Leuk.quote:
Pasta vooraf, tóch Borisz.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:26 schreef borisz het volgende:
Restjesdag. Stamppot en spaghetti in twee gangen.
De pasta was toevallig de eerste gang iddquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Pasta vooraf, tóch Borisz.
Heb je al achteruit het bochtje gedaan?
zo;n soepje hadden wij vanaafquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik had vanmiddag een zelfgemaakt tomatensoepje
Nu even verzinnen we we nu gaan eten. Iets met pasta denk ik, want ik heb veel pasta in huis
Klinkt als een culinair verantwoorde combinatiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
Hier boterham met pindakaas en spinazie a la creme van HAK ivm koelkastbezorging pas morgenochtend en geen kookplaat / oven![]()
Mooiquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van eettafelstoelen mét leuning? Ik vind het bij het natafelen altijd wel fijn als de stoelen comfortabel zitten, en vind dit soort stoelen dan altijd wel prettig.
dat een stoel goed/lekker zit is toch het belangrijkste? dat deze er dan ook nog mooi uit ziet is meegenomen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van eettafelstoelen mét leuning? Ik vind het bij het natafelen altijd wel fijn als de stoelen comfortabel zitten, en vind dit soort stoelen dan altijd wel prettig.
Nou, je moet er ook de hele dag tegenaan kijken. Dus zowel comfort als uiterlijk zijn belangrijk wat mij betreft.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:06 schreef z80 het volgende:
[..]
dat een stoel goed/lekker zit is toch het belangrijkste? dat deze er dan ook nog mooi uit ziet is meegenomen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:08 schreef TAV74 het volgende:
Nou, je moet er ook de hele dag tegenaan kijken. Dus zowel comfort als uiterlijk zijn belangrijk wat mij betreft.
Leuk kopballetje inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ja mooi he? Ik zou het ook graag meemaken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:29 schreef Isabeau het volgende:
Die Star Wars Flashmob is goed zeg! Lijkt me nou echt leuk om zoiets tijdens het winkelen te zien
Echt, ik snap niet dat mensen naar die troep kijken.quote:
Ik ook niet, maar voor elke ongein, vunzigheid en ranzigheid op TV is een publiek. Met name op de commerciėlen. En er blijken er dus genoeg te kijken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Echt, ik snap niet dat mensen naar die troep kijken.
Ik wel. Vandaag overigens gewerkt (hele tijd hoesten) maar vnv werd ik weer even beroerd. Die hoest mag van mij wel een keer minder worden. Ik moet vaak een soort kokhalzen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik krijg soms het gevoel dat de kijkers er ook nog eens simpeler van worden..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar voor elke ongein, vunzigheid en ranzigheid op TV is een publiek. Met name op de commerciėlen. En er blijken er dus genoeg te kijken.
Onbegrijpelijk inderdaad. Niet alles hoeft hoogstaand te zijn, maar dit soort pulpquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe staat het met landen-project?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik had vanmiddag een zelfgemaakt tomatensoepje
Nu even verzinnen we we nu gaan eten. Iets met pasta denk ik, want ik heb veel pasta in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |