Sinds mijn broertje ddw op de basis in Leeuwarden zit eten we ook dan veel op de bank. Als we met z'n drieën eten, eten we aan tafel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:41 schreef golfer het volgende:
Wij eten alleen aan tafel als we gasten hebben. Verder bijna altijd bord op schoot.
Ik heb het jaren ook zo gedaan. Hell, in Haarlem hadden we niet eens een eettafel, geen plekquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:41 schreef golfer het volgende:
Wij eten alleen aan tafel als we gasten hebben. Verder bijna altijd bord op schoot.
een echte spitman terriër dus.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Tijgutje heeft zijn grootste wens in vervulling zien gaan, we hebben een vubarapuppie. Schatje van 8 weken, die nu ligt te snurken op mijn schoot.
Dat dusquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:45 schreef AnneX het volgende:
Soms aarzel ik tussen een knuffel en het behang![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:45 schreef AnneX het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:45 schreef AnneX het volgende:
Ik ook. In mn eentje is het niet echt leuk aan tafel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:41 schreef golfer het volgende:
Jaaa supervet! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:05 schreef Sarabi het volgende:
Spannende audities gehad maar ik zit er bij!
Samen met nog 8 andere dames (waarvan er 3 voor een half jaar op 'proef' zijn).
Yes!quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:05 schreef Sarabi het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:05 schreef Sarabi het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:05 schreef Sarabi het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb eindelijk iemand gevonden die voor me wil tennissen vanavond!De man van een tennisster die vnv speelt wil wel voor mij. Eigenlijk is het voor hem niks aan omdat hij veel harder slaat dus hartstikke lief van em. Ik had haar gebeld om te vragen of hij wil en toen hoorde zij vanzelf aan mijn stem dat ik niet kon tennissen vanavond
. Dus ik sla het behang ff over
.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:05 schreef Sarabi het volgende:
Goed nieuws.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:05 schreef Sarabi het volgende:
Uiteindelijk maar 12, er waren al 4 afmeldingen voordat we begonnen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:22 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel dames deden er auditie, Sarabi?
In ons vorige huis aten we ook bijna alleen op de bank, omdat de eettafel dienst deed als bureau en er eigenlijk niet meer plaats was.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb het jaren ook zo gedaan. Hell, in Haarlem hadden we niet eens een eettafel, geen plek![]()
En in ons vorige huis aten we ook liever niet aan tafel, die stond achter een muur in de keuken, niet zo gezellig. Maar hier vind ik het juist erg fijn! Vaak staat wel het nieuws aan, daar luisteren we dan half naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |