Jep, dat zijn echte herfstgeuren.. Heerlijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:28 schreef Vork het volgende:
Ik heb de eerste alweer gemaakt en gegeten. Het ruikt ook altijd zo lekker in huis dan.
Groot gemis?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:42 schreef borisz het volgende:
Het Culinieuws van 15-10.
Lucas Rive weg bij de Bokkedoorns http://www.missethoreca.n(...)t-opvolger-1085574W/
Zonder kaneel. In kwarten gesneden (lekker een pan vol kleine peertjes) in water en n flinke schep suikerquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef MaximusTG het volgende:
Oh jaaa, stoofperen! Zag ze van de week ook liggen in de supermarkt. Waren nog wel vrij duur...
Vind ze het lekkerste gestoofd in alleen water, suiker en kaneelstokjes.
Wow. Na 25 jaar gaat ie hier weg.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:42 schreef borisz het volgende:
Het Culinieuws van 15-10.
Lucas Rive weg bij de Bokkedoorns http://www.missethoreca.n(...)t-opvolger-1085574W/
Halfjes hier. Heel vind ik eigenlijk mooier, maar onhandiger met eten.quote:
Bij een halve peer is dat geen probleem, daar kun je met een aardappelmesje wel makkelijk omheen 'draaien'. Als ik ze heel doe (en dat is eigenlijk alleen als ik het op een of andere manier wil presenteren (lees: me uit wil sloven omdat er mensen komen eten), dan is het inderdaad alleen schillen en met steel en klokhuis en al de pan in.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:19 schreef MaximusTG het volgende:
Lijkt me lastiger om klokhuis eruit te halen?
Precies, als een haring naar binnen en sabbelquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:20 schreef z80 het volgende:
kleine peertjes in het geheel de pan in. met een schuimspaan uit de pan vissen als ze klaar zijn.
klokhuis er uit halen hoeft niet. peertje zuig je er zo vanaf.
Niet te veel doen, anders wordt je nog slimmer.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:17 schreef Isabeau het volgende:
Wat zal ik vannacht eens gaan doen. Braintraining of zo
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet te veel doen, anders wordt word je nog slimmer.
In de binnenstad wonenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heerlijk gedanst, nog ff gewerkt, en nu naar luchtbedje toe @ nieuwe stekkie.![]()
![]()
Doelen morgen: bezoekersparkeervergunning aanvragen (2 EUR per dag ipv 7 EUR per dag parkeren voor het huis), helft van de woonkamer laminaat leggen en nog een extra laag verf over de slaapkamermuur.
Dat is rap, in deze tijden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:10 schreef Bluezz het volgende:
In 2 weken tijd maar, zo'n huis als wij hebben, gewoon verkochthttp://www.funda.nl/koop/(...)50-kennemergaard-24/
Nu zelf, 't is allemaal veel makkelijker dan ik gedacht had en bovendien werk ik ook liever alleen waar mogelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:08 schreef AnneX het volgende:
Is PaSteer er nog? Of ben nou zelf zo'n hendige Herrie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Oh, dat vind ik zó lief van je, dat je daaraan denkt om te zeggen dat het net niet helemaal is afgekomen... en dat je zijn hulp nog nodig hebt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nu zelf, 't is allemaal veel makkelijker dan ik gedacht had en bovendien werk ik ook liever alleen waar mogelijk.![]()
Ik probeer het laminaat 100% af te krijgen deze week, pa komt het weekend weer om wat lampjes aan te sluiten. Hij kijkt er nu al naar uit. Misschien dat ik een paar plankjes laminaat voor hem over houd.Vind het wel leuk, heb vandaag besloten twee aparte vloeren te leggen voor de keuken en woonkamer, ondanks de *open* keukendoorgang, maar daar wil ik dan een dilatatiestrip leggen.
Er zit drank in, Dude, veel drank bij de peertjes!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Al hoeft ijs van mij ook niet.
Ik ben helemaal geen zoetekauw.
Ik vind Port verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Er zit drank in, Dude, veel drank bij de peertjes!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind Port verschrikkelijk.
Who knows.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:42 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Niet als het bij de peertjes is ingetrokken, en en en nog een borrelglas sinasappellikeur en steranijs en kaneelstokjes.
Mmm.
Ons huis, maar dan 2 woningen ernaast.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:10 schreef Bluezz het volgende:
In 2 weken tijd maar, zo'n huis als wij hebben, gewoon verkochthttp://www.funda.nl/koop/(...)50-kennemergaard-24/
Echte waarde?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ons huis, maar dan 2 woningen ernaast.
Als ik het zo lees is het best leuk wat we hebben.
Wel ook weer 40k. in waarde minder dan toen we het voor 75% van de echte waarde (350) konden kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |