Er zit drank in, Dude, veel drank bij de peertjes!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Al hoeft ijs van mij ook niet.
Ik ben helemaal geen zoetekauw.
Ik vind Port verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Er zit drank in, Dude, veel drank bij de peertjes!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind Port verschrikkelijk.
Who knows.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:42 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Niet als het bij de peertjes is ingetrokken, en en en nog een borrelglas sinasappellikeur en steranijs en kaneelstokjes.
Mmm.
Ons huis, maar dan 2 woningen ernaast.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:10 schreef Bluezz het volgende:
In 2 weken tijd maar, zo'n huis als wij hebben, gewoon verkochthttp://www.funda.nl/koop/(...)50-kennemergaard-24/
Echte waarde?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ons huis, maar dan 2 woningen ernaast.
Als ik het zo lees is het best leuk wat we hebben.
Wel ook weer 40k. in waarde minder dan toen we het voor 75% van de echte waarde (350) konden kopen.
Nou ja, getaxeerde waarde vorig jaar. En daar 75 % van mochten wij het zelf kopen. Aks we dat wilden en konden.quote:
ah, ik snap het.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou ja, getaxeerde waarde vorig jaar. En daar 75 % van mochten wij het zelf kopen. Aks we dat wilden en konden.
Verdulle ja, jullie Apeldoornse been.Is het nog wel verhuurd?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:51 schreef Bluezz het volgende:
Nee, niet gezien.
Maar we hebben nog wel een blok aan een Apeldoorns been
Verder ben ik al mijn levenlang reuzeblij met huurhuissies
't hangt natuurlijk ervan af welke capaciteitstesten ze je willen (als ze dat al willen) geven. Ik heb voor technische functies gesolliciteerd bij technologiebedrijven waar ik echt puur sommen moest oplossen, bij een business course van de Rabobank waren dat meer cijferreeksen waar TAV het gister over had, maar heb nog nooit ruimtelijk inzicht hoeven te testen. Denk dat je dat niet zult nodig hebben voor je werk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:12 schreef Isabeau het volgende:
Als ik wel moet spiegelen dan ga ik boos mompelen dat 'Stereotomy zei dat dat niet hoeft'![]()
Meer houtzaagsel en verf momenteelquote:Ruikt je huis lekker verhuizerig, Steer? Beetje schoonmaakmiddel, nieuwig, lijm en verf?
Ja weer verhuurd, opgeknapt, geschilderd, wat nieuwe verlichting en een nieuwe makelaar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Verdulle ja, jullie Apeldoornse been.Is het nog wel verhuurd?
Ook leukquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Ruimtelijk inzicht testen ze denk ik als je architect wilt worden
Ik heb het op FB al doorgedeeld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja weer verhuurd, opgeknapt, geschilderd, wat nieuwe verlichting en een nieuwe makelaar.
Staat pas weer online.
Zegt het voort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |