Nieuw programma van Herman Den Blijker dus.quote:In Nederland heeft Herman al de nodige hotels en restaurants een duw in de juiste richting gegeven. Voor zijn nieuwe programma gaat hij verder. Herman pakt zijn koffers om horeca-ondernemers te helpen, waar dan ook in Europa.
Heb je familie of vrienden van wie het buitenlandavontuur volledig dreigt te mislukken en kun je dat niet langer aanzien? Herman is bereid over alle grenzen te gaan om deze Nederlanders te helpen!
http://www.nerjanieuws.nl/170100_pan_y_playa_op_nl_televisie.htmlquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:46 schreef golfer het volgende:
http://panyplaya.com/ werkt in ieder geval nu niet.
quote:De Hollandse Thea begon dertig jaar geleden een horecazaak in Cefalù, op het Italiaanse eiland Sicilië. Jarenlang deed ze goede zaken, maar de laatste maanden dreigt haar droom uiteen te spatten, omdat de gasten wegblijven en de schulden enorm oplopen. Thea runt het restaurant inmiddels noodgedwongen met haar 21-jarige zoon David, want geld voor personeel is er niet. Thea´s dochter Eva, die in Nederland woont, kan het niet aanzien dat het levenswerk van haar trotse moeder ter ziele driegt te gaan. Als Herman Eva komt vertellen dat haar brief hem niet onberoerd heeft gelaten, heeft hij nog een verrassing voor haar. Eenmaal op Sicilië komt Herman er al snel achter dat de trotse Thea niet van plan is klakkeloos zijn adviezen aan te nemen.
hij zegt net iets over: "het moet hier lekker fris worden"....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:44 schreef egeltje1985 het volgende:
Herman praat een beetje in dooddoeners nu. 'Dat moet je nooit doen'.
Dat wilde ik postenquote:
Nee, dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Oh gaat hij niet een aantal weken later kijken?
hilarisch....quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:06 schreef tarantism het volgende:
Ik hoop dat herman zo ver gaat dat 'ie nooit meer terugkomt
Ik heb net deze eerste aflevering teruggekeken. Vorige maand was ik nog een paar dagen in Nerja, op doorreis door Spanje. Wel aan de andere kant van de stad, dus dit restaurant was me niet opgevallen.quote:Aflevering 1
Herman vertrekt naar Nerja in Zuid-Spanje. Vijf jaar geleden hebben Johan en Jeanette de stap gewaagd om daar samen met hun drie kinderen naartoe te verhuizen. Aan de Costa del Sol kunnen ze eindelijk hun droom in vervulling laten gaan_ het runnen van een eigen restaurant. Maar na jaren van keihard werken en talloze tegenslagen, ziet het ernaar uit dat ze hun droom moeten opgeven en terug moeten keren naar Nederland. Iris en Annelies, de twee zussen van Jeanette, schakelen Hermans hulp in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |