Ik hoop het ook!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:40 schreef As1981 het volgende:
Hopelijk kan je toch even lamb en dan dit keer zonder ziek kind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
Als jij komt, kom ik ook, BJ!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
Jammer ik heb een dagdienst geloof ik op 10 november... eens kijken of ik daar nog iets aan kan veranderen.
dat lijkt me heeeel leuk! Kunnen we onze blonde deernes eens samen laten spelenquote:
Ik kan waarschijnlijk wel inderdaadquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:19 schreef Moonah het volgende:
Hm, Slybeeb, jij kunt zeker wél op 10 nov?
Ikke niet. Zus is dan jarig...
Zouden onze dames elkaar nog herinneren en weer samen spelen?quote:
Nou, ik hoorde zojuist dat mijn zus niet thuis is met haar verjaardag, dus...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kan waarschijnlijk wel inderdaad![]()
![]()
Het lukt maar niet, hè. Ach ja, kunnen we op internet elkaar aardig blijven vinden
Whaa, o jee, na al die jaren?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:41 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, ik hoorde zojuist dat mijn zus niet thuis is met haar verjaardag, dus...
Wellicht komt het er eindelijk dan tóch een keertje van!
Ze is alles wat je je ervan voorgesteld hebt en meer...!quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Whaa, o jee, na al die jaren?![]()
Nou hopen dat het niet tegenvalt
Thanks Danic!quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:06 schreef danic het volgende:
- As1981 + Yaro + buikbaby + man
- Sonnetje + kinderen
- Lamb29 + O. (onder voorbehoud)
- Leandra + Soneal (onder voorbehoud)
- Gerb + kiddo's
- kaatjejannie + Sofie (ondervoorbehoud)
- MamaPurk + Jaël + Sarah + man
- Danic + Eva
- Elmo76 + Tirza + Brabo74 (ovb)
- The_Tankgirl + Larissa (onder voorbehoud i.v.m. werk)
Heb TT er weer ff bijgezet, jullie postten tegelijk!
Hoe weet jij wat ik me heb voorgesteld?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:37 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ze is alles wat je je ervan voorgesteld hebt en meer...!![]()
Hè, hè, eindelijk!!!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat ik me heb voorgesteld?![]()
Maar dan gaan we het dus zien, na zoveel jaar online
Heb het in de Fok groep op fb gegooid!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:03 schreef Juud79 het volgende:
Wellicht is het een idee om het bericht ook even op de FB te gooien?
Ik heb ook wel zin in een meet! Maar eerlijk gezegd niet als er maar zo weinig mensen komen, dan vind ik het een dure aangelegenheid.
Ik vraag me ook een beetje af wrom er maar zo weinig zijn die zich aanmelden, geen tijd, geen zin, of zijn er gewoon veel mensen die het niet weten?
Inderdaad, serieusquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:14 schreef Elmo76 het volgende:
As, hebben serieus mensen die paar cent vorig jaar niet betaald?!?!![]()
Wat raar als er niet betaald wordt...quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:07 schreef As1981 het volgende:
Wb de kosten kunnen we ook daar een.pot neerzetten. dan kan men er in stoppen wat hij er voor over heeft / kwijt kan. het enige nadeel is alleen dat ik de sjask ben bij te weinig geld.
Maar aan de andere kant heeft vorig jaar ook niet iedereen betaald die dat had toegezegd.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:37 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ze is alles wat je je ervan voorgesteld hebt en meer...!![]()
Ah, da's mooi!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Van Innepin idd. Dat was idd ook wel heel erg druk.![]()
Hier is ook veel meer vrije vloerruimte voor de kinderen om te spelen.
hoeveel ouder wil je ze hebben?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:54 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah, da's mooi!
Komen er ook nog mensen met wat oudere jongetjes?
Jaaaah! Kom jij ook? Dát zou ik nog eens leuk vinden zeg!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoeveel ouder wil je ze hebben?
even kijken hoe wat en waar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:06 schreef Moonah het volgende:
[..]
Jaaaah! Kom jij ook? Dát zou ik nog eens leuk vinden zeg!
Utrecht, 10 nov. En dat 'hoe' weet ik niet, met de auto ofzo?quote:
Ah joh, Sly en ik gaan ook tegenvallen, dus dat wordt gezellig!quote:en ik kan alleen nog maar tegenvallen na nu hè
Als mod moet je welquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
even kijken hoe wat en waar.![]()
en ik kan alleen nog maar tegenvallen na nu hè
Tegenvallen? Nehh tochquote:
ah, 10 november is écht erg onhandig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:13 schreef Moonah het volgende:
Blauw?!
[..]
Utrecht, 10 nov. En dat 'hoe' weet ik niet, met de auto ofzo?
[..]
Ah joh, Sly en ik gaan ook tegenvallen, dus dat wordt gezellig!
Spelen is toch altijd leuk?! Dus voeg je zelf maar gewoon toe aan het lijstje...quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:21 schreef Meimeltje het volgende:
Op zich wil ik wel even langskomen, maar even afhankelijk van de kinderen...of het dus niet teveel gaat worden met nog een verjaardag.
Sure... Je regelt maar wat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ah, 10 november is écht erg onhandig.
ja maar nee. mijn jaardag, sintemaarten (want op zondag mag je niet om snoep bedelen.quote:
sorry, hij leefde eerst heus. kwetsbare vogeltjes enzo.quote:
Ga nou maar modden jij!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sorry, hij leefde eerst heus. kwetsbare vogeltjes enzo.
Ik begreep van BE dat de ruimte vrij groot is, dus dan kun je mooi aan de andere kant gaan zitten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:42 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga jou vreselijk ontlopen, Moonah, want ik kan niet anders dan tegenvallen natuurlijk
Ja, precies! Met een beetje moeite moet het goed komen met elkaar net mislopenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik begreep van BE dat de ruimte vrij groot is, dus dan kun je mooi aan de andere kant gaan zitten.
Eentje in de gymzaal en de ander op de trap, moet goedkomen!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, precies! Met een beetje moeite moet het goed komen met elkaar net mislopen
Net of meisjes niet leuk zijn!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:54 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah, da's mooi!
Komen er ook nog mensen met wat oudere jongetjes?
Weet ik toch.quote:
Dat dacht ik eerst ook, maar dan schiet het natuurlijk niet op he. Kom nou maar gewoon.quote:ik wacht even af hoe het gehalte wat oudere kinderen gaat zijn.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
Weet ik toch.
Ik doelde eigenlijk op BE, met haar 'wat oudere jongetjes'.
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar dan schiet het natuurlijk niet op he. Kom nou maar gewoon.
Dan zie je Sly ook eens een keertje met kleren aan...![]()
![]()
Sorbo heeft zich min of meer gemeld op de eerste pagina, maar staat niet in het rijtje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:29 schreef Poppejans het volgende:
Ik mis heel veel peutermama's in de lijst
oa Sorbootje,Innepin,Twinkly,Chan,Mefke,Vlindur,McLaura,Kleurdoos,Spring,Oeke,Claudia,WupWup,Davinia,Meimeltje,Octopussy,Incantrix,Asyniur,Kersjes,Groofsken,Lijnloos
komen jullie allemaal niet?
Grappig dat je het zegt want volgens mij is staan er zo al 9 peutermama's op het lijstjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:29 schreef Poppejans het volgende:
oa Sorbootje,Innepin,Twinkly,Chan,Mefke,Vlindur,McLaura,Kleurdoos,Spring,Oeke,Claudia,WupWup,Davinia,Meimeltje,Octopussy,Incantrix,Asyniur,Kersjes,Groofsken,Lijnloos
Ik niet... helaas. Was er graag bij, maar die dag bruiloft.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:29 schreef Poppejans het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik alle peutermama's mis he, ik vond alleen het lijstje zo enorm kort!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:10 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Grappig dat je het zegt want volgens mij is staan er zo al 9 peutermama's op het lijstje
Het wasook niet naar bedoeld ofzo hoor, maar jij mist veel peuter mama's en ik vond dat er al best wat peutermama's opstaan, meer dan de helft is peutermamaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik alle peutermama's mis he, ik vond alleen het lijstje zo enorm kort!
Elmo, ik laat het nog een beetje afhangen van wie er allemaal komen, ik zou wel kunnen die dag
Oh, dat zou ik leuk vinden! Heb altijd een soort van zwak voor haar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:34 schreef Vicky het volgende:
Tess alleen kan wel.. Even.met echtgenoot overleggen
Leuk! Ben benieuwd naar je kids kanjers oudste en jongste.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:13 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh, ons weekendje weg staat een beetje op losse schroeven en het alternatief is geloof ik op zondag wat met elkaar gaan doen, dus als dat zo is komen wij misschien alsnog wel!
Me soontjuhs!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:15 schreef Moonah het volgende:
[..]
Leuk! Ben benieuwd naar je kids kanjers oudste en jongste.
quote:
Witte gai wel wa die kosten vrouwke?quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:05 schreef Elmo76 het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet kan de ovb wel weg!
En we zullen wrs wel weer een vlaai meenemen!
Ow, die wil ik wel eens proeven!quote:
Ja, die zijn best wel duur! Maar jij woont wel vlakbij de Grootquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Witte gai wel wa die kosten vrouwke?
Leuk Fannetje! Ik heb ooit, heel lang gelezen, toen je nog bij de Jumbo werkte, en ik heeeeeel erg Fokverslaafd was, nog van je gedroomd.
Nee, ik heb je nooit gezien daar. Ik wist alleen dat je er werkte.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:54 schreef Fannetje het volgende:
En dat vertel je nu pas zeg, haha. Had ff hoi gezegd ofzo
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:52 schreef As1981 het volgende:
Drinken
- Limonade
- Sapjes
- Pakjes drinken voor de kinderen
- Siroop
Lekkers voor de kinderen
- Spekjes
- Rozijntjes
- Koekjes
Lekker voor de volwassen
- Vlaai
- Bossche bollen
- Zeeuwse bollussen
- Cake pops - evt As1981
Lunch
- Broodjes
- Beleg
- Boter
-Soep!!!
Overig
- Wegwerp borden
- Wegwerp bestek
- Plastic bekers
Inprinciepe zorg ik voor het vermaak voor de kinderen - As1981
- Kleed voor de vloer
- Ballen + ballentent
- Teken / knutselspullen
- Bellenblaas
- Circustent
En ik kan twee Ikea kinderstoelen meenemen, maar dan wil ik dat graag van te voren weten. Dus laat dat via hier of PB even weten.
Vers gedraaide?!quote:
Ja hoor dat weet ik wel!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Witte gai wel wa die kosten vrouwke?
Leuk Fannetje! Ik heb ooit, heel lang gelezen, toen je nog bij de Jumbo werkte, en ik heeeeeel erg Fokverslaafd was, nog van je gedroomd.
Kersen kruimel miss?!quote:
Oh ja!!! Maar wel van bakker bliek hè! Mot je dr misschien ff voor naar middelburg, maar hey, dan heb je wel de allerlekkerste!quote:
Ja, doei. De Jumbo in Goes heeft ook een bakker Bliek.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:17 schreef danic het volgende:
[..]
Oh ja!!! Maar wel van bakker bliek hè! Mot je dr misschien ff voor naar middelburg, maar hey, dan heb je wel de allerlekkerste!
Ik twijfel hier een beetje. Mede door de slaaptijden van eva, beetje zelfde verhaal als van juud. Maar ook door de stress van afgelopen weken. Misschien dat ik dan liever voor rust kies. Aan de andere kant...vorig jaar was het hartstikke gezellig en lijkt het me ook leuk om te zien hoe alle kindjes in dat jaar verandert zijn.
Ik denk dat het een last-minute beslissing wordt.
Ik wil uiteraard best iets maken/ kopen. Als ik besluit niet te komen, kan ik het vast wel met as meegeven.
Sorry, hij staat er inquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:27 schreef Poppejans het volgende:
Heuj mn homemadecaramelkoek
staat helemaal niet op de lijst
![]()
Die wil ik wel proeven!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:27 schreef Poppejans het volgende:
Heuj mn homemadecaramelkoek
staat helemaal niet op de lijst
![]()
Wat goed, je hebt het onthoudenquote:
quote:
Jaaaaa komen!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:02 schreef pessie het volgende:
Heej, deze meet dus! Ik zal het even op tafel gooien. Alleen, mijn ouders zijn dat weekend in Nederland (misschien gaan ze wel toevallig net die dag naar mn broer in Utrecht, zou makkelijk zijn). Ook heb ik dan 2 verjaardagen, maar dat is pas 's avonds. Kortom, ik denk er even over na en bespreek hier even wat handig is. Kunnen we een nieuwe juli-2010 kindjes foto maken. Weet iemand hoe het ov is van CS naar julianapark?
Oh echt? Weet ik dat! Nou, opgelost dus, bolussen van bakker bliek! Mjam!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:27 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ja, doei. De Jumbo in Goes heeft ook een bakker Bliek.
Oh hotver, en nu lees ik dit pas. Zit je me net lekker te maken!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:08 schreef -Spring het volgende:
O shit, we hebben dan al afgesproken om eind van de middag bij vrienden te gaan eten. Wordt wel erg druk dan die dag. Ik laat even op het laatste moment aankomen of ik daar zin in heb.
Als je ze graag eet, hier kun je een pakket halen om ze zelf te maken en die zijn wel lekker.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:25 schreef danic het volgende:
[..]
Oh echt? Weet ik dat! Nou, opgelost dus, bolussen van bakker bliek! Mjam!!
Leuk! Wil je nog een paard hebben?quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:18 schreef -Spring het volgende:
Ik denk dat ik toch wel kom. En Nils wil ook mee.![]()
Komt B, Sly?
Ja hoor, als N ook komtquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:18 schreef -Spring het volgende:
Ik denk dat ik toch wel kom. En Nils wil ook mee.![]()
Komt B, Sly?
Wat een leuk idee bar! Dat ga ik onthouden. Voor nu haal ik ze gewoon als ik bij mijn ouders in middelburg ben.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:52 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Als je ze graag eet, hier kun je een pakket halen om ze zelf te maken en die zijn wel lekker.
Dan geef je maar een gil.
Tuurlijk kom je wel!quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Leuk! Wil je nog een paard hebben?Dan kom ik ook. anders twijfel ik nog even.
Weet ik nog niet. Niet alleen om eh pleinvrees (quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Leuk! Wil je nog een paard hebben?Dan kom ik ook. anders twijfel ik nog even.
Op afbetaling mag ook hoor, ben ik 'm nog steeds kwijtquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:13 schreef -Spring het volgende:
[..]O ja! Ik wil m wel, maar moet even op de kleintjes letten atm. Ben een beetje te enthousiast geweest de laatste tijd.
Trutto.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:15 schreef innepin het volgende:
[..]
Op afbetaling mag ook hoor, ben ik 'm nog steeds kwijt
Leuk!quote:
Nou ken ik Sofie natuurlijk niet, maar ik vond 't vorig jaar juist ideaal, zo'n meet. Ik kon zowat niet meer lopen, maar Willow rende in 't rond en speelde met andere kindjes, en was daarna total loss. Hoefde ik niks voor te doen juistquote:Op zondag 4 november 2012 12:35 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik denk dat ik sjaak afhaak ben. Ik denk niet dat ik het zie zitten om naar utrecht te komen, alleen met Sofie. Ik kan niet echt meer achter dr aan rennen, en haar kennende moet dat wel gebeuren.
Daar ben ik 't niet mee eens. Ik vind dat iedereen een deel moet betalen en dat te allen tijde voorkomen moet worden dat jij opdraait voor een groot/groter deel van de kosten.quote:Op zondag 4 november 2012 12:33 schreef As1981 het volgende:
Als ik over heb kan ik het op die manier naar iedereen terug storten. en heel eerlijk verwacht ik toch dat het me meer geld gaat kosten dan ik van te voren had gedacht. Heb me er bij neergelegd.
Leuk!quote:
Oh, ik wil best je knoop doorhakken hoor!quote:Op zondag 4 november 2012 17:06 schreef Brighteyes het volgende:
Hier weet ik het helaas nog steeds niet.
Het weekendje weg wankelt, maar of we als alternatief op zaterdag of op zondag iets gaan doen is ook nog niet duidelijk.
jamaarquote:
Maar jij moet komen!!!!! Ik wil die van ons vergelijkenquote:Op zondag 4 november 2012 21:52 schreef Leandra het volgende:
DM je rekeningnummer maar, dan stort ik alvast ¤ 5,35
Ongeacht of ik wel of niet kom.
Ik vind het zo triest dat mensen je na al je georganiseer ook nog eens voor de kosten laten opdraaien.
Ik moet echt even kijken hoe het uitkomt dat weekend, we moeten sowieso naar de Veluwe want de oudste viert z'n verjaardag zondag, maar ik ben momenteel niet fit genoeg om heen en weer te gaan rijden, en ik moet die vrijdag ook al een retourtje Amersfoort doen, dus als het niet en route lukt dan gaat het lastig worden... ik ben al een paar weken behoorlijk kreupelquote:Op zondag 4 november 2012 22:06 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Maar jij moet komen!!!!! Ik wil die van ons vergelijken
Oh ja, dat klopt. Moeten binnenkort maar weer eens een theeavondje beleggen.quote:Op maandag 5 november 2012 13:15 schreef Vicky het volgende:
Jammer Be!!
ik heb nog een boek van jou liggen
jaaaa goed idee!quote:Op maandag 5 november 2012 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja, dat klopt. Moeten binnenkort maar weer eens een theeavondje beleggen.
Ik wil je ook wel ergens oppikken hoor, zit er ook niet ver weg natuurlijk. Wil best ff langs Geldermalsen rijden.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef YPPY het volgende:
Rijdt er toevallig iemand langs station Beesd? Of Dordtstadspolders? Of iets tussen Geldermalsen - Utrecht CS? Dat 2 keer overstappen houdt me wel een beetje tegen.
mijn vorige meet met de trein heb ik 3 treinen gemist, talent heb ik
Oh jij had zoveeeel leuks in vraag&aanbod staan!quote:Op donderdag 8 november 2012 13:40 schreef innepin het volgende:
Oh miss, ik ben ook altijd blij met kattenspul!
En ik zit te twijfelen of ik gewoon m'n dozen vol babykleertjes en omslagdoeken meeneem, als ware 't een kofferbaksale. Mits er iemand zegt misschien wel interesse te hebben in het voor weinig geld overnemen van de inhoud. Namens mijn beste vriendin moet ik even melden dat ik evt ook dozen vol jongenskleertjes mee kan nemen voor goedkoop. Ohja en Aventflessen. En twee maxicosi's voor weinig geld.
Wij komen uit Papendrecht, kan je wel ophalen in Dordrecht?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef YPPY het volgende:
Rijdt er toevallig iemand langs station Beesd? Of Dordtstadspolders? Of iets tussen Geldermalsen - Utrecht CS? Dat 2 keer overstappen houdt me wel een beetje tegen.
mijn vorige meet met de trein heb ik 3 treinen gemist, talent heb ik
Ah, onze reldel komt ook! Leuk!quote:
Uiteraard! Hoe laat ben jij er?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:31 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah, onze reldel komt ook! Leuk!![]()
En Yppeke! Met Anna?
Viefke, neem je Dean mee?
Nou, ik heb de beurt om uit te slapen aankomende zaterdag. Even rekenen, uurtje reizen, ik denk dat wij er tussen 12 en 12.30 zijn.quote:
Ik ook zoiets hoor! Gezellig!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:17 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, ik heb de beurt om uit te slapen aankomende zaterdag. Even rekenen, uurtje reizen, ik denk dat wij er tussen 12 en 12.30 zijn.
You?
Tenzij Slybeeb van 11 tot 12.30 komt, dan ben ik er eerder en offer ik mijn schoonheidsslaapje op, want die moet ik eíndelijk ontmoeten!!!
Haha, nee hoor, wij zijn er ook rond die tijd. Onze dame gaat eerst tot 11.15 uur peuterdansen en daarna rijden we meteen door.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:17 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, ik heb de beurt om uit te slapen aankomende zaterdag. Even rekenen, uurtje reizen, ik denk dat wij er tussen 12 en 12.30 zijn.
You?
Tenzij Slybeeb van 11 tot 12.30 komt, dan ben ik er eerder en offer ik mijn schoonheidsslaapje op, want die moet ik eíndelijk ontmoeten!!!
Ooooeeeh! Die vind ik lekker!!!quote:
Ah, da's jammer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:35 schreef YPPY het volgende:
Bedankt voor de aanbiedingen. Heb zitten rekenen en we kunnen er pas zo laat zijn (zwemles), dat het daarna niet meer de moeite is, ondanks een lift terug deze kant op. Volgende keer beter.
Ik zal er één voor je verstoppen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:58 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ooooeeeh! Die vind ik lekker!!!Bewaar je er eentyje voor mij? Aaaah, pleeeaaase?
De soep staat te pruttelen.Maak ik hem voor jou extra lekker...
quote:
Tomatensoep, die lust tenminste bijna iedereen. Met (biologische) balletjes?quote:Lekker! Wat voor soep maak je?
Ik kom!quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:58 schreef -Spring het volgende:
O ja, komt er iemand die mij kan leren rugdragen? Dan neem ik mn doek mee.
Welke doek maat heb je?quote:
Kom langs op de terugweg. We eten frietjes. J. Is er toch niet.quote:
Geen idee! Volgens mij vier. Ik kan m vóór precíes afknopen met de puntjes als ik een ordinaire buikknoop doe. Hij heeft schuine punten (Ellevill) en ik ben erg smal.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:16 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Welke doek maat heb je?![]()
ik heb maat 2,4,5,6 dus als er een andere maat is die je wil proberen kan dat ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |