Sinds mijn broertje ddw op de basis in Leeuwarden zit eten we ook dan veel op de bank. Als we met z'n drieën eten, eten we aan tafel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:41 schreef golfer het volgende:
Wij eten alleen aan tafel als we gasten hebben. Verder bijna altijd bord op schoot.
Ik heb het jaren ook zo gedaan. Hell, in Haarlem hadden we niet eens een eettafel, geen plekquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:41 schreef golfer het volgende:
Wij eten alleen aan tafel als we gasten hebben. Verder bijna altijd bord op schoot.
een echte spitman terriër dus.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Tijgutje heeft zijn grootste wens in vervulling zien gaan, we hebben een vubarapuppie. Schatje van 8 weken, die nu ligt te snurken op mijn schoot.
Dat dusquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:45 schreef AnneX het volgende:
Soms aarzel ik tussen een knuffel en het behang![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:45 schreef AnneX het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:45 schreef AnneX het volgende:
Ik ook. In mn eentje is het niet echt leuk aan tafel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:41 schreef golfer het volgende:
Jaaa supervet! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:05 schreef Sarabi het volgende:
Spannende audities gehad maar ik zit er bij!
Samen met nog 8 andere dames (waarvan er 3 voor een half jaar op 'proef' zijn).
Yes!quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:05 schreef Sarabi het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:05 schreef Sarabi het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:05 schreef Sarabi het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb eindelijk iemand gevonden die voor me wil tennissen vanavond!De man van een tennisster die vnv speelt wil wel voor mij. Eigenlijk is het voor hem niks aan omdat hij veel harder slaat dus hartstikke lief van em. Ik had haar gebeld om te vragen of hij wil en toen hoorde zij vanzelf aan mijn stem dat ik niet kon tennissen vanavond
. Dus ik sla het behang ff over
.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:05 schreef Sarabi het volgende:
Goed nieuws.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:05 schreef Sarabi het volgende:
Uiteindelijk maar 12, er waren al 4 afmeldingen voordat we begonnen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:22 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel dames deden er auditie, Sarabi?
In ons vorige huis aten we ook bijna alleen op de bank, omdat de eettafel dienst deed als bureau en er eigenlijk niet meer plaats was.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb het jaren ook zo gedaan. Hell, in Haarlem hadden we niet eens een eettafel, geen plek![]()
En in ons vorige huis aten we ook liever niet aan tafel, die stond achter een muur in de keuken, niet zo gezellig. Maar hier vind ik het juist erg fijn! Vaak staat wel het nieuws aan, daar luisteren we dan half naar.
Echt waar? Dat meen je niet?quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:41 schreef golfer het volgende:
Jawel, want anders zou ik het niet opschrijven.quote:
Lullig voor de enige die niet door isquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Uiteindelijk maar 12, er waren al 4 afmeldingen voordat we begonnen.
Hangt er vanaf wie er gekookt heeft, maar meestal is het wel even lekker als aan tafel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:49 schreef RobinOok het volgende:
Maar boven alles, dat eet toch helemaal niet lekker, met een bord op schoot?!
bord op een tafel voor tv is goed te doen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:49 schreef RobinOok het volgende:
Ik weet nog dat Oprah ooit een experiment deed, met gezinnen die zich op hadden gegeven. Het experiment bestond eruit dat ze verplicht waren om aan tafel te eten.
Ha, ik vond dat echt zooo raar, zooo Amerikaans. Ik dacht dat dat in Nederland niet voorkwam. Behalve bij tokkies dan.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:54 schreef z80 het volgende:
[..]
bord op een tafel voor tv is goed te doen.
om aan een eet tafel te gaan zitten als je alleen bent vind ik helemaal niets aan.
nu staat er nog iets te wiebelen of een krantje/reclame folder voor mijn neus.
En wat hield het experiment in dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:49 schreef RobinOok het volgende:
Ik weet nog dat Oprah ooit een experiment deed, met gezinnen die zich op hadden gegeven. Het experiment bestond eruit dat ze verplicht waren om aan tafel te eten.
Ha, ik vond dat echt zooo raar, zooo Amerikaans. Ik dacht dat dat in Nederland niet voorkwam. Behalve bij tokkies dan.
Ik hoor het net op de keukenradio.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:44 schreef golfer het volgende:
Iemand die vanaf 36 kilometer hoogte een parachutesprong gaat maken is live te volgen via:
http://www.redbullstratos.com/live/
Dat je meer eet als je je aandacht niet bij het eten hebt.quote:
Dat geldt voor ons ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:05 schreef Bluezz het volgende:
Oh, nou we kunnen niet meer eten, want we scheppen een normaal bordje op en dat was t
Welnee, is het ook niet. Aannames..quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:18 schreef Bluezz het volgende:
Hier hetzelfde.
Ik vind het niet zo Tokkie om met bordje op schoot gezellig samen voor de tievie te zitten met een heerlijke maaltijd en bijv. een lekkere bak salade op tafel.
Arme mevrouw dat haar naam nu voor altijd toch vrij negatieve associaties oproept..quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:24 schreef Bluezz het volgende:
Overigens qua naam Tokkie, heb ik een pat die totáál niet bij die naam past.
Zo grappig, echt een vrouw op standDe eerste keer dat ik haar riep of aansprak moest ik echt even 2X kijken
Gelukkig gaf ik de link ná het eten aan tafel door.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:44 schreef golfer het volgende:
Iemand die vanaf 36 kilometer hoogte een parachutesprong gaat maken is live te volgen via:
http://www.redbullstratos.com/live/
Oh je zei dat er 12 auditanten waren waarvan er 8 direct doorgingen en 3 op proef... dan hou je er toch 1 over?quote:
Nou ja, aannames? Het is maar gewoon wat je gewend bent.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Welnee, is het ook niet. Aannames..
Aannames dusquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:42 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nou ja, aannames? Het is maar gewoon wat je gewend bent.
En ik ken het niet uit mijn omgeving, eten met een bord op schoot. Alleen van de tv. Amerikanen en tokkies dus. En nu ken ik het van Fok. Dus amerikanen, tokkies en fokkers.
Ik en 8 anderen= 9 (en 3 daarvan waren op proef)quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh je zei dat er 12 auditanten waren waarvan er 8 direct doorgingen en 3 op proef... dan hou je er toch 1 over?
Oh dáárvan!quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik en 8 anderen= 9 (en 3 daarvan waren op proef)
Dus in totaal heeft de demogroep 9 danseressen.
Dat is altijd wel handig voor als er visite is.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:44 schreef Sarabi het volgende:
Hier ook lekker tokkie
We zitten zelfs te twijfelen of we nog plek gaan hebben voor onze eetkamertafel in het nieuwe huis.
Yesquote:
Ja daarom willen we hem ook wel houden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is altijd wel handig voor als er visite is.
Tafel = bureau?? Hier wel iigquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja daarom willen we hem ook wel houden.
Alleen gaat het nog even schuiven worden want er moet ook nog een bureau in passen.
Zit nu dus al op bijna 39 km. Gaat zo springen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:30 schreef AnneX het volgende:
Gelukkig gaf ik de link ná het eten aan tafel door.![]()
Mn. X kijkt nu gefascineerd en rekent mee.
Zo gebruik ik hem ook, maar vriendlief vind dat niet fijn en wil graag zijn bureau in de woonkamer hebben.quote:
wij hadden in Haarlem dus idd wel een bureau en geen eettafelquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo gebruik ik hem ook, maar vriendlief vind dat niet fijn en wil graag zijn bureau in de woonkamer hebben.
Achja we gaan vanzelf zien hoe en of het past
Jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:51 schreef Isabeau het volgende:
http://www.redbullstratos.com/live
Bijna zo ver
dit is ook het belangrijkste item. de rest is bijzaak.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wij hadden in Haarlem dus idd wel een bureau en geen eettafelMaar ja dat krijg je als je samenwoont met een IT-nerd die zijn pc als belangrijkste item ziet.. En dus verder geen ruimte hebt, want dat huisje was krap 45m2 denk ik zo..
Ze zijn bij check 15, op 30 gaat hij springen.quote:
Nja, vind het achteraf gezien een beetje sneu eerlijk gezegd..quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:54 schreef z80 het volgende:
[..]
dit is ook het belangrijkste item. de rest is bijzaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, vind het achteraf gezien een beetje sneu eerlijk gezegd..Dat is wel een beetje sneu idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vriend gaf nu wel al aan dat een eettafel wel belangrijker is dan een bureau.
Ik moet het vooral in de ruimte zien en dan kan ik pas beslissen, met een plattegrond kan ik niet zoveel.
Maar terwijl ik audities aan het doen was hebben mijn vriend en ouders al veel spullen verhuisd dus ik denk dat we woensdag daar al voor het eerst gaan slapen.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje sneu idd.
Mijn vriend gaf nu wel al aan dat een eettafel wel belangrijker is dan een bureau.
Ik moet het vooral in de ruimte zien en dan kan ik pas beslissen, met een plattegrond kan ik niet zoveel.
Maar terwijl ik audities aan het doen was hebben mijn vriend en ouders al veel spullen verhuisd dus ik denk dat we woensdag daar al voor het eerst gaan slapen.
Daar gaat iequote:Op zondag 14 oktober 2012 19:51 schreef Isabeau het volgende:
http://www.redbullstratos.com/live
Bijna zo ver
SPLASH. *o*quote:
Ik zit hier helemaal gespannen te kijken!!quote:
dat gaat nog wel even duren. 39KM is een behoorlijk eind.quote:
Ja, heel relaxt hupsjequote:Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Mooie landing
Die website van hemLefgozert
Wat is je oppervlak?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje sneu idd.
Bluezzquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:21 schreef kaasplankje het volgende:
http://www.rijnmond.nl/live/radio/overlay
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Vubara is idd een promonademengsel, allerashond, kruising teef en reu
Bij elkaar? Hmm dan red je een eettafel voor 4, niet meer.quote:
Zijn er al stoofpeertjes?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gelukkig gaf ik de link ná het eten aan tafel door.![]()
Mn. X kijkt nu gefascineerd en rekent mee.
Oh ja, wij hadden de hele week ook nog stoofpeertjes.
Met steranijs x 4 en kaneelstokje en scheut sinasappellikeur en port, of course![]()
Doen jullie het wel eens bereiden met steranijs?
Aanrader...
Wat hebben jullie voor een hond eigenlijk, een Bagel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |