Echt waar? Dat meen je niet?quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:41 schreef golfer het volgende:
Wij eten alleen aan tafel als we gasten hebben. Verder bijna altijd bord op schoot.
Jawel, want anders zou ik het niet opschrijven.quote:
Lullig voor de enige die niet door isquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Uiteindelijk maar 12, er waren al 4 afmeldingen voordat we begonnen.
Hangt er vanaf wie er gekookt heeft, maar meestal is het wel even lekker als aan tafel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:49 schreef RobinOok het volgende:
Maar boven alles, dat eet toch helemaal niet lekker, met een bord op schoot?!
bord op een tafel voor tv is goed te doen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:49 schreef RobinOok het volgende:
Ik weet nog dat Oprah ooit een experiment deed, met gezinnen die zich op hadden gegeven. Het experiment bestond eruit dat ze verplicht waren om aan tafel te eten.
Ha, ik vond dat echt zooo raar, zooo Amerikaans. Ik dacht dat dat in Nederland niet voorkwam. Behalve bij tokkies dan.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:54 schreef z80 het volgende:
[..]
bord op een tafel voor tv is goed te doen.
om aan een eet tafel te gaan zitten als je alleen bent vind ik helemaal niets aan.
nu staat er nog iets te wiebelen of een krantje/reclame folder voor mijn neus.
En wat hield het experiment in dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:49 schreef RobinOok het volgende:
Ik weet nog dat Oprah ooit een experiment deed, met gezinnen die zich op hadden gegeven. Het experiment bestond eruit dat ze verplicht waren om aan tafel te eten.
Ha, ik vond dat echt zooo raar, zooo Amerikaans. Ik dacht dat dat in Nederland niet voorkwam. Behalve bij tokkies dan.
Ik hoor het net op de keukenradio.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:44 schreef golfer het volgende:
Iemand die vanaf 36 kilometer hoogte een parachutesprong gaat maken is live te volgen via:
http://www.redbullstratos.com/live/
Dat je meer eet als je je aandacht niet bij het eten hebt.quote:
Dat geldt voor ons ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:05 schreef Bluezz het volgende:
Oh, nou we kunnen niet meer eten, want we scheppen een normaal bordje op en dat was t
Welnee, is het ook niet. Aannames..quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:18 schreef Bluezz het volgende:
Hier hetzelfde.
Ik vind het niet zo Tokkie om met bordje op schoot gezellig samen voor de tievie te zitten met een heerlijke maaltijd en bijv. een lekkere bak salade op tafel.
Arme mevrouw dat haar naam nu voor altijd toch vrij negatieve associaties oproept..quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:24 schreef Bluezz het volgende:
Overigens qua naam Tokkie, heb ik een pat die totįįl niet bij die naam past.
Zo grappig, echt een vrouw op standDe eerste keer dat ik haar riep of aansprak moest ik echt even 2X kijken
Gelukkig gaf ik de link nį het eten aan tafel door.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:44 schreef golfer het volgende:
Iemand die vanaf 36 kilometer hoogte een parachutesprong gaat maken is live te volgen via:
http://www.redbullstratos.com/live/
Oh je zei dat er 12 auditanten waren waarvan er 8 direct doorgingen en 3 op proef... dan hou je er toch 1 over?quote:
Nou ja, aannames? Het is maar gewoon wat je gewend bent.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Welnee, is het ook niet. Aannames..
Aannames dusquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:42 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nou ja, aannames? Het is maar gewoon wat je gewend bent.
En ik ken het niet uit mijn omgeving, eten met een bord op schoot. Alleen van de tv. Amerikanen en tokkies dus. En nu ken ik het van Fok. Dus amerikanen, tokkies en fokkers.
Ik en 8 anderen= 9 (en 3 daarvan waren op proef)quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh je zei dat er 12 auditanten waren waarvan er 8 direct doorgingen en 3 op proef... dan hou je er toch 1 over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |