Uiteraard! Hoe laat ben jij er?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:31 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah, onze reldel komt ook! Leuk!![]()
En Yppeke! Met Anna?
Viefke, neem je Dean mee?
Nou, ik heb de beurt om uit te slapen aankomende zaterdag. Even rekenen, uurtje reizen, ik denk dat wij er tussen 12 en 12.30 zijn.quote:
Ik ook zoiets hoor! Gezellig!quote:Op donderdag 8 november 2012 21:17 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, ik heb de beurt om uit te slapen aankomende zaterdag. Even rekenen, uurtje reizen, ik denk dat wij er tussen 12 en 12.30 zijn.
You?
Tenzij Slybeeb van 11 tot 12.30 komt, dan ben ik er eerder en offer ik mijn schoonheidsslaapje op, want die moet ik eíndelijk ontmoeten!!!
Haha, nee hoor, wij zijn er ook rond die tijd. Onze dame gaat eerst tot 11.15 uur peuterdansen en daarna rijden we meteen door.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:17 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, ik heb de beurt om uit te slapen aankomende zaterdag. Even rekenen, uurtje reizen, ik denk dat wij er tussen 12 en 12.30 zijn.
You?
Tenzij Slybeeb van 11 tot 12.30 komt, dan ben ik er eerder en offer ik mijn schoonheidsslaapje op, want die moet ik eíndelijk ontmoeten!!!
Ooooeeeh! Die vind ik lekker!!!quote:
Ah, da's jammer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:35 schreef YPPY het volgende:
Bedankt voor de aanbiedingen. Heb zitten rekenen en we kunnen er pas zo laat zijn (zwemles), dat het daarna niet meer de moeite is, ondanks een lift terug deze kant op. Volgende keer beter.
Ik zal er één voor je verstoppen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:58 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ooooeeeh! Die vind ik lekker!!!Bewaar je er eentyje voor mij? Aaaah, pleeeaaase?
De soep staat te pruttelen.Maak ik hem voor jou extra lekker...
quote:
Tomatensoep, die lust tenminste bijna iedereen. Met (biologische) balletjes?quote:Lekker! Wat voor soep maak je?
Ik kom!quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:58 schreef -Spring het volgende:
O ja, komt er iemand die mij kan leren rugdragen? Dan neem ik mn doek mee.
Welke doek maat heb je?quote:
Kom langs op de terugweg. We eten frietjes. J. Is er toch niet.quote:
Geen idee! Volgens mij vier. Ik kan m vóór precíes afknopen met de puntjes als ik een ordinaire buikknoop doe. Hij heeft schuine punten (Ellevill) en ik ben erg smal.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:16 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Welke doek maat heb je?![]()
ik heb maat 2,4,5,6 dus als er een andere maat is die je wil proberen kan dat ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |