het verhaal anders geweest."
http://www.nu.nl/buitenla(...)ht-bloed-handen.html
Die kan best streng kijkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En zo is het maar net.
Alhoewel 90 kilo en cute ook wel wat heeft![]()
![]()
Oh en die prof. mag er ook wel zijn
http://campusdenhaag.nl/ctc/medewerkers/beatricedegraaf.html
Dat was je pauze en nu weer aanpakkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:56 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb even geen zin meer in verhuizen![]()
Zou de kelder moeten gaan inpakken maar zit nu alweer twee uur niets te doen.
Truequote:Op maandag 15 oktober 2012 17:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat was je pauze en nu weer aanpakken![]()
Des te eerder is het gedaan
Niks "maar" ...quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
True
Maar vind het al erg snel gaan, het is nu precies een week geleden dat we de sleutel kregen en ik zit nu al op een tuinstoel in een zo goed als leeg huis.
een wcborstel met spekjes en de librije gehaktbal?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:02 schreef AnneX het volgende:
Jeuh, Isa wat een dromenen wat een vreemde details !
Vandaag was er een timmerman (nb. via Fok) .
En met een grooooote omweg op deze mooie dag door de polder gefietst en
daarna andijvie en aard. gehaald.
En dan vergeet ik nog een nieuwe pleeborstel mee te nemen, die na twée weken al wegroestte. RVS. van de Hema.
Vanavond met spekjes en de Librije gehaktbal.
/ die ik niet écht lekker vind, helaas.
Ja plaatsen dat ik het doe is niet zo spannend hequote:Op maandag 15 oktober 2012 17:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Niks "maar" ...
Eigenlijk had ik het niet verwacht, omdat je alsmaar post dat je nodig iets moet gaan doen: dozen pakken, trainen, slank eten, studeren, schrijven.
Vind het dan ook knap, dat je al zo ver bent gekomen.
Zo staat het er ook, hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:17 schreef Jagärtrut het volgende:
een wcborstel met spekjes en de librije gehaktbal?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
een wcborstel met spekjes en de librije gehaktbal?
Ik snap het wel, maar meost twee keer lezen!
Jij ook niet!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:26 schreef Isabeau het volgende:
Je moet die Librije gehaktbal niet keurig gaan klaarmaken met je maatlepelsetje voor el en tl
Ze bedoelden waarschijnlijk een gewoon theelepeltje en een kleine eetlepel
Ik maak hem in ieder geval niet nog een keer.
Ik vond hem vooral zout en verder niet veel smaak hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:28 schreef Den_Haag het volgende:
Hij viel erg tegen dus? Waarom precies?
Dat is wel zonde. Goede gehaktballen zijn erg lekkerquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond hem vooral zout en verder niet veel smaak hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |